Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

Hey meiden!

Het is inderdaad erg rustig hier. Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer…? :wink:

Kenza; Wat jammer dat de ongi heeft doorgezet, maar nu wel duidelijkheid. :thumbup: voor je voor de volgende ronde.

Bolletje; Balen van je migraine. Hopelijk is het geen voorteken van je ongi.

Hier is alles goed. Moet toch wel zeggen dat het wat rust geeft om minder met zwanger worden bezig te zijn. Ik geniet er maar even van, want volgende ronde gaan we er weer volledig voor!

gaat weer terug in het zonnetje zitten

Bolleke :hug: sterkte met je migraine. Hoop voor je dat dit niet een voorteken van ongi is :pray: .

Ik heb besloten om wat minder hier op het forum te gaan. Ik ga me nu volledig focussen op het afstuderen. Ik maak mezelf alleen maar gek als ik hier te vaak kom kijken. Af en toe kom ik wel nog eens langs om te zien hoe het met jullie gaat(als jullie dat goed vinden). Mocht ik zwanger zijn, dan zal ik de draad bij kok weer oppakken.

Lieve groetjes Kenza

Kenza jammer maar begrijpelijk!!

Heel veel succes met alles!! En hopelijk gauw goed nieuws van je!

Kenza, veel succes met afstuderen en beniewd wanneer je mag melden dat je zwanger bent. Hopelijk heel snel!!

Bolletje, hoe gaat het?

Alle andere meiden?

Hier alles goed. Gisteren echo voor combinatietest. Alles in orde met een nekplooi van 1,1 mm. Kleine ook echt bizar goed gevoeld. Werd gepest door de echo-dame en besloot daar op te reageren :inlove:. Eentje met pit! Die hadden we nog niet :shifty: :lol:

Wat gaaf Shirley!! :inlove: :inlove: :inlove:

Gisteren een beetje rommelende buik, maar ja, op een bepaald moment voel je werkelijk alles… Maar geduldig afwachten tot volgende week. Migraine is gelukkig weer weg, dinsdag rustig aan gedaan, niet hardgelopen en vroeg naar bed ( en vervolgens veel te vroeg wakker worden…)

@Kenza , begrijp je keuze hoor, ik moet ook m’n focus wat minder op zwanger worden hebben. Hoop snel goed bericht van je te lezen! Succes met de studie!

@shirley, leuk zeg, zo’n druk kindje op de echo! Fijn dat de uitslag goed was.

@lysken, ergens kan ik me wel voorstellen dat nu de druk om zwanger te worden wegvalt, het leven weer wat relaxter aanvoelt. Ik weet dat ik het ook zou moeten doen, maar vind het zo verdomd lastig…

@Mar2, zalig he, af en toe het huis voor jezelf! ML hier gaat 2x per jaar een week op excursie met school, de eerste dagen vind ik het dan heerlijk, maar aan het einde van de week ben ik altijd weer zooooo gelukkig dat hij weer thuis is! Half april is het weer zover ( nu maar hopen dat het niet in het ‘klusseizoen’ valt :wink:

Wat is het rustig hier! :o

Kenza; Jammer dat je minder langskomt, maar natuurlijk heel begrijpelijk dat je studie voorgaat. Veel succes met af studeren en hopelijk tot snel met goed nieuws!

Bolletje; Ik zie dat je nog maar 4 dagen tot je nod moet. Spannend hoor!

Heb je al een idee of het raak is?

Het is deze maand inderdaad wat relaxter nu de focus minder op zwanger worden ligt. Toch merk ik wel dat ik er nog steeds mee bezig ben.

Jewel; Hoe reageerde je ouders?

Hoe is het met de rest van de dames?

Hier alles goed en eigenlijk heel rustig. Aangezien we er deze maand toch niet echt voor gaan en volgende week mijn vruchtbare periode is, gister maar heerlijk een terrasje met wijntje gepakt. Heb er echt van genoten! Wie weet is het wel de laatste keer met een wijntje!

Deze ronde kan me ook niet snel genoeg voorbij zijn. Hoewel het nu wat relaxter is, kan ik ook niet wachten tot de volgende ronde. Heb er zin in!

Sorrie dames dat ik jullie een beetje verwaarloos, maar ik ben 's avonds zooooo moe dat ik nergens meer puf voor heb. Val steeds al op de bank in slaap :?

Kenza: jammer dat je hier niet meer komt, maar wel begrijpelijk! Veel succes met je studie en hopelijk heb je snel goed nieuws!

Shirley: wat fijn dat alles goed was. En wat leuk dat je de kleine al kon voelen. Dat lijkt me zo bijzonder!

Bolletje: weet je al iets meer? Duimen draaien :thumbup:

Lysken: opzich wel logisch dat je er toch mee bezig blijft, ook al probeer je er niet aan te denken, achter in je hoofd ga je denk ik toch denken wanneer je vruchtbare periode weer voor de deur staat.

Mijn ouders en zusjes reageerden heel leuk! Mn zusje was jarig dus ik had een rol beschuit ingepakt. Het duurde even voor het 1e kwartje viel, maar die gezichten waren echt een foto waard hahaha.

Hier gaat verder alles wel goed. 's Avonds dus erg moe, maar ik slaap gelukkig goed. Mn borsten doen 's nachts erg pijn, overdag met bh aan valt het mee. Nog niet echt misselijk, wel af en toe zo’n vlaag van bluhhh gevoel, maar als ik dan even wat eet dan is het zo weer over. Hopelijk blijft het zo…

Ga nu lekker van het weer genieten, echt heerlijk zo!

Fijn weekend allemaal.

Volgens mij zit m’n ongi eraan te komen, beetje chagrijnig vandaag terwijl daar geen reden voor was en nu een wee gevoel in m’n onderbuik. Ergens hoop ik dat ik vandaag nog ongi word, dan is m’n cyclus wat korter dan ik dacht!

Ja hoor, goed aangevoeld, menstruatie. Ben blij gek genoeg, heb zelden zo’n mooie regelmatige cyclus gehad!

Als ik nu weer zo netjes op tijd ben , heb ik met Pasen m’n eisprong ! Goed hè?!!

Balen dat je ongi er is. Wel fijn dat hij nu regelmatig is. En het paasweekend is een mooi weekend (onze kleine man is dan jarig).

Later vandaag reageer ik op iedereen wat uitgebreider.

Hier is t verwaarlozingsalarm ook afgegaan haha.

Pff druk druk druk.

Maar goed ook. Dan zijn mn gedachten lekker ergens anders en niet bij een beebje.

Gister begonnen aan de lente schoonmaak. En wat bloempotten voorzien van mooie bloemetjes heerlijk weer wat kleur in de tuin.

Wat de bruiloft betreft geen nieuwe vorderingen. Wel wat ideeen voor de kaart opgezocht. Mn broer gaat ons helpen m te ontwerpen. Ook heeft hij ja gezegd op de vraag of hij mijn getuige wilde zijn :smiley:

Ook wat heen en weer contact gehad met de vrouw die onze taart gaat maken.

Heb er echt zin in.

T is bij dit forum in t begin echt super snel gegaan he nu is t wat rustiger ook sowieso 2 die t rustig aan doen/hebben gedaan deze maand.

Ik ben nu aan t wachten op eisprong heb nog niks gevoeld. Vergeet ook steeds te tempen. Maar alle keren dat ik t wel heb gedaan was t 36.1 vanochtend was t wat lager . Dus verwacht of mn ongi of mn ei… Zou graag willen weten wanneer we weer kunnen beginnen haha maar mn jurk moet natuurlijk wel passen

Nou ja we zien wel.

Jammer bolletje dat je toch nog ongi bent geworden. Maar wel fijn van je cyclus.

Gr

Balen bolletje, maar idd, op naar een nieuwe ronde!

Grappig, een ei met Pasen :wink:

Wat leuk Mar dat je broer je getuige wilt zijn. Kan me voorstellen dat je zin hebt in de bruiloft. Spannend hoor.

Fijn dat je nu wat drukker bent zodat je je gedachten even kan verzetten. Herinner ik het mij goed dat jullie nu nog even wouden wachten ivm de bruiloft? Of gaan jullie er volgende ronde toch weer voor.

Hier ook erg druk. Het mooie weer is gelijk te merken op het werk. Vol terras en dubbel zo druk.

Ik denk ik een naderende eisprong heb of dat deze vandaag is. Heb erg last van mijn buik en gevoelige (.)(.).

Helaas gaan we het niet benutten (gaat ook niet aangezien ik tot een uur of 3 vannacht niet thuis ben)

Hoe is het met de rest van de meiden?

Ik ben ook al lang niet meer hier geweest, wel mee gelezen maar niet gereageerd…

Lysken, je hebt nog een lange ruk te gaan tot 3.00 uur… Werkse!!

Mar2, zo te lezen druk bezig met de voorbereidingingen… Geniet ervan!!

Volgens mij gaat de temp omhoog als je de eisprong hebt, of niet?

Bolletje, balen van je ongi… Hopelijk is hij al weer (bijna) voorbij…

Jeweldrop, wat een leuke reacties… Ik sta nu al te popelen om het weer eens te mogen vertellen…

Hier gaat het nu allemaal weer redelijk goed. Ik werk op een bso en ivm grote terug loop van de kindaantallen zijn een collega en ik overgeplaatst naar een andere locatie… Balen!

Imme is gister alweer 3 jaar geworden… Het gaat veel te snel…

Eigenlijk zouden we een ronde overslaan maar dat hebben we toch maar niet gedaan. we willen zo graag… :mrgreen: Dus het wordt nu weer spannend… zaterdag is mijn nod…

Ik hou jullie op de hoogte…

lees mee… Maar kom ook snel weer schrijven. Dikke kus!! :-*

Veel succes meiden in de nieuwe maand april!!

Hier gaat het wat beter. Heel erg misselijk geweest en kon bijna niet eten, duurde wel een week of 5. Bah.

Goede combinatietest gehad, dus nu weer met goede zin verder!

Stil hier! hoe is het meiden?

Moosje, nod gisteren… En?

Hier ook een goede uitslag op combitest. Weer een hobbel genomen.

kus!!

Ben ook benieuwd hoe het hier gaat??

Fijn van de goede uitslag shirley! Hier moeten we ons nog even verdiepen in combinatietest. Verder gaat alles lekker hier met ons!

Hoop dat we hier gauw weer wat zwangere dames bij hebben!

Zo daar ben ik ook weer eens… Ongi is weer over, focus weer op andere dingen dan zwanger worden. Ik ga proberen er iets minder mee bezig te zijn… Op zich voldoende andere dingen om mee bezig te zijn; werk, verjaardag van mezelf, verjaardag van kind, feestje, traktaties etc.etc.

@fietje, leuk dat je ff voorbijkwam hier! Duim je mee voor een paasei?!!

@shirley, fijn dat de testuitslagen goed waren.

@robin03, ook goede uitslagen! Fijn hoor! Gelukkig is je misselijkheid weer minder nu. Ben je erg moe ook>?

@moosje, toch stiekem meegedaan deze ronde!!! En, en , en !!! Zal je zien dat het net nu raak is…:wink:

@mar2, jij nog een eisprong gevoeld?? Druk bezig met jullie voorbereidingen om te trouwen, leuk hoor! Ik vond dat destijds erg leuk om te doen, inmiddels alweer bijna 8 (!) jaar getrouwd.

Het mooie weer, en de bijbehorende zomerkleding heeft hier zijn tol geeist; snotverkouden, pijn in m’n hoofd en strot, echt heel fijn … :? Ook even de balen van m’n werk vorige week. Morgen maar weer met frisse tegenzin aan de slag, en zorgen dat het snel weer beter voelt. Even een tijdje NIET werken, daar kijk ik zooooo naar uit! Gelukkig vallen in de maand april/ mei veel vrije dagen! :lol: