Januari 2012 stoppers: al 7 zwanger en nog 5 te gaan

Volgens mijn berekening zou ik gisteren mijn eisprong gehad hebben. Heb al sinds zondag gerommel in mijn buik en dat is nog steeds zo. Zal wel met ontpillen te maken hebben. Helaas gister niet kunnen klussen, maandagochtend wel. Mag hopen dat mijn eisprong een dagje later is. Ben best een beetje teleurgesteld…

Hi lady’s!



Ik heb vanaf dag 11 bijna iedere dag een ovu-test gedaan. Gaat heel wat door zo :thumbdown: Vandaag alweer dag 27 en nog geen echte positieve ovu-test gehad :? Op dag 25 was het streepje iets donkerder dan de vorige testen en daarna ook weer. Nu stop ik met testen en zie wel. Ik heb nu de ovu-testen van Sensitest, gewoon van die simpele dipstickjes.

Deze cyclus is sowieso vreemd gegaan. dag 14 had ik heeeel licht bloedverlies (dag 9 gevreeen, onveilig omdat mijn cyclus toch altijd lang is :shifty: ) dit zo’n 4 dagen, daarna was het over. Heb op dag 21 een zw test gedaan en daar zag ik een heeeeeeeeel erg licht 2e streepje :shock: maar goed, dat was bijna onmogelijk. Daarna nog een test gehad met een heeeeeeeel licht streepje. De 2 testje daarna, eergisteren en vandaag, zijn spierwit… :think: Erg vaag dus! Sinds gisteren en vandaag een zeurend gevoel achter mijn schaambot/schaambeen en al een paar dagen gevoelige borsten…? Toch een echte eisprong op komst??? want 't kunnen volgens mij dan ook ovulatieklachtjes zijn? Maar dan zou je verwachten dat de ovu-testjes donkerder moeten worden :wall:

Dus… afwachten maar! Geen testjes meer deze cyclus en we zien wel!



Ik heb altijd een erg onregelmatige cyclus gehad. Dit was ook de reden om aan de pil te gaan op mijn 14e. Het is altijd varierend tussen de 28 en 45 dagen geweest. Ik heb nog niet heel veel cycli van mezelf gehad ivm BV en daarna weer de pil.



Lysken, je hebt ‘soldaatjes’ op wacht, dus als je gisteren of vandaag je eisprong had KAN het heel goed hoor! 'soldaatjes KUNNEN tot 7 dagen in je leven, mits de omstandigheden optimaal zijn.



Jeweldrop, jij dus ook een onregelmatige cyclus… lastig he?! Ik zal ook eens kijken naar kruiden. Teunisbloem kruiden ofzo, kan een positieve werking hebben op een onregelmatige cyclus. Zal het eens ff uitzoeken.



Hoe is’t met de rest???



Ik vind het nog steeds eg spannend en sosm slaat de twijfel weer toe… :?

Vandaag had ik een off-day, kribbig, pijnlijke borsten, zuerend gevoel in mijn buik, rugpijn en een klein mannetje die om de 2 min een schone luier moest (diarree), waardoor zijn billetjes erg rood zijn arm ventje :hug:

Vroeg op bed en op naar morgen, vast een betere dag!



:-*

Memmie wat leuk dat je ons ook komt versterken. We zijn nog niet met heel veel maar zullen we vast een lijstje gaan maken?



Wat zullen we erop zetten? Naam, hoeveelste kindje en wanneer NOD is?



Jeweldrop: Ik heb mijn eisprong nooit bewust gevoeld. Dus ja…ik kan er niet over mee praten.

Noor82: Heftig hoor het verlies van je dochter. Ik hoop dat het deze keer weer goed mag gaan. Het is nooit vanzelfsprekend en daar weet jij alles van. En wat voor een opleiding ga je volgen?

Lysken: Spannend, wie weet wat het einde van de maand voor jullie in petto heeft.

Memmie: Eerst dacht ik toen ik je berichtje las ‘streepje is streepje dus zwanger’ maar ja als ze daarna weer negatief zijn weet ik het ook niet.



Hier gaat het allemaal goed. Morgen 2 weken alleenstaande mama, ben blij als we weer 2 weken verder zijn en manlief weer thuis is. Februari is hij dan weer helemaal thuis en dan mag hij in maart weer 3 weken weg. Om zwanger te raken is het niet goed :(. Onze kleine man doet het verder wel goed. Merk wel dat hij altijd naast mij kijkt in bed of zijn papa er ligt maar verder niet echt nog. Wel roept hij papa maar of dat al echt wat betekent weet ik niet. Ik ben ook wel weer toe aan een nachtje samen slapen.

Mijn werkweek op kantoor zit er weer op. MOrgen nog 4 uurtjes werken en dan weekend!



