Januari 2010

Ramona wij gaan eigenlijk ook pas voor het echie in mei… Alleen wil mijn vriend geen cdtjes gebruiken, dus ben benieuwd…

Dat heb je goed gedaan MariaMaria! Fijn dat in ieder geval jij weet hoe het werkt! En dat je ongi maar lekker weg blijft…

Zo te zien zitten we allemaal dicht bij elkaar, dat is leuk man! Marbo wij inderdaad dezelfde dag. Spannend hoor helemaal als je net als jij al iets voelt. Ik niet hoor, ik denk ook niet dat het ´m deze maand wordt. Gewoon een gevoel, misschien slaat het ook nergens op. Maar toen ik bij de eerste zwanger was, voelde ik het wel gelijk. Ach, gewoon geduld hebben…

Wat vervelend SaC dat je moeder wordt geopereerd. Ik hoop niets ergs? Wel leuk dat je met je mannetje naar het theater gaat!

Ik heb een heerlijk relaxt avondje voor de boeg en morgen lekker vrij! :smiley:

Fijne avond allemaal!

Hier was mijn weekend ook behoorlijk kort… Althans zo voelde het vanmorgen toen mijn wekker ging…5.45u was veel te vroeg…

Zaterdag ben ik naar mijn zus gegaan en daar gelogeerd.

Zondagochtend werden we wakker van Damian. Die lag naast ons in een campingbedje. Toen we eruitgingen kwam mijn nichtje. De hele woonkamer versierd natuurlijk… En natuurlijk cadeautjes uitpakken… Rond 1 uur kwam de visite… Wat een drukte zeg :shock: Op een gegeven moment waren er 4 kleuters aan het spelen met een ballon. Damian heeft heerlijk nog een uurtje tussendoor geslapen, maar wat een gegil voor de rest :mrgreen: Helemaal als de volwassenen ook mee gaan doen natuurlijk…

Onbewust was ik toch behoorlijk bekaf. Wilde al vroeg mijn bed in, maar werd uiteindelijk nog 11 uur… En ja toen had ik vanmorgen problemen om eruit te komen…

SaC, veel beterschap voor je moeder.

Kiek, lekker hoor een vrije dag morgen… Zal morgen wel weer druk worden op mijn werk. Ben gelukkig woensdag vrij… Maar dan zal ik hier thuis aan de slag moeten :cry:

Dan heb je inderdaad een heeel kort nachtje gehad! Ik kan ook zeker niet tegen weinig slaap. Maar heb ook moeite met vroeg naar bed gaan, er is altijd wel iets leuks op de televisie…dus dan heb ik ´s ochtends weer spijt!

Thuis aan de slag is hetzelfde als je huis poetsen, wassen, strijken, boodschappen doen, stofzuigen en vooral niet veel relaxen? Die dag heb ik morgen waarschijnlijk ook… :wink: Nou al zin in…

Ja zo ziet mijn dagje er inderdaad wel uit woensdag… En dan tussendoor poepluiers, papjes, vallen huilen en opstaan :wink:

Hallo allemaal,

Wat een drukte hier vandaag zeg, maar wel gezellig.

Hoe is jullie dag geweest? De mijne erg stressvol. Veel problemen op het werk die ik moest proberen op te lossen, en dan moest ik mijn eigen werk ook nog zien te doen. Ik ben blij als straks de verbowing/verhuizing klaar is. Dan kan ik één doelstelling voor dit jaar van mijn lijstje wegstrepen en zal het een stuk rustiger worden :slight_smile:

Vanavond ben ik lekker wezen aquajoggen, in principe doe ik dat iedere maandagavond. Heerlijk even ontspannen.

@mariamaria:

goed gelukt dat lijstje, alleen jammer van mijn vraagteken. Ik zou daar graag een datum invullen :), nou ja… ik wacht het gewoon af.

@Ramona:

Is je man lang thuis geweest? Ik kan mij wel voorstellen dat je het jammer vindt dat hij weer aan het werk bent.

@Marbo:

Vervelend zijn die nepsignalen soms. Ik zal voor je duimen!

@Kiek:

Ik heb erg veel zin in ons avondje uit woensdag, een beetje jammer dat het op een doordeweekse avond is, maar dat is ook de reden dat ik donderdag een dagje vrij genomen heb.

Anderhalve maand geleden is er bij mijn moeder borstkanker geconstateerd, eind december is zij al geopereerd en helaas zijn er bij dat onderzoek uitzaaiingen gevonden, vrijdag moet ze daarom nog een keer geopereerd worden. Succes met je huis morgen en probeer toch nog een beetje te genieten van je vrije dag.

@Patricia:

Soms zijn de volwassenen nog erger wat betreft herrie maken dan de kinderen :slight_smile:

Maar zo te horen was de verjaardag wel geslaag :slight_smile:

Dat te laat naar bed gaan ken ik. Ik had eigenlijk al in mijn bed moeten liggen, mijn wekker gaat morgenochtend om 4.45 uur (wil je ruilen, 5.45 uur lijkt me heerlijk). Ik heb altijd veel slaap nodig, maar het is 's avonds vaak zo lekker om samen op de bank te hangen en ook samen naar bed te gaan. De moeilijkheid is dat ik een ochtendmens ben en mijn mannetje een avond/nachtmens (we hebben als eens gezegd dat dat straks wel makkelijk is als we kinderen hebben).

Dank je voor de beterschap en succes met je huis donderdag!

Nou, ik denk dat ik mijn bed :zzz: maar eens op ga zoeken, anders heb ik morgen een probleem en ik heb heel veel te doen en te bespreken. En ik wil graag op tijd naar huis, ik ‘moet’ ook nog langs mijn oma om haar te helpen met wat dingen.

Fijne avond!

Is je man lang thuis geweest? Ik kan mij wel voorstellen dat je het jammer vindt dat hij weer aan het werk bent

hij is in totaal 4 weken thuis geweest, en vanmorgen weer begonnen:d

Ik vind het lastig om alles bij te houden wat iedereen zegt eigenlijk
daar ben ik zoooooo slecht in.. sorry hiervoor..

liefs ramona

Goedemorgen!

Jij bent er ook vroeg bij :slight_smile:

Na 4 weken is het best lastig als hij ineens weer aan het werk moet. Maar ook wel een beetje lekker of niet?

Ik vind het ook altijd moeilijk hoor om alles bij te houden wat iedereen zegt. Vaak open ik op de computer een kladblok en lees ik de reacties stuk voor stuk, na iedere reactie schrijf ik mijn reactie weer op en aan het einde kopieer en plak ik alles hier.

Fijne dag vandaag!

Saskia

@ SaC: ja ik ben altijd vroeg :lol:

Ik heb vandaag lekker mn neefje bij me gehad… wel fijn…

En ik moest om 9 uur bij de huisarts zijn. bloeddrukmeting… pff was weer veel te hoog 153/94 grrr met een pols van 106 p/m

Dus binnenkort een week zo’n bloeddruk apparaat thuis, en dan 3x per dag meten een week lang… en krijg daarna medicijnen om het naar beneden te krijgen, hopen dak dan ook minder vaak hoofdpijn heb… maar ja moet gewoon afvallen dan gaat dat ook wel beter mag ik hopen…

ja dat is een ideetje van het kladblok hahaha, ik ben zo’n warhoofd heel erg…

Ja t is wel heel erg wennen dat ie weer aan t werk is, maar is toch stiekum ook wel lekker, weet je eigen regelmaat enzo, zoals ik t gewent ben :wink:

Lieve groetjes ramona

Even snel, want ben moe en ga zo naar bed.

Fijn dat jullie het lijstje mooi vinden :slight_smile:

SaC, hopelijk kunnen we binnenkort een datum daar neerzetten voor jou :wink:

Leuk dat we voor de rest dicht bij elkaar zitten met NOD. Wordt lekker spannend dus.

Hier behalve slap haar en wat extra afscheiding nog nergens last van. Normaal voor ongi wel altijd sjaggo, hoofdpijn, rugpijn etc… Durf niet te hard te hopen… (maar doe het stiekem wel!! ;-))

Ik kom snel uitgebreider antwoorden op jullie posts!

Voor nu: weltrusten allemaal :zzz:

Oooh MariaMaria SPANNEND! Ik hoop het echt voor je!

Vervelend Ramona dat je zo´n lage bloeddruk hebt. Heb je al vaker zo´n apparaat thuis gehad? Dan ook nog 3x per dag meten…

Ik heb een drukke maar gezellige vrije dag gehad. Vanmorgen de stad in gegaan en de rest van de dag een beetje in huis dingen gedaan. Nou heerlijk ontspannen en op tijd naar bed!

Fijne avond allemaal!

Hallo, ben ik ook nog eventjes. Ik duik zo weer lekker mijn bed in. Wederom een erg drukke en lange dag achter de rug (van 7.00 tot 18.00 uur op kantoor gezeten).

@Ramona:

Ik ben (ook) echt een ochtendmens. De laatste tijd ga ik vaak wat later naar bed dan dat eigenlijk goed voor mij is, maar dat komt omdat ik het zo fijn vindt om samen met mijn mannetje naar bed te gaan.

Wat vervelend dat je zo’n hoge bloeddruk heb. Hopelijk kunnen ze er snel wat aan doen. Mijn heeft een paar maanden geleden een 24-uursmeting moeten doen voor zijn bloeddruk. Bij de dokter was die veel te hoog. 24 uur lang had hij dat apparaat om zijn arm en ieder kwartier werd zijn bloeddruk gemeten. Toen bleek dat hij geen verhoogde bloeddruk had en zich bij de sokter gewoon veel te druk maakte.

Heb je veel overgewicht dat je moet afvallen? Ik weet niet of je erg gedisiplineerd bent, maar als je dat bent weet ik misschien wel een goed dieet voor je. Een dieet waar je goed begeleid wordt (tenminste dat vind ik).

@mariamaria:

Ik hoop met je mee dat het wegblijven van de ‘normale’ klachten een leuk gevolg hebben!

@Kiek:

Jouw dag klinkt een stuk beter dan de mijne :slight_smile: Lekker ontspannen.

Ik ga er ook maar eens vandoor en duik lekker mijn bed in.

Tot snel

@SaC

ik ben altijd al bekent geweest met een hogere bloeddruk… maar t is maar ff afwachten, ja heb behoorlijk wat overgewicht ja… ga binnenkort beginnen met fysiofit. en moet gewoon de snaaierijen laten staan, dat is echt mijn probleem.

@mamamaria, spannend ik ga voor je duimen!!

liefs ramona

@Ramona:

Ik heb gelukkig nooit een hoge bloeddruk gehad, ondanks dat ik al zo’n 15 jaar last van (extreem) overgewicht heb. En daar ben ik heel blij mee.

Lekkere dingen laten staan is erg lastig, ik weet er alles van :slight_smile: Ik ben op dit moment best met een streng dieet bezig maar het is eigenlijk wel goed vol te houden. Ik ben een emotie eter en ik tijden van drukte en stress heb ik heel erg de neiging heel veel te gaan eten, niet goed maar ja… het is heel moeilijk te weerstaan.

Op het moment val ik daardoor ook niet af, maar omdat ik mij (buiten het eten van tussendoortjes) wel aan het dieet houd kom ik ook niet aan. En dat is natuurlijk en leuke bijkomstigheid.

Als ik de tussendoortjes weer laat staan zal ik weer afvallen :slight_smile:

Sterkte in ieder geval.

@SaC

Ja ik ken het ik heb t ook emotie eten, en dat is giga rot… ik heb ook extreem overgewicht, maar ja dat is voor mij gewoon niet gezond, en erg groot ben ik niet , dus ben net een propje hahahaha

hopen dat t ons mag lukken af te vallen, en heb al een zak wortels in de koeling, en komkommer, en rijstewafels, dus alst weer zover is, probeer ik dat te pakken…

liefs ramona

Ongi is hier weg. Maar nu ben ik ziek aan het worden… Heb veel last van mijn kaken (hopen dat het aan de verkoudheid ligt en niet dat ik terug kan naar de tandarts :pray: ) en een lichte hoofdpijn… Mijn collega heeft me denk ik aangestoken…

Maria, het wordt spannend bij jou nietwaar? :pray:

Ramona, lastig hoor een hoge bleddruk. Gelukkig zelf nooit last van gehad, ook niet tijdens mijn zwangerschap… Toen bleef hij op 1 keer na heel mooi hetzelfde iedere keer… Een keertje was hij te laag en moest ik zoethoutthee drinken :sick:

Binnenkort misschien weer je hub thuis? Ik hoorde dat het winterweer er weer aan kwam :snooty:

Zo ik pak zo een kopje koffie en dan eventjes lekker lang uit. Ik zou zoveel doen vandaag, maar dat zit er niet in… Wel straks even naar de winkels voor boodschapjes, maar daarna lekker warm binnen zitten met een kop thee (Het valt niet mee om ziek te zijn met zo’n dreumes om je heen)

@Ramona:

Het emotie eten (of beter gezegd, het niet toegeven aan lekkere trek) gaat mij thuis beter af dan wanneer ik op kantoor ben. Op kantoor staan altijd allerlei lekkere koeken en chocolaatjes en een hele grote droppot. Thuis heb ik gewoon niets in huis, en dan kan ik dus niets nemen :slight_smile:

@Patricia:

Wat vervelend dat je ziek ben, en inderdaad helemaal met zo’n dreumes. Je weet het he… mama’s kunnen/mogen niet ziek zijn.

Sterkte in ieder geval.

Ik ga weer snel aan het werk. Ik kom net weer met mijn moeder uit het ziekenhuis en ik wil morgen toch wel graag genieten van mijn vrije dag, maar dat kan alleen als ik vandaag een aantal dingen afrond.

En vanavond lekker naar theater, hopelijk wordt mijn mannetje daar weer wat vrolijker van.

Binnenkort misschien weer je hub thuis? Ik hoorde dat het winterweer er weer aan kwam

@Pattycoat
ja hoorde ik inderdaad ook op t nieuws, haha
ik hoop t wel, maar ben bang van niet.. ik zie het niet meer zo zitten met die winter (ben m nu toch wel zat die kou)..
En hopen dat je zere kaken idd van de verkoudheid komen, en dat je niet meer naar de tandarts hoeft! In ieder geval beterschap meid!

@SaC
Ja dan is de verleiding erg groot als er vanalles in huis is idd,, ik heb mn kast al aardig opgeschoont een tijdje terug( had het beter weg kunnen gooien in plaats van op eten hahahahaahaha) Maar goed.
Hoe ging het int ziekenhuis met je moeder? is ze ziek?

Veel plezier bij t theather vanavond!

Liefs Ramona

Ramona, als het weer koud wordt, merk ik het ook op mijn werk. Ik verkoop gereedschappen ed aan de bouw. Gisteren was het aardig druk.

Sac, Ik hoop dat je moeder zich wat beter voelt…

Ik ga even snel een boterham maken voor mijn mannetje en dan richting de winkels. We eten bij mijn so, dus ga ik daar wat eerder naar toe. Even daar lekker in het grote bad zitten met Damian.