Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

Speelt ook al een week door mijn hoofd. Maar ik neig het meest naar ja. Ik denk dat ik volgende week iemand daarvoor ga bellen. Om te horen hoe het precies in zn werk gaat enzo. Maar vind het doel mooi dus wat dat betreft doe ik graag mee.

He Meiden,

Het lukt me niet om de test toe te voegen. Morgen nog maar een poging wagen.

Nu gaat het wel lukken :slight_smile: IE doet soms zo raar :S

Zie hem meteen hoor!! :dance: :dance:

Marcella, duidelijke streep hoor!! :dance: gefeliciteerd!!

sneakt weer weg

ziet 'm!!!

gefeliciteerd meid!!! :dance:

ziet 'm!!!

gefeliciteerd meid!!! :dance:

Jaaaa, da’s toch echt wel een streepje hoor :dance:

Gefeliciteerd meis! :inlove:

Jewel, wacht jij een paar dagen voordat je weer test? Mijn duimen draaien hoor! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

En natuurlijk blijven ze ook draaien voor de meiden aan de klus, op 't wachtbankje en meiden die nog of net ongi zijn /geweest. :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

:-*

Ik ziet em ik ziet em :slight_smile: jaja das toch echt een streepje. Wat een snelheid hiero zeg :slight_smile: ff knipperen met de oogjes en,…raak :mrgreen:

Gefeliciteerd!!! Wat goed!!

Ik kan die 2 rondes echt niet wachten… Ik wil ook!! :mrgreen:

Ik heb ook meegedaan toen ik zwanger was van mijn dochter. Maar ik ging altijd over mijn nek van die geur in de flessen :sick: Ik heb het er toen best wel even zwaar mee gehad. Maar is idd voor een goed doel. Vandaar dat ik (mocht ik zwanger worden/zijn) nog niet weet wat ik doe. Misschien dat ik dan wel mee doe maar minder lang.

Marcella; Ik zie inderdaad een streep meid. Hopelijk wordt de streep de aankomende week donkerder! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

Jewel; Ook voor jouw alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

Kenza; Ik moest lachen om je opmerking. Het gaat inderdaad snel in dit groepje.

Hoe is het bij jouw? Nog maar een paar dagen tot nod, al “kwaaltjes?”

Moosje; Als ik die positieve berichten hoor, ben ik stiekem ook wel jaloers hoor. Ik wil ook een test met 2 streepjes! Maar november als uitreken data zit er hier echt niet meer in en december is niet ideaal. Belangrijkste is (denk ik) dat we allemaal een goede en gezonde zwangerschap zullen hebben, waar een geweldig kindje uit voort komt. Of dat nou binnen de aankomende maand of binnen de aankomende maanden is, we krijgen allemaal ons gelukmaandje :wink:

Memmie; Wat fijn dat je een goede echo had! Hopelijk ben je nu echt gerust gesteld dat alles goed is en kun je gaan genieten!

Hier erg last van de ongi. Net als vorige maand veel buikkrampen en erg vaak naar toilet om te verschonen. Ook ben ik erg kribbig… Gelukkig nog maar een paar dagen te gaan…

Lysken balen van je heftige ongi. Hoop dat je dr gau weer vanaf bent!

Gister feestje gehad. Had t gevoel dat er zwanger op mn voorhoofd stond: wil je geen wijn? Nee voel me niet zo Lekker. Etc etc… Wat gaan jullie vroeg naar huis? Ja ik voel me dus niet zo lekker! :shifty:

Hmm… Haha. In combi met meerdere dingen heeft dus t eerste stel vrienden t al geraden zeg maar. Maar dat vind ik ook wel weer leuk en getuigen van interesse. :slight_smile:

Maytje… Volgende x zeggen dat je aan de antibiotica zit ivm blaasontsteking of zoiets. AB en alcohol = no go :mrgreen:

Of dat je ivm hoofdpijn ibuprofen genomen hebt. Alcohol is dan geen goede combi en bij vroeg weggaan kan je altijd roepen dat die roze olifant (zoals ik ibuprofen noem) niet geholpen heeft. En dat je lekker je mandje in gaat.

Maarrrrr wel leuk ook van die vrienden!

Lysken, hopelijk gaat de ongi snel weer over (of iig naar iets normaler qua vloeien, leef met je mee!) :hug:

Moosje, tja… Twee rondes wachten, als je dan zo’n test voorbij ziet komen is dat moeilijk. Maar jullie hebben er met reden voor gekozen, hou je aan die gedachte vast (hoewel ik niet denk dat je heel verdrietig zult zijn mocht het toch per ongeluk raak zijn in de aankomende rondes :mrgreen: )

Ja idd kok deed gisteren echt ff raar :think:

Nou ja, nu staat alles er weer da’s het belangrijkste.

Lysken: Ja ik heb wel last van steken in mijn onderbuik. En last van gevoelige (.)(.), maar helaas zegt dat niets. Kan ook de ongi zijn :frowning: . Ik ben ook stiekum (nu niet meer stiekum) een klein beetje teleurgesteld dat ik me niet bij de andere meiden in oktober of november heb kunnen aansluiten,… Maar ik duim dat wij heel snel onze wens in vervulling zien gaan. Klinkt misschien een beetje raar, maar omdat het de vorige keer heel snel ging hoopte ik dat dit nu ook weer zo zou zijn, maar helaas. Heb er net weer een test tegenaan gegooid. Deze zou nu toch wel iets aan moeten geven als ik zwanger zou zijn, toch? Is zo’n extra gevoelige. Die kan je meen ik al 6 dagen voor de NOD doen. Maar helaas geen streepje te bekennen. Nu wacht ik weer met testen tot eind van de week(als ik voor die tijd niet al ongi ben geworden)

Kenza, Ik begrijp hoe je je voelt. Bij Juul en bij Imme was ik na de eerste ronde meteen zwanger, dus ik baal ook wel dat het nu wat langer duurt. Terwijl ik echt wel zo realistisch ben dat ik weet dat wij de vorige keren erg veel geluk heb gehad en dat het nu net zo goed een hele poos kan duren.

Die gevoelige testen wil echt niets zeggen. Bij Imme testte ik pas na 4 dagen overtijd positief, met zo’n gevoelige test…

Heb geduld…

hee moosje,

Ja klopt, besef ik idd ook. Wel fijn om te horen dat zo’n zwangerschapstest het ook niet altijd meteen doet wanneer dat zou moeten. Ik hou nog een beetje hoop totdat ik echt ongi ben :slight_smile:

Maar wat jij ook zegt. Ik blijf wel realistisch. hoorde al van andere moeders dat tot een jaar proberen nog niets aan de hand is. En natuurlijk dat je er niet teveel aan moet denken :roll: maarja das moeilijk. Maar ga proberen te concenteren op andere dingen.

't Is rustig geweest hier vanmiddag, heeft iedereen heerlijk genoten in het zonnetje!?!?!

@lysken, ergens ook wel lekker om een maandje niet al te zeer met eisprong etc. bezig te zijn. Zul je zien dat het nu raak is :wink: Ergens lijkt het me inderdaad erg onhandig in die periode te bevallen, maar ik ben nu zo ongeduldig… Gaat het al weer wat beter met je ongiklachten? Dat kribbig zijn, herken ik enorm. Vaak is dat het eerste teken van een aankomende ongi bij mij. :?

@marcella, spannend meis, hoop zo voor je dat het echt goed raak is! :inlove: Zou mooi zijn he, eerste echte ronde meteen raak! Hopen dat de afscheiding niks bijzonders is. En die streep is goed zichtbaar zeg!

@kenza, wat een spannende dagen zeg… hopen op een twee streepjes! :thumbup: Over moeders voor moeders; ik heb destijds meegedaan, ook al ging ik bijna over m’n nek van die gore lucht uit de flessen. Ik heb meerdere mensen om me heen gezien die dankbaar zijn dat MvM er is, en zodoende zwanger zijn geraakt. Ik ga het zeker weer doen , en ik hoop heel snel te mogen starten … :mrgreen:

@memmie; fijn dat de echo goed was, dan heb je weer wat meer zekerheid he?! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn!

@pegje, het beste met je twee meiden, en wie weet toch ooit nog voor een derde?!

@jeweldrop, ook een tweede streep! Goed nieuws meid! Het kan best even duren voor het echt donkerder wordt, zeker als je vroeg getest hebt. :thumbup:

Vandaag heerlijk genoten van het zonnetje, lekker hardgelopen en goed voor m’n lijf gezorgd! Hoop van harte dat er vanalles gaande is in m’n lijf, nu is het grote wachten weer begonnen. Gelukkig genoeg te doen de komende tijd. Moet o.a. de badkamer laten verbouwen, vrijdag flinke lekkage gehad… goed excuus voor iets nieuws zeg maar :lol:

Morgen weer aan het werk; wat doen jullie eigenlijk voor werk??

Marcella: nu zag ik m gelijk! Gefeliciteerd, een fijne zwangerschap met gezond kindje over 9 maanden gewenst. Ik hoop dat ik me ook bij de novembermama’s mag voegen…

Memmie: morgenochtend doe ik weer een test. Dan zijn we weer 48 uur verder dus dan zal die hopelijk nog duidelijker zijn. Dat is dan ook de dag dat ik ongesteld zou moeten worden, dus hopelijk een test die een stuk donkerder is dan die van gister.

Maytje: hahaha erg is dat hé, ik had dat al toen in januari begonnen. Het leek wel alsof iedereen het kon zien, althans dat had ik in mijn hoofd want niemand ziet dat natuurlijk. Dus nu zal ik dat ook wel gaan hebben als ik zwanger ben, dat iedereen het dan ziet ofzo :roll:

Kenza: wat balen dat je nog niet ongesteld bent, maar ook nog geen streep hebt. Klopt je banner wel een beetje, of heb je geen idee hoe lang je cyclus dit keer zal zijn? Enig idee wanneer je je eisprong hebt gehad?

Bolletje: ja lekker hé dat weer vandaag! Heerlijk met de hond gewandeld :smiley:

Ik had het al eerder gezegd in het topic, maar ik werk in de kinderopvang. En jij?

Hier verder alles goed! Het nieuws is nog niet echt geland geloof ik. Toch nog maar even de test van morgen afwachten, al was het streepje van gister toch echt wel goed te zien, op de een of andere manier ben ik nog niet echt overtuigd ofzo :shifty:

Vandaag ook wat kramperig gevoel in mijn onderbuik en wat steekjes in mijn liezen. Borsten ook wat gevoelig.

Ik weet niet of ik morgenochtend tijd heb om hier te melden, anders laat ik het 's avonds weten!

Jeweldrop, en, en, en, ??? :pray: