Welkom Marbo! Leuk dat jullie voor een broertje of zusje gaan! Veel vruchtbaarheid gewenst
SaC: werk ze vandaag! Ik denk aan je.
Ramona, ik dacht even dat ik jouw eerste berichtje had gemist. Maar zie dat je van naam bent veranderd. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Dat kan toch helemaal niet?
Patricia, wat een schatje! smelt Ik wil er ook zo een :inlove:
Hier weining plannen dit weekend. De boodschapjes zijn al in huis. Misschien nog even schoonmaken vanmiddag. Of naar de stad voor een dik, warm vest. Hoewel ik niet zo goed meer nieuwe kleren durf te kopen. Straks kan ik het maar twee maandjes aan? Dat vind ik een beetje zonde van mijn nieuwe kleren dan.
Hier nog een klein weekje wachten voor ik kan testen. Althansā¦ ik hoop dat ik kan testenā¦ dat ik niet gewoon ongi wordt. Duimen jullie mee???
Nog meer meiden met een NOD die heel snel is trouwens?
We kunnen nu misschien wel een lijstje gaan maken??
liefs en fijn weekend allemaal!
Hoi Hoi
Dank jullie wel voor het welkom heten!
We zijn in november met de pil gestopt en eerst even rustig aan gedaan om te ontpillen zeg maar. Deze maand zijn we gestopt met het voorzichtig aan doen en volgende maand gaan we er volledig voorā¦ erg leuk en spannend allemaal. Mn nod is 23 januari als het goed isā¦ Een lijstje zou wel leuk zijn, weet niet of iemand hier ervaring mee heeft en het wil doen?
Vandaag met de kleine man naar peutergym geweest, doen we iedere zaterdagochtend, hij vind het zooo leuk. En daarna door naar de ikea, daar hebben we een kast gekocht met grote opbergbakken en die gebruiken we als speelgoedkast. Die standaardspeelgoedkasten van de ikea hebben ze niet in onze meubelstijl of kleur, dus hebben we het zo opgelost. Past nu helemaal bij het interieurā¦
Jullie nog wat gedaan vandaag?
Groetjes
Zie dat ik nog geen avatar hebā¦ zal eens een leuke op gaan zoeken, wel zo gezellig toch ?
Hai Meiden,
Wat een dag zeg. Ik ben blij dat hij bijna voorbij is. Vannacht heb ik eerst weer erg slecht geslapen, dus toen de wekker ging wilde ik niet opstaan. Maar ja, er zouden mensen op kantoor komen voor een verbouwing, dus ik moest er wel op tijd zijn.
Gelukkig is mijn mannetje mij vanmiddag komen ophalen. Eenmaal thuis hebben we even lekker wat gegeten en heb ik mij heerlijk ontspannen in het bad. Dat was wel even lekker, maar nu ben ik helemaal gaar. Eigenlijk wil ik alleen maar slapen, maar we krijgen nog visite.
Dat is niet zo handig afgesproken, maar ja, het is nu te laat om het te veranderen. En gelukkig is die vriendin erg makkelijk. Als ik echt niet meer wakker kan blijven ga ik gewoon mijn bed in en kunnen zij gezellig horrorfilms kijken met zijn tweeĆĀ«n.
@Ramona:
Heb je die kids overleefd? Heerlijk he zoān dag zonder verplichtingen. Die zouden er veel vaker moeten zijn.
@Patricia:
Leuk toch als ze zo kletsen? Beter dan wanneer ze niets zeggen. Veel plezier op de verjaardag!
Wat goed dat je de laatste pil al geslikt hebt, alleen balen dat je net nu ongesteld bent geworden. Ik kan me voorstellen dat je je daar niet zo prettig bij voelt. Ben je wel gaan logeren?
Ik denk dat niemand van ons die menstruaties zullen missen
Oh jaā¦ leuke fotoās ook!
@mariamaria:
Je kan na de zwangerschap kleding die je nu koopt toch ook nog wel aan? Ik ken het probleem wel een beetje hoor. Ik heb toevallig gisteren een paar nieuwe shirtjes gekocht. Twee een beetje wijde strech-shirts, een beetje een wijde strech-tuniek en een soort jurkje/tuniek dat nu met een riempje erom erg leuk staat, maar wat ik straks met een eventuele zwangerschap ook nog gewoon kan dragen
Spannend hoor! Ik hoop dat je volgende week kan gaan testen.
Wanneer ik zal kunnen testen weet ik niet. Ik heb net even gekken naar hoeveel dagen er het afgelopen jaar tussen mijn menstruaties zaten, dat was 92, 62 en 75. De laatste keer was 5 december. Dus het blijft voor mij denk ik wat langer spannend.
@Marbo:
Leuk Ikea! Daar ben ik in september een aantal keer geweest en met volle autoās weggegaan (en een lege bankrekening )
Wat een leuk idee om op die manier speelgoed op te ruimen.
Een lijstje maken lijkt me leuk, maar ik heb geen idee hoe dat moet. Dus als er iemand is die dat wel kanā¦
Ik bedenk mij net dat iedereen wel iets over zichzelf heeft verteld in dit topic en dat ik dat zelf nog niet gedaan heb
Ik ben Saskia, ben (nog) 30 jaar en sinds vorig jaar april getrouwd met de man die nu toch mijn grote liefde blijkt te zijn
Ahā¦ manlief komt binnen met de visite. Ik ga hier sluiten en wens jullie nog een fijne zaterdagavond en zondag.
goedemiddag!
ik heb gister dus wel een mooi warm vest gekocht in de stad. dat kan natuurlijk ook openhangen als mān buik dikker wordt en bovendien: als ik in de zomer zwanger ben, heb ik dat vest sowieso niet aan. En de volgende winter kan ik het vast wel weer aan. (als het teminste raak isā¦ ik vind het zoo spannend!)
SaC, heb jij met zoān lange cyclus wel een eisprong? Ik heb eens gelezen dat een cyclus tussen de 21 en 35 dagen moet zitten en dat het anders heel grote kans is dat je helemaal geen eisprong hebt.
ik lees jullie stukjes over ikea en krijg ook weer helemaal zin om daar heen te gaan. lekker kopje koffie drinken, dromend over de babyafdeling heb al leuke babykamerdingetjes gezien daar!
Trouwens, ik weet wel hoe ik een lijstje kan maken. Zal ik het doen dan?
Wat leuk om te lezen dat er alweer januaristoppers zijn. (Maand is dan ook alweer halverwege.) Twee jaar geleden ben ik ook gestopt in januari. Inmiddels ben ik alweer bijna een jaar mama van een prachtige zoon.
Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en dat jullie maar allemaal snel maandmamaās mogen worden!
hoiii
@mamamaria, ja klopt ben van naam verander, heb lidia (moderator ofzo) een pb-tje gestuurd, en kon dus gelukkig:D
@SaC. Ja hebben de 3 kids overleeft, en ze hebben een super dag gehad bij dolle pret! En ik was toen ik thuis was toch wel helemaal uitgeteld haha en dat lekker languit op de bank! Heerlijk
Nou het zal mij benieuwen of mn ventje morgenvroeg nog weer aan t werk moet ofniet, ik heb m al 4 weken thuis:D 2 weken kerstvakantie, en toen 2 weken vorst vrijā¦
Ik moet bekennen, t is ook wel erg lekker als ie lekker thuis isā¦ mjaā¦
Nou ik ga ff met t eten bezig:D
liefs Ramona
Karine dank je wel!
Ramona daar heb je dan geluk mee gehad.
Werkt jouw man in de bouw? Lijkt me wel vervelend om zo lang bij huis te lopen door dit weer. Moest hij wel oproepbaar zijn voor werk in die weken?
Hopelijk komt de lente snel, want ik heb het wel weer gehad met dat winterweer. Heel mooi hoor, maar het gewone leven ligt wel een beetje op zān gat dan. Ik wil gwoon weer leuke uitjes en terrasjes pakken.
Ik heb het ook helemaal gehad met het winterweer. Op mijn werk is het ook wel een beetje te merken dat de bouw vorstverlet heeft. Dan is het bij ons rustig, aangezien ik in een groothandel voor de bouw werk.
Dit weekend enorm druk geweest. Ik ben bekaf. Dus ik duik mijn bedje inā¦
Hee meiden!
Zo, ik ben weer terug van weggeweest hoor! Heel druk weekend gehad en de dagen daarvoor ook op mijn werk, dus niet echt in kunnen loggen. Zo te lezen hebben jullie ook een druk weekend gehad zeg! Super gezellig dat er nu ook wat meer Januaristoppers bij zijn gekomen. ZoĆĀ“n lijstjeā¦daar snap ik echt niks van! Gelukkig is er al 1 die het wel kanā¦ Mijn NOD is 23 januari.
Ik geloof dat een aantal van jullie mij nog niet kennen dus ik zal even kort vertellen. Ik ben 31 jaar en woon in Brabant, heb een dochter van 2 , werk parttime en ben 2 jaar getrouwd.
Ga nu beginnen aan een berg strijk en morgen weer vroeg op helaasā¦
Goedenavond allemaal!
Helaas het weekend is alweer voorbij. Voor mijn gevoel was het veel te kort, gelukkig is dat volgende week anders. Woensdagavond ga ik met mijn man een avondje naar theater en vanaf donderdag heb ik vrij.
Het weekend zal niet minder druk worden. Vrijdag moet mijn moeder geopereerd worden en ga ik dus mee naar het ziekenhuis, ze zal ook een paar dagen daar moeten blijven, dus ik zal het hele weekend wel heen en weer rijden. Bah, ik heb er helemaal geen zin in. Maar jaā¦ ik doe het natuurlijk wel.
De visite was uiteindelijk toch nog wel gezellig, al had ik er weinig zin in. Vriendin is blijven slapen en manlief is haar nu pas naar huis aan het brengen. Als hij terug is duiken we lekker ons bed in, morgen weer werken
@mariamaria:
Ik heb geen idee hoe dat zit met eisprong. Ik heb al een aantal keer wat onderzoeken gehad omdat mijn menstruaties soms enkele maanden aanhielden en toen was er geen medische oorzaak voor te vinden. De gynaecoloog heeft zelfs aangegeven dat alle eitjes er mooi bijlagen, klaar voor gebruik (was een beetje een rare man vond ik).
Hopelijk lukt het mij de komende weken weer om mijn gewicht wat omlaag te brengen, dan zal mijn cyclus ook weer regelmatiger worden. Ik wacht het gewoon af.
Als jij een lijstje wilt maken, prima! leuk! Doe maar. Alleen kan ik je mijn data niet doorgeven, ik weet het echt niet helaas.
@Karine:
Dank je wel!
@Ramona1986:
Ik kan me voorstellen dat je blij was toen de kids weer weg waren, soms is het wel eens lastig als ze zo druk zijn. Maar volgens mij hebben ze wel een leuke dag gehad
@Patricia:
Hoe was de verjaardag van je nichtje? Hopelijk wel leuk!
@Kiek:
Welkom terug! Ik zal het ook hebben dat ik af en toe een paar dagen niet langskom, al probeer ik dat wel iedere dag eventjes
Fijne avond nog!
Ik ben bezig met het maken van een lijstje. Even vogelen hoe het ook al weer moest hoorā¦
Ondertussen dag 29 en nog niet echt tekenen voor een ongi. Zou het dan tochā¦?
Breekt even in:
Jaaaaaaaa mariamaria je hebt eindelijk groen licht!!!
Oh meid wat super dat jullie nu ook eindelijk mogen beginnen.
Hoop dat het snel raak is meid!
Super meid!
Breekt weer uit
Meggie!! Dankjewel Jaa we hebben groen licht. Eindelijk.
Hihihi heb ik weer een topic om te volgen duimpjes draaien voor jullie!
Een eerste lijstje:
Kloppen de gegevens?
Ramona en Patricia, willen jullie mij nog een NOD doorgeven?
hey allemaal,
Jep mijn mannetje werkt in de bouw, vanaf morgen moet ie weer aan t werkā¦ vind k wel jammer eigenlijkā¦ maar niets aan te doen
Mijn NOD weet ik niet. ben de 11e gestopt met de pil en nu ongiā¦
maar wij kunne nog niet voor een kleintje gaan, mannetje wil nog nietā¦ dus eerst maar klussen met cdātjes, en als hij zover is kunnen die dingen aan de kantā¦
liefs ramona
mooi lijstje mariamaria!!
ik heb al sinds gister erg zere/gevoelige borstenā¦ maar probeer me niets in mn hoofd te halen, je lichaam geeft soms ook nepsignalen afā¦ pufff
hoe is het met iedereen?
@ Kiek we hebben onze NOD op dezelfde dagā¦ spannend
Mijn NOD is 12 februari als het goed isā¦