Hey Marcella, nog ff voor het lijstje.
Noor is teruggezet naar 30 september en schrijft met de septembermama’s mee…
Ik ben teruggezet naar 29 september, maar blijf eigenwijs bij de oktobermama’s kletsen :lol:
:-*
Yeaaahh jewel!! Super duidelijk! Gefeliciteerd!!
Tot snel weer! Duik zo lekker t bedje iin!
ik ben (tot nu toe) 25 oktober uitgerekend.
Jewel; Die testen zijn duidelijk hoor. Gefeliciteerd meid!
Marcella; Ik vind het juist niet zo erg dat ik nu veel late diensten heb. Des te meer kans op andere diensten in de volgende ronde (bevalmaand januari)
Voor het lijstje; mijn nod is rond 11 maart
Jewel gefeliciteerd meid!!! :dance: :dance: heel duidelijk hoor. Streep is streep.
Hier iets raars. Ik heb al sinds vorige week af aan steken in onderbuik. dus ik d8 ongi. maar goed er kwam niets. Ik merkte dat mijn tepels een beetje veranderd waren. een beetje een opgeblazen gevoel. Plus gevoelige borsten. maar hoort ook allemaal bij de ongi. Ik heb nog getest sinds vorige week waaronderen ook gisteren. Maar was negatief. Dus ik me er bij neergelegd dat ik op zou moeten gaan naar de volgende ronde. Ging ik vanmorgen naar de wc, had ik heel licht en opvallend helder bloedverlies. Ik dacht dat ik me gesneden had met scheren vanmorgen onder de douche of zo. Was echt heel weinig. Toen dacht ik nee dat kan niet want daar ben ik niet met het scheermesje geweest. Toen voor de zekerheid toch maar een maandverbandje erin. Maar vervolgens zie ik helemaal niks geen ongi meer. Wat een spanning hier ook zeg tjonge jonge. Maar ik durf nu niet te testen. Weet ook niet of je dat al kan zien op een test als nu pas de innesteling is. Ik wacht gewoon vanavond en morgen af. Als ik dan nog niet echt ongi ben ga ik testen. Wel raar allemaal aangezien ik de vorige periode zo laat was met mijn ongi, maar goed.
Heel herkenbaar…tot 2 keer toe, een week voor tijd en een dag of 3 voor tijd. Dacht ook dat het klaar was.
Op dag 35 dan toch een goede test. Dus het kan innesteling zijn :thumbup: :thumbdown:
Als er meer nieuws is zal ik meteen hier ff melden. >kenza weer terug naar het wachtbankje :thumbup: :thumbdown: <.
Dat klinkt vreselijk spannend Kenza! Duimen draaien!! Hoop voor je dat het innesteling is! Spannend joh!!
Pff heb een beetje een offday, ben vreselijk moe, en de dag begon heerlijk maar werd gebeld of ik wilde werken alleen kon niet, nou volgens mij viel dat niet goed ofzo maar ja kan ook niet op twee plekken tegelijk zijn toch. Toch een klein schuldgevoel krijg je dan he. Super irritant.
Nu roept de stofzuiger mij vanuit de kast maar ik kan me er niet zo goed toe zetten… Vanavond maar weer vroeg naar bed…
Oh jabheb me aangemeld bij moeders voor moeders ben benieuwd wanneer ik iets hoor.
Oww kenza wat spannend meid… Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Fingers crossed! :thumbup:
Kenza, oeeeeehhhhh spannend!! Hier :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor jou!!
Maytje, je zal echt niet vervuilen. Gewoon de boel even laten voor wat het is en aan jezelf denken. Je lichaam is heel hard aan het werk!
Thnx Shirley dat is natuurlijk ook wel zo!
Heb idd na dagt berichtje even lekker op de bank gehangen, op een gegegven moment ging t wel wer toen lekker nog even bezig geweest.
Hoe gaat het verder met de rest??
@maytje, niet schuldig voelen zeg! Je bent nu even aan het werk voor iets anders toch?!! Ik kan me nog herinneren van m’n zwangerschap van Ruben, ruim 6 jaar terug, dat ik in het begin , na m’n werk, alleen maar op de bank lag, compleet versleten. Voor het goede doel meid ! Maar ik hoop dat je je snel wat fitter voelt.
Marcella: ik had heel even meegelezen bij de november mama’s, ik zal ook voor jou duimen dat het allemaal goed is :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: hopen dat het niks ernstigs is en dat het bij je zwangerschap hoort. Ik heb wel eens gelezen dat het soms een hele zwangerschap zo door kan gaan, maar dat dit verder niet schadelijk was. Anders zou ik ff de HA of VK bellen.
Vanmorgen een heel heel heel klein beetje lichtroze ongi. Ik heb wel last van zo’n weeïg gevoel in mijn buik en onderrug. Dat heb ik ook als ik ongi moet worden,…zucht maar nog niet echt doorgezet… we wachten maar weer af.
meiden, hier was het vanochtend wel even stressen. had wat bvl en schrok daar behoorlijk van. Gelukkig is het nu weer zo goed als weg…
Kenza: Spannend!
Maytje: Lekker je rust nemen. Bij Dylan lag ik rustig om 7 uur al op bed
Ik weet nog niet of ik mee ga doen aan mvm. Hierdoor zou ik het niet verborgen kunnen houden voor mijn buurvrouw (komt regelmatig langs). twijfel twijfel twijfel
Gefeli voor Marcella en Jewel!!!
Dank je wel Robin!
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Kenza: :thumbup: draaien voor je, hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Maytje: nu lekker aan jezelf denken hoor, pech voor je werk als je niet kan werken op je vrije dag! En die stofzuiger kan ook wel ff wachten…
Marcella: wat een spanning, gelukkig is het nu weer weg, ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan!
Hier alles oké. Begin me ook steeds moeier te voelen 's avonds en mn borsten doen ook flink zeer :? Maar als het daarbij blijft liever dit dan misselijk!
Morgen doe ik nog een testje om te kijken of het streepje nu donkerder is!
Marcella, hopelijk is het bloedverlies weer helemaal weg :hug: Dat zal best schrikken geweest zijn.
Wat betreft het lijstje… Noor is volgens mij op de 30ste september uitgerekend.
Ik uiteindelijk op de 29 ste september :mrgreen:
Al die data… :lol:
Lysken? Hoe is het met jou nu?? Je NOD is geweest… (of heb ik een banner gemist :shifty: )
Kenza, hier draaien de duimen nog steeds hoor.
:-*
Maytje: Je hoeft je niet schuldig te voelen joh. Je hebt nu toch een kleine uk in je buik die veel van je lichaam vraagt. Gewoon toegeven aan die moeheid hoor. En die stofzuiger staat er morgen ook nog hoor
Hier eigenlijk niets veranderd. Net nog een testje gedaan maar niets op te zien. Maar misschien ben ik een beetje te ongeduldig en test ik te vroeg. Ga zaterdag lekker naar de sauna. En 's avonds lekker uit eten. even mijn gedachten op iets anders zetten.