Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat heeft
Nu is het āprobleemā ook dat ik het al veel langer wil dan mijn man, maar dat is volgens mij ook bij heel veel vrouwen het geval.
Ik moet vandaag werken, maar ik mag dat weer vanuit huis doen. Ik ben al bijna 3 uurtjes bezig zelfs
Morgen nog een dagje naar kantoor en dan begint mijn weekend. Helaas een gebroken weekend want ook zaterdag moet ik een keertje werken.
Geniet lekker van je vrije dag Kiek!
Ooh dat heb ik ook heel lang gehad. Niet alleen rammelende eierstokken, maar ook een beetje jaloers. gelukkig is dat nu wel voorbij.
Ik heb trouwens voorbeelden van beiden. Een vriendin van me is al twee jaar bezig zonder resultaat, maar een andere vriendin werd zwanger van voorvocht en dat in de eerste ronde. Het kan gek lopen.
Ik ben ook aan het werk vandaag, maar heb de kamer voor mij alleen vanochtend. Mijn collegaatje is op woensdagmorgen altijd vrij.
SaC wat begin jij vroeg zeg. Ben je dan ook lekker op tijd klaar? Of draai je hele lange dagen door alle drukte nu?
Dat jaloerse gevoel ken ik wel een beetje. Dat had ik heel erg toen ik hoorde dat de vriendin van mijn broertje zwanger was. Ik had toen even het gevoel van ānu ben ik aan geen van beide kanten de eerste die voor een kleinkind zorgtā, maar inmiddels ben ik alleen maar blij dat het allemaal zo goed gaat.
Ik ben (meestal) echt een ochtendmens en vind het heerlijk om vroeg te beginnen, op de dagen dat ik naar kantoor moet begin ik ook om 7.00 uur, al vind ik dat op dit moment even niet zo leuk. Vanwege het weer en een overbelaste pols ben ik op het openbaar vervoer aangewezen en dat betekent dat ik wel heel vroeg de deur uit moet.
Tegenwoordig neem ik (op de dagen dat ik thuiswerk) een vrij lange lunchpauze (dan eten wij een warme maaltijd) en dan zou ik rond 16.00 uur klaar moeten zijn met werken. Maar vanwege de drukte is dat nu even niet het geval, maar dat gaat er op korte termijn wel weer van komen. Helemaal als ik straks zwanger ben, dan moet ik goed op mijzelf letten natuurlijk
Heerlijk zeg vanuit huis werken! Trouwens een kamer voor jezelf is ook erg fijn. Ik werk in een ruimte met heel veel mensen, wel op kantoor dus daar is het altijd druk. Kan ook niet echt op internet want het is altijd erg veel werk. Maar ja, dat haal ik ĆĀ“s avonds wel weer inā¦
Ik kan me heel goed voorstellen dat je jaloers wordt hoor als je zo graag zwanger wilt zijn. Zo is het ook moeilijk als je zelf snel zwanger bent en dan het goede nieuws moet gaan vertellen tegen iemand die al heel lang bezig is.
Ik ga even in huis wat dingen doen. Werkze!
Hoi allemaal,
ik kom me ook aanmelden. We hebben gisteren besloten om deze maand al te stoppen met de pil. We willen pas in mei voor het echie, maar ja mijn vriend wil ook geen cd gebruiken.
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Patricia. Ben 30 en sinds 11 november 2008 moeder van een heel vrolijk mannetje.
Hebben jullie meer vragen, geef maar een gil hoor
Ik heb een aantal jaar als secretaresse op kantoor gewerkt en toen was het vreselijk druk, altijd. Ik vind het heerlijk dat ik dat nu niet meer heb. Op dit moment is het nog zo dat op de dagen dat ik op kantoor ben ik moet zoeken naar een werkplek, maar na de verbouwing (hopelijk vanaf volgende maand) heb ik ook op kantoor een kamer voor mij alleen.
Welkom Pattycoat! Ik hoop voor jou dat je niet tot mei hoeft te wachten voordat het raak is. Een āongelukjeā zit in een klein hoekje
SAc, ik hoop ook dat je een eigen plekje krijgt.
Bij mij moet ik waarschijnlijk binnenkort mijn bureau delen met mijn collega. DIe werkt op de dagen dat ik er niet benā¦ Ik hoop het niet want ik vind die spulletjes op mijn bureau veel te leuk om weg te halen :mrgreen:
Ik vind het over het algemeen niet erg om een bureau te delen, het nadeel is alleen dat mijn collegaās er geen rekening mee houden en hun bureau vol met dossiers en andere troep laten liggen.
Vooral om die reden kijk ik weer heel erg uit naar het moment dat ik straks een eigen werkplek heb.
Dat kan ik me voorstellenā¦ Daarom heb ik ook liever een eigen bureau. Je hebt dan je eigen werk liggen en niet die van een ander.
Hoi Patricia! Welkom! Ik hoop met je mee dat je vriend eerder āomā is. Of dat het jullie zo gegund is dat je gewoon zwanger wordt nu al. :thumbup:
Zoā¦ dat was een lange en slopende dag, maar ik ben blij dat ik toch nog even op mijn baas gewacht heb. Ik heb een lange, maar goede bespreking gehad met hem en ik weet (nu weer) dat ik mij voorlopig geen zorgen hoef te maken over mijn baan, we hebben het zelfs over toekomstplannen gehad (en daarbij behorende vervolgopleidingen).
Morgen ga ik genieten van een vrije dag, al zit echt uitslapen (daar ben ik heel erg aan toe) er niet in. Ik mag morgen met een vriendin mee naar het consultatiebureau en daarna ga ik mijn moeder even helpen met wat dingetjes.
En dan helaas zaterdag weer werken. Als is het wel lekker, ik heb dan het hele kantoor voor mij alleen (ok, samen met de systeembeheerder).
Hebben jullie nog weekendplannen?
Maria, dank je voor je welkomā¦ Ben benieuwd of er nog meer komen
Sac, Gezellig naar het cb Kan je zien hoe het eraan toe gaatā¦
Weekendplannen hier??? Heeeel druk weekendā¦ Morgen ga ik mijn nichtje ophalen, nadat mijn mannetje prikjes heeft gehad. Die blijft logeren tot zaterdag. Zaterdag brengen we haar naar huis en dan blijf ik daar slapen. Zondag is mijn nichtje jarig en dat moet groots gevierd worden natuurlijkā¦
Hoi meiden,
Wij gaan er vanaf deze maand ook voor een nieuw wondertje. We hebben al een gewelige peuter van net 3 hier rond lopen en zouden het heel erg leuk vinden voor hem en ons zelf natuurlijk ook dat er een broertje of zusje bij komt.
Groetjes
Oh vergeet helemaal te vertellen dat ik 32 jaar ben
Hoi Marbo,
Welkom en leuk dat je ook mee komt schrijven. Ik hoop voor je dat jullie wondertje zich snel aandient
Ik ben vandaag met een vriendin meegeweest naar het consultatiebureau en het was best wel leuk om zoiets een keer mee te maken. Al vond ik het wel zielig toen ze prikjes gingen geven.
Daarna nog even gezellig gewinkeld en geluncht en toen was het weer tijd om naar huis te gaan. Even de stofzuiger door het huis gegooid en nu is het etenstijd.
Vanavond even naar een verjaardag en morgen weer naar kantoor
Fijn weekend allemaal!
hoi allemaalā¦
Nou morgen word een drukke dagā¦ oppassen op de 3 kids van kennisenā¦ die gaan smorgens om 7 uur al weg (de ouders) tot savonds een uur of 8 pfffeeewwwā¦ dus eest maar eens wakker worden :shock: om vervolgens lekker met de kids te gaan ontbijtenā¦ een filmpje kijkenā¦ en smiddags naar almelo, naar dolle pretā¦ ff lekker dr uit met ze, kunnen ze de energie kwijtā¦ hopelijk vermaken ze zich een beetje, en houden ze zich koest hahahah
en zondag lekker rustig dagjeā¦ geen verplichtingenā¦ heerlijkā¦
en gaan jullie nog wat leuks doen vant weekend? liefs Ramona
Wij hebben niet echt plannen. Net besloten dat we toch niet naar de verjaardag gaan vanavond. We hebben allebei niet zoān zin en zijn erg moe. Dus ik denk dat wij morgen ons bed induiken.
Morgen moet ik overdag werken en verder weet ik het nog niet. Mijn man had een vriendin uitgenodigd voor een spelletjesavond, maar die kan waarschijnlijk niet, dat horen we morgen pas.
En zondag ga ik de hele dag luieren. Eerst uitslapen, lekker in bad en daarna met een goed boek (of de laptop) languit op de bank.
Hoi Marboā¦ Welkom en veel succesā¦
Zo mijn nichtje vandaag opgehaald. Wat kan die kleppen zeg :mrgreen: Bij het cb geweest voor de 14maandenprikjes. Dat mocht net, want er moest minstens een maand tussen de MGprik zitten en deze prikken.
Hij is lekker gegroeid. Daar stond ik zelf van te kijken aangezien hij pas sinds een maandje vooral de broekjes maat 68 niet meer past.
Hij woog 10,9kg en was 79,5cm langā¦
Morgen even mijn huis doen. Waarschijnlijk helpt mijn nichtje mee. Ze wordt zondag 5, maar vindt alles leuk dat ik doeā¦ Dus jaā¦
Daarna even kijken of we nog even kunnen sleeenā¦ Mijn zus kon geen slee vinden en ik vond er op een gegeven moment eentje in een winkel, maar die had ik nog steeds niet bij haar gebracht. Dus kijken of we nog een beetje kunnen genieten van hun slee :mrgreen:
Ipv as zondag de laatste pil slikken, heb ik nu afgelopen maandag de laatste pil geslikt. Met de conclusie dat ik nu ongi ben :evil: Totaal geen zin inā¦ Ga morgen bij mijn zus logeren. Daar hou ik niet zo van als ik ongi ben, maar jaā¦ wat moet ik anders? De treinen rijden niet tussen Almere en Lelystad, dus is blijven slapen de makkelijkste oplossingā¦
Ik kan niet wachten tot ik niet meer wordt. Ga het echt niet missen hoorā¦