Januari 2010

:shifty: :shifty: dacht kom eens even gluren hier, zie ik toch ook wat nieuws Kim :wink:

Was ook niet op de hoogte van de groene blokjes :wall:

Maareh hier 26 Jan de spiraal eruit gegaan duseh ga nu komende week naar de groene blokjes en wulps door huis lopen 8) :inlove:

Spannend voor iedereen, dus een algemene :pray: :pray: voor diegene die wachten om te testen!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Gelukkig ben ik dus niet de enige :mrgreen: Hopelijk is het voor jou nu ook weer net zo snel raak als de vorige 2 keren :dance:

Ik heb dus die nieuwe CB test in huis (en 1 verpakking met 3 de normale digitale) maar nu kun je dus met die nieuwe digitale test al 4 dagen voor je NOD testen :shifty: En ik weet dus niet of ik me nu kan gaan inhouden, ondanks al mijn brave voornemens :angel: Bij Joon heb ik dus ook al 3 a 4 dagen voor mijn NOD positief getest :inlove: Maar goed, wij gaan zo lekker slapen :zzz:

@Kimmie1976 wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Gelukkig ben ik dus niet de enige :mrgreen: Hopelijk is het voor jou nu ook weer net zo snel raak als de vorige 2 keren :dance:

Ik heb dus die nieuwe CB test in huis (en 1 verpakking met 3 de normale digitale) maar nu kun je dus met die nieuwe digitale test al 4 dagen voor je NOD testen :shifty: En ik weet dus niet of ik me nu kan gaan inhouden, ondanks al mijn brave voornemens :angel: Bij Joon heb ik dus ook al 3 a 4 dagen voor mijn NOD positief getest :inlove: Maar goed, wij gaan zo lekker slapen :zzz:

:shifty: :shifty: ik kon idd ook testen voor de NOD.

Maareh laat ons maar even mee in spanning zitten hoor :mrgreen: :mrgreen:

Balen Ran, op naar de volgende rondeā€¦

Fā€™lien, welkom bij onsā€¦ Succes met het zwangerwordenā€¦

Nou heb hele gezellige avond gehad en ben lekker verwend. Lekker flesje wijn gekregen, een boekenbon en een bon voor een High Tea van mijn beste vriendinā€¦ We hebben het heel vaak over een High Tea, dus nu moeten we :mrgreen: Heb er nu al zin in hihiā€¦

Zo lekker naar bed, want het is al tegen 2en :oops: Gelukkig is het voor mij morgen uitslaapdag :mrgreen: Zaterdag is de uitslaapdag van mijn vriend, dus heeft hij morgenochtend lekker pech :lol:Als ik wakker ben lekker een wandeling door het park maken en even bij mijn opa langs. Ik hoop alleen dat de sneeuw een beetje verdwijnt, maar ik heb er een hard hoofd inā€¦ Misschien moet ik maar bij Iev gaan logeren, tot het lente zonnetje hier gaat schijnen :wink:

Kimmie, UPC is niet geluktā€¦ Vriendlief is behoorlijk verkouden, dus die had geen zinā€¦ Ik ben naar het centrum gegaan en ben weer even langs de Lief! winkel gegaanā€¦ Nou ja langs :oops: Heb er weer 2 dingen vandaan getrokkenā€¦ een blousje en een truitje :mrgreen:

Waarom moesten ze nou een winkel hier openen :wall:

Ha ha ha :lol: ! Die groene blokjes! Ik heb speciaal een banner gemaakt waar die groene blokjes in zitten. En ik kom af en toe even spieken of ik al in die periode zit :mrgreen: . Ik moet zeggen: dan verleid ik mijn man ook een beetje vaker :angel: .

Jammer Ran. Hopelijk volgende ronde beter. :pray:

Gefeliciteerd Pattycoat!

Ik heb bij Owen slechts 1 test nodig gehad 8) . Een dag na mā€™n NOD getest en die was raak. Maar er zaten er twee in het pak (CB, digitaal). Helaas is die al over datum, maar ik hoop hem toch te kunnen gebruiken deze keer. Ik merk wel dat ik er heel anders in zit dan toen we de 1e keer zwanger probeerde te worden. Dan is alles nieuw en was ik er veel meer mee bezig (in mā€™n hoofd, niet lichamelijk :lol: )

Goedemorgen dames:)

nou mijn duimen draaien voor een aantal positieve testen hierzo!

Hoop voor jullie op een mooie positieve test!!

Maaruh domme vraag misschien, hebben jullie sinds het stoppen met de pil, ook veel meer ā€œzinā€ ??

Ik wel, en word er soms niet goed van hahahaā€¦

lieve groetjes Ramona

@Ramona1986 wrote:

Maaruh domme vraag misschien, hebben jullie sinds het stoppen met de pil, ook veel meer ā€œzinā€ ??

Ik wel, en word er soms niet goed van hahahaā€¦

lieve groetjes Ramona

Tsja gelukkig wel anders gaat dat brusje er niet komen he :wink:

Maareh helaas werken die hormonen niet zo op hol bij de mannen als ze bij de vrouwen doen.

Manlief hier is niet lekker, dus beetje jammer :roll: :silenced:

Goedemorgen dames,

Hoewelā€¦ zo goed voelt hij nog niet. Ik heb vannacht weer eens veel te weinig geslapen.

Tot nu toe heb ik een heerlijk weekend! Vrijdag heerlijk ontspannen. 's Middags zijn mijn broertje, schoonzusje en moeder nog even langs geweest. Ze hadden een 3d-echo laten maken en die kwamen ze even laten zien (mijn schoonzusje is 25 weken zwanger). Het was erg leuk om te zien :slight_smile:

's Avonds kwam er onze vriendin en zijn we naar de film geweest. Het grappige was dat ik deze keer helemaal niet wist waar de film over ging, het enige dat ik wist was dat iedereen erover sprak en dan vooral dat 3d-gebeuren. En ik moet eerlijk zeggen. De film was inderdaad erg goed! Ik ben blij dat ik geweest ben. Het verhaal was goed en het 3d-gebeuren was helemaal geweldig. We zaten op de achterste rij, maar het leek echt alsof je sommige dingen echt kon aanraken.

Alleen jammer dat de brillen net niet groot genoeg waren om makkelijk over mijn eigen bril te dragen waardoor ik steeds het gevoel had dat hij afgleed.

Gisteravond ben ik naar de verjaardag van een vriendin geweest, dat was erg gezellig en nadat ik thuis kwam heb ik nog een spelletje met mijn mannetje en andere vriendin gegaan.

Wat de dag vandaag gaat brengen zien we nog wel. Op dit moment voel ik mij erg duf. Eigenlijk voel ik mij nog niet echt beter dan aan het begin van de week.

@Pattycoat:

Zoā€¦ jij hebt lekker uitgeslapen zeg.

Wat leuk dat je verjaardag zo gezellig is geworden, en dat je zo verwend bent! Dat maakt jarig zijn toch eigenlijk wel weer leuk he. Nog een weekje dan mag ik mij ook weer laten verwennen :slight_smile:

Wandelse vandaag, volgens mij is het heerlijk weer.

@Marbo:

Heb je genoten van je dagje Rotterdam?

@Mariamaria:

Ik heb ook momenten dat ik die sneeuw zat ben, maar ik vind sneeuw nog altijd leuker dan regen.

Ik kan je nog steeds geen data mailen. Hopelijk krijg ik snel wat meer duidelijkheid, de laatste keer is alweer 58 dagen geleden :frowning:

@Kimmie:

Mijn moeder heeft inderdaad (borst)kanker. Er zijn al twee operaties geweest en ze moet nog bestralingen krijgen en chemoā€™s. Maar ik ben blij dat we morgen de uitslag krijgen en een beetje weten waar we aan toe zijn.

Ik hoop voor jou dat je lichaam je nu ook geen valse signalen geeft.

Avatar was geweldig, ik zou zeker proberen een oppas te regelen en kaartjes reserveren!

Ben je inmiddels een beetje bijgekomen? Wat fijn dat je ouders willen oppassen zodat jullie allebei met Valentijn meekunnen naar het ziekenhuis, dat is natuurlijk wel zo prettig.

@Ran:

Wat jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat je nu wat zekerheid hebt.

Succes met je tentamens maandag!

Avatar was geweldig, echt een aanrader!

@Fā€™lien:

Welkom! en veel succes en plezier natuurlijk.

@Ramona:

Ik heb meestal wel zien, maar nu we bezig zijn voor het echie wil ik ook wel iets vaker. Overigens is bij mij in juli mijn spiraal er al uitgegaan, maar zijn we deze maand pas echt begonnen.

Helaas is het er deze week bij ons niet van gekomen om te klussen. Zodra ik mijn bed zag viel ik in slaap. Manlief heeft vannacht nog wat geprobeerd, maar toen waren we ook allebei te moe en zijn we in slaap gevallen :oops:

Fijne zondag allemaal, ik probeer zo snel mogelijk weer even langs te komen, maar ik weet niet wanneer dat gaat lukken. Er gaan een aantal heel drukke dagen aankomen, met alle ziekenhuisbezoeken voor mijn moeder, mijn werk en mijn verjaardag die eraan komt.

Zooo wat is hier weer veel gekletst :slight_smile: Leuk!

Ran, jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar je hebt nu wel duidelijkheid, dus nieuwe ronde nieuwe kansen.

SaC succes en sterkte met de drukte komende week. En met je moeder natuurlijk.

Ramona, ik had ook ineens veel meer zin toen ik stopte met de pil. Dus is niet raar en zeker geen domme vraag hoor :slight_smile: Zal wel leuk trucje van de natuur zijn.

Pattycoat, wat leuk dat je een high tea hebt gekregen. dat lijkt mij ook nog altijd heel leuk, gezellig en lekker om een keer te doen. Weet je al wanneer je gaat?

