Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

Tarwekiemolie? Dat moeten we ook maar eens gaan proberen dan :slight_smile:

Neem aan dat het de bedoeling is om dat in te nemen en niet voor iets anders :wink: (just kidding) Ben al tijdje aan het foliumzuur. Nu twee maanden denk ik. Ga ik ook nog gewoon mee door. Net de donatie van mijn bloeddonorschap even op pauze gezet. Dat is niet zo handig als je zwanger wil worden enzo.



wow Pegje twee tweelingen en dan bij beide er eentje van overlijden. Jeetje dat is heftig zeg. Schijnt ook voor de helft van de tweeling die het wel haalt heel heftig te zijn. ook al zijn ze nog babies. Neem aan dat het in je familie vaker voorkomt, een tweeling. een schoonzus van mij heeft ook een tweeling. Maar dat is niet de aangeboren variant. Was een eeneiige tweeling. Heel veel sterkte en ook meteen heel veel succes. Hoop voor je dat als het er weer twee zijn ze nu wel beide gezond ter wereld komen.

Lysken: die zorgen heb ik ook, de eerste week nadat we besloten hadden om er voor te gaan heb ik elke avond tot halverwege de nacht wakker gelegenā€¦pieker de pieker :wink:



Peggy: welkom, leuk een 3e! Maar je man is dus nog niet helemaal over de streep?



Noor: wow, Gefeliciteerd! Nu duimen dat alles goed gaat! Wat vindt je man ervan dat het gelijk de 1e keer raak is?



Kenza: beterschap, hier ook een beetje snotterig al 2 weken, maar het wil niet echt doorzetten. Ik werk met kleine kindjes, dus ik pik lekker alles, heb gelukkig een goede weerstand dus word nooit echt ziek, maar wel vaak verkouden dus.



Memmie: ik heb vandaag ook teunisbloemolie en tarwekiemolie gekocht. Begin er morgen mee, ben erg benieuwd of het voor mij werkt, las op internet wel heel veel postieve ervaringen, cyclussen die echt een stuk normaler worden en minder last van de bijwerkingen. Hopelijk gaat het bij mij ook werken.



Ga hier denk ik elk moment ongesteld worden, gevoelige borsten, zeurderige buik, moe, koppijn. Laat het nu maar gewoon komen, dan kunnen we op naar de volgende ronde!

Noor, wat super!!! Gefeliciteerd!!! :dance: :dance:



@Kenza wrote:

:clap: :inlove: Jeeeeh wat goed Noor geweldig! Wanneer zou je dan uitgerekend zijn in oktober toch? ooooo wat spannend. Wie zou de volgende zijn :slight_smile:




:shifty: Dat ben ik :mrgreen: :inlove: :inlove:



Vandaag mijn NOD en er maar een test tegen aangegooid. Ik ben hartstikke zwanger :inlove: :inlove:



Van de wap (van de leg is ff geen goede uitdrukking :wink: ). Gelijk aangemeld voor KDV.



Ga even in de genietstand hoorā€¦



Pegje, welkom!

shirley, gefeliciteerd zeg , wat een heerlijk nieuws allemaal hier :inlove:





mijn man heeft net als mij ook twijfels, maar ik meer, dus hij zal wel mee draaien hihihi

Hoi meiden!



Ik heb al een poosje meegelezen op het forum en hier in het topic, ik vroeg me af of ik me ook mocht melden als januaristopper zijnde :lol:



Ik las dat er al een paar zwangeren zijn! wauw snel zeg! geweldig! En gefeliciteerd! :dance:

Ladies, we gaan lekker!

Shirley van harte gefeliciteerd dat je ook een goede zwangerschap mag hebben.

Pegje, welkom bij ons clubje en uiteraard ook voor Maytje!



Meiden wie volgt??? Ik niet in ieder geval want manlief is niet thuis geweest deze maand :slight_smile: Stiekem ben ik wel jaloers hoor!



jeweldrop, jou NOD komt ook al in de buurt. Wat is je gevoel?

Jeetje 2 zwangeren op 1 dagā€¦Shirley gefeliciteerd. Hopelijk mag bij jou ook alles goed gaan!



Welkom Maytje, voor jou ook de 1e?



Marcella, ik schreef hierboven net al dat ik denk ongesteld te gaan worden:wink:

Volgens mij geen eisprong gehad deze ronde en anders zou ik niet weten wanneer en of we dan op de goede momenten geklust hebben, maar ik heb nu dus een beetje ongesteld zijn symptomen, dus hopelijk zet het snel doorā€¦

Duik nu lekker mn bedje in, slecht geslapen vannacht, niet fit en morgen weer om 6.15 op :?

Weltrusten allemaal!

Aiā€¦overhet hoofd gezien.

Hoop dat je ongi snel doorbreekt dan kan je inderdaad door naar devolgende ronde.

Dank jullie!



ja voor ons de eerste :slight_smile: en dus ook nog in de eerste rondeā€¦ Alles nieuw!

Ik voel van alles, erg he :silenced: maar meer dan afwachten kan ik niet doen (buiten klussen om natuurlijk :wink: )



Maar ik heb een voorgevoel dat wij wel een poosje bezig gaan zijnā€¦ ach we zien het wel.



Jeweldrop inderdaad, laat dan ook maar komen en op naar de volgende rondeā€¦



Ik heb mijn NOD op 3 februari, als het goed is. Ik ben nu dus even van alles aan het berekenen van mijn cyclus, denk dat er geen hout van klopt.

Noor en Shirley van harte gefeliciteerd!!

Geniet ervan dames!



Welkom Pegje en Maytje.



@Pegje: Spannend hoor voor een 3de. Zit het in je familie tweelingen?



@Maytje: Waarom denk je dat het wel een tijdje gaat duren?



@Kenza: Wat balen van je tand en dan ook nog eens zo verkouden erbij. Beterschap!

@Jeweldrop: Vervelend he dat wachten. Hopelijk komt je menstruatie er snel door. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!



Hier nog steeds last van mijn buik en nu ook gevoelige tepels. Mijn lichaam is mij echt vreselijk aan het plagen. Ik word zenuwachtig en onzeker van al die ā€œklachtenā€. Ik weet ook niet precies hoe mijn cyclus is aangezien ik begin deze maand maar 1,5 dag bloedingen heb gehad. Als ik ervan uit ga dat dat mijn menstruatie was, was mijn ei tussen vorige week zondag en afgelopen donderdag. Op maandag en donderdag geklust. Afgelopen woensdag wat licht bloed bij het afvegen en afgelopen vrijdag ook. Vrijdag tevens een rare slijmprop (had ik nog nooit eerder gehad)

Nog 1,5 week te gaan tot mijn nodā€¦



Gelukkig nog maar 3 dagen werken en dan heerlijk een weekendje naar Parijs en disneyland met manlief. Hopelijk kan ik dan meer ontspannen en ā€œverdwijnenā€ alle klachten en als we terug komen kan ik testen :smiley:

Ow wat duurt wachten toch lang. Voel me net een klein kind aan wie een snoepje is beloofd 8)

Het is eigenlijk een voorgevoel, kan het niet ergens op baseren, maar ik heb dit gewoon altijd al gedachtā€¦ Heel gek eigenlijk. Maar ik hoop uiteraard dat het niet klopt :slight_smile:



Wat lekker zeg een weekendje naar parijs! Geniet ervan!

@Shirley79 wrote:

Noor, wat super!!! Gefeliciteerd!!! :dance: :dance:



@Kenza wrote:
:clap: :inlove: Jeeeeh wat goed Noor geweldig! Wanneer zou je dan uitgerekend zijn in oktober toch? ooooo wat spannend. Wie zou de volgende zijn :slight_smile:




:shifty: Dat ben ik :mrgreen: :inlove: :inlove:


Jeeeeaaa :dance: :dance: :dance: :clap: :inlove: :inlove: Gaaaaf hey. oooo lekker genieten. Kan het me helemaal voorstellen joh....
ff rest ook bijlezen hoor. Ben ff niet online is er weer hot nieuws :mrgreen:
nog een oktober mama erbij gratz.

Welkom Maytje. Ik herken dat wel een beetje hoor. Had ik ook voordat ik zwanger was van de eeste. Ik maakte mij altijd erg druk over of ik wel zwanger kon worden. Was altijd bang dat ik heel moeilijk kinderen zou kunnen krijgen. Maar bij mij was er een aanleiding. Kwam omdat mijn moeder moeilijk kinderen kon krijgen. Ik was er bijna niet geweest zeg maar :mrgreen: Gelukig bleek dat er geen aanleiding was om me daar druk over te maken. Ik was meteen zwanger. Maar toch,ā€¦heb ik er nu weer last van. Omdat ik een stuk ouder ben. Na je 30ste zegt "men"dat de vruchtbaarheid afneemt. Dus nu zit ik me daar soms weer ongerust over te maken. :roll: zuchtā€¦nou ja. We gaan het zien, hoelang het duurt.



Lysken :hug: ahhh meis. Wat een onzekerheid zeg. Ik zou er helemaal gek van worden. Maar eerst ff genieten met je manneke in Disneyland :thumbup:



Jewel : :hug:

Goedemorgen dames,

Ik lees al tijdje mee en had me voorgenomen om niet mee te gaan schrijven. De reden daarvan is voor mij ook een vraag.

Maar ik moet gewoon mijn gevoelens ergens kwijt kunnen en waar kan dat nou beter dan hier??

daarom wil ik mij graag bij jullie voegen.



De dames die al zwanger zijn, gefeliciteerd!!! Toppie! En de rest van de dames, toi toi toi!



Ik ben (hier op het forum) Moosje, ik ben 30 jaar en al mama van Juul en Imme. 29 december is mijn mirena spiraaltje verwijderd. iedereen in onze familie en vrienden kring denken dat we klaar en dus geen derde meer willen. Verrassing!!

De vorige 2 zwangerschappen ben ik meteen aangeteld, hopelijk gaat het deze keer ook zo. Natuurlijk ben ik redelijk genoeg om te beseffen dat het ook langer kan gaan duren.

ik zo dadelijk nog een banner aanmaken, maar ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest, dat moet ik een gaan beetje gokkenā€¦ Ik heb in ieder geval de eisprong gevoeld en we hebben hem optimaal benut :smiley: ā€¦ Nu heb ik al vanaf gister ochtend een zeurend pijn in mijn onderbuikā€¦



Ik had nooit gedacht dat het spannende gevoel net zo erg zou zijn als de eerste keer zwanger wordenā€¦

Hallo Moos en welkom hier.

Jaaa spannend he :slight_smile: Misschien ben jij wel de volgende wie zal het zeggen,ā€¦ik zal voor je duimen :thumbup:

Ik zou eigenlijk best wel die gezichten willen zien van jullie familie als jullie gaan mededelen dat er een derde opkomst is :lol:

Bij ons wordt er min of meer van uit gegaan dat we nog niet klaar zijn en voor een tweede gaan.

Ja dan kan ik me voorstellen dat je je dan ook echt zorgen maakt, mijn moeder was volgens mij heel vlot zwanger van mij, ik zal het eens navragenā€¦





Moosje welkom wat gaaf een derde! Hoop dat het net zo vlot lukt als met he andere twee kindjes! Wat leuk dat de omgeving het niet gaat verwachten! :smiley:

Wauw Shirly79 :dance: Gefeliciteerd meis! :inlove: Ook jij een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst!



Nieuwkomers, Welkom! Gezellig dat jullie mee komen schrijven.



Hier geen nieuwsā€¦'k Voel ook nog steeds vanalles, maar 'k weet dat mijn lichaam en verstand mij voor de gek houdt. De kans op een zwangerschap is deze ronde erg kleinā€¦ :frowning: En had oktober zoā€™n leuke uitgerekende maand gevonden. Aangezien mijn cyclus erg lang is zal dat ā€™ em al niet meer worden :roll:



Jeweldrop, was jij het die ook de tarwekiem olie ed had gekocht? WAAR heb je dat gekocht? De ah en c1000 hadden het nl nietā€¦ en wil er eigenlijk wel snel mee beginnen.



Het wordt al een beetje spannend bij sommige dames, nog 2 en nog 5 dagen voor NOD :pray:

Ik denk rond 3 febr ongi te worden.



Vandaag contract getekend voor nieuw werk. Per jan. was ik werkloos :thumbdown: Had een jaarcontract en die kon om econ.redenen helaas niet worden verlengd (kinderopvang) :frowning: Nu heb ik nieuw werk gevonden, maar dat is echt bij gebrek aan ander werk (ga 12 uren als kassamedewerkster bij een supermarkt aan de slag).



Fijne dag! :-*

Memmie, hier ook een lichaam dat mij voor de gek houdt.

Vandaag is het opvallend rustig in mijn buik.



Laat de ongi maar snel komen, nieuwe ronde, nieuwe kansen! :smiley:

idd. Ben ik het helemaal mee eens :thumbup: (al houd ik stiekem toch een heeeeeeeel klein beetje hoop :shifty: :roll: :oops: )

Bedankt voor de felicitaties!

En Shirly, gefeliciteerd!! Gezellig :smiley:



Moet er echt nog aan wennen hoorā€¦ Ik zit qua werk in een drukke periode (cursus van elke 4 weken 3 dagen, projectontwikkeling) en midden in een reorganisatie op het werk. Ik werk op de vastgoedontwikkeling afdeling van een woningcorporatie. En we hadden dus wintersportplannen die nu op de tocht staan. Klinkt haast ondankbaar :shifty:



Ook weer de twijfels over of het wel goed komt enzo.



Dames met ongistress :hug: Zo herkenbaar met hoe ik er 2,5 jaar geleden in stondā€¦ Kon niet wƃĀ”chten tot het zover was en dacht van alles te voelen. De enige tip die ik kan geven is: zoek afleiding. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan :wink:



Ik heb ook een tijdje teunisbloemoliecapsules geslikt toen ik nog niet zo regelmatig was. Je kunt ze kopen bij de drogist. Je schijnt ze alleen wel 3 maanden te moeten gebruiken voordat het echt effect heeft.