Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

Kenza ik hoop dat je inderdaad te vroeg getest hebt!

Hier vanochtend nog een testje gedaan en nu een super duidelijke streep :inlove: bijna net zo donker als de controlestreep. Vriendlief was nu ook meer overtuigd.

5 april mag ik voor het eerst naar de vk en 18 april de 1e echo.

Hopelijk vliegen de komende weken voorbij, het lijkt nog zo ver weg…

jewel: :thumbup: :inlove: super. Kan me voorstellen dat het voor een man nog een beetje onwerkelijk aanvoelt. Die merken er weinig tot niets van in het begin. Behalve misschien dat moe zijn en de moodswings :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jewel; Wat fijn dat de test nu donkerder was. Laat het voor jou maar snel 18 april zijn, spannend hoor eerste echo!

Kenza; Wat jammer dat de test nog negatief was. Heerlijk hoor even lekker naar de sauna. Geniet ervan en hopelijk heb je te vroeg getest.

Shirley; Hier gaat alles goed. Nod is inderdaad geweest en niet zwanger.

Deze ronde rustig aan en volgende ronde gana we er weer voor :slight_smile:

hey hey!

Kenza spanmnend, duim dat je te vroeg was idd, en dat je binnenkort twee streepjes hebt!!

Geniet van je dag zaterdag! Heerlijk!

Jeweldrop yeah duidelijke streep :inlove: heerlijk!! Genieten nu :smiley:

Lysken even een ronde rustig aan!

Hier is net moeders voor moeders geweest, veel informatie, en de kannetjes al binnen dus kan gelijk beginnen!

Test was super duidelijk :inlove:

vandaag lekker van t mooie weer genoten, heerlijk he! Mag van mij wel zo blijven voorlopig, maar volgens mij zit dat er niet in.

:inlove: :inlove: Maytje super duidelijk nu hoor.

Denk dat ik ook weer mee ga doen mocht ik zwanger zijn/worden.

Hier ook genoten van het lekkere weertje. Vanmiddag ff met mijn dochter naar de kinderboerderij geweest en naar de speeltuin, heeerlijk weertje.

Net terug van het sporten, pff nu ff bankhangen met een kop muntthee. heerlijk.

Fijne avond allemaal meiden.

een kort en snel berichtje voordat ik weg moet. Helaas vannacht ongi toch echt doorgezet. Fijn dat de onzekerheid nu over is. Op naar ronde 3.

iedereen een hele fijne dag allemaal.

@Kenza :hug: Had zo gehoopt toch een goed berichtje van je te lezen vanochtend… Maar wat je zelf ook zegt, die onzekerheid is nu in ieder geval weg. Meid, op voor de volgende ronde! Hoop dat je niet teveel last hebt van je ongi…

Jammer zeg Kenza!! Maar idd nu weet je waar je aan toe ven. Op naar de volgende ronde!

Jammer Kenza! Op naar de volgende ronde!

dank jullie wel meiden voor de lieve reacties :-*

oh wat jammer Kenza!

Ah das jammer kenza.

Op naar de volgende ronde.

Gister de gemeente gebeld 19 juni trouwen we voor de wet. Van de week nog ff bellen voor een datum voor de ondertrouw. Ook een strapless Bh besteld via internet hopelijk past ie haha.

Ben nu sinds een paar dagen elke ochtend aan t tempen. Stabiele temp. Elke dag tot nu toe 36.1. Is zo’n ding voor onder de oksels weet niet of je daar nog iets bij op moet tellen maar ja dat maakt voor t verschil niet uit.

Jullie nog plannen voor t weekend? Heb vandaag lekker in de tuin gewerkt. Morgen zal daar wel niks van komen. Vanwege het weer.

Zondag 2 verjaardagen.

Vandaag ook vrij gevraagd voor de kennedy mars hopelijk krijg ik dan ook vrij. Heb wat langer moeten wachten voor t geval ik zwanger zou zijn want dan had ik m sowieso niet gelopen.

Nou ja dat was t voor nu denk ik haha

Fijn weekend allemaal.

Wat gaaf Mar!! Lekker met een zonnetje erbij hopelijk! En aan het tempen geslagen! Hopelijk haal je er iets uit!

Hier alweer klaar wakker. Zo irritant de hele dag moe maar uitslapen ho maar! Nou ja niks aan te doen!

@mar2, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk ! Gaan jullie er een groots feest van maken? Leuk hoor al die voorbereidingen! Veel plezier ermee!

Vandaag gezellig dagje, rustig wakker worden en met z’n drieën ontbijten, daar kan ik zoooo van genieten. :slight_smile: Straks met kleine man naar de kapper, en vanmiddag naar opa en oma.

Nog een week geduld en dan mag ik weer testen !!! Kijken of het me lukt om niet te vroeg te testen…

Fijn weekend allemaal!

Maytje: leuk die test van moeders voor moeders. Ga hier denk ik ook wel meedoen, zal van de week eens even wat informatie vragen.

Kenza: wat vervelend dat de ongi nu toch gekomen is. Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Hoe lang was je cyclus dit keer?

Mar: leuk een datum! Dan komt het nu snel in zicht. Moet je nog veel regelen? En wat goed dat je nu bent gaan tempen. Hopelijk spot je snel weer een ei!

Bolletje: spannend! Ik ga voor je duimen volgende week!

Hier verder weinig te melden. Voel me opzich prima, 's avonds wel erg moe. En mn borsten zijn volgens mij een heel stuk gegroeid hahaha, hopelijk valt dat niet te snel op, heb namelijk niet zo veel, dus als ze ineens heel groot gaan worden :think:

Vandaag gaan we het aan mijn ouders en zusjes vertellen. Opzich nog wel vroeg, maar ik vind wel dat hun het mogen weten. Als het dan nog fout gaat, kun je het in ieder geval delen.

Het wordt voor mijn ouder het 1e kleinkindje, ben echt zo benieuwd hoe ze gaan reageren…

Fijn weekend allemaal!

Maytje: leuk die test van moeders voor moeders. Ga hier denk ik ook wel meedoen, zal van de week eens even wat informatie vragen.

Kenza: wat vervelend dat de ongi nu toch gekomen is. Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Hoe lang was je cyclus dit keer?

Mar: leuk een datum! Dan komt het nu snel in zicht. Moet je nog veel regelen? En wat goed dat je nu bent gaan tempen. Hopelijk spot je snel weer een ei!

Bolletje: spannend! Ik ga voor je duimen volgende week!

Hier verder weinig te melden. Voel me opzich prima, 's avonds wel erg moe. En mn borsten zijn volgens mij een heel stuk gegroeid hahaha, hopelijk valt dat niet te snel op, heb namelijk niet zo veel, dus als ze ineens heel groot gaan worden :think:

Vandaag gaan we het aan mijn ouders en zusjes vertellen. Opzich nog wel vroeg, maar ik vind wel dat hun het mogen weten. Als het dan nog fout gaat, kun je het in ieder geval delen.

Het wordt voor mijn ouder het 1e kleinkindje, ben echt zo benieuwd hoe ze gaan reageren…

Fijn weekend allemaal!

Kenza, :hug: jammer meid!! Maar wel weer een nieuw “doel” nu.

Mar, gefeliciteerd met het kiezen van een mooie datum! Hopelijk word het mooi weer op jullie dag!

Jewel, spannend dus qua vertellen. Maar ik denk dat ze een gat in de lucht zullen springen… eerste kleinkind!

Hier alles z’n gangetje. Volgende week de combinatietest al.

Druk bezig met Thara’s eetgedrag (of eigenlijk het gebrek aan). Verder Rayen’s eindeloze stroom aan wie, wat, waarom vragen beantwoorden.

Merk dat ik nog steeds moe ben, maar het weeïge gaat er inmiddels een beetje af (voorzichtig vreugdedansje :dance: ).

:-*

Rustig hier …

Ik kom vanavond ff langer, net gewerkt, migraine gehad en bang dat het een voorteken van ongi is :frowning:

Bolletje :hug: :hug: :hug: Hopelijk snel over!!!

Haha t is idd stil hier.

Zit nu ff snel op de telefoon te kijken en antwoorden maar dan is t niet zo makkelijk om alles terug te lezen en te beantwoorden.

Dus dat doe ik vanavond. VL is naar amsterdam voor zn werk en dan doe ik lekker alles op mn eigen tempo in t huishouden enz… Heerlijk vind ik dat. (voor een keertje dan)

Dit keer blijft hij 2 nachten.

Lekker zonnetje vandaag. Ga ik vanmiddag maar eens lekker van genieten.

Hopelijk jullie ook.

Gr