Hoi Iev,
Ik neus hier zelf nog maar sinds gisteren rond, maar wat mij betreft welkom!!!
Wat heerlijk zeg dat je in Dubai woont, lijkt me geweldig! En het weer zal een stuk beter zijn dan hier!
Wij klussen trouwens de hele maand door hoor. Je doet t toch niet alleen maar om zwanger te worden Moet wel zeggen dat we idd een aantal dagen in de maand iets regelmatiger klussen
Hier trouwens nog steeds geen :evil: Ben benieuwd of Maria al meer weet!!!
Iev welkom bij ons clubje :mrgreen: Zo je woont in ieder geval niet om de hoek zegā¦ Toe maarā¦ Lekker weertje nu he? Vrienden van mij wonen voor een jaartje in Abu Dhabiā¦ Dus krijg vaak wel even te horen hoe lekker warm het daar wel niet is.
Maria, hoe gaat het er nu mee??? Ben wel benieuwd hoor of je al een test hebt gedaanā¦
Hier een dagje gewerktā¦ En maar mijn stapel uit mijn To-Do bakje mee naar huis genomen om maar eens door te spittenā¦ Er worden zoveel dingen ingegooid, dat ik het overzicht een beetje kwijt was :oops: Dus maar even thuis uitgezocht en dan kan ik morgen weer lekker aan de slag ermeeā¦
Zo nog even een bak koffie en dan heerlijk onder de zonnebank (Ja Iev, helaas hier geen zon, alleen maar koude sneeuw en morgen gevoelsmatig -17 :snooty: ) Dus dan maar op deze manierā¦ En als ik zwanger wordt, dan wordt deze kamer de kamer van Damian. En gaat de baby in zijn kamertje. Dan moet die zonnebank wel de deur uit
Iev welkom bij de club, gezellig!!!
Zooo Dubia dat is nogal een eindje wegā¦ suc6 met zwanger worden!
Mariamaria houdt ons wel in spanning zegā¦
Enne Ran voel je ook je ongie niet aankomen ??? blijf duimen hoor
Als hier nummer 2 komt moeten we gaan kijken wie er op zolder gaat slapen, wij zouden er zelf kunen gaan liggen,maar dan past alleen ons bed erin, onze kledingkast past niet ivm de schuine wandenā¦ we hebben nu een erg grote slaapkamer ruim 18 vierkante meter, mss dat we daar dan een stukje apart voor houden voor onze kleding enzā¦ maar goedā¦ dat zien we dan welā¦ eerst maar even flink onze best gaan doen
En oh jaā¦ .ik slik idd ook foliumzuurā¦
Ik heb zaterdag foliumzuur gehaaldā¦ Ik dacht dat ik nog moest hebben liggen van de vorige keer, maar ja als ik dat vind, zal je net zien dat het over datum is. Dus gewoon een nieuw potje gehaald bij de Hemaā¦Maar nog niet gesliktā¦
Even snelā¦ nog geen nieuws.
Test gedaan, maar negatief.
Oh maria jammer dat de test negatief isā¦ maar wel weer hoopvol dat er nog geen rode duiveltjes zijnā¦ :twisted:
Blijven duimen
Hallo dames, ik heb nog even getwijfeld maar ik wil me toch graag gezellig bij jullie aanmelden Ik ben hier sinds november 2005 actief op het forum, dit was toen ik een week of 16 zwanger was van ons eerste manneke :inlove: Valentijn en ook al is het wat onregelmatiger, ik schrijf nog steeds hier :lol: Inmiddels zijn wij een 2e zoon rijker sinds 27 februari 2008, Jonathan heet hij en sinds januari zijn wij weer bezig voor een 3e kindje :inlove: Ik slik sinds september 2009 geen pil meer, maar ook hier āal die tijdā condooms gebruikt en die zijn sinds een week de prullenbak in :dance: een paar dagen voor mijn eisprong
Ik ben trouwens Kim, thuisblijfmoeder van 33 jaar van 2 jongens dus (bijna 4 en bijna 2, 25-02-2006 en 27-02-2008 :mrgreen: ). De jongens zijn beiden met een keizersnede geboren, een spoed met 32.3 weken, een geplande met 38 weken en de 3e zal dus mettertijd ook met een ks moeten komen, maar dat is nog een eindje weg Ik slik braaf mijn vitamines en foliumzuur dus wij zijn er weer helemaal klaar voor :inlove:
Ik weet net als Iev niet hoe intensief ik hier zal gaan schrijven, maar ik zwerf meestal over het hele forum dus zal wel met enige regelmaat voorbij waaien.