Ook ben ik 2 januari begonnen met lijnen of eigenlijk ander eetpatroon uitproberen. En tot nu toe heeft dat geresulteerd in een gewicht -3.4 kilo :):slight_smile:



Meiden, ik wens jullie een fijne avond en tot snel weer.

aaahhh, schiet mij maar lek!



Vandaag toch nog maar een keer getest :oops: zowel een zw.test als een ovu-test en raad eens… Ovu-test (zo goed als) positief en zwa-test ook weer een heeeeel licht streepje???

What’s wrong with me?

Ik voel me al 2 dagen niet lekker, raar op de maag, pijnlijke (.)(.) en kribbig. maar jah, wat gaat het nu worden/zijn… binnenkort een eisprong of toch heel pril zwanger? Mennn, wat moet ik hier nou mee? :roll:



Marcella, ga jij het lijstje maken? (ik ben niet zo handig met pc’s :shifty: ) Dan PB ik je mijn gegevens ff.

Idd naam, hoeveelste kindje, NOD, hoeveeslte ronde?

Vervelend dat je man 2w weg is… Mijn man moet wel eens een nacht/2dagen weg voor zijn werk en dat vind ik al niks! :hug:

Grappig, ik ben ook aan het afvallen. Ben nu 4,2 kg kwijt :dance:



How is everybody?

:-*

Balen dat je zo in onzekerheid zit. Het HCG verdubbeld met de dag. Als ik jou was zou ik een dag of 3 wachten en dan nog een keer tesen met een zwangerschapstest. Dan zou hij toch wel duidelijker moeten zijn.



Ik weet haast niet anders dat hij veel weg is en Dylan en ik vermaken ons wel samen.

Stuur mij inderdaad maar je gegevens en dan zal ik een mooi lijstje in elkaar flansen :slight_smile:

Jeweldrop mag ik hem dan daarna naar jou mailen zodat jij hem in het eerste berichtje zet?



Afvallen gaat echt als een tierelier, vanochtend weer 4 ons minder :slight_smile:



Liefs

@Memmie; Wat vervelend die onzekerheid. Over een paar dagen dan toch nog maar eens testen en wie weet…



@Marcella; Lijkt me pittig hoor als je man steeds een paar weken van huis af is. Inderdaad ook niet heel handig als je zwanger wilt worden. Hopelijk mag het toch snel lukken :wink:



Hier gaat verder alles prima, nog steeds gerommel in mijn buik en wat last van mijn maag. Hier en daar tegen het misselijke aan. Gistermiddag licht bloedverlies gehad… Snap niet veel van alle klachten deze maand, aangezien ik in december op wat hoofdpijn na geen last had van het ontpillen. We zullen eind van de maand wel zien.



Voor het lijstje;



Lysken, 1ste kindje, nod 31 jan (tenminste dat denk ik)

Das vervelend memmie! Zou denk ik ook gek worden van onzekerheid. Maar misschien toch na een paar daagjes opnieuw testen.



kenza tweede kindje (wat is NOD :shifty: )



Even een vraagje. Om even lekker te ontspannen wil ik weer eens een dagje naar de sauna gaan. Nu weet ik dat dit niet handig is als je niet regelmatig gaat en zwanger bent. Maar hoe zit dat met zwanger worden? Ik ben net ongi geweest dus ben zeker niet zwanger. Weet iemand hoe dat zit met zwanger worden en de sauna?

Memmie: wat een onzekerheid zeg, ik had gelezen dat een ovulatietestje ook een streep geeft als je zwanger bent. En een zwangerschapstest geeft alleen een streepje als je HCG hebt, dus ik zou bijna denken dat je toch zwanger bent, maar het lastige is dat je nu een paar dagen moet wachten, dan zou de lijn toch wel veel zichtbaarder moeten zijn.



Marcella: wat goed dat je al zoveel bent afgevallen. Prima als je het lijstje mailt, ik neem aan dat ik gewoon op wijzigen moet klikken om dan het lijstje toe te voegen? Ben nog niet bekend met hoe alles werkt hier.



Lysken: vervelend al die kwaaltjes, dat je ook niet weet waar het vandaan komt, ik heb er ook last van :?



Kenza: NOD is niet ongesteld datum ofzoiets…hahaha weet het niet precies maar ze bedoelen in ieder geval de datum dat je ongesteld zou moeten worden of beter gezegd niet ongesteld zou moeten worden :wink:

Volgens mij kun je gewoon naar de sauna als je zeker weet dat je niet zwanger bent, maar echt ervaring heb ik er niet mee. Anders even googlen?



Hier al 2 dagen last van mn onderbuik. Gister hele dag steken aan de rechterkant, vandaag de hele dag steken aan de linkerkant. Geen idee wat het is, baarmoeder of darmen? Ik word er wel een beetje onzeker van, wat hoor je wel en niet te voelen en wat is het?



Voor het lijstje: Jeweldrop, 1e kindje, 1e ronde, NOD 27 jan

Geen idee of dat klopt aangezien ik dus erg onregelmatig ben, maar heb maar even het gemiddelde genomen van de afgelopen paar keer.

Hoe houd je dan zo’n lijstje up to date Marcella? Moet je dan elke ronde een nieuwe maken?

Kenza, je kan gewoon naar de sauna gaan hoor. Je hoeft nergens rekening mee te houden zolang je nog niet zwanger bent. En ook als je zwanger bent kan je gewoon naar de sauna. Je moet dan alleen rekening houden dat je niet in kruidenbaden gaat (in het laatste trimester van je zwangerschap vanwege vroegtijdige weeen) en in de 90graden sauna. Zelf ben ik ook gek van de sauna (geweest). Ben zelfs met 34 weken nog lekker geweest. Helaas daarna niet meer omdat ik BV geef en geen zin had om daar te kolven of last te hebben van lekkende borsten. Dus lekker gaan hoor!

NOD is inderdaad de datum dat je ongesteld moet worden (niet ongesteldheids dag)



Balen van je last van je buik Jeweldrop. Ik kan mij nog zo goed herinneren de eerste ronde van mijn zwangerschap bij Dylan. Overal had ik last van. Ieder pijntje dacht ik…zal het raak zijn??? Ik herken zoveel van jullie onzekerheid. Ik kan nu wel zeggen dat ik niet zwanger ben aangezien manlief er niet is ;). Meiden blijf onthouden dat je lichaam je ook voor de gek kan houden omdat je het graag wilt. Hierdoor kan overigens ook je ongesteldheid uitblijven om je dat te laten geloven.



Ondertussen ben ik lekker Another Cinderella Story aan het kijken en de was aan het opvouwen. Ik probeer het altijd zo lang mogelijk uit te stellen en zeker nu Dyl en ik samen zijn. Dan hebben we niet zo heel veel was dus doe het dan ook maar een keer of 2 max per week. Maar ja daar staat tegenover dat ik dan ook twee wassen moet wegvouwen :frowning: gelukkig gaat het makkelijker als er een leuke film opstaat.



Meiden fijne avond en tot snel weer!

Spannend hoor lysken. Misschien al twee zwangere bij de januari stoppers.



Bedankt voor jullie antwoord Marcella en Jewel. Ik ga gewoon lekker naar de sauna en genieten.



ow en voor het lijstje mijn nod dag is dan 11 februari. In ieder geval rond die datum :slight_smile:

Naar de sauna gaan is geen probleem hoor, zeker als je nog niet zwanger bent. Mocht je wel zwanger zijn dan moet je bepaalde sauna’s vermijden en je lichaam extra in de gaten houden. Wat langere rustpauze’s voordat je naar de volgende sauna gaat en extra water drinken is dan ook een must.



Gisteravond lamlendig op de bank gelegen met een plaidje en ook hier de Cinderella story 8) Begin me af te vragen of ik niet stiekem een buikgriepje onder de leden heb. Afgelopen nacht ook vreselijk slecht geslapen, was om 5 uur nog wakker… Hoewel ik me nu eigelijk best goed voel, eindelijk geen krampen of gerommel in mijn buik



klaagmodus aan

Ik dacht dat zwanger worden een leuke periode moest zijn, maar het is zo vreselijk druk in mijn hoofd :oops:

Kan ineens over de vreemdste dingen nadenk en dat moet natuurlijk uitgerekend als ik wil slapen. Ben ik straks wel een goede moeder, wat moet er allemaal nog aan het huis gebeuren, dit moet nog en dat moet nog, kan ik dit wel en kan ik dat wel. Natuurlijk wordt ik een goede moeder, dat stomme huis komt wel af en natuurlijk kan ik het! Maar toch blijven zulke vragen door mijn hoofd spoken… Vermoeiend hoor, maar lucht wel even op om het hier neer te zetten

klaagmodus uit

Ik heb vanochtend getest en… helaas maar 1 streepje te zien :frowning:

Dus 't was toch mijn eisprong en die hebben we ook niet eens benut, waren weg. Schoonouders waren de 19 en 20e jarig. Aangezien zondagavond de laatste x is geweest is deze ronde voorbij… (neem niet aan dat Merijn zijn ‘soldaatjes’ langer dan 3 dagen leven en mijn omgeving 100% optimaal is om ze langer te laten leven :wink: )

Jammerrrrr.



Fijn weekend allemaal!

Ik ga ff gezellig met de boys naar mijn ouders.

:-*



Reageer vanavond ff langer/op jullie!

ooo wat jammer memmie :hug: Maaaaar nieuwe ronde nieuwe kansen… we blijven duimen.



Lysken: Denk dat iedereen soortgelijke vragen wel eens heeft. Maar is wel vervelend als je dat hebt voor het slapen gaan. Misschien een rondje mediteren of anders mag je het ook altijd hier kwijt hoor :thumbup:



Jullie ook allemaal een fijn weekend

hallo meiden , ik wil ook meegaan schrijven, we twijfelen nog wel een beetje, maar waarschijnlijk dat we er toch voor gaan, ik wil al 2 jaar een 3de wondertje , en ik hoop dat dat mag gaan lukken,



ik ben peggy, ik heb 2 dochters , en ik ben 30 jaar,



lysken die twijfels die onzekerheid die heb jij niet alleen hoor, die heb ik al 2 jaar en nog steeds



doe ik mijn 2 kids niet te kort als e r een bij komt,

kan ik ze wel alles bieden,

kan ik het wel 3 kinderen

pfffffffff kan er nog 60 bij zetten, maar de liefde en het geluk is toch het enige wat belangrijk is meer telt er niet :inlove:

Welkom Pegje!



Lysken: die gedachtes horen erbij. Komt vast goed! :hug:



Memmie: :hug:



Ben hartstikke verkouden en maar naar huis gegaan. Werken werd hem niet echt. De hele tijd hoesten, hoofdpijn en bijna geen stem meer.



Ik had ergens tussen zaterdag en vandaag mijn NOD en was vanmorrgen nog niet ongesteld. Testje gedaan en… 2 streepjes :dance:

Ben echt een beetje van de kaart. Had er niet op gerekend dat het al meteen raak zou zijn… :inlove:

Even snel, Noor wat super! Van harte gefeliciteerd.

Even snel, Noor wat super! Van harte gefeliciteerd.

:clap: :inlove: Jeeeeh wat goed Noor geweldig! Wanneer zou je dan uitgerekend zijn in oktober toch? ooooo wat spannend. Wie zou de volgende zijn :slight_smile:



Welkom Peggy. Leuk dat je mee komt schrijven.



Nou hier een rot weekend gehad. Ook ziek. verkouden, hoofdpijn, oorpijn, keelpijn, koorts, sinds zaterdag een bijholteontsteking links :? en alsof dat nog niet genoeg is brak er gisteren ook nog een stuk van een tand af…ja hoor dat kan er ook wel bij heb toch al pijn. :frowning:

Gelukkig gaat het nu met mijn neusje een stuk beter. Heb veel getoomd en met zoutwater gespoeld. Werkt hier als een tierelier :thumbup: . Vandaag nog wel druk onder mijn oog en beetje duizelig en hoofdpijn. Maar ik krijg wel weer lucht en de koorts is weg. donderdag kon ik pas bij de ta terecht :? minder, maar goed…

WAUW Noor, :dance: Gefeliciteerd meissie! Dat is snel! :inlove: Een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst!

En beterschap :hug:



Kenza, jij ook beterschap :hug:



Pegje, WELKOM! Die twijfels heb ik ook nog hoor. Vooral als er een slechte en drukke dag tussen zit (lees: als de jongens strnt vervelend zijn), dan denk ik ook… 3, wil ik dat echt??? Hoe kan ik dat nou willen?? :lol:



Hoe is het met de rest???

Ik ben van plan om aan de tarwekiemolie te gaan (of teunisbloemolie). Dit kan je cyclus bevorderen.



:-

noor gefeliciteerd , wat leuk zeg



ik ben zelf momenteel nog ongesteld, maar hopeluijk denkt mij man er nog hetzelfdee over en kunnen we e r na beginnen ,



moet wel nog met foliumzuur beginnen , ik ben er nou pas uit dat ik er voor wil gaan , dus moet maar snel gaan beginnen ermee,



tis hier alleen moeilijk want beide dochters van me waren begonnen als tweeling , maar ergens is het mis gegaan met het brusje van ze, dus ook nou zit de kans er in dat het een tweeling word , dus ben benuwd , we gaan eerst maar eens er van uit dat het er gewoon 1 gaat komen als het vooor ons is weggelegd



kenza beterschap



memmie, dat denk ik ook vaker pffffff tis al zo druk, en dan nog drukkker, ik werk ook noig 3 dagen, en vind het slaapkamer tkort ook best moeilijk, hoe gaan we dat oplossen hiihihihi, nou hebben ze beide 1 kamer , dat moet anders dan ,



maar ja , eerst eens kijken wat manlief er van vind hihihi