Januari 2010

Kiek je hebt nu toch ook testen die 4 dagen voor NOD testen???

Speelhal is als Kidzcity en Ballorig :mrgreen:

Vandaag wel drukke dag gehad. Mijn so zijn geweest en mijn vriend zijn oma. Ook zijn broer is geweest.

Daarnaast behoorlijke pechdag vandaag voor Damian. Zijn koorts is weg, maar hij had het ene ongelukje na de andere :cry:

Eerst zette mijn vriend hem in de box en toen was het meteen huilen :think: Had hij ergens bloed, waarschijnlijk in zijn mondje (denk gestoten ofzo)

Daarna is hij zodanig uitgegleden dat hij een behoorlijke buil op zijn hoofd heeft en daarna stootte hij zijn wang tegen de tafelrand aan en had hij een mooie rode streep langs zijn wang. .

Gelukkig was hij al snel weer aan de gang en vrolijkā€¦ Maar je schrikt wel even.

Meneer denkt nu hij kan lopen sinds 2 weken ofzo dat hij de hele wereld aan kan :mrgreen:

O ja Maria, ik heb de sneeuw besteld :mrgreen:

Ik wil al jaren sneeuw met mijn verjaardag en voor het eerst heb ik eindelijk sneeuw :dance:

Morgen weer werken en dan mag het wel weer weg zijn hoor, want je weet het nooit met die NS

Oh tuurlijk je bent jarig Pettycoatā€¦PROFICIAT!! Helemaal vergeten.

Was het geslaagd ja? Aah die Damian, behoorlijke pechdag dus. Mijn meiske had ook echt haar dag niet hoor. Veel te weinig geslapen, dus hangerig, niet willen eten en huilen om alles. Ze ligt nu lekker in bed en mijn avond is begonnen!

Ik heb trouwens 3 verschillende testen gedaan bij de 1e. Ik weet nog de Predictor, Clear Blue en nog 1 maar die naam weet ik niet meer. Ik weet ook niet meer welke negatief testte. Kruidvat eigen merk schijnt ook goed te zijn trouwens. Iemand ervaring met de Clear Blue ovulatietest? Werkt dat?

Gefeliciteerd Pattycoat!!!

En balen dat je mannetje zoā€™n pechdag hadā€¦

@Kiek ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt eerlijk gezegdā€¦

Geen ervaring meeā€¦ Ik heb bij Damian de testen van Sensitest gedaanā€¦ Ook zw.testen

Dank jullie voor jullie felicitaties :mrgreen:

geen dank!

Enne toen ik zwanger was van onze zoon heb ik de zwangerschapstest van Clearblue gedaan, een digitale, zodat ik niet hoefde te gokken of er nu een plusje was of nietā€¦ gewoon zwanger of niet zwanger in beeldā€¦ :wink:

Hallo allemaal,

Mag ik me ook bij jullie aansluiten?

Ik ben Miranda, 29 jaar en we zijn deze maand begonnen met het proberen zwanger te worden. :smiley:

We hebben besloten het nog tegen niemand te vertellen, en dat vind ik zooooo moeilijk!!! :silenced: Het lijkt me erg leuk om zo via het forum contact te hebben met mensen die ook bezig zijn zwanger te worden.

Hoi Miranda

Welkom bij de januari 2010 stoppers!

En het is inderdaad moeilijk om je mond te houdenā€¦ maar hopelijk hoeven we allemaal niet lang te wachten. Hopelijk mogen we het snel allemaal van de daken schreeuwen dat we zwanger zijn :wink:

Welkom Mirandaā€¦ Veel succes met zwanger wordenā€¦

Bij ons zullen ze niet zo vreemd opkijken als we met het nieuws zouden komenā€¦ Ik heb weleens gezegd, zodra Damian kan lopen en zelf de trap op kan, mag er van mij eentje bij :mrgreen: Nou dat doet hij dus al, dus jaā€¦ dan maar stoppen :mrgreen:

Gezellig dat je mee komt kletsen Miranda! Bij ons weet ook niemand het alleen onze dochter is 2 dus ergens zullen ze het natuurlijk wel verwachtenā€¦

ZoƂĀ“n digitale test is super ja, die heb ik dus niet gedaan. Hoop dat ik die snel in huis kan halen! :smiley:

Eerst over 2 weken maar eens hard aan het werkā€¦ :wink:

Ik heb vorige keer uiteindelijk wel getest met zoā€™n digitale, maar toen ik zeker was dat ik zwanger was :mrgreen: Alleen maar om dat woordje zwanger te zien staan :wink:

Patricia, vergat ik jou vanmorgen te feliciterenā€¦ :oops: bij deze alsnog: van harte gefeliciteerd!!! :slight_smile: Leuke dag gehad?

Miranda, welkom bij de club. Spannend zeg. Veel plezier en succes. Wil jij mij trouwens je NOD even sturen via een pb? Dan zet ik je in het lijstje erbij. Aan je berichtje te lezen is het een 1e kindje waar jullie voor gaan??

Hier nog steeds nietsā€¦

Ik ga morgen testen met een Etos test. Duimen jullie??? :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Oh mariamaria wat spannend , ga zeker voor je duimen!!!

Mā€™n duimen draaien voor jullie : :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Zou je de eerste zijn??? :pray: :pray: :pray:

hey mama maria, spannend!!

Hier draaien de duimen volop voor je!!!

Groetjes Ramona,

Goedemorgen allen,

Wat spannend Maria!!! Ik zit in hetzelfde schuitje. Mijn NOD was ook de 22e en nog steeds geen ongi. Alleen heb ik me niet kunnen bedwingen en vrijdagavond al een test gedaan: negatief :thumbdown: Helaas.

Maar nu mijn ongi uitblijft begin ik me toch af te vragen of ik niet te vroeg getest heb. Nu durf ik niet meteen alweer te testen, dus heb me voorgenomen te wachten tot eind van de week. Als me dat gaat lukken tenminste :smiley: . Fijne dag allemaal en ik ben erg benieuwd naar wat het bij jou wordt Maria, hou ons op de hoogte!!!

Maria hoe is het? Al een test gedaanā€¦??

Ran hoop dat je eind deze week wel een positieve test zult hebben!

Ik vind het zo apart dat ik maar anderhalve dag ongesteld geweest ben, maar kunnen nu dus wel weer aan de klus? Klussen jullie de hele maand door of alleen in de vruchtbare periode? Wij doen het wanneer we zin hebben en in de vruchtbare perdiode net ff een keertje extra hier en daar :wink:

@mariamaria wrote:

Hier nog steeds nietsā€¦

Ik ga morgen testen met een Etos test. Duimen jullie??? :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik ben toevallig nu met de lijstjes van de ei-rammelaars bezig en zou het super vinden om jou op het zwangerenlijstje te mogen zetten.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray:

Even wat hormoontjes

:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Hallo dames, mag ik erbij?

Ik ben Iev, 34 jaar en reeds trotse moeder van een prachtige zoon. We wonen sinds ruim 2 jaar in Dubai en daar is Owen ook geboren. Mijn man komt uit Zimbabwe, ik uit Nederland :lol: Omdat ik sinds Owenā€™s geboorte niet meer werk (ontslagen ivm financiele crisis, maar het kwam toevallig ook wel goed uit 8) ), lijkt het ons prima om lekker snel voor de volgende te gaan.

Met Owen ging alles makkelijk. Zwanger in de tweede ronde, geen complicaties tijdens zwangerschap, wel spoedkeizersnede bij bevalling, maar daarna een prachtkind dat zeer gezond is.

Ik weet niet hoe intensief ik me met jullie ga bezighouden, omdat ik ook nog schrijf bij de aprilmoeders. Maar ik wil wel graag op het lijstje :mrgreen: .

Succes allemaal !! Oh ja, zijn jullie al foliumzuur aan het slikken? Dat wordt geadviseerd als je probeert zwanger te worden. :thumbup: