Gelukkig wel…
Mijn so weten alleen dat ik geen pil meer slik…Ergens verwachtte mijn sm dat al. Ik heb wel eens gezegd dat ik voor en brusje wil gaan zodra Damian loopt en d trap op kan :mrgreen: De trap op was even een verrassing. Vooral voor mijn kat, die dacht veilig te zijn op het midden van de trap :shock:
Mijn katten moeten niks van Damian hebben, lopen met een mega boog om hem heen :mrgreen:
En toen liep hij nog niet. Dat doet hij sinds een paar weekjes…
Hier weet niemand het van de familie dat we voor een tweede gaan…
sommige verwachten het denk ok niet meer vanwege mn ziekte (reuma)
Een vriendin weet het wel… moest het gewoon ff kwijt
Mijn beste vriendin weet het ook. Zij probeert zelf ook zwanger te worden :mrgreen: Dus wie weet kunnen we samen naar gym :mrgreen:
Hebben jullie plannen voor het weekend?
Oh dat zou leuk zijn,samen zwangeren met je vriendin!!!
Onze plannen zijn, ik ga met de kleine man naar peutergym, manlief gaat voetballen en dan s avonds eten bij mn schoonouders. zondag doen we lekker niets bijzonders …
Jullie ?
Morgen even een sopje door mijn huis halen en wat boodschapjes doen. 's Avonds naar de verjaardag van mijn beste vriendin. Damian blijft dan lekker thuis bij zijn papa…
En zondag? Geen idee, in ieder geval uitslapen :mrgreen: (zondag is mama-uitslaapdag)
Morgen op met de kids en een verjaardag van een jongetje van merel haar kdv.
Hij is al weg maar viert nog zijn verjaardag :mrgreen: dus wel even leuk, ze heeft 4jaar lang steeds bij hem in de groep gezeten :inlove:
's avonds naar de redding war we altijd met 5 gezinnen zijn, heel gezellig, stokbroodje babbelen lekker ontspannen :thumbup:
Zondag niets, merel wordt waarschijnlijk opgehaald door mijn so om mee te gaan naar de zus van manlief :inlove:
Dus we zien wel
Moge allemaal
Ben net met zoonlief naar peutergym geweest en tijdens het gymen drink ik altijd met de andere papa’s en mama’s koffie/thee… maar ik kreeg vandaag met moeite mn thee weg, misselijk… en nu nog steeds. Ook vertelde een moeder dat ze weer zwanger is , leuk!! Ik probeer me nog steeds niets in mn hoofd te halen… maar het word me wel erg moeilijk gemaakt met al die kwaaltjes waarvan je denkt… eum… zou het…
Zoonlief speelt nu ff lekker met zn auto’s en dan gaan we zo ff bij papa zn voetbalwedstrijd kijken en dan door naar opa en oma.
Fijne zaterdag en ws tot vanavond
Hi Dames,
Hoe is het met jullie? Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb een waanzinnig drukke week achter de rug en helaas is het weekend ook al weer half voorbij. Maar… het allerleukste moet nog komen. Vanavond heb ik een huis vol visite omdat ik mijn verjaardag alvast vier.
Begin deze week de uitslag van mijn moeder gehad en die was redelijk positief. Er zijn geen verdere uitzaaiingen gevonden. Wel moet ze nog diverse onderzoeken ondergaan en over 2 weken wordt er met bestralingen beginnen. En daarna komen er nog chemo’s.
@Patttycoat:
Wat vervelend dat je je niet helemaal lekker voelde aan het begin van deze week. Gaat het nu wat beter? En wat lastig dat het klussen zo’n heikel punt is. Hier is dat gelukkig helemaal niet het geval
Wat een kanjer is die vent van jou zeg!
@Iev:
Wat een verschil… die foto’s van Pattycoat en die van jou… eh… qua achtergrond dan, want die kleine van jou is zo te zien ook een snoeppie.
@Kimmie:
:dance: GEFELICITEERD :dance: Wat goed dat het zo snel gelukt is.
Jij hebt dus ook geen berichten van nieuwe berichten gekregen? Ik ook al een paar dagen niet
@Marbo:
Wat spannend bij jou, allemaal van die kwaaltjes die op een zwangerschap zouden kunnen duiden, maar ook allerlei andere dingen kunnen duiden.
@Jolande123:
Welkom hier en heel veel plezier en succes!
@Ramona:
Ik heb geen idee wat ik voel tijdens de eisprong, ik weet niet eens of ik wel iets voel. Volgens mij niet. Door de onregelmatigheid van mijn cyclus is het ook moeilijk te zeggen wanneer ik mijn eisprong heb.
Ik ga er weer vandoor, nog even lekker in bad, dan wat eten en daarna is partytime! Even lekker alle zorgen vergeten en genieten van alle aandacht :lol:
Overigens komen die vage klachtjes mij ook wel bekend voor. Ik ben al een paar weken regelmatig misselijk en duizelig. Maar omdat dat de enige ‘klachten’ zijn houd ik het maar gewoon even op stress.
Van mijn beste vriendin kreeg ik nog een linkje doorgestuurd van middeltjes die kunnen helpen een regelmatige cyclus te krijgen. ‘Zwanger worden’ van Etos kwam daar regelmatig in voor en vanmiddag heb ik maar een doosje gehaald. Even kijken of het helpt. Ik zou het heel fijn vinden als mijn cyclus wat regelmatiger is en ik ook een NOD door kan geven
Fijn weekend!
Wat fijn da je goed nieuws hebt gekregen Saskia!!! En alvast gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke avond van! :dance:
Vandaag lekker aan het shoppen geweest en helemaal blij met mijn nieuwe Sapph setje!!! Vriendlief ook erg blij mee
Dus kom maar op met die eisprong
Vanavond lekker rustig avondje thuis en morgen uit eten alvast voor de verjaardag van mijn vriend volgende week. En maandag ook nog lekker vrij, dus een heel lang en relaxed weekend, heerlijk!!!
Hee ladies,
Zo ik ben weer terug van weggeweest! Mega drukke weken gehad, veel gewerkt en elke avond weg of bezoek thuis. Super leuk maar dus geen tijd om jullie te mailen. Heb net heeel veel berichten gelezen dus ben wel weer op de hoogte van jullie nieuws…
Kimmie: GEFELICITEERD!!! Wat een gaaf nieuws man! Hopen dat je je goed voelt de komende weken en dan 8 maart de echo. Lekker van genieten he! Mijn NOD is over 2 weken en helaas is mijn man nu in het buitenland dus dat komt niet heel fijn uit. Gelukkig komt hij morgen weer terug…even de schade inhalen!
Hoe is het nu met Damian Pettycoat? Ik last berichtjes over de huisarts, zielig hoor! Heb jij nog steeds ongi krampen?
Marbo, jij bent je eisprong weer voorbij en zo te lezen ook last van wat kwaaltjes? Spannend hoor! Als je er op gaat letten dan kun je jezelf echt gek maken he? Ach dat is ook wel het leuke van deze tijd toch? Ik hoop dat je gevoel klopt en je snel een positieve test hebt!
Saskia jij bent nu lekker je verjaardag aan het vieren, heel veel plezier en alvast hartelijk gefeliciteerd!! :dance: Fijn dat de uitslag van je moeder mee is gevallen al komt er nu natuurlijk een hele zware periode aan met chemo en bestralingen. Sterkte en hou ons op de hoogte.
Ben je lekker uit eten geweest Ran? Super relaxt om op maandag vrij te zijn zeg! Ik moet maandag werken en ben dan 2 dagen vrij, ook heerlijk.
Hier gaat het verder allemaal z’n gangetje. Mijn man is dus 3 dagen naar het buitenland en ik heb mijn eisprong dit weekend. Ik verwacht zelf zondag dus dan is er toch nog een kleine kans…hij komt nl morgen aan het eind vd middag thuis. Vandaag met mijn meisje even de stad in geweest, die vindt dat helemaal geweldig. Daarna even naar mijn schoonouders geweest en thuis gegeten. Vanavond niks bijzonders, lekker voor de tv. Morgen nog geen plannen, ik hoop dat het mooi weer is dan kunnen we naar buiten. Ik heb eigenlijk niet meer gekeken of er al een nieuw lijstje is.
Fijne avond en zondag allemaal!
Kus Kiek
Moge!
Saskia, hopelijk gaat het lukken met die adviezen om je ritme te krijgen.
Dan heb je wat meer grip op je vruchtbare dagen lijkt me :hug:
Zo kiek gelijk een heel verhaal, hallo :mrgreen:
Fijn dat je man weer thuiskomt vanmiddag, mooi setje aan vandaag is hij vast wel te verleiden na drie dagen weg :inlove: en hopelijk heeft het ook zo zijn resultaat
Ran lekker eten vanavond, gezellig!
Wij zijn straks kinderloos die gaan mee met schoonouders :thumbup:
Wij gaan even ritje met de auto richting Uitdam en Monnickendam, kijken of we nog mooie foto’s kunnen scoren en gewoon even lekker weg
Marbo, spannend hoor als je zo die kwaaltjes terk voelt, marja je wil er misschien ook niet aan om de teleurstelling een beetje te verzachten als het niet zo is terwijl het nu wel zo voelt :-
Leuk dat peutergym he, Merel doet hier gymmen en zwemmen, dus half uur in de gymzaal en dan een half uur in het water, watervrij maken, erg leuk hoor.
Pattycoat, lekker uitgeslapen vandaag :mrgreen:
Hier wel goed geslapen, laat 2u pas, maarja manlief heeft wel weer zijn beste gedaan :dance: Jorre was 7u45 wakker ben net een klein half uurtje beneden, Merel slaapt nog :inlove: dus die komt straks wel als ze ziet dat ik weg ben en Jorre zijn duer staat open, soms gaat ze dan aslnog bij papa liggen :inlove:
Meiden fijn en rustige zondag! :-
Goedemiddag dames,
Ik ben brak
Niet vanwege drank, maar vanwege slaapgebrek. Ik heb veel slaap nodig. En veel regelmaat en dat heb ik de laatste weken niet echt gehad.
Gisteravond een fantastische avond gehad. Ik ben heel erg verwend met lekkere relaxpakketten voor in bad (ik schijn nogal gestresst over te komen), spelletjes voor de Nintento DS, een bordspel en een contactgrill.
De laatste mensen gingen om 4.00 uur pas naar huis (en nog wel op mijn verzoek omdat ik bijna in slaap viel op de bank).
Wij lagen rond 4.30 uur in bed en rond 9.00 uur werd ik wakker omdat ik heel erg nodig naar het toilet moest en daarna ben ik in bed de spelletjes van mijn DS gaan proberen. Behalve hier een beetje schoonmaken heb ik eigenlijk niets gedaan vandaag, ik zit lekker lui op de bank en ben niet van plan daarvan af te komen voordat ik aan het eten moet beginnen.
@Ran:
Het goede nieuws van mijn moeder konden we wel gebruiken. Nu nog een zware tijd met de bestralingen en daarna zien we weer verder.
Geniet van je vrije dag morgen. Relaxt hoor. Heb je altijd op maandag vrij?
@Kiek:
Er was een hoop geschreven he de laatste dagen. Ik had ook wat moeite met bij lezen
Wat balen dat je man in het buitenland zit terwijl je je ei hebt. Hopelijk kunnen jullie vanmiddag nog wat goedmaken!
@F’lien:
Ik hoop heel erg dat die tabletjes die ik nu heb helpen om mijn cyclus wat regelmatiger te maken, want op dit moment is het wel erg moeilijk om onze wens in vervulling te brengen. Gelukkig hebben we allebei een wel een hoog libido, dus dat is geen probleem. Maar ja, het blijft onzeker wanneer het raak zou kunnen zijn. Ook ben ik druk bezig zoveel mogelijk van de stressfactoren aan te pakken. Stress en zwanger (willen) worden gaan meestal niet al te goed samen. Ik heb er vertrouwen in dat ik na deze maand weer helemaal relaxt ben
Vanmorgen (of eigenlijk vanmiddag) heb ik de eerste ‘Etos Zwanger Worden’ capsule ingenomen. Ik hoop echt dat dat spul het effect heeft dat ik op diverse sites gelezen heb.
Fijne zondag nog!
Gisteren div. testen besteld bij sensitest. Ben benieuwd wanneer ik het binnen krijg :mrgreen:
@Pattycoat:
Ik heb daar ook wel eens besteld en ik had ze altijd redelijk snel. Met 2 of 3 dagen geloof ik.
Met die zwtesten van Sensitest schijn je een paar dagen voor je NOD al te kunnen testen. Maar die ervaring heb ik helaas nog niet.
Hoe is het vandaag met je kleine mannetje?
Mijn mannetje gaat al wat beter vandaag. Papa heeft hem vanmorgen half 7 :shock: verschoond en uiteindelijk kwam hij om half 10 nog een keer. En deze mama kon lekker blijven liggen, want is mama-uitslaap dag en was ook wel nodig. Was pas 4 uur thuis
Ik heb daar ook weleens besteld en dat ging ook wel snel, maar toen had ik via Ideal betaald en nu via Paypal. Dus geen idee hoe snel dat nu gaat.
@Pattycoat:
Heb jij even mazzel dat zondag mama-uitslaapdag is Ben je uitgeslapen?
Paypal is volgens mij net zo snel, maar dat weet ik niet zeker. Ik gebruik het niet vaak. Moet eens kijken hoe het ook al weer werkt. De vorige keer kreeg ik een melding dat de naam van mijn account en de naam van mijn cc niet overeenkwamen. Dat krijg je als je ineens trouwt en vergeet je naam aan te laten passen :oops:
Ik ben wel uitgeslapen. Ben wel brak, maar ja dan moet ik ook gewoon vroeger mijn bed in gaan hihi…
Nou ja kan ik vanavond lekker vroeg mijn bedje in… Moet morgen erg vroeg op…
Ja als je trouwt moet je daar natuurlijk rekening mee houden en dat soort dingen zijn gewoon wat je weleens kan vergeten… Helemaal als je het niet zo vaak gebruikt.
Vanaf morgen ga ik met mijn nieuwe werktijden beginnen… iedere (werk)dag om 6.00 uur op. Ik heb het even nodig om weer wat regelmaat in mijn leven te krijgen.
Hoe vroeg mag jij je bed uit?
Ik kijk inmiddels wel erg uit naar de lente/zomer. Lekker licht als je opstaat, heerlijk!
5.45u gaat mijn 1e wekker… Ik heb er 2, dus vaak ga ik tegen 6 eruit. Aankleden en dan Damian aankleden. Dan kan ik al bijna de deur uit.
Tegenwoordig ligt Damian niet meer stil op de commode. Hij wil alleen maar zitten of staan. Nou krijg dan maar een luier om :think: