Sorry voor de “late” reaktie hier :oops: Maar vanmorgen is de operatie van Valentijn dus uitgesteld :wall: Hij heeft vannacht 2x gespuugd en wij hebben alle 3 amper geslapen, Joon heeft gelukkig overal doorheen geslapen :thumbup: Maar goed, om half 7 ziekenhuis gebeld en die zeiden toch komen omdat hij geen koorts heeft en dan moet de anesthesist maar beslissen maar die kon pas vanaf 8 uur gebeld worden :roll: Nou puntje bij paaltje vond de anesthesist het niet verantwoord om een operatie die makkelijk uitgesteld kan worden toch door te laten gaan onder deze omstandigheden :? Heel logisch natuurlijk, maar op het moment zelf wel even zwaar naadje :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: Nu moeten we vrijdag 12 maart weer komen en het hele circus opnieuw doen…
Bij thuiskomst had ik nog steeds zulke zere borsten dat ik dacht "ik ga niet meer wachten, ik ga gewoon een test doen :shifty: als ie negatief is dan heb ik er nog 2 in het doosje om van het weekend te doen " Maarrrrr… even nadenken en “plop” ZWANGER :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Nu is het weer heel erg hard de weken doorkijken, want bij elke toiletstop ga ik toch weer kijken of er geen bloed is :wall: Maar F’lien zei vanaaf al tegen "nu is nu en nu ben je zwanger :inlove: " Mijn test heb ik wel gelijk vanmorgen in het SF gegooid, maar verder dus een beetje druk met laten bezinken, zieke man (Tim heeft dus ook buikgriep nu!) en ik heb zelf nog heerlijk 3,5 geslapen vanmiddag met Valentijn samen :inlove:
Ik ga nog even mijn jongens spammen in het SF en dan ga ik zo lekker mijn bedje in, want morgen moeten we er om half 7 weer uit om op school te gaan wennen
Morgen hoop ik dus even wat rustiger en uitgebreider op iedereen terug te komen, maar ben nog redelijk in hyperstatus :shifty: :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove: Dus hopelijk is het me vergeven
:-* Kim
Het bewijs (staat ook in het SF )
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Wowwieeeeeeeeee!!! DAT IS SNEL :shock: :shock: :shock: !!!
Gefeliciteerd!!!
Dankjewel :-* En ja wij hadden het ook nog niet helemaal verwacht (we hebben het ook maar 1 keer voor de eisprong gedaan :shifty: maar er is natuurlijk maar 1 zaadje voor nodig ) maar het is toch gelukt :inlove: :inlove: :inlove:
Ook hier nog gefeliciteerd kimmie!!!
Hopelijk volgen er meerdere positieve testen hier!!!
Kimmy!! Wat goed!!
GEFELICITEERDDDDD
Liefs Ramona!
Tsja Kim en een SUPERman natuurlijk, die heb je ook nodig :lol: :lol: :lol:
GEFELICITEERD!!! :dance:
Wat geweldig Kim! Heerlijk dat het zo snel al gelukt is zeg!
Onze eerstezwangere hier, ik hoop dat er snel meer gaan volgen!!!
Hallo allemaal!
Ik wil vanaf deze maand ook gaan proberen om zwanger te worden en klets graag met jullie mee!
:mrgreen: manlief vannacht zijn best laten doen, nu nog zaterdag dan hebben we alle dagen ‘gedekt’ :silenced:
Nu hopen op reslutaat dan he :inlove:
Nare is dat je je weer zo bewust bent van je lijf, je denkt vanalles te voelen, vermoeiend is dat zeg :oops: , hebben vast meer meiden last van…
Welkom bij de club Jolande! Wordt dit je eerste kindje of heb je al kinderen?
Ik herken dat volkomen hoor Flien! Vorige maand dacht ik ook van alles te voelen en aan de ene kant denk je dat je jezelf gek loopt te maken en aan de andere kant hoop je dat het toch een eventuele zwangerschap is. Helemaal gek werd ik van mezelf!
@Ran wrote:
Welkom bij de club Jolande! Wordt dit je eerste kindje of heb je al kinderen?
Ik herken dat volkomen hoor Flien! Vorige maand dacht ik ook van alles te voelen en aan de ene kant denk je dat je jezelf gek loopt te maken en aan de andere kant hoop je dat het toch een eventuele zwangerschap is. Helemaal gek werd ik van mezelf!
Fijn die herkenning bij to-be-moms
Ik heb namelijk 11-13 jan ook gevleoid en de 26e is de spiral eruit gegaan, het had gekunt, kleine kans, maar we hebben we die nacht gevreeén.
Het voelt steeds alsof ik ongi moet worden, maar dat is niet zo, test wees niets uit, misschien te vroeg 3+2 weken en ik hou mar gewoon de tweede keer vloeien aan dat begon de 25e jan.
lastig dus vandaar de twijfels :oops:
Ohja sorry Welkom Jolande, eigenlijk alweer een februari stopper :mrgreen:
Hoi Meiden,
Pufffff heb de hele dag al last van een opgeblazen buik en pies me een ongeluk… maar dat kan nooit zo zijn dat ik al zwanger ben… mn ei sprong is net geweest… Gek word je ervan van al die dingetjes die ineens bewuster voelt
Gelukkig alweer weekend hier, eens kijken wat ik allemaal kan gaan doen Jullie nog leuke plannen?
Moeten we mss een nieuw deeltje openen als er weer een nieuw lijstje gemaakt is, want dan staat het lijstje op de eerste pagina, is mss wat makkelijker terug zoeken.??!!!
Welkom Jolande, hoop dat je snel zwanger zult worden!!
Groetjes
@kimmie, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
@Jolande, welkom hier!
@ Flien… ja raar is dat he hihi
@Marbo… haha heel apart, je zou raar opkijken als het wel een “teken” is, nu al
@ All… wat voelden jullie tijdens de eisprong??
Ik zou niet weten wat ik me erbij voor moet stellen…
Lieve groetjes, Ramona
Nou Ramona, ik voel ook niets hoor :shifty:
Er zijn vrouwen die het duidelijk voelen, ik merk het aan het feit dat ik erna wat meer afscheiding heb, maar dat is alles
:mrgreen:
Goedenavond dames,
Jolanda, Welkom en succes met jullie kinderwens…
Vandaag regelmatig en zeurende pijn in mijn buik, net een ongi gevoel… Kan dat een week voor mijn NOD? Ik weet het niet meer van toen mt Damian :think: …
Als ik morgen nog steeds last heb, dan ga ik denk ik even bij de ha langs.
Ik merk ook nooit iets van mijn eisprong. Ik weet wel van een vriendinnetje van mij dat ze het voelt en dat het zelfs pijn doet. Lijkt me niet prettig, maar zou nu erg handig zijn
Gaat het wel goed met je Pattycoat? Je hebt de afgelopen dagen wel meer "kwaaltjes"gehad toch? Zou het niet zo kunnen zijn dat…
Ran, ik kijk het gewoon aan… Ik vind het wel apart, moet veel plassen, maar dat doet geen pijn (dat is wat ik ken van een blaasontsteking nl)
Vanmiddag dan ook een ongi gevoel…
O ja ik merk ook nooit iets van mijn eisprong. Ja 1 keer, maar toen gebruikte ik ovu testen en toen was het ook raak :mrgreen:
@Pattycoat wrote:
Ran, ik kijk het gewoon aan… Ik vind het wel apart, moet veel plassen, maar dat doet geen pijn (dat is wat ik ken van een blaasontsteking nl)
Ik zou het even afwachten, misschien is het wel een beginnende zwangerschap, wacht je NOD af en lekker piessen over de test en gluren :inlove: :-*
Aan de andere kant wat ik al eerder schreef je bent je overbewust van je hele lijf he :hug: brengt ook een stukje onzekerheid mee, althans zo ervaar ik dat zelf hoor
@F’lien wrote:
@Pattycoat wrote:Ran, ik kijk het gewoon aan… Ik vind het wel apart, moet veel plassen, maar dat doet geen pijn (dat is wat ik ken van een blaasontsteking nl)
Ik zou het even afwachten, misschien is het wel een beginnende zwangerschap, wacht je NOD af en lekker piessen over de test en gluren :inlove: :-*
Aan de andere kant wat ik al eerder schreef je bent je overbewust van je hele lijf he :hug: brengt ook een stukje onzekerheid mee, althans zo ervaar ik dat zelf hoor
Wie weet… Je let idd op allerlei dingen…