Spannend dat er al wat NODās gepasseerd zijn Nu op naar mooie positieve testen :dance: Mijn NOD is in principe 4 februari, hiermee ga ik even uit van een cyclus van 30 dagen dat was de afgelopen 3 maanden ongeveer het gemiddelde
Succes met klussen allemaal :dance:
Groetjes, Kim
Hoi Kim, welkom bij ons clubjeā¦ Zo zie je maar voor het einde van de maand wordt het groepje wel groter :mrgreen: Ik heb je weleens voorbij zien schuiven op het forumā¦
Maria, jammer dat je test negatief wasā¦ :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Kim, 2 dagen voor je jongste geboren werd had ik een positieve test :inlove:
Jammer Maria, hopelijk heb je gewoon nog te vroeg getest En anders hoop ik dat je snel ongi wordt :hug: Dat geeft dan toch weer duidelijkheid en weer een nieuwe kans op een beebje.
Haha Pattycoat, dat is op de 2e verjaardag dan van mijn oudste :inlove: :inlove: :inlove: En ja, ik schuif al ruim 4 jaar hier overal voorbij :lol:
Ik zie het inderdaadā¦
Nou hopen op snel een positieve test :mrgreen:
We zien wel wanneer het ons dit keer weer gegund is Maat stiekem hoop ik toch dat het nu al raak is :shifty: De eerste kwam ongepland (door de pil heen) maar zeer gewenst in mijn buik en toen weer ongepland ter wereld :inlove: En de 2e heeft 3 maanden geduurd. Toen tijdens de bv periode van Jonathan nog een zeer vroege mk door de minipil heen :thumbdown: en een ma met 7 weken zoān 11,5 jaar terug en toen was ik gelijk de 1e ronde ook zwanger. Dus het kan alle kanten op.
@ mariamaria: oh meid wat jammer! Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest ofzoā¦
Toch wat hormoontjes voor jullie allemaal
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Kim, hier de vorige keer in september de laatste pil geslikt. Toen onregelmatige cyclus gehad. Eind februari dus een positieve testā¦ Ik ben nu deze maand gestopt en eigenlijk gaan we pas in mei voor het echie, maar ja. Mijn vriend wil geen rubbertjes gebruiken, dus wie weet hoe het allemaal looptā¦
Meggie, je mag hier vaker komen hoor met all je hormoontjes :inlove:
@Pattycoat wrote:
Kim, hier de vorige keer in september de laatste pil geslikt. Toen onregelmatige cyclus gehad. Eind februari dus een positieve testā¦ Ik ben nu deze maand gestopt en eigenlijk gaan we pas in mei voor het echie, maar ja. Mijn vriend wil geen rubbertjes gebruiken, dus wie weet hoe het allemaal looptā¦
Dus jij bent een septemberstopper en helemaal geen oktoberstopper '07??? :shock: :shock: :naughty:
Dames, ik wens jullie heeeeeeeeeeel veel succes en hopelijk snel een mooie zwangerschap!!
@Matsjo wrote:
@Pattycoat wrote:Kim, hier de vorige keer in september de laatste pil geslikt. Toen onregelmatige cyclus gehad. Eind februari dus een positieve testā¦ Ik ben nu deze maand gestopt en eigenlijk gaan we pas in mei voor het echie, maar ja. Mijn vriend wil geen rubbertjes gebruiken, dus wie weet hoe het allemaal looptā¦
Dus jij bent een septemberstopper en helemaal geen oktoberstopper '07??? :shock: :shock: :naughty:
Dames, ik wens jullie heeeeeeeeeeel veel succes en hopelijk snel een mooie zwangerschap!!
Eind september laatste pil dus opktober gestopt Ik vind het veel te gezellig bij de oktoberstoppers :mrgreen:
@Pattycoat wrote:
@Matsjo wrote:@Pattycoat wrote:Kim, hier de vorige keer in september de laatste pil geslikt. Toen onregelmatige cyclus gehad. Eind februari dus een positieve testā¦ Ik ben nu deze maand gestopt en eigenlijk gaan we pas in mei voor het echie, maar ja. Mijn vriend wil geen rubbertjes gebruiken, dus wie weet hoe het allemaal looptā¦
Eind september laatste pil dus opktober gestopt Ik vind het veel te gezellig bij de oktoberstoppers :mrgreen:
Dan is het goed
:-*
Welkom bij de club Kim!
Wat leuk dat je hier al zo lang rondneust!
Wat balen dat de test negatief was maria!
Hier hetzelfde verhaal. Ik kon niet meer wachten hoor, dus toch maar een tweede test gedaan, nog steeds negatief Maar ondertussen ook nog steeds geen ongi of het gevoel dat dat eraan zit te komen. Ik wordt echt helemaal gek van dat gewacht :wall: Wil gewoon nu een ongi of een positieve test!!! :x
Ik kan me nog herinneren dat ik een paar weken geleden tegen mijn vriend zei dat ik niet helemaal gefocesed (schrijf je dat zo?) zou raken op de zwangerschap en dat we wel zouden zien hoe het zou gaan lopen, toen makkelijk gezegd, nu moeilijk gedaan :mrgreen: