Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

he dames!

pff lang geleden dat ik er was. haha heb wel af en toe ff snel wat gelezen maar druk druk druk. veeeeeel verjaardagen ook.

wat gaat t idd ongelofelijk snel in dit groepje goed zeg!

hier hebben we besloten om even 1 of 2 rondes over te slaan. ik heb zaterdag mijn jurk gevonden :inlove: en daar past geen beebje bij! :frowning:

maar goed we weten iig dat alles werkt dus dat is een geruststelling.

heb wel ook heel erg veel zin in de bruiloft. gister hebben we op de locatie vanalles besproken.

de datum is nu 23 juni dus dat duurt niet zo lang meer

ook gister nog t bedje opgehaald dat we via marktplaats hadden gekocht.

:inlove: zo leuk!

ik werk in de zorg.

met kinderen met downsyndroom en kinderen met autisme.

voor de wachtende ladies duimen draaien.

voor alle (waarschijnlijk) positieve testers! een klein dansje

:dance:

He meiden, ik mag 2 april naar de vk en een echo. Als alles er goed uitziet laten we het weten met de verjaardag van Dylan. De familie zullen we iets eerder inlichten en dan ook onze vrienden. Misschien wat aan de vroege kant 8,5 week maar als het goed voelt waarom dan niet :slight_smile:

Hey Marcella , dat is al lekker snel zeg! Doet de VK altijd een vroege echo? Ik kreeg destijds pas bij 12 wkn een echo ,maar ik had zelf bij de gyn een echo tussendoor geregeld( ik werkte toen op die verpleegafdeling)

Inmiddels werk ik op een polikliniek als verpleegkundige. Echo apparaten genoeg… Maar niet geschikt voor vroege echo’s ;-). Trouwens, eerst nog maar even zwanger raken :slight_smile:

Mar; Wat leuk dat je dé jurk meteen hebt gevonden! En nu ook een definitieve data en locatie. Spannend hoor. Geniet maar van alle voorbereidingen en een beebje komt vast en zeker ook helemaal goed :wink:

Je bent niet de enige die één of twee rondes overslaat.

Marcella; Toch zwanger! Gefeliciteerd meid!

Jewel; Hoe is het met jouw test? Is de streep al duidelijker?

Bolletje; Zat jij nou in de “klus” periode of heb je die net gehad.

Ik werk overigens als manager in de horeca

Hier is de ongi weer over. Mijn roosters voor aankomende weken zijn veelal late diensten. Gezellig doen met vriendlief zit er dan niet echt in en dat is nou niet zo erg deze maand. Des te meer kans op andere diensten in de volgende periode :slight_smile: Het lijkt net alsof het zo moet zijn…

@smaak weer goed te pakken, maar het echte doelbewust klussen is alweer zo goed als klaar. :mrgreen:

Wij krijgen blijkbaar standaard met 8 weken een echo om te kijken of het een hartactiviteit heeft. Bij mijn vorige zwangerschap wist ik dat niet eens.

En de echo wordt door een screeningcentrum gemaakt en kon op dezelfde dag. 8.00 vk en dan om 10 uur de echo.

Spannend Bolletje dat je ‘klusperiode’ weer geweest is. Ik hoop dat het weer raak mag zijn.

Lysten, Balen van je diensten. Hopelijk kan rond de juiste periode nog wel wat gezelligheid met je vriend hebben en mag het ook deze ronde raak zijn.

het is zo moeilijk om mijn mond te houden aghhhhrrr !@#$%^^

Man man man wat een spanning…

Ik had vanochtend test gedaan, nu een andere, had zaterdag dipstick en nu zo’n midstream ding, want dipsticks waren op.

Gebeurde er niks, ook geen controlestreep. Dus na een paar minuten nog maar een keer erin gehouden en toen zag ik gelijk zo’n roze veeg lopen, toen dus 5-10 min wachten.

Maar het streepje is nog steeds licht :think:

Net zoals zaterdag, alleen ja het zijn 2 verschillende soorten testen, dus geen idee of je dat dan kan vergelijken??

Nu dan toch maar weer een paar dagen wachten dan ofzo?

Ik zou ons even een foto laten zien :wink:

Mijn streepjes zijn ook heel licht. En ga van de week nog een test doen in de hoop dat mijn HCG dan verhoogt is (moet toch haast wel).

Ik zal het eens proberen, maar ben bang dat je het niet ziet op de foto

Hmm nu lijkt het streepje donkerder dan vanochtend, dus of het wel helemaal klopt weet ik niet, mag je natuurlijk eigenlijk na zoveel uur niet meer naar kijken…

Die bovenste is van zaterdag en die ander van vanochtend, als ik het nu zo op de foto zie, dan zie ik toch wel verschil, maar moet zeggen dat dat vanochtend dus niet zo was.

Meid, ik zie ze op beide! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Kom nu maar snel bij de novembermama’s schrijven :slight_smile:

jeweldrop, ik vind deze streepjes niet heeeel erg licht hoor! Die van mij begonnen lichter. Ik zeg: zwanger! Gefeliciteerd! :dance:

Hieperdepiep HOERA!!! Jewel en Marcella!!! Jullie kunnen gezellig samen kletsen bij de november mama’s :inlove: :inlove:

(Jewel… hij is wel heeeeeel duidelijk :wink: )

Ik ben geloof ik erg kippig hahaha…

Maar echt, vanochtend was hij lichter hoor. Ik doe er gewoon over 2 dagen ofzo nog één. Heb er nog 2 liggen!

Ben ook even de tel kwijt voor de titel…

Marcella, wil jij anders het lijstje nog even aanpassen?

Staat iedereen daar wel op al, die hier meeschrijven?

kunnen de stoppers nog even laten weten welke gegevens in moet toevoegen. Ik weet wel dat jullie voor de 3e ronde gaan maar niet jullie NOD.

En ik mis van 2 of 3 nog de uitgerekende datum, kunnen jullie die ook laten weten :slight_smile:

Ah dan had ik goed geteld.

Marcella, ik gok dat ik vandaag dan 4 weken ben, dus dan zou ik 19 november uitgerekend zijn, maar of dat gaat kloppen horen we pas over een paar weken.

Jeweldrop, gefeliciteerd!!! Die testen zijn hartstikke duidelijk!! Geniet van je zwangerschap!!

Voor het lijstje : ik ben 32 jaar, ga voor een 2e kindje en dit is de 2e ronde, NOD 27 maart.

En ik zag een hele duidelijke streep voorbijkomen!!! Gefeliciteerd !!! Wat gaat het toch razendsnel hier in het clubje!