Kimmie, zo zie je maarā€¦ na al die jaren op kok toch niet iets nieuws leren. :slight_smile:

Gister zijn wij gezellig naar vrienden geweest. We zouden het niet te laat maken, maar waren uiteindelijk pas om 1 uur thuis. Was gewoon te gezellig. Wel in een dikke sneeuw-bui/storm gezeten op weg naar huis. Dat was wat minder, maar we hebben het overleefd.

Vandaag zouden we naar familie (niet afgesproken, maar gewoon spontaan langs gaan) maar mijn man is niet helemaal lekker, dus we blijven lekker thuis. Rustig dagje voor de boeg dus. Heerlijk :slight_smile:

Even een berichtje tussen het leren door. Heb vandaag niks anders gedaan dan met mijn neus in de boeken :?

Veel succes voor morgen Saskia, kan me voorstellen dat het allemaal erg spannend is! Ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen! Ik duim voor je! :thumbup: :thumbdown:

Dank je wel Kim, succes kan ik morgen wel gebruiken! En heb je je nog in kunnen houden met testen??!!!

En nu weer terug in de boeken, pffff, zal blij zijn als deze periode er weer op zit!

En volgens mij gaat er iets mis met mijn ticker :smiley: :smiley: :smiley:

Nu klopt ie weer beter hoop ikā€¦

Ran idd goede vraag, KIM hoe zit dat met testen :mrgreen: :mrgreen:

Trek je het nog 2 dagen wachten of ben je aan het genieten met je test in je handen :inlove:

Ik ga vannacht de nachtdienst in, dinsdag slaap ik weer thuis, dus hoop manlief te verleiden zitten we bijna tegen de ā€˜groeneā€™ blokjesfase aan, toch even die banner veranderen hahahaha

Hoi meiden

Dat was ik weerā€¦ heb gister een hele leuke en gezellige dag en avond gehadā€¦ wat een feest was het in ahoy zeg!!!

Ik heb ook speciaal een banner genomen met blokjes zodat je de groene blokjes goed kan zienā€¦ want niet in iedere banner zit het groene gedeelteā€¦ enne fijn dat ik jullie na al die jaren nog wat heb kunnen leren, hahaha geintje

Miranda balen dat je toch ongesteld geworden bent meisā€¦ Hopelijk is het snel voorbij, en kunnen jullie er weer voor gaan.

Geloof dat Ramona het vroeg, maar ja, ik heb ook meer zin nu zo zonder de pilā€¦ had al eens ergens gelezen dat het je libido beinvloed, maar het is echt waar.

Ga nog ff lekker zappen en op internet neuzenā€¦ en dan vanavond weer ff lekker knuffelen :wink: :inlove:

Ik heb ook maar een andere banner gemaakt hihiā€¦ Ik zie dat ik voorbij de groene blokjes benā€¦ Zijn die blokjes 1 dag??? Dus tussen de streepjes??

Ran, veel succes met je tentamenā€¦

SaC, succes morgen met je moederā€¦

Ramona:

Hier is het klussen een klein beetje een heikel puntā€¦ Heb nu idd wat meer zin, maar het vervelende is dat het altijd pijn doetā€¦ Al zolang ik me kan herrinnerenā€¦ Dus soms heb ik wel zin, maar als ik daar dan aan denk, verdwijnt ook weer de zinā€¦ Best lastig, maar jaā€¦ Ik zet me er wel overheenā€¦ Je hebt toch een doel :wink:

Ik ben ook nog eens bezig op mijn lijn te lettenā€¦ Nou dat gaat ook helemaal top :cry: Dan val ik af, de week erop zit het er weer aanā€¦

Vandaag gewandeld met Damian. Wat zwaar af en toe met de wagen door die sneeuw, maar ja wel weer beweging :silenced: Ik ging rond enen de deur uit en ik kwam tegen 5en weer thuis :mrgreen: Dus wel lekker beweging gehadā€¦

's Morgens loop ik ook vaak vanaf het station naar mijn werk. Is zoā€™n 20 minuten lopen (met dit weer een halfuur)

Gatver, morgen weer sneeuw :wall: :wall:

Ik heb even een showforum aangemaakt.

Showen maar

Voel me vandaag niet helemaal denderendā€¦ Althans vanavondā€¦

Buikpijn en pijn aan de zijjkant van mijn borst :think: Geen idee wat het is, duik ook zo lekker mijn bedje inā€¦

pattycoat hoe gaat het nu met je???

Hier een drukke werkdag achter de rug, en de groene blokjes zijn er nog steedsā€¦ dus mss nog eens extra knuffelen vanavond ??? :wink:

Hoe is het verder met iedereen ??

@ Marbo, hier wel iets beter, maar wel enorm vaak naar de wcā€¦ Moet zo vaak plassen, is niet normaal meerā€¦

Vandaag weer gewerkt, maar morgen lekker vrijā€¦ Maar heb genoeg te doenā€¦ Hopen dat Damian een lekkere vrolijke dag heeftā€¦

Ik wil Kimmie hier ook nog even feliciteren :mrgreen: nieuwsgierig? Kijk maar in ons showforum :mrgreen: