Hoi meiden!
Moosje wat spannend!! :dance: ben beneiuwd hoor!
Mar wennen aan de jurk :lol: maar het zal vast prachtig zijn!!!
Ik lees hier lekker mee hoor, hoop op nog meer zwangere dames hier!
Hier weer even een teken van leven Drukke weken gehad, en met succes wat minder bezig geweest met zwanger worden. WĆĀ©l het ei geprobeerd te benutten. Volgende week weer spannend. Mān gevoel is dat het niet raak is, ik voel me niet anders dan anders. Nog geen migraine gehad, dat is wel weer gunstig en misschien toch een goed tekenā¦
Ik heb goede echoā's voorbij zien komen; dat is mooi nieuws!
En ik ben wel nieuwsgierig naar de trouwjurk van mar2. Ik ben destijds in aubergine kleurige (avond)jurk getrouwd, ik wilde ook niet in het wit.
Vandeweek wat extra vrije dagen, manlief is paar dagen op excursie in BelgiĆĀ«. Heb me helemaal uitgeleefd in de stad; shop till you dropā¦ En het leuke is dat ik nu 2 maten kleiner pas! ( ergens wel dubbel als ik nu zwnager zou zijn, komen al die kilos er weer bij :roll:
Fijn weekend alvast allemaal, ik hou jullie op de hoogte komende dagen! En ik denk dat ik nog wel een eerder testje er tegenaan gooiā¦ Als het wat is, laat ik het weten
Even snel: echo was goed, kwam precies overheen met wat ik zelf had uitgerekend. Over 2 weken mogen we nog een keertje en wordt de definitieve datum vastgesteld.
Een foto staat in het showforum van de novembermamaās
Jewel, lekker hoor!! Goede echo!!! :inlove:
bolletje, spannend hoor!
hmmā¦ volgens mij is het een kwestie van afwachten wanneer ik ongesteld word. Gelukkig dan geen migraine, maar wel zeurende hoofdpijn; dĆĀ© voorbode van geen geslaagde poging. Door naar 2013 dan maarā¦
moosje, hoe is het bij jou??
Balen bolletjeā¦
Ik wacht hier nog even af. Ik heb nu sinds een uur flinke menstruatieachtige buikpijnā¦ maar ik zou op zijn vroegst pas donderdag ongesteld moeten wordenā¦
Ik wacht maar af.
Meiden, wat spannend!
Bolletje en Moosje mijn duimen draaien! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Lysken en Mar2 ook voor jullie hoor! ( :think: wie mis ik dan nog??? :oops: )
Jewel, Super een goede echo :dance: :thumbup: :inlove:
:-*
ff snel op 't lijstje gespiekt :mrgreen:
Kenza, ook voor jou draaien mijn duimen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik wist dat het er nog 5 warenā¦ Sorry dat ik even niet op je naam kwam :-*
Hoe isāt met de zwangere ladyās?
Jewel; Wat fijn dat de echo goed was!
Bolletje; Balen dat je zoān hoofdpijn hebt.
Moosje; Ben benieuwd of je inderdaad ongi wordt of dat het misschien toch een zwangerschap is.
Mar2; Hoe is het met jouw? Schieten de voorbereidingen voor je trouwdag al op?
Memmie; Hoe gaat het met jouw?
Hier weer in de klusperiode. Vanmorgen een licht 2de streepje op de ovutest. Vind het nu alweer spannennd
Bolletje, hoe is het met jou?? Hopelijk voor jou kun je snel genieten van een positieve zwangerschapstest!
Voorgevoel klopte; exact op dezelfde dag als vorige cyclus ongi. Balen. Maar ook zeer tevreden met regelmatige cyclus.
@ moosje, hoe ist bij jou??
@ lysken, suc6 komende dagen!! Duimen draaien!
Jammer Bolletje!! Wel prettig dat je nu een regelmatige cyclus hebtā¦
Hier is het nog afwachten, ik weet het nietā¦
Als het deze ronde niet raak is, dan begin ik met ovulatietestjesā¦ (heb ik nog nooit gebruikt dus het zal mij benieuwen)ā¦
@moosje, ik ga juist stoppende ovulatietesten. Het is nu zo regelmatig , ik weet exact wanneer de hoogtijdagen zijn zeg maarā¦
Ik was dus in 1x zwanger met de ovu-testjes.
Maar goed dat ik ze had, had nooit verwacht dat ik pas rond de 40 dagen een eisprong had.
Maar goed, ben altijd al erg onregelmatig geweest.
Mijn duimen draaien door voor jullie! :-*
Als ik van mijn moeheid af mag gaan, zou ik hartstikke zwanger zijnā¦ Jammer genoeg kan dat met zoveel dingen te maken hebben.
Ik ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig naar die ovulatietestjes, heb ik dat ook eens meegemaaktā¦ :mrgreen: En daarbij, ben ik helemaal testverslaafd, dus dat komt goed uit!
Moosje; De ovutestejes zijn erg handig, maar ook daar kan je heel onzeker/gestrest van worden.
Hier al sinds maandag een 2de streep op de test, die niet lichter of donkerder wordt. Ik merk dat het toch een bepaalde spanning met zich meebrengt omdat ik ergens ook wel bang ben mijn ei te missen. Ik let meer op mijn lichaam, bij elke steek denk āoh eisprongā
Nu is het voor ons met onze onregelmatige werktijden (ik ben soms pas laat in de nacht thuis) wel handig, omdat je dan redelijk weet wanneer je seks zou moeten hebben.
Echter als je cycluss redelijk regelmatig is en je zou om de dag seks hebben, zou je je ei niet kunnen missen.
Hoelang moet je nog toch je nod?
Bolletje; Balen dat je ongi bent. Kan me voorstellen dat het fijn is om te weten dat je cyclus regelmatig is.
Ik begrijp dat het ook erg stressvol kan zijn. Mijn cyclus is vrij constant, kan ooit eens een dag inzittenā¦
Mijn nod is morgen, vind het wel spannend. De klachtjes die ik heb kunnen ook met een naderende ongi te maken hebben, dus ik moet echt afwachtenā¦ Het liefste zou ik zaterdag pas een test doen, maar ik denk dat ik niet kan wachten tot zaterdag. :mrgreen: Als ik wat meer weet laat ik het uiteraard meteen wetenā¦ :mrgreen:
Ik ben ongesteld gewordenā¦ Ik baal er flink van. Maar we kunnen nu wel mee op vakantie met oud en nieuw, samen met vrienden.
Ik ga mij nu helemaal storten op het tempen en de ovulatietestjesā¦ Rond mijn eisprong zijn we een weekend weg met een groep van ongeveer 10 man. Hopelijk krijgen we wel de mogelijkheid om dat ei te benuttenā¦ :mrgreen: