Ik heb nu het idee dat ik ook maar gewoon ongesteld ga worden. Heb nu ook niet het idee dat ik zwanger ben. Alleen weet ik dus niet wanneer ik dat ga worden aangezien het net na het pilgebruik is. Helaas…was het maar gelijk weer als voorheen dan wist ik waar ik aan toe ben.
Ik wist het ook bij alle zwangerschappen (4). Ik voelde me toen ‘anders dan anders’ 't kon gewoon niet anders.
De 3e zwangerschap was overigens erg verrassend, had nog geen eigen cyclus gehad ivm BV en hadden misschien 1x in 't heetst van de strijd geen ac gebruikt. T. was toen net of net geen jaar. Moest erg wennen. Toen we er eenmaal aan gewend waren ging (ook) deze zwangerschap mis…
Ik weet nog dat ik 1x neg testte (2e zwangerschap) en voor mijn gevoel kon dat echt niet. Ik voelde me zo anders (zwanger). 2 dagen later positief :inlove:
De eerste zwangerschap kwam met ongeveer een jaar. Deze ging mis met 11w4d… erg nare ervaring met ziekenhuisopname…
Gelukkig was ik na beide mk’en snel weer zwanger. beide na 6 weken, waar mijn mooie mannetjes uit zijn gekomen :inlove: :inlove:
Ik wist/voelde trouwens ook voor 100% zeker dat ik een jongen droeg (2e goede zwangerschap). Ik vertelde het de echoscopist en hij bevestigde het :inlove: Bij J. in het begin even twijfel, maar later wist ik dat het ook een jongen was, ook dat werd bevestigd :inlove:
zo, wat een verhaal… :oops:
Jeweldrop, mijn duimpjes draaien! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
ook voor de rest natuurlijk
Memmie, ik heb jou mannen als een op een kerstfoto voorbij zien komen Jij de mijne ook, het kerstengeltje
Jeetje wat een verhaal zeg memmie!!! Veel meegemaakt dus al… lijkt me heel erg moeilijk!
Bijzonder dat je je alle keren dus echt zwanger voelde.
Ik ga eens opzoek naar een banner… hmm lukt niet echt. andere keer even kijken dan maar.
Mijn NOD morgen is een schattig, geen idee hoe lang cyclus deze keer is.
Ik heb zelf ook sterk het gevoel van niet zwanger, dus ik wacht rustig af. Tot nu toe kan ik me redelijk inhouden met testen, denk ook omdat ik geen zwanger gevoel heb (al zou ik natuurlijk niet weten hoe dat voelt hahaha) maar ik voel me gewoon zoals anders. Mijn langste cyclus tot nu toe was 49 dagen, dus als ik dan nog niet ongesteld ben geworden ga ik wel testen :)zit nu op dag 37…
heb nog niet alles gelezen gaat ook niet meer lukken vanaaf.
Maar voor jewel en memmie :thumbup: ik dat het wel raak is.
Hier ook gevoelige borsten, maar dat komt denk ik,…ja waarom eigenlijk. Ik heb daar nooit zo op gelet moet ik eerlijk bekennen :oops: :oops: ik was meteen zwanger en daarna had ik de eerst de Mirena spiraal ivm. de borstvoeding enzo . Dus ik heb daar eigenlijk nooit zo op gelet. Eigenlijk is het dus allemaal nieuw voor me. stom he. Ik lees morgen ff verder ben kapot. maar wel gezelli dat er zoveel meiden meeschrijven.
night night
Jewel, wat knap dat jij je zo goed kan inhouden met testen :thumbup: Ik ben dus echt een tester :oops: Ik heb er deze cyclus al heel wat opzitten, zowel ovu-testen (maar dat komt door mijn onreg. cyclus) als zwangerschapstesten (hoezo ik loop mezelf gek te maken???) :roll: :oops: Komt ook omdat ik een hele hoop in huis had. Aangezien ik vroeg in de cyclus een heeeeeeel licht streepje had (v.a dag 21) hoopte ik dat het streepje steeds donkerder zou worden, wat helaas het tegenovergestelde was… naar wit. Zal wel indroog lijntje zijn geweest ofzo, of misschien een lichte reactie op de ovulatie misschien? 'k Lees (op 't Internet) dat een indoorstreepje kan bij die teststripjes.
Ik merk dat ik er giga mee bezig ben, zwanger worden :oops: Zeker omdat ik oktober of november wel erg leuk zou vinden omdat er dan bijna niemand in de fam jarig is.
Stom, ik had mezelf zo voorgenomen om het op me af te laten komen :roll: En nu mijn cyclus zo vreemd is/doet ben ik helemaal hoteldebotel terwijl ik weet dat het praktisch onmogelijk is deze ronde… zucht!
Hoe is het met jullie? Zijn jullie er ook zo mee bezig of zijn jullie er wel relaxed onder?
Fijne dag allemaal! :-*
Memmie, ik ben er ook wel mee bezig hoor. Ik weet alleen dat het hier niet gaat lukken deze maand dus misschien dat ik er daarom wel wat rustiger onder ben nog.
En ik heb geen testen liggen misschien had ik het anders ook wel gedaan over een paar dagen. Mocht ik nou volgende week nog niet ongesteld zijn dan ga ik misschien wel testen.
Hier gaat het allemaal goed. Ben vanochtend al bij de dealer geweest met de auto en kreeg net telefoon dat ze nog wat dingen moeten vervangen, nieuwe remblokken, ruitenwissers en een lampje. In totaal met een longlifebeurt 550 euro. Alsof het niks is, maar ja dan kunnen we wel weer 30.000 km veilig rijden.
Nu nog even werken terwijl mijn zoon de boel aan het overhoop halen is, overal liggen kleine chipszakjes door de woonkamer
:lol: Dylan, boefje!
En jah die auto kosten :roll: Wij hebben in jan. onze eigen auto verkocht. Mijn man rijdt nu in de lease auto van zijn werk. Scheelt ons wel, omdat we een oude auto hadden en er ook het een en ander aan zat te komen. Ik heb zelf geen rijbewijs dus mis de auto niet.
Werk jij thuis?
Ben er ook (te) veel mee bezig terwijl wij er ook in gingen in de zin van we zien wel. Mijn vriend heeft dat nog steeds, maar ik snuffel internet helemaal af en registreer elk pijntje voor mijn gevoel. Denk dat het ook wel logisch is, tis natuurlijk ook de bedoeling om zwanger te raken dus ja…
Haha chipszakjes door de kamer
zucht, ja tis altijd wat met die auto’s he, dure geintjes. Maar ja je kunt ook haast niet zonder.
Hey het is toch gelukt blijkbaar met mijn banner zie ik ineens
Ik werk 4 uur per week thuis en 3 dagen op kantoor.
Voor mijn geen leaseauto - erg jammer want dat had ik best lekker gevonden als secretaresse zijnde. En Alex is militiair dus die krijgt ook geen auto van de zaak. Tenzij hij bij een andere baan wel de mogelijkheid heeft. Denk dat we het dan ook wel zullen aannemen.
Ff GTST kijken
Kleine dame wil niet slapen, dus even kort.
Spannend voor een paar van jullie zo vlak voor je NOD en allerlei verschijnselen!
Ik ben er zelf niet zo mee bezig, maar ik moet ook nog 1 week tot mijn NOD. Ik voel ook helemaal niks.
Jewel;oh wat een lange cyclus. Dan moet je wel heel veel geduld hebben iedere keer.
Memmie; oh wat akelig voor jou meerdere keren een mk. Ben je daar nu ook bang voor of valt het wel mee?
Memmie; hier ben ik er ook (te)veel mee bezig. Niet alleen met het zwanger worden maar ook het uitzoeken van praktische zaken zoals kinderopvang, testament, extra kosten e.d. Had me voorgenomen om het op me af te laten komen, maar ik ben veel te nieuwsgierig en ongeduldig :oops:
Het is maar goed dat ik morgen een weekendje weg ga, even wat anders aan mijn hoofd
Jeweldrop; Knap hoor dat je je kan inhouden met testen :thumbup:
Autokosten Ik zie daar ieder jaar weer tegenop, zeker omdat wij ook nog 2 auto’s rijden. Helaas hebben wij beide een auto nodig voor het werk maar de garagekosten zijn toch echt minder leuk
Hier wordt het steeds rustiger in mijn buik, tepels zijn niet meer zo gevoelig en ook mijn maag doet minder pijn. Het zal deze ronde niet raak zijn. Ben er steeds meer van overtuigd dat het klachten van het ontpillen of eisprong waren. Heb ook niet meer zo de behoefte om morgen te testen, dus dat laten we maar.
Nu maar rustig afwachten op mijn ongi, nieuwe ronde nieuwe kansen.
Denk overigens dat ik volgende ronde eens ovutestjes ga proberen, zodat ik weet wat de klachten inhouden, hoe mijn eisprong voelt (als ik die voel) en niet meteen hoteldebotel raak.
Dames heel fijn weekend!
Ik kom dinsdag wel weer om de hoek kijken
Drie dagen op een roze wolk… en je loopt gelijk bijna vier (!!!) bladzijdes achter… :mrgreen: :mrgreen: Stelletje typemonsters :mrgreen: . Bedankt voor de lieve reacties :inlove:
Alle nieuwe dames, welkom.
Memmie, fijn dat je wat anders gevonden hebt. Vanaf deze job uitkijken naar iets dat beter bij je past. Geeft in ieder geval meer rust.
Moosje en Kenza, Hier ook benieuwd naar de gezichten. Zondag worden beide oma’s op de hoogte gebracht. (zal voor mijn mams foon met 112 bij de hand houden, denk dat die een hartverzakking krijgt… :shifty: ).
Moosje, volgens mij is er een wettelijke uitzondering. Als je drie kinderen hebt mag de oudste (of de langste daar twijfel ik even aan nu) door naar de verhoger ipv een stoel. Misschien dat het dan beter zou passen in de auto. Anders even googlen op dat gordeldier… volgens mij staat daar de complete uitleg. Ook voor als je eens een kind van iemand anders in de auto hebt.
Marcella, lijstje is :thumbup: , mijn uitgerekende datum is 1 oktober, en op dit moment ben ik 32 jaar.
Verder de meiden met ongi / zwangerschap klachten… Ik duim voor iedereen dat het snel raak zal zijn. Bij Thara heeft het 13 maanden geduurd, ik weet hoe gek je lichaam zich kan gedragen en hoe gek je jezelf kunt maken. :hug:
Verder ben ik van de domme blunders, moeheid en af en toe een Bleh-moment (niet lekker). Over het algemeen mag ik echter zeker niet klagen. Vandaag afspraak met VK gepland voor de termijnecho en het intake gesprek. Spannend en leuk weer… :mrgreen:
Shirley, daar moeten we ons nog even in gaan verdiepen. Ik wil wel de kids veilig vervoeren in de auto. Meestal gebruik ik alleen de auto, dus dan zou de maxicosi op de bijrijders stoel kunnen en de oudste achterin.
Het wordt bij een aantal dames wel erg spannend nu… Ik ben ook een test miep… Ik heb vanavond een digitale test gedaan maar deze gaf ‘niet zwanger’ aan, maar op het teststaafje stonden wel 2 streepjes eentje was wel een stuk lichter dan de andere… Ik vind het toch wel spannend… Jammer dat ik nergens heb genoteerd wanneer mijn laatste menstruatie begon, stom… Ik meen 6 januari, dus dat duurt nog een weekje tot aan mijn nod…
We moeten maar heel geduldig afwachten. :mrgreen:
Shirley, fijn om te horen dat je nu al op een roze wolk zit. Ik heb je gegevens aangepast en zal het binnenkort naar Jeweldrop sturen zodat zij het in het eerste bericht kan plaatsen.
Lysken, Heel veel plezier in Parijs en we horen maandag graag of je ongi is doorgebroken en hoe het was uiteraard.
Robin03, spannend hoor voor jou is het ook al aftellen.
De schoonmaakronde is weer begonnen voor het weekend. Nu de keuken en slaapkamers gedaan. Zo nog even een was ophangen en dan nog een opvouwen. En dan ligt er alweer 1 in de wasmand dus die er morgen maar ingooien dan ben ik daar ook weer klaar mee. En dan de vaatwasser en klaar voor vandaag.
Hier een gezellig weekend voor de boeg. Eerst even poetsen morgen, smiddags ga ik met Dylan gezellig naar onze oude buurtjes toe. Ondertussen zijn dat goede vrienden geworden dus erg gezellig. Zaterdag eerst een verjaardag, ga er maar een uurtje naar toe. Smiddags komt een van mijn beste vriendinntjes langs. En dan gaan we lekker pannenkoeken eten en ze blijft waarschijnlijk ook slapen. Lekker glas rode wijn/ borreltje erbij en heerlijk kletsen want heb haar al een tijdje niet gezien. Zondag lekker niksen want ik ben nu al lekker met het huishouden bezig zodat ik dat dan niet meer hoef te doen.
En dan begint het ritme weer maandag, dinsdag en woensdag werken, donderdag kraambezoek en dan vrijdagochtend even werken ipv donderdagochtend. En dan komt smiddags eindelijk na een aantal lange weken mijn liefje weer thuis!
Moosje en Kenza, Hier ook benieuwd naar de gezichten. Zondag worden beide oma's op de hoogte gebracht. (zal voor mijn mams foon met 112 bij de hand houden, denk dat die een hartverzakking krijgt.... :shifty: ).
:mrgreen: :mrgreen: ben benieuwd. Altijd leuk die reacties
even een vraagje tussendoor…
drinken jullie wel eens een glaasje wijn als je nog in de klusfase bent? Ik vroeg me dat zo ineens af. Ik ben geen grote alcoholdrinker, maar met een feestje bijvoorbeeld vind ik het wel eens lekker om iets te drinken.
Verder heb ikvanmorgen een test gedaan weet dat t veel te vroeg is eigenlijk. Moet nog een week, maar we hebben afgelopen week niets kunnen doen dus daarom dacht ik ach ik probeer het eens. Uiteraard negatief.
Marcella wat fijn dat je lief weer thuis komt!
Fijn weekend allemaal!
Ja hoor! Je kunt in de klusfase gerust nog een wijntje (of 2 ) drinken. Dat kan nog geen kwaad.
Jij ook al een test ertegenaan gegooid :lol: jammer dat er nog niets te zien was. Wie weet over een paar dagen/volgende week
Ik heb ook weeeer getest… :oops: Zag in een ander topic dat iemand aan het einde van de cyclus weer een positieve ovu-test had en daarom een zw.test erachteraan gedaan en daar ook een licht 2e streepje te zien was-> zwanger! Dus ik dacht, ook ff proberen! :shifty: Ovu-test was donkerder dan de afgelopen testen dus ook nog maar even een zw.test gedaan (laatste, zat nog 1 tussen de ovu-testen in :dance: , zelfde verpakking)… neg. natuurlijk :roll: :thumbdown:
Mennnn, word echt gek van mezelf :wall:
Jeej, nog even marcella dan is je liefie weer thuis :dance: Hopelijk heb je goed nieuws voor hem
Lysken, fijn weekend in Parijs! mijn duimen draaien ook voor jou!
Voor jullie allemaal hoor! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Shirly, wat heerlijk die roze/blauwe wolk :inlove: Ik ben benieuwd naar de reacties, aangezien niemand het verwacht. Veel pelzier!
Moosje, jammer dat het woordje NIET er nog voor stond op de test… Hopelijk was je nog te vroeg.
Kenza, Jeweldrop hoe is 't met jullie?
Robin, aangezien mijn 1e zwangerschappen misgaan voor een goede zwangerschap houd ik er wel rekening mee dat het eerst een keer mis is voordat het weer een goede zwangerschap betreft. Al hoop ik natuurlijk dat het ook een keertje zonder mk ervoor goed mag zijn. Hoe is het met jou? Spannend allemaal he?!
en met de rest, als ik meiden ben vergeten sorry…kan niet verder terug lezen… :oops:
Meiden, fijn weekend! :-*