Whaa Mar, Gefeliciteerd!!! Geniet ervan! Zwanger trouwen is leuk ā¦
Hoi,
Bij deze even snel de fotoās en volgens berekening zit ik op 4 weken en 3 dagen.
Dat ziet er goed uit!! :mrgreen: Voel je je al anders dan anders?
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, met zwanger wordenā¦ Maar dat is moeilijker gezegd dan gedaanā¦ :?
Ja voel me wel anders ja.
Had t er zondag (toen ik t nog niet wist) met die vriendin van me over, dat ik wel veel last van mn borsten had terwijl mn ongi nog lang niet in zicht was. Ook heb ik wat krampjes onder in mn buik enzo. Zij zei dat je wel weet wanneer t zo is. En dat ze dacht dat ik zwanger was.
Ik voel me prima en heb er niet de hele dag ālastā van. 's avonds in bed voel ik t t meest.
Vond t toen we er echt mee ezig waren 2 ronde terug ook heel moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Wilde de hele tijd testen en dacht er de hele dag aan.
T is veel relaxter wanneer je dat niet doet maar ja dat is heel lastig als je geen echte rede hebt (ik moest een trouwjurk hebben en daar nog inpassen)
Hoop dat je ook snel een pos test in handen hebt.
Val even binnen want lees nog steeds mee uiteraard!
Mar gefeliciteerd meid!!! :dance: :inlove:
ik duim voor de rest!
Dat zijn heeeeeeele mooie testen!!! :dance:
Die zijn duidelijk :dance:
Nogmaals GEFELICITEERD! :inlove:
Mar gefeliciteerd
En de duimen blijven draaien voor de rest
Hier gaat alles goed, nog steeds 's avonds erg moe en af en toe misselijk, dus weinig puf om 's avonds na een dag werken nog iets doen en lig er meestal vroeg in.
Mar2!!! Gefeliciteerd meid!!! Mooie testen hoor! Jaloers!!!
Vandaag de 6e verjaardag van mijn lieve grote knul gevierd. Erg gezellig, ontzettend verwend, en nu in diepe rust na een intensieve dag feest. ā¦time fliesā¦ Ik zie me nog op de OKtafel liggen, en voor het eerst dat kleine mannetje bij meā¦
Mar2, van harte!
Bolletje, beetje laat, maar toch nog gefeliciteerd met je knul.
Hier is alles rustig, nog 6 dagen afwachten en dan kan ik testenā¦ Ik hoop zo dat het raak is. Iedere maand vind ik het spannender worden en iedere maand heb ik steeds meer hoop. Maar iedere maand krijg ik steeds vaker het gevoel van, zou het dan zo goed zijn, 2 kids, meisje en een jongen, zijn alle 2 gezond, wat wil ik nog meer? Ze worden steeds groter dus ze worden ook steeds zelfstandiger, wil ik nog wel een derde? Maat als ik dan denk aan het zwanger zijn, zoān klein hulpeloos babyātje, nog 1 keer alles mee makenā¦ Ik wil zo graag een derde!
wij willen graag een derdeā¦ (Voor mijn man hoefde het niet meer, maar hij zag aan mij dat ik erg depri was. We hebben daar een goed gesprek over gehad en hij vond het belangrijk dat we allemaal gelukkig zijn. Hij is met de 2 kids al gelukkig, maar zal net zo gelukkig zijn met een derde erbijā¦)
Vandaar dat ik het over āikā hadā¦
Ik duim voor je hoor moosje! het zou toch geweldig zijn!!
Super gefeli mar!!!Veel succes moos!!
Ik kom ook weer eens om de hoek kijken. Tijdje geen internet gehad en erg druk geweest.
Mar2; Gefeliciteerd meid!
Bolletje en Moosje; bij jullie wordt het ook weer spannend zo te zien.
Hier zoals ik verwacht had ongi geworden. Helaas gaat het met vriendlief nog steeds niet goed en zitten we volop in de onderzoeken. Hij heeft nog steeds erg veel pijn (waardoor seks ook niet gaat) dus zwanger worden is voor nu totaal niet aan de ordeā¦ Jammer maar is helaas niet andersā¦
ik ben er bang voor dat hier gister de menstruatie is begonnen. Ik vind het wel erg vroeg, normaal begint het altijd op de vrijdagā¦
Op naar de volgende rondeā¦
Nou ja moosjeā¦ Bij mij ook vandaag al ongi ipv vrijdagā¦bizar toch?!?
Cyclusvan 28 dagen, nooit eerder gehadā¦
Ik reageer vanavond ff uitgebreider
Het is ons niet gegundā¦ Wel grappig dat we gelijk op gaanā¦
Hier zet de menstruatie niet bepaald door, het is iedere keer maar een miezerig beetje.
Ik zie welā¦
Hoe gaat het met jullie?
hoi dames,
Lysken: wat vervelend van je vriend en dat t nu allemaal anders loopt als gehoopt. hopelijk komt er snel verandering in.
Moosje: wat raar van je ongi. misschien innesteling? zou super zijn he! anders balen dat je weer een ronde moet wachten.
bolletje: voor jou ook balen dat de ongi is doorgezet zeg! hopelijk volgende ronde raak! wel grappig dat jij een moosje gelijk lopen anders. t was natuurlijk leuker geweest als jullie samen zwanger waren.
de andere dames allemaal bedankt voor jullie felicitaties! :inlove:
Vandaag is dan het kraantje eindelijk goed open gaan staanā¦ Nu met zekerheid, door naar de volgende rondeā¦ Ik weet nu alleen niet wat ik moet aanhouden om te beginnen met de ovutestjesā¦ Ik denk dat ik maar gewoon begin vanaf afgelopen dinsdag + 10 dagenā¦ Ik heb er nog genoeg, dus dan maar zoā¦