Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

@moosje :hug: balen hoor. Hopelijk heb je niet teveel last.

Moosje :hug:

Hier zal het deze ronde ook niet raak zijn…

Afgelopen zaterdag en zondag een dikke streep op de ovutestjes, vanmorgen een lichter streepje. Nu weet ik niet of mijn eisprong dan gister of vandaag is aangezien ik dat aan mijn lichaam dus niet voel.

Vriend is door zijn rug gegaan en vrijen zit er niet in, doet teveel pijn.

Afgelopen vrijdag nog wel gevreen, nu maar heel hard hopen dat dat voldoende is of dat mijn eisprong toch vandaag is en vriendlief vanavond te verleiden is.

Eigenlijk baal ik er heel erg van, vanmorgen ook wel even van streek hierdoor. Dit is niet de eerste keer dat er wat is rond mijn eisprong. Net of het ons nog niet gegunt is om zwanger te worden. Hoewel ik ook wel weet dat ik zo niet moet denken. :oops:

Maar goed, klaagmodus maar weer uit.

Hoe is het met de rest van de meiden?

Nog plannen voor queensday vandaag? (met een heerlijk zonnetje :smiley: )

Lysken, Ik begrijp je wel hoor… Ik baalde er een poosje geleden ook van dat mijn man precies met de eisprong een longontsteking moest krijgen…

Jammer genoeg, heb je het niet voor het zeggen.

Hopelijk lukt het jullie toch deze maand om zwanger te worden!

Koningedag gaat dit jaar aan onze neus voorbij. Geen zin, zieke dochter (heeft de vijfde ziekte en zit hierdoor royaal onder de uitslag, echt zielig), manlief is hard aan het werk om een bed voor Imme in elkaar aan het zetten. Ze gaat vanavond voor het eerst in een groot bed slapen, ze sliep nog steeds in het ledikantje. Nu wordt het toch wel tijd voor een nieuw bed…

En het bed is gaaf!! Manlief heeft een bed gemaakt van oude paneel deuren. Ziet er heel stoer uit.

Ik zal straks een foto maken en even showen… :inlove:

Iedereen nog een fijne dag gewenst!

Hey meiden!!!

Kreeg geen meldingen meer, dacht… zal eens kijken. Lees over een aantal teleurstellingen :hug: :hug:

Zal snel helemaal goed bijlezen en reageren.

:-*

Shirley, wat gaat het snel! Wanneer heb je de 20 weken echo?

Ik heb vandaag ovulatietestjes binnen gekregen… Ik ben benieuwd…

Wat jammer Moosje! Kan me goed voorstellen dat je baalt.

Toen wij voor de 2e gingen, was ML ook een week ziek met hoge koorts. Ik las toen op internet dat de zwemmers daarna wel 10 weken nodig hebben om er weer bovenop te komen! Schijnt dus dat de zaadjescyclus wel 10 weken duurt…

en ja, na 3 maanden was ik zwanger.

Succes meiden!!!

Hoi dames,

Even een teken van leven van mijn kant haha. Ja zo’n geplande stop en een huwelijk regelen maken dat ik weinig tijd en te melden heb.

De bruiloft komt nu erg dichtbij. Hebben bijna alles geregeld. Donderdag gaan we waarschijnlijk kijken voor ringen.

De uitnodigingen zijn klaar en liggen bij de drukker.

Pfff en die bedankjes wat is dat lastig zeg!

Maar ja.

Ik heb trouwens sinds kort een period tracker op mn foon. Wel handig. Die rekent ook uit wanneer je ongi moet worden en wanneer je vruchtbare dagen zijn enzo. Ik was steeds aan t twijfelen of we deze ronde ook zouden overslaan maar er is de afgelopen dagen flink geklust haha en dat zou rond mn ovu zijn maarja we zien wel.

Nou mocht t dus toch raak zijn dan horen jullie dat wel weer.

Liefs

mar, spannend hoor! Hoop voor je dat het raak is deze ronde…

Ik had vanmorgen een heel licht streepje op de ovulutatietest, hopelijk morgen een dikke streep. Komend weekend gaan we met 8 andere naar duitsland, weekendje weg… Ben wel blij dat we een eigen kamer hebben… :wink:

Hallo daar!

Maandag de 20 weken echo. Hopelijk wil Smurfje meewerken en kan het geslacht bepaald worden.

De zolder heeft even stil gelegen. Donderdag gaan manlief en zwager hier weer een slag mee slaan. Blij als dat gedeelte gedaan is en dat we echt de kids kamers kunnen gaan doen (en de kinderkamer… 19 weken en nu al nesteldrang?? :shifty: Nooit zo gehad :oops: ).

Verder last van BI :frowning: tweede afspraak bij fysio is geweest en ik moet een duidelijke balans zien te vinden tussen belastbaarheid en belasting. Op dit moment een duidelijke disbalans die ook nog eens dodelijk vermoeiend en pijnlijk is. Tel daar de verjaardag en het kinderfeestje van Thara (gisteren) bij op samen met mijn standaard werkweek van 32 uur en het is geen heel moeilijk rekensommetje. Kans is dus ook zeker aanwzig dat ik deels de ziektewet in ga. So be it… Nu wil ik voor mezelf kiezen en de beeb. Zou fijn zijn als ik er potverdrie wel van kan genieten. Is tenslotte de laatste keer. Tot nu toe zit ik constant te :cry: bij de fysio.

Ook loopt het niet soepel (naar mijn idee) tussen mijn moeder, broer en mij. Dit door allerlei omstandigheden… Ze zegt blij te zijn met de derde, maar vragen hoe het gaat met mij of de zw.sch. Komt niet in haar op of zo. Mis vooral mijn vader op dit moment (2,5 jr geleden overleden :kaars:). Het lijkt of het gezin uiteen valt. Dit aankaarten zorgt gelijk voor een verdedigende / aanvallende reactie bij mijn moeder. Dit is na een woordenwisseling vorig jaar ook geen optie meer, helaas…

Zo de ego-stand kan weer ff uit. Zakdoekjes in de prullenbak…

Hoe gaat het met jullie.

Mar druk aan het plannen en regelen. Misschien ook nog wel zwanger.

Moosje, weekendje weg, heerlijk! En een eigen kamer :lol:. Komt vast goed!

heb ik weer, heel verhaal getikt, op iedereen gereageerd…klik ik de pagina dicht… grmpfff… Morgen nieuwe poging, nu nog ff bankhangen na druk dagje met feestje van de kleine man…

Weer terug van een heerlijk weekendje Cochem…

De ovulatietestjes gaan weer aan de kant en we gaan weer 2 weekjes wachten. vanaf woensdag stond er een heel licht streepje op de ovulatietest, die werd iedere dag donkerder. Zaterdag was het een goede streep maar nog veel lichter dan de controle streep. Maar 's middags heb ik de eisprong gehad, dat heb ik gevoeld. vanmorgen was het streepje weer even licht als woensdag… We hebben donderdagavond en gisteravond van elkaar genoten

:inlove:. Hopelijk blijft er een zaadje plakken…

Verder ben ik vandaag lekker verwend geworden door mijn kids, ze hadden mooie knutselwerkjes gemaakt en van manlief heb ik een kruimeldief gekregen… :mrgreen:

Zo, nieuwe poging.

@moosje, we lopen gelijk op! Alleen ben ik juist deze ronde met de ovutestjes gestopt. Nog twee weken geduld voor ons dus!

@shirley, balen van je BI,helemaal pittig als je al 2 kids hebt rondlopen lijkt me. Sterkte, en ik hoop dat de fysio je helpen kan.

Lastig ook met je familie; dit is je eerste zwangerschap zonder je vader toch? Ongetwijfeld dat je moeder best heel blij is, maar er niet op komt om jou te vragen hoe het gaat. Maar dat is wel wat jij graag wil horen, meeleven enzo. Herkenbaar punt :? . Is je moeder hierin veranderd na het overlijden van je vader, of was het altijd al zo?

@mar2, zal je zien he, dat je als cadeautje voor je huwelijk, gewoon zwanger bent! :smiley: Lekker hoor dat alles zo’n beetje geregeld is. Nu nog een kwestie van geduld! :wink: Ik zie dat ook jij over 2 weken NOD hebt! Moosje en ik ook! Spannend!!!

@ lysken, hoe is het met je? Al ongi gesignaleerd? Deze ronde dan maar snel vergeten, balen dat de kans er niet was op het moment dat het

‘moest’. Kan me de frustratie helemaal voorstellen!

Hier gaat het goed, niet teveel bezig geweest met zwanger worden, maar wel de afgelopen week gezellig aan de slag geweest :wink: Morgen weer werken, na een heerlijke week vakantie. Manlief moest werken, dus veel met zoon samen geweest, leuke dingen gedaan, en alvast z’n kinderfeestje gevierd! Deze week op school trakteren, op de bso, en dan op hemelvaartsdag het grote verjaardagsfeest thuis met familie en vrienden. Voldoende afleiding dus!

Bolletje, we lopen echt gelijk op… Spannend hoor!

Shirley, vandaag de 20 weken echo… Spannend! Hopelijk laat de kleine zien of het een jongetje of een meisje is. Heb je al een voorgevoel??

Balen van je bi… Doe maar zo rustig mogelijk en laat je maar zoveel mogelijk verwennen…

Hoi,

Gister heerlijk dagje weggeweest met 3 vriendinnen naar sanadome. Die vriendon die zwanger was hoort daar ook bij die heeft al een behoorlijke buik (jaloers haha) met haar lekker bijgekletst. Zij is de enige tegen wie ik verteld heb dat ik gestopt ben enzo. Heb namelijk sinds 3 dagen weer super last van mn (.)(.) En als ik er op let voel ik ook af en toe wat steekjes in mn buik. Spannend!

Omdat ik niet weet hoe lang mn cyclus duurt zou t ook mn aanstaande ongi kunnen zijn maar ja we zien wel.

Donderdag mn ring uitgezocht heel mooi staal smal ringetje (lijkt zilver) met een steentje bovenop (in soort kroontje haha)

Ook de kaarten zijn aangekomen en ga ik vandaag posten. Zijn heel leuk geworden.

Nou dat was t ff voor nu.

Jullie ook allemaal veel succes.

Hey meiden!

Ook voor jullie nieuws! Vandaag de 20 weken echo was goed. En we krijgen er een meiske bij! :inlove: (uiteindelijk is voor een derde keer gebleken dat mijn voorgevoel waardeloos is :shifty: :lol: )

Bolletje, Ja, deze zw.sch. is de eerste zonder mijn vader. Het is na het overlijden van mijn vader begonnen. Uiteindelijk is het na een woordenwisseling tot een absoluut dieptepunt gedaald. Wel denk ik dat mijn vader de initiatief nemer was op een heleboel vlakken, en nu hij er niet meer is merk ik het verlies van alle kanten. Alvast gefeliciteerd!

Moosje, bij jou ook weer spannend!

Mar Leuke dingen allemaal! Fijn te lezen.

Hoe is het met alle anderen??

Hoi dames,

Gister toch maar even testje gedaan.

Dacht dat ik nog veel te vroeg was. En had dus ook niet zon haast om te kijken. toen t me 5 minuten later weer te binnenschoot ging ik kijken en zag ik 2 streepjes :shock:

Ik zal later vandaag wel ff een foto posten.

Ik gok dat ik nu 4 weken ben. De streep is nu duidelijker als de vorige keer.

Nou ik ga weer aan t werk. (wilde dit even snel delen haha)

wow! Gefeliciteerd :inlove:

Mar2, bedoel je nou een 2e streep op de ovu-test (gezien je banner) of bedoel je een zwangerschapstest?

In het laatste geval: Gefeliciteerd! :inlove:

…Niet goed gelezen dus… Je schrijft immers denk nu rond 4 weken te zijn. :oops:

Gefeliciteerd meis! :dance: :inlove:

Had mijn banner wat ruim genomen omdat we waarschijnlijk deze ronde ook zouden overslaan maakte t niet zo uit wanneer mijn vruchtbare dagen waren. Maar blijkbaar hadden we goed gegokt haha