:shock: SaC lekker bijtijds eruit dus, pff
Ik sta wisselend op, nu nog tenminste, als Merel straks naar school gaat staat de wekker op 7u of ik moet er 6u voor een vroege dienst
Hopelijk slaat het vlot aan de etos cyclus
Pattycoat, hier met Jorre ook gehad, ik deed het dan even staand, billen tegen me aan met luier ertussen en dan vast en zitten maar weer, zo doe ik ook de plasluiers beneden staand verschonen
Zet ik hem met schonen luier tegen de bank aan en hupse vast, broek omhoog en klaar, tenminste als ik de romper niet vergeet :roll: :wall: :shifty:
Meiden fijne zondag avond, ga zo eten, Jorre ligt al, Merel speelt nog even wij moeten nog eten :mrgreen:
:-*
Is misschien een idee Ik ga het eens proberen.
Hier net zelfgemaakte pizza gegeten :drool:
@Fālien:
Ik was er inderdaad bijtijds uit. Maar dat merk ik nu wel hoor. Ik zit bijna te slapen hier op de bank. Vanavond maar lekker vroeg naar bed en morgen op tijd weer op voor een nieuwe werkdag
De laatste tijd stond ik ook weer wisselend op, maar ik merk dat dat niet helemaal goed gaat. Ik weet dat ik daar erg slecht tegen kan, vandaar dat ik het nu weer even anders wil gaan doen. Ik wil niet het risico lopen straks weer overspannen te zijn (dat is mij in 2008 ook al overkomen).
@Pattycoat:
Lekker zelfgemaakte pizza. Wij hadden geen zin om te koken en hebben Grieks besteld. Erg lekker, maar niet helemaal goed. Maar ja⦠ik mag van mijzelf nog een beetje smokkelen⦠morgen ben ik jarig, dinsdag vier ik dat nog op kantoor en daarna gaat ook het eten weer gestructureerd (daar ga ik in ieder geval een poging toe doen.
Slaap lekker allemaal!
Sac aha ja dat wil je dan idd voorkomen, ik sta nu steeds tusen 7u en 8u op.
Soms kruip ik nog wel eens terug als de kids op kdv zijn en ik moet nog werken in de avonddienst :shifty: , maar dat doe ik 1x per 6 weken ofzo, dus dat valt mee, ga eerder eens in de week om 21u naar bed als manlief de deur uit is om zo bij te slapen :mrgreen:
Lekker shoarma van de slager gegeten :drool: heerlijk wasāie, manlief is Merel naar bedje brengen :thumbup:
Lekker slapen :-*
Goedenmorgen vandaag,
Fijne dag, ik zit te ontbijten, zo meteen wassen draaien en opruimen, om 14u45 naar mijn werk tot 23u30.
Groetjes :-*
Goedemorgen,
@Fālien:
Dan ben je ook vroeg je bed uit als je vanavond moet werken. Maar ja, met kids is dat natuurlijk wat minder makkelijk te plannen allemaal
Ik zit al 2 uurtjes te werken. Ik ben nog steeds behoorlijk moe, en het was heel verleidelijk om langer te blijven liggen, maar ik denk dat het verstandiger is als ik gewoon even mijzelf een flinke schop onder de kont geef en zorg dat er meer regelmaat in mijn leven komt
Ik kijk wel uit naar vrijdag, dan ben ik weer lekker vrij.
Ik ga weer snel verder. Heb nu nog een hele drukke dag met werk. Eigenlijk wordt het deze week nog heel erg druk. Vanaf volgende week wil ik weer wat meer mijn normale uren gaan aanhouden.
Fijne dag allemaal.
We zijn er weer! Lang weekend in Jaipur (India) geweest. Geweldige bruiloft meegemaakt! Daar kunnen wij nog wat van leren. En Owen was een succes bij de Indiers. Iedereen vindt hem āsuch a cute babyā :inlove: . En hij heeft zich prima gedragen, ondanks dat we totaal geen ritme hadden en hij veel in zān wagentje heeft moeten slapen. Zelfs vannacht met een nachtvlucht terug gekomen. Maar nu doet hij een lekker lang middagdutje en hopelijk is hij daarna weer āop schemaā. Alleen lukt het mezelf niet om in slaap te vallen, dus ik zal vanavond wel uitgeteld zijn .
Vorige week rond de groene dagen goed geklust. Maar nu had ik drie nachten geleden ontzettend kramp in mijn baarmoeder 's nachts. Dat heb ik normaal nooit. Kan misschien de eisprong geweest zijn. Dan was het ietsje later dan de groene dagen. Of iets totaal anders.
Toen ik voor Owen gestopt was met de pil, voelde ik mān eisprong als een soort pijn in mijn zij die een paar uur aanhield. Ongeveer zoān gevoel van als je gaat hardlopen en steken in je zij krijgt. Toen ik eenmaal zwanger was, voelde ik niks bijzonders aan mān lichaam. Alleen ik werd niet op tijd ongesteld en toen deed ik de test 1 dag na mān NOD en die was raak. Maar ik voelde verder absoluut niks bijzonders. Dus nu voel ik ook niks bijzonders, maar ik wacht het wel gewoon af tot volgende week. Het meest duidelijke teken van een zwangerschap is toch een uitblijvende ongi .
Goedenavond dames,
hier weer een dagje werk achter de rug⦠Totaal brak werd ik wakker⦠Zaterdag op zondag nacht pas om 4 uur in mijn bed en vannacht om 2 uur werd Damian wakker Hij zat rechtop in zijn bed. Heb hem weer op zijn rug gelegd en zijn speen gepakt (aangezien hij bleef huilen) en toen werd hij weer rustigā¦
Mijn pakje van sensitest komt morgen binnen.
Nou ik ga op de bank hangen en niet al te laat mijn bed inā¦
Hoi Meiden,
Hoe is het met jullie
Hier gaat het lekker zn gangetje⦠met natuurlijk de hier en daar aanwezige kwaaltjes die je zo gek maken
morgen weer werken en aan het eind van de dag met de kleine man naar het CB voor de 3jaars controle
Wie is er nu als eerste aan de beurt met haar NOD??
Spannend allemaal hoor
Groetjes
Hey allemaal!
Na een druk maar gezellig weekend vandaag weer gaan werken. Gister is mijn mannetje weer thuis gekomen uit het buitenland en hebben we een gezellig avondje gehadā¦
Ik heb deze maand voor het eerst de ovulatietest van Clear Blue gebruikt en ik heb mijn ei nog steeds niet gehad! Zal je altijd zien, helemaal van slagā¦Nou ja, we zullen maar zien. Mijn NOD zal dus nu ook later zijn dan normaal. Morgenvroeg maar weer testen.
Marbo, jij nog steeds dezelfde klachten? Oeoeh spannend! Heb je wel eens voor je NOD getest?
Bij jou is het dus ook spannend Iev. Gaaf zeg om in India een bruiloft te hebben! Ik voelde bij mijn 1e zwangerschap ook niets hoor, was een complete verrassing.
Jij was er vroeg bij vanmorgen Sac, al was ik om 6u ook uit bed. Ik duik vanavond ook vroeg mijn bed in hoor, heerlijk!
Fijne avond allemaal!
Hoi allemaal,
Even een kort berichtje van mij. Ik ben al een paar weken ontzettend moe. Ik heb na mijn werk echt geen energie meer over en lig savonds vaak vroeg in bed. Sta nu ook al weer op het punt om te gaan slapen.
Daarom neem ik even wat tijd voor mezelf en ben ik wat minder op het forum. Ik lees wel mee hoor, maar klets dus niet zoveel zelf mee.
Wil een van jullie misschien ook het lijstje van me overnemen? Ik heb daar dus ook geen energie meer voor.
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en dat er snel meer positieve testen komen.
xxx Maria
Volgens mij ben ik de 1e met NOD⦠Of er moet iemand haar NOD voor vrijdag hebben?
Mijn buikpijn is gelukkig weg. Al heb ik af en toe nog wel een soort ongi gevoelā¦
Morgen komt mijn pakje binnen, ik heb ook testen besteld waarmee ik zelfs afgelopen zaterdag had kunnen testenā¦
maria, ik wil het wel overnemen, dan open ik een nieuw deeltje⦠kan iedereen dan zijn gegevens doorsturen?
Dank je Patricia.
Goedenavond!
Ook hier een super drukke, maar wel erg productieve dag achter de rug. Veel dingen geregeld en ook best wel veel achterstallige taken weggewerkt. Helaas nog niet genoeg, in mijn takenlijst staan nog steeds 186 taakjes in het rood
Ik zit nog steeds een beetje in de lappenmand, zo langzamerhand begin ik mij een oude zeur te voelen. Moe, misselijk, duizelig en sinds vanmiddag ook weer wat buikpijn gevoelens. Ik had gehoopt dat ik mij inmiddels wat beter zou voelen. Er is toch al de nodige spanning weggevallen, maar waarschijnlijk wil ik weer te veel in te korte tijd.
@Iev:
Lekker hoor, een weekendje weg en dan helemaal voor zoān gelegenheid. En wat fijn dat Owen zich zo goed gedragen heeft.
@Pattycoat:
Nachtbraker! Hopelijk ben je snel weer een beetje minder brak. Slaap lekker.
@Marbo:
Ik verwacht niet dat ik de eerstvolgende ben met een NOD, maar hopelijk kan ik er ook snel eentje doorgeven.
@Kiek:
Misschien wel een beetje mazzel dat je ei iets later is deze keer, al hoop ik dat hij snel komt.
Ik wil vanaf nu wat meer regelmaat in mijn leven brengen en dus ook weer wat regelmatiger opstaan, nu was het de ene dat 7.30 uur, de andere dag 4.45 uur en dan weer 8.00 uur. Bovendien ging ik de laatste tijd steeds veel te laat naar bed en sliep ik slecht. Nu ben ik mijn leven weer aan het beteren. Deze week regelmaat in tijden en dan volgende week regelmaat in eten. Dan moet het weer goed komen en hopelijk gaat mijn lichaam dan ook weer wat beter functioneren. Want daar doe ik het allemaal voor
@Maria:
Wat balen dat je zo moe bent. Hopelijk ben je snel weer een beetje opgeknapt.
Fijne avond allemaal nog, ik ga mijn bed opzoeken.
Ik verwacht mijn NOD nu pas 23 februariā¦
Vervelend Maria dat je zo moe bent. Doe rustigaan he!
Ik ben blij dat jij het overneemt Patricia, misschien wordt je wel beloond dit weekend! Ga je morgen ook al testen??