Hi Iev, het is vernauwd bij Valentijn, dus het is op medische indicatie. Ik heb er niks op tegen hoor, maar ik heb liever dat er niks meer aan mijn kind gebeurt Hij heeft zijn eerste 5 weken in het ziekenhuis gelegen omdat hij te vroeg geboren is en er is genoeg aan hem gerotzooid Maar ja, we lopen nu al sinds de zomervakantie te rommelen ermee, dat ie steeds kleine beetje ging plassen, rood voorhuidje net niet ontstoken steeds en daarom heb ik maar weer gebeld en de uroloog vond zelf ook wel dat het tijd was voor een besnijdenis omdat hier geen verbetering meer inzit. Dat was eerst namelijk nog een twijfel, hij zou er ook nog overheen kunnen groeien (dat zijn voorhuid dus mee zou rekken straks als hij wat ouder zou zijn) maar helaas behoort hij tot de andere groep waarbij het alleen maar steeds erger wordt. Pittig hoor hé studie CFA :shock: Mijn vriend heeft het ook 2x gedaan (is helaas beide keren gezakt hij is trouwens aandelenhandelaar).
Hier zit Valentijn nu tot 15:30 op de psz en Joon wil niet slapen :roll: Hij heeft het nog heel erg nodig, maar gisteren en vandaag wil hij gewoon niet… Vanavond is Tim er niet dus ik moet gaan koken met 2 vermoeide jongens… dat wordt gezellig!!! Lekker bijtijds eten dan maar, dat scheelt alweer de helft :lol:
Mijn borsten gaan steeds zeerder doen en gespannener aanvoelen :think: Ik weet nog wel dat ik het bij Jonathan ook al zo vroeg voelde allemaal… maar ik wil niet teleurgesteld worden :oops: Bij Joon heb ik toen ook 3 dagen voor mijn NOD getest en die was (vaag weliswaar) toen ook al gelijk positief. Maar ik heb me voorgenomen om eerst maar eens over tijd te gaan voor ik er een test tegenaan gooi, ik moet tenslotte nog 9 dagen
Iev, gefeliciteerd met je eerste “geslaagd”.
Kimmie, veel sterkte voor je mannetje volgende week… Ik heb geen idee hoe het hier is met het voorhuidje. Volgens mij zou het vanzelf gaan rekken :think: ?? Ik moest er in ieder geval niet aan trekken is mij wel eens verteld… Tot nu ook niks aan te zien ofzo…
Pff… Vandaag gesprek gehad op mijn werk, eindejaarsgesprek… Die was heel positief :mrgreen: Ik heb wel een aantal punten doorgegeven. Bijv. dat ik het gevoel had dat echt alles bij mij op mijn bureau terecht kwam (Ik heb af en toe het gevoel alsof ik precies hetzelfde werk doe als voor mijn verlof, alleen dan in 3 dagen gepropt ipv 5 dagen) We moeten nu een takenlijst maken samen met mijn collega. ZIj werkt 2 dagen en ik 3, dus we moeten een betere verdeling maken.
Ze vroegen me ook of ik het gevoel had dat ik meer werk had dan mijn collega. En ik hou er helemaal niet van he, om te oordelen over collega’s, maar ja dat gevoel heb ik dus wel. Dus ook eerlijk gezegd. Gelukkig hadden zij hetzelfde gevoel .
Op een gegeven moment vroegen ze of ik nog punten had, maar dat wist ik even niet meer. Later toen ik weer achter mijn bureau zat, zat ik weer eens (voor de honderdduizendste keer) helemaal alleen achter mijn bureau. (Tijdens mijn zwangerschap gebeurde dat ook regelmatig, tot ik uiteindelijk echt knapte en zo weg ben gelopen om te plassen) Dus alsnog naar de bedrijfsleider gestapt en toch dat puntje nog maar even doorgegeven. Dat ze bij mij op kantoor te vaak allemaal tegelijk weg waren om te roken ed. Erg vervelend, want ik mag dan wel een vrouw zijn, maar ik kan maar 1 telefoontje tegelijk afhandelen… Daar zouden ze het dus ook over hebben met de collega’s.
Voor de rest een heel goed gesprek gehad.
Ran jij maakt het spannend zeg!
En Kimmie ik duim voor je!
Voor de rest nog even niet bijgelezen, want ben te moe.
Ik haal mijn banner ook maar even weg, want snap er niets meer van hier.
Pattycoat, je moet er ook vanaf blijven hoor! Vanaf een jaar of 5 gaat het vanzelf los zitten Alleen had Valentijn steeds een rood geïrriteerd voorhuidje en wij verdachten hem afgelopen zomer (3,5 was hij toen) van blaasontsteking omdat hij altijd maar een paar keer per dag hoefde te plassen en dan grote plassen deed en van de zomer ineens kleine plasjes en heel vaak en klagen over pijn bij zijn piemel… Dus naar de ha en na 2x testen geen blaasontsteking is hij eens verder gaan kijken en toen kwam naar voren dat de voorhuid wel al los was van de eikel enzo, maar dat ie te nauw was. Maar verder dus idd altijd vanaf blijven, tenzij er klachten zijn Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad joh :thumbup: Jammer dat je er dus vaak alleen voor staat door je collega’s :thumbdown: Maar goed dat je het wel alsnog hebt aangekaart, hoop dat wat aan gedaan wordt voor je!
Gelijk gepost Maria, althans ik was nog aan het tikken toen jij postte :lol: :lol: Thnx :-* Ik hoop maar toch ook maar weer niet te hard Frusti dat er nog niks is joh :hug: Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt in welke vorm dan ook
Hey Meiden
Even snel, ben doodop, ben blij dat ik weekend heb… altijd vrij op vrijdag, lekker hoor.
maria balen dat er nog niets is en je test negatief is…
Ran bij jou is het ook wel erg spannend zeg
Kimmie zielig voor jullie kleine man, maar wel fijn dat ze er achter zijn wat het is en dat het verholpen kan worden…
En de rest hoop ik morgen goed bij te kunne lezen… ogen vallen bijna dicht… truste
Truste Marbo en lekker weekend he :thumbup:
Trusten Marbo…
Kimmie, ik blijf er ook van af hoor… Soms zit zijn piemeltje wel beetje geplakt aan zijn balletjes. Dat is het enige, maar ja wat wil je met zo’n pamper om zijn billen heen
Maria, wat apart zeg dat je nog geen :evil: hebt… En ook geen positieve test… Ben je net gestopt met de pil of zo? De eerste maand van de vorige keer was ik ruim anderhalve week overtijd… Toen was ik heel onregelmatig en was ik duidelijk aan het ontpillen (Wel getest tussendoor hoor :silenced: )
Ja dat dat piepie aan de balletjes zit kan ook niet anders met zo’n vochtige luier :lol: Maar dat schiet altijd weer los als je even wacht. Mijn opmerking was meer bedoeld als dat je gelijk hebt hoor dat je er af blijft :thumbup: Niet als belerend ofzo :shifty: Hoop dat het ook niet zo overkwam?!
Ik ga nu weer even verder met The Mentalist kijken en dan naar bedje toe
@Kimmie1976 wrote:
Ja dat dat piepie aan de balletjes zit kan ook niet anders met zo’n vochtige luier :lol: Maar dat schiet altijd weer los als je even wacht. Mijn opmerking was meer bedoeld als dat je gelijk hebt hoor dat je er af blijft :thumbup: Niet als belerend ofzo :shifty: Hoop dat het ook niet zo overkwam?!
Ik ga nu weer even verder met The Mentalist kijken en dan naar bedje toe
Kwam niet zo over… (jij hebt toch al wat meer ervaring met jongetjes :oops: ) Ik had het gewoon een keer gehoord. Volgens mij van een verpleegster uit het ziekenhuis ofzo… Mijn sm zei al heel snel, ja moet je naar achteren trekken want dan kan je het daaronder schoonmaken :think: Nou dacht het dus even niet he… Tijden zijn veranderd. Laatste keer dat zij in de luiers zat is ook bijna 21 jaar terug :silenced:
Gelukkig maar, want ook ik heb na 2 jongens nog weleens mijn vragen hoor :lol: Maar mijn sm zei het ook dat het vroeger juist wel moest dat terugtrekken. Zij heeft het me nooit geadviseerd, maar we hadden het over van alles wat er toch in de loop der jaren steeds verandert m.b.t. prenatale zorg en babyverzorging :roll: :lol: Vandaar dat ik weet dat het “vroegah” wel normaal was om te doen, moet je nu toch niet aan denken om dat manneke zijn velletje van kleins af aan (terwijl het dus gewoon nog verkleefd is) terug te trekken om het schoon te maken :sick: brrrr ik krijg er spontaan de rillingen van zeg
Er is heel wat veranderd…
pfff… heb al een aantal keer vanavond gehad dat ik buikpijn had. Maar naar de wc gaan ho maar… Baal ik wel beetje van…
Heerlijk, ik heb eindelijk weekend. En daar was ik wel heel erg aan toe. Vandaag heb ik heel erg uitgeslapen, ik kwam pas rond 10.30 uur mijn bed uit. Uitslapen is voor mij meestal tot hooguit 8.00 uur.
Ik voel mij wel weer iets beter dan begin van de week, maar ik ben nog steeds heel erg moe en regelmatig misselijk. Hopelijk is dat na volgende week over, na dinsdag weten we gelukkig een beetje waar we aan toe zijn met mijn moeder.
Op het werk zijn de meeste dingen geregeld en kan ik het iets rustiger aan gaan doen, en de motorclub staat ook even op een laag pitje.
@Pattycoat:
Die vriend van jou maakt het wel spannend… eigenlijk nog niet echt voor een tweede kindje willen gaan maar ook geen condoom willen gebruiken. Spannend hoor, vooral met oog op je vruchtbare dagen.
Wat fijn dat je gesprek zo goed is verlopen.
@Kiek:
De laatste weken zijn waanzinnig druk geweest, dus zo gek is het niet dat ik daar wat last van heb. Mijn moeder moet maandag en dinsdag naar het ziekenhuis, ik geloof maandag voor de uitslag en dan dinsdag om te bespreken wanneer ze met bestralingen enzo gaan beginnen. We wachten het af, al is dat wel slopend.
@Ran:
Ik denk dat de uitslag inderdaad wel wat rust zal brengen. We weten dan in ieder geval waar we aan toe zijn. Al wordt de tijd daarna ook zwaar met de bestralingen en daarna chemo’s. Maar we wachten het af.
Jij maakt het wel meteen spannend hoor. Heb je al een nieuwe test gedaan? Ik blijf voor je duimen!
@Kimmie:
Wat vervelend dat Valentijn besneden moet worden. Ik hoop dat hij er niet zo veel last van heeft. En jij maakt het ook meteen spannend. Ik kan me voorstellen dat het best lastig is om niet te veel te hopen, vooral zo vroeg al. Voordeel is wel dat je weet op welke signalen je moet letten.
@Iev:
Gefeliciteerd! Iedere ‘geslaagd’ is er een.
@Maria:
Balen dat er bij jou nog niets bekend is. Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter.
@Marbo:
Vrijdag is een goede dag om vrij te hebben he. Ik ben in principe ook altijd op vrijdag vrij en ik vind het geweldig Die dag pakt niemand mij meer af.
Dames, geniet van het weekend. Ik ga mijn best doen hier nog even langs te komen het weekend, maar ik weet niet of het gaat lukken.
Hebben jullie nog plannen? Wij krijgen (weer) een vriendinnetje te logeren. Vanavond gaan we naar de bios (Avatar) en morgenavond ga ik naar de verjaardag van een ander vriendinnetje. En verder zijn er nog geen plannen. Lekker relaxen, dat heb ik nodig.
Soms ben ik wel eens een beetje jaloers op jullie. Vooral omdat jullie weten wanneer je vruchtbare dagen zijn enzo. Ik heb daar echt geen idee van.
Morgen dames,
alles goed?
Hier net pas wakker :oops: Ik hoor Damian lekker babbelen in zijn bed :inlove: Dus die ga ik er maar uit halen zo… Straks mijn vriend wakker proberen te krijgen en dan boodschapjes doen… Krijgen visite vanavond, nog voor mijn verjaardag. Dan is het wel zo netjes om iets in huis te hebben nietwaar…
Misschien even bij UPC langs want mijn vriend wilt graag een HD box zodat hij straks het wk in HD kan kijken :? maar ik wil graag zo’n box voor op de tv boven, want daar wordt het beeld steeds slechter :think: Hopen dat hij zin heeft om mee te gaan :think:
Prettig weekend allemaal
Moge allemaal
Hier gaat alles goed, in mn banner zijn de groene blokjes weer te zien… gelukkig zijn al lekker bezig geweest met klussen
Ik ga zo naar rotterdam, hoop dat de treinen rijden, ga naar de VVA en vooraf nog ff gezellig ergens wat eten met mn vriendin.
Onze kleine man gaat logeren bij opa en oma, en manlief heeft met een vriend afgesproken… doen we eigenlijk nooit, maar het kwam zo uit dat we beide wat te doen hebben…
Hoe is het met iedereen verder??
Goedemiddag! Hier alles rustig. De sneeuw smelt gelukkig al weer weg. Schrok wel weer van dat dikke pak vanmorgen. Maar toch ff boodschapjes wezen doen.
Vanavond gaan we naar vrienden en morgen waarschijnlijk even langs familie. Als het weer dat toelaat en het niet weer zo spekglad wordt.
@Marbo: succes met klussen in je groene dagen!!
Oh en sorry… ik heb nog geen puf gehad om een nieuw lijstje te maken. Dat doe ik morgen of overmorgen wel denk ik.
Willen jullie allemaal je nieuwe gegevens naar mij sturen via pb??
:oops: :oops: :oops: Na ruim 4 jaar heb ik dus nog nooit in de gaten gehad dat die groene blokjes je meest produktieve dagen zijn :oops: :mrgreen: Ik begreep eerst ook niet de tekst van de groene blokjes in de banner :doh: :doh: Zo zie je maar, je bent nooit te lang op KoK om nog te leren :mrgreen:
Maria, ik zal jou zo even een pb sturen met de gegevens :thumbup: Veel plezier met alle visite :thumbup: Wij gaan morgen ook op verjaardagsvisite en ik hoop dat het een beetje rustig weer wordt, want hier is net ook weer een flink pakje sneeuw gevallen :shock:
Marbo, ook moest ik even nadenken over wat VVA nou is :lol: Gaat lekker vanavond :shifty: Maar hoop dat het erg gezellig is, ben er zelf nooit geweest maar Tim wel een paar keer en vond het erg leuk :thumbup: Lekker dat jullie kleine bij opa en oma kan logeren, altijd lekker als dat in dit soort gevallen kan he :thumbup:
Pattycoat, jij ook een gezellige avond voor de boeg van je verjaardag nog :thumbup: Ben wel erg jaloers op je tijd van ontwaken vanmorgen hoor :shock: :shifty: Hier hebben we echt een rotnacht achter de rug :? En we hopen op vannacht een betere, want normaal kunnen wij eigenlijk redelijk goed doorslapen tot minimaal 6:30, nog steeds wel vroeg maar alles beter dan vannacht :lol: Is het nog gelukt bij de UPC?!
SaC, ik begrijp uit je berichten dat je moeder kanker heeft :hug: Hopelijk zal het idd rust brengen als de uitslag er eenmaal is :hug: Heel veel sterkte ermee :-* En wat mijn signalen betreft, elke keer is toch weer anders en ook mijn lijf kan me voor de gek houden hoor :lol: Maar ik hoop dat het dat niet doet, want ik heb een partij zere borsten vandaag en vanmorgen wéér 2 extra pukkels erbij gekregen Vorige keren waren die gelukkig ook met een week of 12 weer weg (de pukkels :mrgreen:) dus als ik niet zwanger ben, dan is er in elk geval iets heel erg hormonaal aan de slag daar binnen :think: Maar goed, nog een paar daagjes geduld Hoe was Avatar!!! Ik hoor bijna alleen maar goede verhalen en wij willen er ook graag heen, maar moeten echt even oppas voor de boys regelen dan en ik lees en hoor steeds overal dat ie steeds uitverkocht is :? Vergt dus even een precieze planning :thumbup:
Vannacht dus echt een gare nacht achter de rug… Eerst werd Jonathan wakker om 1 uur, even bij ons in bed genomen toen hij na 10 minuten niet stil was… toen we hem om een uur of 2 weer terug wilde leggen begon hij zo te schreeuwen dat Valentijn ook wakker werd :wall: Dit was voor het eerst in die bijna 2 jaar dat we er 2 hebben dat ze wakker worden van elkaar! Want uiteindelijk werd Jonathan weer stil en toen begon Valentijn te roepen om papa :doh: En natuurlijk Joon weer wakker en zo zijn we lekker een groot deel van de nacht (lees tot een uur of 5 ) bezig geweest.
Vanmiddag even snel alleen naar het centrum op en neer geweest om een cadeautje voor het kindje te kopen waar we morgen heengaan (1e verjaardag :inlove: ) en ook een cadeautje voor Valentijn voor als hij dinsdag weer op de afdeling is na de besnijdenis. Gelukkig komt mijn moeder dinsdagochtend hier en dan kan ik mee naar het ziekenhuis :inlove: Valentijn wilde Tim graag meehebben, heel lief en vleiend voor Tim, maar mijn moederhart lag even aan gruzels hoo Mijn ouders zouden eigenlijk een midweek naar de Ardennen, maar vanwege de sneeuw besloten ze niet te gaan en nu belde ze net dat zij dan wel bij Joon blijft :inlove: :inlove: :inlove:
Verder dus een heel rustige dag gehouden hier De jongens hebben nog even lekker in de sneeuw in de achtertuin gespeeld :inlove: Joon ging heerlijk in een stoel zitten (met daarop een dikke laag sneeuw :roll: :lol: ) dus zijn broek was helemaal drijfnat :mrgreen: Lekker een droge joggingbroek aangedaan en warm worden met een koppie thee :lol:
Ik ga nog even verder op KoK neuzen en bijtijds naar bed vanavond
Hallo allemaal, hier is de spanning voorbij, helaas na bijna een week overtijd toch ongesteld geworden :thumbdown: Dus op naar de volgende ronde. Maar ik weet nu weer waarom ik jaren geleden aan de pil ben gegaan zeg!!! Krampen, hoofdpijn, rugpijn, snel geirriteerd, pffffff!!! Maar goed, allemaal voor een goed doel
Dit weekend nog ff druk aan de studie en maandag de laatste twee tentamens voor deze periode. Wat goed dat je geslaagd bent voor het eerste tentamen Iev! :thumbup: Geeft een lekker gevoel, of niet?!
Ben ook erg benieuwd naar Avatar! Ik dacht dat er niks aan zou zijn, maar hoor van iedereen hele positieve verhalen. Laat even weten wat je ervan vond Saskia!
He balen joh Ran :thumbdown: Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar :dance: Succes met studeren en nog veel meer succes met je 2 laatste tentamens voor nu :thumbup: :thumbup: