Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

Ik ben hartstikke ongesteld…

Volgende ronde laten we zeker weten aan mijn ei voorbij gaan, daarna gaan we er fris en fruitig er weer tegen aan.

Maytje wat fijn dat het goed met jullie gaat, geniet er verder van!

Shirley, gefeliciteerd met je goede uitslag…

Bolletje, succes met het minder bezig zijn met zwanger worden. Mij gaat dat nog niet goed af…

Vervelend zeg die verkoudheid, hier lopen er ook 2 te snotteren…

Gisteren hebben we de verjaardag van onze dochter gevierd. vanmorgen hadden we open dag op ons werk (bso). Nog even en dan is dit weekend ook weer voorbij…

Marcella, suc6 vandaag bij de echo! Ik hoop dat je een mooie/goede echo hebt! :pray:

Meiden, ik lees wel, maar schrijf ff wat minder… Voel me niet echt happy…

Ik blijf voor jullie duimen! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Nog steeds erg rustig hier.

Shirley wat fijn dat je uitslag goed was.

Marcella; Hoe was de echo?

Moosje; Balen dat je ongesteld bent. Heb ik het goed onthouden dat jullie eigenlijk 2 rondes over wouden slaan?

Nog maar 1 ronde te gaan dan en er dan weer met frisse moed tegenaan!

Maytje; Fijn dat alles goed gaat. De data voor je eerste echo komt ook steeds dichterbij. Spannend!

Memmie; Hoe gaat het met jou? Lees dat je je niet echt happy voelt? :hug:

Bolletje; Weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Ben benieuwd of het je lukt om je er wat minder op te focussen…

Hier gaat alles goed. Nod komt weer dichterbij. Kan niet wachten tot mijn ongi weer voorbij is, dan kunnen we er weer met goede moed voor gaan.

Stil… Zelf ook druk geweest, maar vroeg me opeens af " krijg geen meldingen meer over berichtjes bij de januari-stoppers".

Hoe gaat het meiden? Lysken en Mar, nod is geweest / er bijna. Denk dat jullie allebei ongi zijn (jullie sloegen toch allebei over?)

Verder de zwangen? Vveel last van kwalen of voornamelijk op een roze wolk?

Kus

Nou meiden, hier inderdaad een paasei! Hieruit zou een kerstkindje kunnen ontstaan … Nu weer twee weken wachten en dan zullen we het weten! Veel aan m’n hoofd, dus hopelijk niet teveel met testen bezig tegen die tijd.

Hoe is het met jullie???

He meiden,

sorry dat ik niet zo veel reageer! Ben een beetje energieloos momenteel! Echo was vorige week goed en was maandag 7 weken en een kloppend hartje!!

Zaterdag verjaardag van onze kleine dreumes, wat is hij toch verwend! Een geweldige dag met als afsluiter lekker naar het pannenkoekenhuis met mijn moeder, zusje en een bevriend stel en kinderen.

Gisteren paasontbijt bij mijn moeder gehad en een vriendin op visite voor de verjaardag van Dylan. Daarna lekker 1,5 uur geslapen :slight_smile:

Vandaag niks gedaan, nou ja…geslapen…

Bolletje, paasei en kerstkind :slight_smile: grappig! Hoop dat het raak mag zijn nu mag je weer op het wachtbankje!

Shirley, ben je al aan het aftellen naar de 20 weken?

Lysken, hoop dat het snel mag komen (of toch niet)

Memmie :hug:

Bolletje paasei en kerstkind dat zou zomaar eens kunnen zijn! Wel erg gaaf :smiley:

Spannend!!

Marcella leuke verjaardag gehad voor Dylan dus! uper!!

Hier gaat alles zn gangetje, woensdag eindelijk de eerste echo! Spannend!!!

Hoi dames,

Maar weer eens een berichtje van mij.

Fijna dat t goed gaat met jullie.

Wij hebben idd besloten om even over te slaan. De jurk moet straks nog passen.

Ben alleen nog niet ongi geweest. Denk dat mn hormonen een beetje van slag zijn na de vm. Maar aangezien we zo weinig klussen en ik ook geen zwangerschapsklachten heb ga ik er niet vanuit dat ik zwanger ben (gelukkig ook maar)

Gister maar eens gebeld voor mijn jurk want die zou binnen 2 weken geleverd zijn maar 4 weken later was ik nog niet gebeld. Blijkbaar hadden ze een mail gestuurd maar die heb ik nooit ontvangen. De geleverde jurk was een andere kleur als ik gepast had. Dus ben gister maar even snel gaan kijken. Ipv ivoor is t nu beige/zalm maar goed ook mooi. Zaterdag even met mn ouders kijken altijd lastig om te oordelen in je eentje!

Heb een fijn paasweekend gehad. T is alleen altijd zoveel eten haha. Maar ja nu gaan we echt strak aan de lijn want er mogen echt nog wel wat kilotjes af!

Zaterdag heb ik trouwens de kennedymars gelopen helaas bij 40 moeten stoppen. Een ontstoken spier of pees maakte t doorlopen echt onmogelijk! Volgende keer toch echt special schoenen gaan kopen voor die afstand!

Nou bolletje ben benieuwd of je paasei benut is!

Gr

Hey meiden,

Mijn nod is inderdaad geweest en zoals verwacht ongesteld op een cyclus van 33 dagen. Schommel nu dus van 31 tot 35 dagen.

Ongi is bijna gedaan en aankomende ronde gaan we er weer voor!

Bolletje; hopelijk mag het raak zijn deze ronde.

Mar; Hopelijk is de jurk alsnog naar je zin

Ik kom snel weer langs, nu erg druk

Hey allemaal,

:oops:

kom er gewoon steeds niet aan toe om hier ook te reageren.

Voel me niet echt lekker, veel misselijk met name 's avonds en dan ook erg moe, dus lig er vaak op tijd weer in na een dag werken.

Woensdag heb ik de 1e echo, ben zo benieuwd…

Lysken: op naar de volgende ronde, hopelijk is het dan snel raak.

Mar2: hopelijk wordt je snel ongesteld en heb je weer een beetje zicht op je cyclus. Wat balen dat ze je je jurk in de verkeerde kleur hebben geleverd. Ga je wel akkoord met deze kleur?

Bolletje: duimen draaien :thumbup:

Verder kan ik niet terug lezen op de foon.

Ik zal proberen weer wat vaker te komen, zal in ieder geval laten weten hoe de echo was.

Fijn weekend nog.

Ben ik ook weer eens… :oops:

Wij zouden deze ronde over slaan, daar is niets van gekomen :wink: :smiley:

Dus het wordt weer spannend…

Jeweldrop, succes woensdag. Is altijd spannend zo’n eerste echo…

De kinderen vragen nu even aandacht. Ik reageer straks verder…

Hey!

Marcella, inderdaad. 14 mei de 20 weken echo. Dan ben ik gewoon alweer op de helft :shock: Hoe gaat het met jou?

Mar, Hoe vond je de jurk? En als het niet je ding was, kan het dan nog tijdig goedkomen?

Moosje, toch weer spannend dus :mrgreen:

Jewel, bij de oktoberstoppers hadden een aantal meiden baat bij seabands. Volgens mij een soort armband met drukpunten. Ook te krijgen bij de Etos voor zo’n 14 euro. Kan de moeite van het proberen waard zijn. :hug:

Lysken, jullie ook weer actief aan de slag :wink:

Bolletje, Ei goed benut? :smiley:

Hier weinig nieuwtjes. Buik is langzaam aan het groeien… Heel vreemd :lol: Alleen maar blij mee!!!

:-*

Shirley, alweer 16 weken… gaat hard naar de 20 weken echo. Willen jullie weten of het een jongetje of meisje is?

Mar, ik ben ook benieuwd hoe je de jurk vond. Jammer dat hij niet in de goede kleur was binnen gekomen…

Bolletje, hoe is het bij jou?

Lysken, ik duim voor je, deze ronde…

Voor alle dames trouwens, hopelijk iedereen heel snel een positieve test.

Ja die heb ik van de week gehaald. Het is heel wisselend. De ene keer werkt het wel maar soms ook totaal niet. En soms blijven die bolletjes ook niet goed op hun plek zitten, bandjes zitten niet heel strak. Maar goed ben al blij dat het soms wel helpt.

En jij al weer bijna op de helft :shock: wat gaat dat hard zeg!

En moosje spannend hoor, kan me voorstellen dat jullie toch niet konden wachten :smiley:

Als ik moet kiezen tussen een gezellig weekendje weg met vrienden en zwanger mogen zijn… Is de keuze snel gemaakt… :mrgreen:

Moosje; Kan me voorstellen dat het moeilijk is om een ronde over te slaan en dat het dan toch niet gebeurt. Hier was dat ook erg moeilijk.

Shirley; alweer bijna op de helft. Gaat snel hoor!

Maytje; Spannend hoor de eerste echo.

Mar; Was de jurk alsnog naar je zin?

Ongi is weer gedaan en ovu-testjes weer besteld. Ben zo benieuwd of het deze ronde dan raak mag zijn. Rooster van mijn werk valt ook goed mee, meer avonden thuis, dus meer tijd om te klussen :smiley:

Lysken, haha… fijn dat roostertechnisch goed zit deze ronde. :mrgreen:

Hoi dames

Nou mijn jurk… De kleur is heel mooi en mijn ouders en schoonmoeder vonden m ook heel mooi. Ik moet zelf alleen nog ff wennen aan t idee dat ie niet wit is. Terwijl ik toen ik op zoek ging naar een jurk eigenlijk geen witte wilde haha. Maar goed.

Ik ben ook eindelijk ongi geworden. Moet mijn banner aanpassen nog maar na 42 dagen is mn cyclus eindelijk weer rond. Fijn dat t met jullie allemaal goed gaat. Op voor de zwangere de kwaaltjes na dan.

Ik ben aan t twijfelen wat we met deze ronde doen. Heb nu ook weer geen idee hoe de cyclus zal zijn.

Maar goed ik ga me er maar niet teveel op focussen. Volgende cyclus gaan we en sowieso tegenaan haha

Gr

Wanneer ga je precies trouwen?

Ik had vanmorgen een klein beetje bloedverlies… Ik zit nu en week voor mijn nod, zul je zien dat het deze ronde (die we eigenlijk over wilden slaan) raak is… Stiekem hoop er heel erg op dat het raak is… Bij de andere 2 kindjes zijn we erg verwend geworden door meteen de eerste ronde zwanger te raken, nu duurt het naar mijn gevoel veel te lang… :slight_smile:

23 juni is de grote dag.

En de weken gaan echt zo snel voorbij. Nog maar 9 en een halve week Pff

Moosje: hoop voor je mee dat t raak is. Nog even wachten en dan weten we of t idd raak was.