Januari 2010

Hoi hoi

oh emotitie eten daar heb ik ook wel eens last van, helaas.

volgens mij is het gewoon een vrouwen ding hoor :wink:

fijn dat je ongie weg is pattycoat, maar niet fijn dat je nu een beetje ziekjes aan het worden bentā€¦ van mij mag de lente komen, ben die kou nu wel zat *zet mn mopper modus weer ff uit *

hier steeds meer dingen waarvan ik denkā€¦ euhm okā€¦ niet te veel hopen, maar door al die "klachtenā€™ ga je het toch een beetje doen. heb gevoelige borsten, heb een veel sterker reukvermorgen, wisselende buien en pies me sinds gister een ongelukā€¦maar mss beeld ik het me wel in, wil ik te graagā€¦ pufff nog een paar dagen afwachten, denk toch vrijdag maar een zwangerschapstest kopen, is die alvast maar in huis.

@ Patty

we zullen het zien hihi :smiley:

@Marbo

ja het kan idd dat je lichaam vanales doorgeeft, maar ik help je hopen en duim voor je!!

groetjes ramona

Grrr. Wat een dag vandaagā€¦

Ik werd al ziek wakker. Maar door personeelstekort deze week ben ik toch maar naar mijn werk gegaan. Maar dat ging ook niet zonder slag of stoot. Ik heb gewoon ruim een uur op de trein staan wachten :cry:

Nu duik ik dus lekker warm onder de wol en hopen dat ik me morgen weer beter voel. Zal je net zien dat ik uitgerekend met mijn verjaardag ziek ben :cry:

nou meiden, had het goed aangevoeld dat het valse tekenen warenā€¦ vandaag ongesteld geworden, een dag eerder dan zou moeten. dus ga zo mn ticker aanpassen, gelijk maar een dag minder instellen denk ik maar zoā€¦ op naar de volgende maand.

hoe is het met jullie ???

@mariamaria hoe is het , het is vandaag je NOD

spannend

@Kiek en hoe is het bij jou, morgen jou nod.

enne ik klink mss mega teleurgesteld, maar dat valt wel mee hoor, we beginnen net en we gaan er gewoon weer vol goede moed en veel plezier voor aan komende tijd :wink:

Marbo, jammer hoor, maar inderdaad het is het begin :mrgreen: Op naar de volgende ronde.

Wel weer vreemd om dat zo weer mee te maken met een aantal dames. Ik was in 2007 (klinkt zo ver weg :think: ) in oktober gestopt en eind februari 2008 had ik een dag voor mijn NOD een positieve test in mijn handen :mrgreen: Dus het kan snel gaan hoor damesā€¦

Hier gaat het al weer een stukje beterā€¦ Ben nog wel verkouden, maar ik zit gelukkig niet meer zo vol. Geen bonzend hoofd meerā€¦

Helaas moest ik er vannacht om half 1 uit voor een mannetje dat had gespuugd :cry: Temp opgenomen en hij zat op 39,5. Vanmorgen op 38,3 en net op 37,9, maar dat was niet zo lang na een paracetamolletjeā€¦ Damian merkt er voor de rest niet zoveel van. Die blijft vrolijk, al heeft hij vandaag heel veel geslapen. En net maar een half potjeā€¦ Ach kan een keer gebeuren. Vanmiddag heeft hij wel 2 boterhammen en een fruitsmoothie naar binnen zitten werken :mrgreen:

Hoe gaat het met de rest van de dames???

Fijn dat je alweer wat beter voeld pattycoat

wel sneu voor je mannetje dat ie nu ziek isā€¦ vind het trouwens opvallend dat kids altijd zo vrolijk blijven als ze ziek zijn.

en toen ik zwanger werd van onze kleine man heeft het ook niet lang geduurd. 2e ronde was het raakā€¦ reken er dit keer niet op, anders valt het zo tegen.

Moet je ook niet doen ergens op rekenenā€¦ Zou natuurlijk mooi zijn, maar jaā€¦ Je hebt het helaas niet altijd voor het zeggenā€¦

Bij Damian was het met 4 maanden zoverā€¦Al was ik in November 2007 ook overtijd :think: Maar toen heeft het pas doorgezet door de zenuwen voor mijn vakantieā€¦ Ik was net 2 dagen in Flroida en toen werd ik mega ongiā€¦ Erg vervelend moet ik zeggenā€¦ Ik had zelfs testen meegenomen in mijn koffer :mrgreen:

O ja Maria, voor het lijstje: Je mag mijnleeftijd bijna opschroeven naar 31 :mrgreen: :wink: Ik vier mijn verjaardag zondag :mrgreen:

Marbo, jammer dat je ongi bent geworden. Volgende ronde nieuwe kans.

Patricia, alvast gefeliciteerd met je verjaardag. En fijn dat je je weer beetje beter voelt. Ziek/verkouden is ook niets.

Even voor iedereen: zouden jullie wijzigingen voor het lijstje naar mij willen pb-en? Dan is het overzichtelijker voor mij dan dat ik alles uit de grote lijst met berichten moet zoeken.

SaC, hoe is het met je moeder? En hoe was het theater?

Hier nog steeds geen ongi in zicht. Misschien houd mijn lichaam me voor de gek, misschien is het echt zo :pray:. Als ik dit weekend nog niet ongi wordt ga ik maandag testen.

Spannend Mariaā€¦

Ik zal wel pbenā€¦

ben stiekem blij dat jij het lijstje wilt maken :silenced: Ik maak het lijstje voor de okt.stoppers 2007 en novemberdreumessen 2008 alā€¦ Al vind ik het niet erg hoorā€¦

Ik zou met mijn zus de stad in gaan, maar Damian had vanmorgen toch echt nog koorts. Dus dat gaat niet door. Ikzelf voel me al veel beter gelukkigā€¦

Straks dan maar even alleen de stad in, moet toch wat dingen in huis halen voor morgen. Dan komen mijn so op de koffie en dan is het wel lekker om wat in huis te hebben nietwaar. Ook even appels enzo halen, want dan kan ik morgen een appeltaartje voor op mijn werk maken. Is leuk om te doen en veel goedkoper dan losse gebakjes bij de bakker.

Nou zo even aankleden dan en dan mijn vriend wakker maken, dat hij bij Damian blijft vandaag :wink:

Goedenmiddag dames,

Daar ben ik ook weer eens. De afgelopen dagen zijn heel erg druk en stressvol geweest. Mijn weekend is alweer half voorbij en daar baal ik best wel van. Het gaat veel te snel, en ik heb nog lang niet alles gedaan wat ik wilde doen. Ik kan mij er even niet toe zetten.

Woensdagavond heb ik een heerlijke avond gehad, het theater was geweldig en ik ben blij dat we gegaan zijn.

Donderdag heb ik een lekkere luie dag gehad, heerlijk uitgeslapen (tot een uur of 10.00, is eigenlijk niets voor mij) en daarna het huis weer eens lekker schoongemaakt.

Gisteren heb ik zoā€™n beetje de hele dag in het ziekenhuis gezeten omdat mijn moeder weer geopereerd werd. De operatie is gelukkig goed gegaan, helaas mag ze nog niet naar huis, dus vanmiddag maar weer even naar het ziekenhuis.

Verder krijgen wij vandaag een vriendin op visite. Mijn mannetje gaat haar straks halen en ze blijft gezellig slapen (het wordt altijd laat als zij er is) dus dat is wel gezellig.

@Ramona:

Kasten opschonen ben ik ook heel goed in, en dan verdwijnen al die extra dingen meestal niet in de prullenbak, maar in mijn maag.

Mijn moeder moest naar het ziekenhuis om een okselkliertoilet te laten uitvoeren (het verwijderen van de lymfeklieren in de oksel als gevolg van borstkanker).

@Marbo:

Emotie-eten komt volgens mij wel vaker voor bij vrouwen als bij mannen, maar mannen hebben er ook last van. En een keertje eten als je je rot voelt is niet zo erg, maar bij mij is het wel een probleem geworden. Met als resultaat zoā€™n 40/50 kilo overgewicht.

Jammer dat het deze maand niet gelukt is, we blijven hopen dat het de volgende keer wel raak is.

@Patricia:

Wat vervelend dat je ziek was, en lastig dat de kleine man nu ook ziek is. Hopelijk gaat het snel beter. Jij was inderdaad wel snel zwanger, hopelijk gaat dat nu weer gebeuren en lukt dat bij ons ook :slight_smile: Ik zou het niet leuk vinden als ik nog heel lang moet wachten.

En alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet ervan!

@Maria:

Spannend hoor. Ik blijf voor je duimen.

Ik had van de week bij de huisarts nog maar even gevraagd naar het hoe en wat met eisprong. Ik was best wel geschrokken van wat een van jullie zei over geen eisprong bij een cyclus van meer dan 35 dagen. De ha gaf aan dat ik mij niet te druk moet maken, er zijn vrouwen die menstrueren zonder een eisprong, maar dat heeft niet te maken met de lengte van de cyclus. Al leek hij er wel een beetje van te schrikken toen ik aangaf dan er vaak zoā€™n 60 tot 90 dagen tussen mijn menstruaties zit, dat schijnt dus wel erg lang te zijn. Als het met een maand of 5/6 niet lukt om zwanger te raken moet ik naar hem toe gaan en zal ik doorverwezen worden naar de gynaecoloog. Ik hoop dat dat niet nodig is. Nog harder mijn best doen om af te vallen, in het verleden heeft dat mijn menstruaties regelmatiger gemaakt.

Ik ga er weer vandoor, even de soep voor vanavond afmaken, dan kan ik straks gezellig bij de ā€˜visiteā€™ zitten. En dan vanmiddag weer even naar het ziekenhuis.

Fijn weekend nog!

Heey ladies!

Na een aantal drukke dagen ben ik er ook weer en helaas, net als jij Marbo, met slecht nieuwsā€¦ :frowning:

Nieuwe ronde nieuwe kansen, ik had ƂĀ“m wel aan zien komen dus niet echt tereurgesteld. Ik ben wel weer extra gemotiveerd voor de 2e ronde!

Verder heerlijk aan het genieten van het weekend. Vanmiddag met de hond de bossen in geweest en wat boodschappen gedaan. Nog even bij vrienden geweest en daarna lekker gekookt.

Morgen weer een relaxt dagje, ik denk even naar een indoor speelhal met de kleine.

@SaC: Wat fijn dat jullie woensdag zoƂĀ“n leuke avond hebben gehad! En daarna lekker uitgeslapen! Dat kan ik niet echt vaak meer, al doen mijn man en ik het in het weekend om en om, dus allebei een dag uitslapen.

Goed om te lezen dat je operatie van je moeder gelukt is. Ik hoop voor je dat ze snel hersteld en naar huis mag!

@MariaMaria: Nog steeds spannend! Ik ben zeer benieuwd hoorā€¦Ik hoop dat je snel een test kunt doen en dat die positief is!

@Pettycoat:Is Damian nog ziek? Of is de koorst gezakt gedurende de dag?

Zou fijn zijn als je morgen je verjaardag viert. Heel veel plezier in ieder geval.

Voor iedereen een fijne avond en relaxte zondag!

Goedenavond dames,

Kiek, jammerā€¦ maar op naar de volgende ronde :wink:

SaC, Wat fijn om te horen dat de operatie goed is gegaan.

Mijn mannetje heeft vandaag nog steeds koorts gehad. Hij sschommelde tussen 38 en 38,6. Dus hij is niet mee naar buiten geweest. Lekker bij papa thuis gebleven, terwijl ik boodschapjes ging doen.

Eigenlijk zou mijn zus vandaag komen om te kijken naar verjaardagscadeautjes (doen we elk jaar weer en we komen meestal met hetzelfde terug hihi)

Damian was met zijn eigen verjaardag ook ziek. Op dinsdagavond kwam hij thuis met ruim 39 graden, woensdag (zijn verjaardag zelf) de hele dag rond de 40 graden en op donderdag werd hij wel wakker met koorts, maar 's middags had hij 36,5 :think:

Nu is mij wel vorige week gezegd dat hij koorts kan krijgen van de prikjes de week erop. Dus ik kon me wel een beetje instellenā€¦Zelf ben ik niet meer verkouden, niks meerā€¦ Midere is nu dat Damian wel loopneusjes heeft :? Ach gaat ook wel overā€¦

Morgen mijn so over de vloer en daarna appeltaart bakken :drool:

Ow, indoor speelhal leukā€¦ Ik wil ook nog steeds met Damianā€¦ Zo ver is het niet hier vandaan, maar tot nu toe nog steeds niet geweest :think:

@patricia: het lijstje doe ik graag hoor. vind het wel leuk om daarmee te knutselen.

vervelend dat damian nog steeds niet lekker is. ik hoop dat hij snel weer opknapt.

@Saskia: wat fijn dat de operatie goed is gegaan van je moeder. is ze inmiddels weer thuis? of moet ze nog even blijven?

Gezellig trouwens, zoā€™n vriendin die langskomt en blijft slapen. Herinnert me eraan dat ik ook snel weer eens met mn vriendin moet afspreken. Die heb ik al weer drie weken niet gezien :frowning:

Sorry dat ik je ongerust heb gemaakt over wel/niet eisprong. Dat was natuurlijk niet mijn bedoeling. Fijn dat de ha je beetje kon geruststellen. En wel goed dat de ha het in de gaten wil houden als het niet binnen een half jaar lukt.

@Kiek: wat jammer! hoop dat volgende maand wel raak is.

@Patricia: Wat is een indoor speelhal trouwens? Ik ken dat niet?

Vanmorgen hebben wij heerlijk uitgeslapen. Nu rustig ontbijten/lunchen en dan vanmiddag nog even op pad naar familie. Door de sneeuwā€¦ bahā€¦ kan iemand alvast lente bestellen??? :wink:

Fijne zondag!

Liefs xx Maria

Mariamariaā€¦ nog steeds geen rode duiveltjes te bekennen bij jou begrijp ik ??? Spannend hoor

Kiek wanneer is jouw volgende NOD nu? ik twijfel of ik nu 26 of 27 dagen aan moet gaan houden, omdat ik vrijdag al ongie werd ipv zaterdag.

Hier is mn ongie alweer weg, erg vreemd. gistermiddag was het al zo goed als overā€¦ maar goed, des te eerder kunnen ze weer aan de slag :wink:

Ik verwacht dat mijn volgende NOD 20 februari is, maar ja, het kan altijd wel een dag eerder of later. Was jouw cyclus altijd 27 of 28 dagen?

Kiek, ja mn cycus was altijd 28 dagen, maar vorige maand 27 en nu dus 26 dagenā€¦ dus dan zou mn nod dus rond de 17e moeten zijn!!! Ik zie het wel, als ik niet ongesteld word en 3 a 4 dagen later het nog niet ben ga ik pas testenā€¦ omdat de laatste twee keer mn cyclus dus anders is dan de voorgaande maanden.

Ja dan zou het de 17e moeten zijn. Ik ga ook echt pas testen als ik 4 dagen overtijd ben hoor. Bij de eerste zwangerschap was mijn 3e test pas positief, ik was toen 5 dagen overtijd. De testen die ik deed 1 dag en 3 dagen overtijd waren negatief. Te weinig HCG op dat moment. Is wel elke keer een teleurstelling hoor. Ik ga er vanuit dat dat nu weer het geval is dus ga niet te vroeg testen.

Hoe is het met jou Maria? Nog niks?