Dankjewel Pattycoat!
Hoe is het met jou SaC? Nog drukke werkweek geweest?
Ben benieuwd of er nog meer meiden gaan stoppen deze maand…
Dank je, Pattycoat!
@mariamaria:
Met mij gaat het wel lekker. Mijn werk weken zijn eigenlijk altijd wel druk, maar dat komt omdat kantoor waar ik werk de afgelopen maanden heel erg gegroeid is en ik als enige op mijn afdeling werk. Naast mijn eigen werk doe ik nog steeds werkzaamheden die bij mijn vorige functie horen.
En daarnaast is het privé ook nog erg druk. Maar ik sla mij er wel doorheen, al ben ik blij dat het weekend is
Ik hoop ook er nog meer meiden zullen stoppen en zich hier aansluiten. Maar het is natuurlijk nog vroeg in de maand.
Hoe is het met jou?
Hallo allemaal,
k heb een vraagje… mag je hier ook mee schrijven als je stopt met de pil in januari, maar je nog niet gelijk voor een kindje gaat?? (vriendlief wil liever nog even wachten)? liefs toetje
Hoi Toetjes1986, van mij mag je meeschrijven hoor. Wat leuk dat je gaat stoppen met de pil.
Heb je enig idee hoe lang ‘even wachten’ zal duren? Ik hoop voor jou niet te lang
Zo is het bij mij ook begonnen. In juli had ik mijn Mirena 5 jaar en moest die eruit. Mijn man wilde echter eerst een ander huis hebben en toen de verhuizing achter de rug was kreeg ik nog als antwoord ‘alles op zijn tijd’. En nu is hij eindelijk ook zo ver
Hoi sac,
Nou we wonen nog maar 4,5 maand samen, hij wil wachten, tot we ongeveer een jaar samen wonen (zegt ie) maar ja dat is afwachten, hij is er nu nog niet aantoe… helaas…
Misschien gaan we er ook wel eerder voor maar ja de tijd zal het uitwijzen he…
ik mocht in ieder geval stoppen met de pil, en dat vind ik al heel wat! Dus nu maar van die rubbertjes gehaald haha.
Dan kunnen in ieder geval die hormonen mn lichaam uit… ben vanaf mn 12e al aan de pil, en ben nu 23… dus das een mooi poosje:D
liefs toetje
Dit soort dingen moet je inderdaad niet overhaasten. Hem gewoon rustig de tijd geven. Ik heb een tijd gehad dat ik regelmatig zei dat ik wel een kindje wilde en dat ik het wel tijd vond worden. Ook vroeg ik regelmatig wat ‘alles op zijn tijd’ nou betekende, wanneer hij er klaar voor was.
Maar dat werkte averechts, dat benauwde hem.
Ik heb toen een tijd eigenlijk niets gezegd, en het aan hem overgelaten. Al vrij snel liet hij het condoom achterwege en was het alleen nog ‘voor het zingen de kerk uit’. En ineens gebeurde dat ook niet meer
Hoi Toetje, welkom! Natuurlijk mag je meeschrijven. Gezellig. Ik hoop dat je vriend snel er ook aan toe is. Heeft hier ook even geduurd voor hij er aan toe was hoor. Eerst allemaal smoesjes, maar uiteindelijk wil hij ook niets liever.
SaC, met mij gaat het allemaal goed hoor. Ben echt blij dat het weekend is. Baal wel altijd dat het zo kort duurt. Twee dagen vrij tegenover vijf dagen werken is echt veel te kort! Wie die scheve verhouding toch ooit heeft uitgevonden… :wall:
Ik heb het qua weekend inmiddels beter gedaan. Ik werk tegenwoordig parttime. 28 uur, waarvan 2 volledige dagen thuis en 2 ochtenden per week op kantoor. Op donderdag om 13.00 uur begint mijn weekend. Alleen lukt dat op het moment niet helemaal omdat het te druk is.
Maar helaas is het morgen weer tijd om aan het werk te gaan.
Goed voor elkaar, van die 28 uur dan. Ik zou ook graag parttime werken, maar aan de andere kant wil ik zo lang mogelijk fulltime werken zolang we nog geen kindje hebben. Kunnen het geld goed gebruiken zeg maar.
Doe je vandaag nog leuke dingen?
Voor het geld hoef ik niet te werken, wij zouden kunnen rondkomen van één salaris en dan maakt het eigenlijk niet uit wie van de twee niet zou werken. Maar het extra geld is wel lekker
Ik heb vandaag geen plannen, ik heb tot een luie dag besloten, daar ben ik even aan toe. Ik wil alleen even de notulen van een vergadering van gisteren uitwerken en dan wat rommelen met mijn weblog.
Heb jij nog plannen?
Oh luxe! Ik had vroeger ook die droom, maar de werkelijkheid is toch dat we beiden moeten werken om rond te komen. Ach… mag niet klagen verder. Hebben het eigenlijk best prima zo.
Ik heb ook een rustig dagje vandaag. Geen plannen, gewoon relaxen. Straks filmpje kijken denk ik.
Heb jij een weblog joh? Wat leuk! Mag ik hem lezen? Of is die geheim?
Hee! Ik wil ook heel graag weer zwanger worden! Heb een kindje van 2 en we zijn er weer helemaal klaar voor. Gezellig om zo alles met jullie te delen!
Hoi Kiek! Welkom bij de club Ben je al gestopt met pil/cd/ander iets?
Wat fijn dat je ook al een kleine hummel hebt. Zoon of dochter?
Een dochter, super schatje! Maar nu ze groter wordt vind ik het wel erg leuk als ze er een broertje of zusje bij krijgt. Ik ben na de eerste zwangerschap niet meer begonnen met de pil en elke maand goed opgelet… Nu hoeft dat dus niet meer.
Jij hebt nog geen kindje? Spannend hoor. Ben je ook net gestopt?
Goed opletten? Hoe doe je dat? Ik zou de discipline niet hebben om hem voor het zingen de kerk uit te laten gaan.
Wij gaan voor een eerste ja. Ben vorig jaar al gestopt met de pil, maar sinds deze maand liggen de rubbers ook in de prullenbak. Vind het wel heel spannend. Hoop zo dat we een vruchtbaar stel zijn samen. Bedoel… hoe vaak hoor je wel niet dat stellen geen kinderen kunnen krijgen.
Tja, ik heb ook echt veel voorbeelden hoor waar het lang duurt. Gelukkig was dat bij ons niet het geval, maar ja dat wil niet zeggen dat het nu weer zo snel gaat.
Ik voel mijn eisprong goed en heb een regelmatige cyclus, dan weet precies welke dagen je moet opletten…
Ik vond de eerste keer wel echt heel spannend hoor, leuk! Nu trouwens ook weer, heb er helemaal zin in! Nou maar hopen dat 2010 een vruchtbaar jaar is!
Hoi Kiek, wat leuk dat je ook mee wilt schrijven. Spannend hoor dat jullie voor de tweede gaan.
Volgens mij moet je wel een heel regelmatige cyclus hebben om ‘gewoon een beetje op te letten’ om niet zwanger te worden. Bij mij zou dat niet lukken.
En dat voor de zingen de kerk uit vind ik ook niets, dat is een aantal maanden zo geweest en het was altijd manlief die dat regelde
Ik hoop voor allemaal dat het een vruchtbaar jaar wordt en dat het niet te lang kan duren. Bij een vriendin van mij duurde het 4 maanden, de vriendin van mijn broertje was binnen 2 maanden zwanger en het zusje van mijn man binnen één maand. Ik hoop zelf ook op zoiets. Nu we eindelijk echt bezig zijn kan ik eigenlijk niet meer wachten
Hoi SaC. Het is altijd goed gegaan ja, wel altijd het zekere voor het onzekere genomen hoor! Jij hebt veel voorbeelden waarbij het snel is gegaan zeg. Als het bij mij binnen 4 maanden raak is dan ben ik een blij mens! Ik vind het super leuk om er weer mee bezig te zijn!
Gaan jullie voor een eerste?
Ja, voor ons is het de eerste. Superspannend, vooral omdat er in de omgeving heel veel kindjes geboren worden op het moment.
Goedemorgen!
Ik herken dat wel hoor. Elke keer als iemand vertelt dat ze zwanger is dan gaan die eierstokken nog harder rammelen. Een vriendin van mij nu ook net 7 weken zwanger, eerste kindje. Moeten jullie vandaag werken? Ik ben heerlijk vrij vandaag! Morgen mag ik weer…