Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

Fijn Memmie, een goede echo!

Hoi hoi even snel via foon:

Marcrlla wat suuper spannend!! Streep is streep toch?? :pray:

Kenza shit jammer… Maar wie weet te vroeg getest? Die dingetjes die jij verteld, dat had ik nml ook! :pray:

Memmie gaaf goede echo gehad!!! :inlove:

Voor wie het duimen nodig heeft! Ik ga door voor jullue! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Tot gauw en fijn weekend!

Een hele duidelijke foto krijg ik niet. Denk ook eerder dat het het indroogstreepje is dan een positieve zwangerschapstest. Als ik de test zo zie denk ik dat niemand het ziet

Weet je wat je nog kunt doen met de foto, hem in het ‘negatief’ zetten, zo zien vele het streepje duidelijker.

Nu is het idd erg moeilijk te zien… maar zie (denk ik) ook een heeeeeeel licht 2e streepje. :pray:

Heel licht, maar ik zie echt wel een streep hoor! Spannend hoor!

sluit zich aan bij de rest

'k zie ook een lichte streep. Misschien morgen of overmorgen opnieuw testen (met ochtendurine)?

Spannend hoor!

Marcella: Ik moest ff goed kijken, maar ik zie ook iets heel licht streepje idd. :thumbup: :inlove:

Memmie :inlove: lief hoor zo’n echo van het beebje. Fijn dat alles in orde is.

ja, ben idd erg vroeg met testen :roll:. Laten we hopen dat het idd te vroeg is. Ik ga me nu even toespreken en pas volgende week als de NOD is geweest en ik nog niet ongi ben, testen. Nu ff een kop thee en lekker op bank verder hangen.

hoi meiden iedereen gefeliciteerd die al zwanger geworden is , en andere veel succes ik hoop dat jullie snel een geweldige test in handen mogen houden ,

hier is het toch gestopt , we gaan toch niet voor een 3de kindje, het schrikt me toch te zeer af de kosten die er later bij gaan komen , en ik ben bang dat ik mijn meiden een hoop niet kan bieden ,

dus schrap me maar van het lijstje helaas,

verder jullie allemaal veel succes met jullie wondertjes en wondertjes die erg gewenst worden

xxxxxxxxxxxxxx :-*

Goedemorgen, vanochtend wat gekleurde afscheiding. Ga vandaag niet testen. Wewachten tot morgen om te zienwat er vandaag gebeurt.

Ik ga nog evenslapen.

X

Pegje, respect voor je beslissing. Niet makkelijk denk ik. Geniet van je gezinnetje!!

Marcella, :hug: hopelijk zet het niet door :pray:

:-*

Vanmiddag gooi ik toch mijn test van vanochtend hier nog even. Had voor de zekerheid toch iets bewaard. De streep is toch duidelijker dan die van gisteren. Eerst zag ik niks en ging diuche, ml keek wat later en die keek wat moeilijker omdat er toch een tweede streepje te zien is :lol:

Ohh dat klinkt goed marcella!! Spanned zeg!!!

Pegje idd respect voor je beslissing!

Zo daar was ik weer: gister ziek geweest, vandaag weer iets beter, geen koorts meer, maar nog steeds erg verkouden en een beetje verhoging, wat kan een mens zich soms beroerd voelen hé…

Shirley: fijn dat alles goed was bij de gyn. En inderdaad 2 dagen eerder met verlof is ook geen ramp hahaha, het is toch altijd maar de vraag wanneer je echt uitgerekend bent.

En irritant hé, die kosten van de auto, dat kan soms erg oplopen. En ik me maar afvragen wat een lamoje was :think: tot je het verderop over een koplamp had hihi.

Lysken: balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt!

Bolletje: klusperiode voor de deur, veel plezier :wink: en ik zal voor je duimen.

Memmie: wat fijn een goede echo! Ga je nu lekker genieten!

Kenza: spannend, hopelijk heb je te vroeg getest!

Pegje: wat jammer dat je deze keuze hebt moeten maken, maar heel knap van je! Het is lastig om zo ver vooruit te denken, maar het is wel belangrijk vind ik, dat je je kinderen dat kunt bieden wat ze nodig hebben en laten we eerlijk zijn, we leven nou eenmaal niet in goedkope tijden. Daar kan ik me soms al erg druk over maken, hoe is het bijvoorbeeld over 18 jaar, als onze kinderen gaan studeren…kan dat tegen die tijd nog wel?

Marcella: wat spannend zeg. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik geen streepje zie op je foto, maar goed ik weet inmiddels dat het erg lastig is om een streepje op de foto te krijgen :inlove:

Vanochtend een testje gedaan, 2 dagen voor NOD en ik zie een streep. Met het blote oog zie je m heel duidelijk, maar op de foto dus niet echt :? Hij is nog licht, dus ik ben nog heel voorzichtig. Hij moet donkerder dan de controlestreep worden toch?

Ik ben benieuwd naar je foto van vandaag Marcella, maar als je al verschil ziet met gister dan zal het wel goed zitten toch?

Goed, hier dus heeeeeeeeeel voorzichtig een beetje blij, vriendlief is pas overtuigd als hij een echo gezien heeft, zegt hij. Hij weet van mijn verhalen dat het in het begin nog zo vaak mis kan gaan, dat hij er nog niet echt op durft te hopen. Ik heb dat gevoel zelf ook wel, helemaal omdat ik nu ook nog helemaal niks merk. Ik hoop dus dat mijn streepje de komende dagen flink donkerder gaat worden.

Ik ben ook gewoon nog erg overrompeld, dat het zo snel gelukt is. Ik heb al mijn hele leven het idee gehad dat ik niet of moeilijk kinderen kan krijgen, dus ik kan het gewoon nog niet echt geloven en ben dus ook zooo bang dat het nog mis zal gaan :shifty:

Het is inderdaad moeilijk op de foto te krijgen!

Maare…gefeliciteerd!!!

Yeahh Jewel wat goed. Gefeliciteerd! Spannend hoor!!

Hier heeft vriendlief net nog ff een cb digital gehaald voor me. Wil.weten of er nu 2-3 staat of mosschien 3+

omdat we nog zo lang moeten wachten op de echo zoeken we daar maar de bevestiging in :slight_smile:

Maar ik heb al 3x geplast vanmorgen dus nu lukt t niet echt haha

Jewel en Marcella, zit hier plaatsvervangend in de zenuwen :shifty: :mrgreen:

Jewel, het streepje wordt uiteindelijk net zo donker als de teststreep, maar daar kan wel een week overheen gaan. Per dag wordt ie duidelijker…

Die kruidvattesten (2 voor 5 euro) hebben het bij mij super gedaan :thumbup:

Maytje, maak jezelf niet helemaal dol… Geniet er ook van he :wink:

Tja, die koplamp… Blijf het belachelijk vinden… Was ook even tussendoor. Unit hoeft niet gedemonteerd te worden, je kan er gewoon bij. Garage houdt voet bij stuk dat het 20 min gekost heeft. Ach, geen goede reclame als je aan het orienteren bent voor een nieuwe auto… :twisted:

Ja wat balen zeg van die auto. Afzetterij he. Vreselijk. En idd geen goede reclame zo nee

ohh we genieten ook hoor maar deze was even nodig voor het gevoel ofzo. Net gedaan :slight_smile: 3+

nu echt afwachten tot 11 april :inlove:

Moeilijke beslissing pegje, maar heel dapper en knap dat je hem hebt genomen. Heel veel geluk voor in de toekomst voor jou en je gezinnetje.

Shirly, erg balen van zo’n lampje en ruitenwisser. Daar maken ze idd altijd misbruik van. Hier ook ervaring mee. Doen dat nu voortaan zelf is anders te duur.

Wordt nu echt spannend marcella… en Jewel ook voor jou :thumbup: :thumbdown: spannend allemaal hoor :slight_smile:

Even nog een vraagje, zijn er hier meiden die mee (gaan) doen met moeders voor moeders? Ik twijfel nog.

Ik heb bij Jesse wel meegededaan, maar bij ons halen ze helaas niet op en moet je de kratjes naar een verzamelpunt brengen. Aangezien ik geen rijbewijs heb en het op de fiets moet doen denk ik dat ik er nu vanaf zie. Het is nu een heeeeeel stuk verder fietsen, niet echt handig. Bij Tycho was het nog niet bij ons in de buurt.

Ik vind het overigens wel een super initiatief! Zeker als je zie/hoort dat er een tekort dreigt te komen/zijn van het hormoon (pregnyl geloof ik).