Hoi dames!
Bolletje: toch spannend zeg streep is streep zou ik zeggen maar dat zul je snel genoeg weten (al lijkt t een eeuwigheid te duren)
Moosje: hopelijk blijft de ongi uit en is t toch raak deze ronde!
Lysken: wat ontzettend vervelend zeg dat de situatie niet verbeterd wat ellendig ook dat je vriend zoveel pijn heeft.
Shirley: lees met je mee op t oktober forum. Wat zijn jullie sterk zeg! En wat een pech dat t zo moet gaan ! Maar goed elke dag is er eentje meer he. Ken een kern gezond meisje dat 16 weken te vroeg was en een die 13 weken te vroeg was. De wonderen zijn de wereld niet uit. Sterkte !
Voor de andere dames succes
Gr
Moosje, ik hoop dat het bij dat ene kleine beetje blijft en dat het dan een maand of 8 weg blijft
Lysken, wat balen dat het nog steeds niet goed gaat met je vriend en daardoor jullie kinderwens op een laag pitje staat… :hug:
Ik hoop dat hij snel opknapt, Beterschap voor hem!
Bolletje, SPANNEND!!! ik duim voor je dat dat het streepje dikker wordt :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik heb net een testje gedaan, zo’n vroege test van de etos, helaas negatief…
Wat baal ik hier zo ontzettend van… Ik had echt goede hoop deze ronde…
Ik ben er steeds harder over aan het nadenken om het zo maar te laten. Het leeftijdsverschil wordt steeds groter, het wordt dus steeds makkelijker… Zucht… Maar als ik denk aan dat er nooit meer kleintje komt, dat wij de kinderwagen moeten gaan verkopen… Daar wil ik echt niet aan denken…
toch ff fotootje…ik ga er wat meer in geloven
moosje,ik had het zo leuk gevonden als we precies samen op zouden gaan… :? Is het bloedverlies weer opgehouden? Ik kan me best voorstellen dat je er stevig van baalt, en ook bezig bent met de vraag of je inderdaad een derde wil. Hoop dat jullie er samen uitkomen, en de focus misschien weer even op iets anders richten ( daar ben ik zelf zo goed in…NOT… :eh: Sterkte meis!
Bolletje, da’s echt een + hoor :dance:
Gefeliciteerd meissie!!! :inlove:
Moosje… :hug:
Jeeee Bolletje, gefeliciteerd meid!
Moosje, :hug:
Bolletje, gefeliciteerd!!! Wat goed! Ik ben helemaal blij voor je… Ik had het zelf ook wel leuk gevonden als we gelijk op zouden blijven gaan…
Menstruatie zet niet echt door, alleen met afvegen een miezerig klein beetje oud bloed. Maar zo is het de vorige keren ook gegaan dus ga er van uit dat het niets wordt…
Ik heb vandaag ook aangegeven aan mijn man dat ik er geen goed gevoel meer bij heb om nog verder te gaan. Stel dat ik de volgende ronde aan zou tellen zou ik uitgerekend zijn op Imme haar verjaardag… Zij gaat dan lekker naar school. Juul en Imme zitten wat leeftijd betreft kort op elkaar en hebben nu al zoveel aan elkaar, ik ben bang dat het derde kindje weinig aansluiting vind bij Juul en Imme… Toen we begonnen aan een poging voor een derde kindje, heb ik aangegeven dat ik wilde proberen tot aan mijn 31 verjaardag. Dat is volgende maand, dan zouden we nu nog 1 kans hebben. Ik ben zo bang dat het niet lukt…
Wat erg is dit… 10.000 gedachtes door mijn hoofd… Wat is het beste?? Misschien krijg ik over een paar jaar wel spijt, Nooit geen kleintje in huis, de kinderwagen de deur uit… Maar van de andere kant: Juul en Imme worden nu heel snel zelfstandiger, dus flexibeler, leeftijdsverschil, de oppas (opa en oma) kunnen zij het nog een aantal jaar aan om op 6 kinderen op te passen (zij passen op maandag en donderdag op onze kinderen en de kinderen van mijn schoonzus).
Sorry… Moet het ergens kwijt en waar kan dat nou beter dan hier??
Nog heel even voor het slapen gaan.
Moosje :hug: :hug: 't is moeilijk meid… Hierin kan niemand je raad geven. We kunnen alleen luisteren en er voor je zijn.
Bolletje :inlove: :dance: Gefeliciteerd!!
Lysken, Hopelijk kunnen ze iets voor je vriend doen :hug:
Marcella, fijn te lezen dat het goed gaat met jullie.
:-*
Shirley, daar heb je helemaal gelijk in… :-*
Wij hebben dus ook de knoop door gehakt om het bij onze 2 knapperds te laten. het is goed zo… En ik moet zeggen, ik voel me er heel goed bij, net alsof er een last van mijn schouders valt.
Ik blijf jullie hier wel nog in de gaten houden, ben veel te nieuwsgierig hoe het met jullie gaat…
Iedereen succes met zwanger worden en zwanger zijn! Shirley, jij nog een extra sterkte met je zwangerschap!
Moosje, wat goed dat je een beslissing hebt genomen waar je rust bij voelt. Knap ook dat jullie samen zo de beslissing genomen hebben! Geniet van je kids en hopelijk kom je af en toe nog ff langs hier
Meiden, ik ga stoppen met meeschrijven.
Sinds vandaag flink pijjn in mn onderbuik, ook deze keer gaat het geen blijvertje zijn, helaas. Ondanks mn goede voornemens ben ik toch teveel steeds bezig geweest met zwanger worden en zijn, en daarom heb ik besloten om voorlopig te stoppen met meeschrijven.
Voor de zwangeren: fijne zwangerschap! En voor degenen op het wachtbankje: suc6!
het is ook zo verdomd moeilijk om er niet mee bezig te zijn… wat waardeloos zeg!
Tja, en dan gaat het toch weer wat beter… Ik zat er helemaal doorheen bij het vorige berichtje, volledig overtuigd dat het mis was. Maar buiten de krampen geen bloedverlies en wel inmiddels een positieve sensitest en een dikkere CB streep. Met vlagen heb ik die rugpijn en kramp in m’n buik, maar dat schijnt wel vaker voor te komen heb ik begrepen.
Kortom, nog onzeker , nog even geen nieuwe Banner, maar wel iets optimistiser.
Vervelend Bolletje… :hug: Kon je af en toe maar in je buik kijken om te zien hoe het er aan toe gaat… Het gaat vast wel goed komen.
jeetje bolletje! Lekker al dat heen en weer geslinger! Ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt en geen last meer van je buikpijn.
Moosje, wat een ontzettend stoer besluit! Petje af.
Shirley, hoe is het nu met je?
Hier gaat het goed!
Moosje; Knap hoor om dan toch de knoop door te hakken. Kan me voorstellen dat het enigzins wat rust brengt. Geniet van je 2 prachtige kids!
Bolletje; Wat vervelend van de pijnlijke krampen. Maar zolang er geen bloeding is, hoeft het niet mis te zijn.Ik duim voor je dat het een blijvertje is.
Hier eindelijk ongi na ruim 50 dagen. Ik geef de stress maar de schuld van het uitblijven. Volgens mij ben ik nu ook de enige “niet zwangere” van dit clubje… En waarschijnlijk blijft dat ook nog wel een aantal maanden zo.
Ik wilde je feliciteren Bolletje! Maar het is dus een beetje onzeker op het moment lees ik. Ik hoop dat het goed blijft!
Moosje; jullie de beslissing genomen. Onwijs jammer dat het niet gelukt is, maar ook heel goed dat het rust geeft. 4 jaar ertussen is ook wel veel inderdaad. Zeker als je kinderen het al zo leuk met elkaar kunnen vinden.
Lysken; Knuffel voor jou meid! Echt niet leuk zo. De meesten hier waren ook wel heel erg snel zwanger. Gemiddeld duurt het zwanger worden toch 6 maanden en tot een jaar is normaal!
lysken, tjee meid, 50 dagen, das ook waardeloos zeg. :hug: Ik hoop voor je dat het snel raak is, en goed blijft zitten. Iedereen in dit groepje is zo snel zwanger…niet normaal zeg…
Ik vrees dat ik me snel weer moet afmelden bij de 9 maanden mama’s. HCG stijgt niet/nauwelijks volgens de testen( CB met indicator zegt deze week alweer 1-2 wkn, net als vorige week), klachten die ik vorige week werd zijn weg, zwanger gevoel is weg. Maak me erg zorgen, maar kan zo weinig doen op dit moment.
De uitdaging voor vandaag: even aan leuke dingen denken en vooral leuke dingen gaan doen.
Wel een klein positief puntje; de 3 kilo die ik voor de vakantie liefst nog wilde kwijtraken…zijn er ineens vanaf :eh: :think:
Robin: Ik weet dat het tot een jaar “normaal” is. We hadden er ook wel op gerekend dat het wat langer zou duren ivm wisselende diensten, echter hadden we er niet op gerekend dat we het bijna helemaal opzij moesten zetten. Maar eerst eigen gezondheid! Een kindje willen we ontzettend graag, maar als we de keus hebben liever niet in deze situatie.
Bolletje; Wat kl*te dat het zo onzeker blijft. Heb je nog wel steeds een positieve test of een afspraak voor een echo? Hopelijk kan dat laatste je meer zekerheid geven. Ik duim voor je meid!
Hier kan het nog wel even duren voor het raak is. Met vriendlief gaat het nog steeds niet beter en onderzoeken geven helaas nog steeds geen diagnose. Gelukkig wordt er wel steeds meer uitgesloten en mankeert er aan zijn organen niets. Maar vrijen voor een klein wondertje zit er gewoon weg niet in, daarvoor heeft hij te veel pijn.
Het moet dan maar net op die ene dag zijn dat hij minder pijn heeft en dan moet het ook nog eens raak zijn… Die kans schat ik heel erg klein in en hoop er ook niet (teveel) op.
Gelukkig zijn we nog jong genoeg en we hebben ons erbij neergelegd dat het nog wel een tijdje kan duren. Ik probeer er momenteel de voordelen maar van in te zien