Hallo Allemaal,
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Met mij gaat het goed! Ongesteldheid was heel kort… na 3 ½ dag weer voorbij! Prima!
Inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik herken de onzekerheid van Evy en Summer wel… je denkt inderdaad meteen dat het nooit zal lukken! Zeker met een lange/onregelmatige cyclus… Maar als je wat meeleest op andere fora, dan zijn er meer dan genoeg succes-verhalen!! Dus dat geeft hoop!
Mereltje:
Wat leuk dat je nadenkt over een paar jaar naar het buitenland. Mijn man en ik hebben een aantal jaren in Afrika gewoond. Het was echt een geweldige ervaring! Je bent echt op elkaar aangewezen omdat familie en vrienden ver weg wonen… Nu ligt Engeland natuurlijk een stuk dichterbij en kan je met Easyjet makkelijk een weekendje naar huis, maar het maakt je relatie nog intenser omdat je SAMEN ergens anders woont met andere gewoontes etc! Wij hebben er toen voor gekozen om terug te komen naar Nederland mede om hier ook aan de cariere te werken, maar ook om in Nederland te trouwen (met alle familie en vrienden erbij) en ik wilde niet zwanger zijn/kinderen krijgen in Afrika…
Maar het blijft kriebelen hoor! Ooit gaan we weer lekker in het buitenland wonen!! Lekker weer, relaxte mensen… heerlijk! Mijn man en ik hebben bijvoorbeeld nu al besloten dat onze kinderen internationale namen zullen krijgen ivm deze eventuele optie… Gijs bijvoorbeeld, vind ik echt een hele leuke naam… maar probeer die maar uit te spreken als Engelsman!! Hahaha! :lol:
Weer even werken… Fijne dag!
Groetjes
Vannacht zijn ze gekomen hoor die :evil: maar ben er wel blij mee omdat ik nu zeker weet wat er gaande is. heb nu een cyclus van 27 dagen gehad en hoop dat het wel elke keer zo regelmatig blijft, al hoop ik natuurlijk nog meer om niet ongesteld te worden 2 april
Mijn nieuwe NOD is dus 2 april
Toedels ik heb maandag een bel afspraak met de neuroloog en zal dan ook aangeven dat we zwanger willen worden en hoe dat zit met de medicijnen.
Ha dames,
pff wat kunnen die :twisted: toch vervelend zijn he? :roll: Is ook wel weer maximaal deze keer…Maar ja, het zal wel ergens goed voor zijn.
Visje, jammer!!! Maar ook weer nette cyclus. Hopen dat deze maand voor ons allemaal een positieve test geeft!
Imani, das beter zeg, 3,5 dag maar! En ik lees idd ook bewust heel veel succes verhalen, dat geeft weer moed!
Afrika, wat gaaf zeg!! Is heel wat anders als hier he? Haha dan is een Hollandse naam niet zo handige nee!
Menies, dacht dat jullie al voor het echie gingen :oops: Maar vanaf nu dus wel! En mooi 28 dagen, super toch?!
Mereltje, je moet altijd dromen blijven houden, toch? Wie weet dat er zich ineens een mooie kans voordoet voor jullie.
Nachtvlinder, thanx voor je hug! Voel me nu alweer goed hoor, maar was de 1e ongi dag echt ff erg down, je hoopt het toch zo!! Denk en hoop wel dat ik er deze ronde wat minder mee bezig ben. Maar die teleurstelling blijft er dus wel altijd? Tsja, ook wel logisch natuurlijk.
Kan je hlaas niet helpen met tuinideeen, onze tuin is ook één grote rimboe Heb ook totaal geen groene vingers! Maar lekker dat de verhuizing in ieder geval achter de rug is!!
Evy, je moet de moed niet opgeven meid!! Gewoon lekker blijven klussen en wie weet…
Toedels, beviel het je niet, die ovu testen?
Fijne avond allemaal!
@visje: zeker even navragen voor die medicijnen hoor! Ik ga morgen naar de HA ben benieuwd of ik voor alle medicijnen andere krijg of dat ik ze met mate mag gebruiken. Sommige medicijnen gebruik ik bijna niet, maar als ik ze nodig zou hebben wil ik wel graag weten wat ze doen voor mn kindje. Enkele medicijnen gebruik ik elke dag en daar wil ik toch wel andere voor hebben. Ze zetten het natuurlijk niet voor niets in de gebruiksaanwijzing. Als je vandaag echt ongesteld bent geworden, is vandaag dan niet dag 1 en is je cyclus iets langer :think: ??? (weet ik niet hoor, maar anders reken je jezelf de volgende maand misschien rijk voor niks en dat is volgens mij nog een grotere teleurstelling dan ongesteld worden :think: )
@nachtvlinder: gewoon ff flink wat tuincentra enzo afgaan. Ze zijn allemaal al weer met nieuwe tuinen en lente bezig. Wij zijn ook heel druk bezig met het ontwerp. Hele tuin is nu zandbak :lol: maar volgende week gaan we gelukkig met de schuttingen beginnen. Ik heb al verschillende schetsjes van de tuin gemaakt en we zijn er nu wel redelijk uit. We hebben niet zo’n grote tuin, maar willen m wel zo practisch mogelijk inrichten. Heb al een gedeelte bedacht die nu bestraat gaat worden, maar waar zo een paar tegels uitgehaald kunnen worden voor de zandbak :inlove: :mrgreen:
@imani: wij zijn juist in Afrika getrouwd :inlove: ver weg bij de familie en lekker met zn 2-en. Grappig hoe iedereen het allemaal weer anders doet :lol: Maar wat een prachtige landen zijn er in afrika, we hebben echt genoten daar. Mijn man werkt voor een bedrijf die ook een vestiging in afrika hebben en misschien dat we er nog eens een jaartje heen gaan. Dat zou dan voordat nr 1 (die nog “gemaakt” moet worden) naar school gaat en nr 2 zich aandiend. Wil echt wel dat mn kinderen meteen in nederland naar school gaan. Ach misschien als we een kindje hebben gekregen dat we helemaal niet meer willen, maar nu dromen we af en toe weg. :inlove:
@toedels: houdbaarheid van de testen is tot halverwege 2010, dus daarvoor hoop ik ze toch wel een keer gebruikt te hebben :lol: anders test ik gewoon een keer te vroeg
Dames, check ff de lijst of alle gegevens kloppen.
Visje, dan horen we het maandag wel.
Summer, met de ovu testen heb ik niet echt m’n eisprong kunnen vinden, dus heeft eigenlijk weinig geholpen.
Mocht het niet raak zijn, dan denk ik dat ik volgende maand weer ga proberen m’n eisprong te vinden.
Aankomende week klussen :dance:
Hee meiden!
Hier ook weer een berichtje van mij! Volgens mij nog geen berichten dat er nieuwe zwangeren bij zijn. Balen voor alle meiden met duiveltjes.
Eigenlijk is aankomende zaterdag mij NOD, maar ik vermoed dat het een wel OD gaat worden. Ik voel me veel te goed. Totaal geen klachten, zelfs niet die ik vorige maand voor mijn menstruatie wel had. Dus het zal wel niks zijn. Helaas. Ach, als het echt niks is, dan de volgende maand beter zullen we maar denken.
Ik kom sowieso zaterdag wel even melden!
Goedenavond allemaal, ben moe en ga zometeen lekker naar bed met een boekie, maar ik wou toch eerst even hier gluren :mrgreen:
@littlewonder, je weet maar nooit toch? we duimen in ieder geval voor je
@toedels, mijn gegevens kloppen hoor en veel plezier volgende week met klussen :mrgreen:
@loesje, succes morgen bij de HA! en wat gaaf om te trouwen in Afrika, wij denken daar ook weleens aan om als we gaan trouwen dat lekker in het buitenland te doen, maar dat blijft een beetje bij dromen, is voorlopig nog geen centjes voor :silenced:
@visje, fijn dat je nu weet waar je aan toe bent met je cyclus en jij ook succes maandag met je belafspraak, is toch wel fijn om te weten hoe en wat met medicijnen
@imani, dat is fijn zo’n korte ongesteldheid en je hebt idd niet veel aan de naam Gijs in het buitenland :mrgreen:
nou, ik ga lekker onder de lakens met mijn boekie, fijne avond nog
Ik zit nog effe thuis alvorens naar het werk te vertrekken…
PFFF zit er toch wel veel meer mee bezig dan ik had gedacht…
Dokter zei me trouwens dat het wel eens zou kunnen dat de :twisted: een paar maand wegblijven?.. hij zei dat we gewoon moesten afwachten en dat het allemaal normaal was, maarja, hij is een man en heeft makkelijk praten… Ik hoop dat alles snel terug gewoon werkt en dat ik terug kan kijken wanneer weer mijn vruchtbare dagen enz zijn…
Ik moet jullie laten, anders mis ik de trein, maar kom snel weer langs om te reageren…
littlewonder, jammer dat je een voorgevoel hebt dat je ongi wordt. Hopelijk klopt je voorgevoel niet :roll:
Evy, ja dat kan, dat het maanden duurt voor je cyclus weer ‘normaal’ is. Ik hoop voor je dat het gauw op orde is. Werk ze vandaag!
Menies, nu dus voor het echie! Succes!!!
Imani,jij hebt dus ervaring met buitenland-wonen. gaaf hoor. Engeland is gelukkig niet zo ver als Afrika, je kunt best voor een weekendje weer terug vanuit de UK. Dat maakt het wel makkelijker. Voor internationale namen gaan wij waarschijnlijk niet, we gaan gewoon voor wat we mooi vinden.
Wij zouden gisteren weer een huis bekijken, maar op het laatste moment is het niet doorgegaan. Er was namelijk al een goed bod, dus we zouden erg snel moeten beslisse. En toen kwamen we ook niet vlot de stad uit, dus zouden we maar een kwartier hebben voor de bezichtiging… Dus helaas…
Morgen is er open huizen route, dan gaan we nog een paar huizen bekijken.
Ondertussen ben ik ook maar weer in de sollicitatiemolen gestapt. Ik heb een vaste baan op een groep bij kinderen met een beperking, maar daarvoorben ik niet opgeleid. Nu heb ik vanaf half maart tot de zomer daarnaast ook een baan in het onderwijs (wel echt passend bij mijn opleiding), maar ik kwam weer een vacature tegen die ook super zou zijn. Dus toch maar een brief gestuurd, wie weet (ook al hebben ze waarschijnlijk een ingangsdatum die voor mij onhandig valt). En nog een hele gave vacature gevonden die over twee weken in zou gaan. Dat gaat mij dus niet lukken .
Weekend!!! :dance:
Tsjonge, er is nu echt een mega babyboom om ons heen, de één na de ander is zwanger, vandaag weer een collega…Dan ben ik stiekem toch wel erg jaloers, kan ook niet wachten!! Gek hoor, tot een paar maanden geleden was ik er totaal niet mee bezig en nu wil je niet anders!
Loesje, hoe is het bij de HA gegaan?
Toedels, je hebt het lijstje weer mooi bijgewerkt! Veel klusplezier dan maar!
Littlewonder, wat kun je daar nuchter mee omgaan, fijn zeg! Maar je weet het niet, totdat de :twisted: zijn gekome is alles nog mogelijk!
Evy, het kan idd lang duren, maar wie weet komt het zo op gang, niet te veel zorgen over maken hoor!
Mereltje, jammer van die bezichtiging! Zitten er bij die open huis route ook huizen bij die echt interessant zijn voor jullie? Vind je het werken met die kinderen dan ook niet zo leuk, of is het puur omdat je er niet voor opgeleid bent? Al met al dus wel een erg spannende tijd voor jullie!
Ik ga lekker genieten van m’n vrije middag en weekend,
alvast fijn weekend allemaal!
Hee, in de NOD lijst op pagia 1 staat dat op 7 maart mijn NOD is. Ik dacht de 8e. Vorige maand werd ik op zaterdag ongesteld dacht ik. Dus volgens mij is het echt de 8e. Maar maakt niet zo uit, morgen weet ik vast meer, dus dan kan het weer veranderd worden.
En 1 persoon op de 9e volgens mij, spannend!
He meiden,
Heb afgelopen week een paar keer snel bijgelezen maar kwam er gewoon niet aan toe om te reageren. Loop nogal over op mijn werk op het moment , volgende week heb ik een afspraak gepland met mijn directeur om even weer alles op een rijtje te krijgen want ik verzuip even als toch nog beginnend leerkracht. Heb wel een vaste collega binnen school waar ik terecht kan om te spuien en die me coacht, maar kom vooral tijd te kort en heb te maken met verwachtingen van alle kanten waar ik me even geen raad mee weet.
Helaas nog niet meer zwangeren hier, volgende maand beter meiden!!!
Denk ook niet dat ik er deze maand bij zal komen, weinig geklust door de lange dagen en de stress (ook al niet bevorderlijk…). Als het ei vorige week is geweest dan maken we een kansje, paar keer geklust maar niet zo mooi qua frequentie en wijze waarop als in het boekje staat :oops:
Als deze week het ei is, dan zou het ongeveer…NU moeten zijn. :? En NU is mannetje de hort op met collega’s, dus vanavond wordt het niks meer (als was het maar vanwege de biertjes). Morgenochend ben ik op tijd weg, morgenavond verjaardagn. Dan wel geen bier, want hij moet ons nog een eind terug naar huis rijden. Maar goed, op z’n vroegst morgenavond laat of zondagochtend, en dan is het ei waarschijnlijk al geweest. Denk eerlijk gezegd dat het al vorige week was, gezien de afscheiding en zo. Maar als ik uitga van vorige menstruatie en dan 14 dagen terug tel dan kom ik zo’n 5 dagen ná de heldere afscheiding die ik toen had, dus dan zou het ei rond vandaag zijn.
Moet wel zeggen dat ik er deze maand 10 keer minder mee bezig ben geweest, vooral ook doordat vorige maand alles nieuw en spannend was en ik een hoop klachten had. Nu bijna niet meer. En door alle drukte op m’n werk niet eens tijd gehad om er veel mee bezig te zijn afgelopen weken… :think: Zowel een voordeel als een nadeel blijkt nu dus
De middenweg vinden dus maar!
Iedereen een top weekend gewenst, ik ga morgen lekker een dag shoppen, eindelijk even ontspannen!
Vanaf maandag ben ik m’n pc een poosje kwijt voor reperatie…ik kan dan nog wel kijken hier maar weinig…dus maak het niet te spannend in de tussentijd!! :mrgreen: (grapje)
:-*
Ik kon het niet laten om vanmorgen toch gewoon een testje te doen, maar helaas negatief. Ik had ook niet heel veel meer verwacht, maar het is toch een beetje een teleurstelling.
Nu maar wachten op de ongi. Dus een heel klein beetje hoop is er nog wel, want pas als die er zijn, dan is het definitief mislukt deze maand.
Ik heb al even berekend wanneer de volgende eisprong dan is, en dat is precies in een weekend dat we niks te doen hebben en veel samen kunnen zijn, dus dat is mooi!
Hoi hoi,
Gisteren uitgebreid geschreven, krijg ik bezoek. Ik was nog niet helemaal klaar dus de laptop even laten staan. Ik dacht dan maak ik het straks wel even af…maar helaas toen ik even tijd had zag ik dat iemand de computer dicht had gedaan en alles was weg…balen dus.
Nu eindelijk even lekker de tijd om bij te kletsen. Mijn kleine mannetje ligt lekker te slapen.
- nachtvlinder: ik heb een aantal weken sonja bakker gedaan en daarnaast 3 keer in de week hardlopen. Ik vond het sonja bakkeren goed te doen hoor.
Kan me voorstellen dat het verhuizen je de keel uit komt, nu dus maar lekker genieten. En wat betreft je tuin, ik zou lekker alles betegelen dat hebben wij ook en dat bevalt super. Lekker weinig onderhoud.
*little wonder: Balen dat je test negatief is.We houden nog even hoop en anders op naar de volgende ronde. Ik wilde je nog even zeggen dat je lang niet altijd wat voelt hoor als je zwanger bent, tenminste dat had ik bij mijn eerste zwangerschap in iedergeval niet.
- visje: He wat vervelend die migraine. Hopen dat je snel zwanger bent. Mijn moeder had vroeger ook altijd zo last van migraine, pas toen ze kinderen gekregen heeft werd het minder.
*Menies: Jehhhh!!! :dance: spannend dat je er nu voor gaat. Hoe gaat het in het huis??
*Imani: heerlijk he maar 3 1/2 dag ongesteld? Dat wil ik ook wel.
*juffie: Ik ben ook leerkracht, laat je niet gek maken, alles op zijn tijd. Leuk dat je even lekker gaat shoppen, even lekker je hoofd leeg maken.
En volgende maand lekker alle tijd om te klussen
- summer: raar he dat alles dan om het zwanger worden draait?? Dat heb ik ook hoor. Soms wel eens zo erg dat ik na het klussen niet kan slapen omdat ik me niet wil bewegen zodat de visjes de goede kant op zwemmen. Te belachelijk gewoon!!! Heb me voorgenomen me niet meer zo gek te laten maken door mezelf.
- mereltje: Hopen dat jullie dit weekend een leuk huis tegen komen. En alles komt zoals het komen moet. Ik hoop voor je dat je toch wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek je weet het nooit.
*Evy: Vervelend dat je geen touw kunt vast knopen aan je cyclus. Snap best dat je graag wil weten wanneer je vruchtbare dagen zijn en wanneer je ongesteld moet worden maar het zegt niets over de kans van wel of niet zwanger worden. Gewoon lekker veel klussen :lol:
*Toedels: al druk aan het klussen??? Ik al wel. succes he.
*Loesje: En??? al nieuws??
*Dolfijntje: Hoe is het met jou?
*Miepel: De eerste dag van het echte bloedverlies is dag 1.
Nou meiden nu lekker weekend houden. Ik ga zondag mee doen aan een 5 kilometerloop in wedstrijd verband. Ben een beetje zenuwachtig :lol:
Tot gauw
Liefs Helma
Ik ben toch echt ongi geworden. Ik wist niet dat het me zo zou teleurstellen. Ik vind het echt heel jammer. Maar vol goede moed aan de nieuwe maand beginnen!
Het mooie is wel dat ik dus een vreselijk regelmatige cyclus heb. Op het uur af zelfs. Dus het is prima te meten wanneer de eisprong is en wanneer er dus een NOD zou zijn.
Succes maar weer allemaal deze maand!
Voor de lijst: ronde 3. NOD op 5 april.
He jammer little wonder. Wel super dat je cycles zo regelmatig is.
Ik ben vandaag ongie geworden, barst van de buik en rugpijn, weet ook weer waarom ik toen aan de pil ben gegaan :? . Deze cyclus dus 26 dagen ipv 27, maar had mn ei-sprong ook een dag eerder, dus begin langzaam echt te geloven dat ik een vrij regelmatige cyclus heb. Nadeel is wel dat ik voordat ik stopte had bedacht dat mn cyclus wel 31 a 32 dagen zou zijn (waar op gebaseerd :think: geen idee) dus dat we nu nog een cyclus gaan afwachten omdat we anders (bij een cyclus van 27 dagen die deze maand dus al weer een dagje minder is) als het in 1x raak is echt zo in het begin van januari uitgerekend zijn dat het nog wel eens december kan worden. Dus mijn eerste ronde gaat pas helemaal eind april/begin mei in. 4 april is waarschijnlijk mn volgende NOD.
De dokter gaat me nog terugbellen. Ze wist van verschillende medicijnen niet precies waarom het niet mocht en of ze misschien wel af en toe mogen dat ze dat nog even na gaat zoeken. Vaak staat al vrij snel in de bijsluiter dat het niet mag, maar als je de medicijnen maar heel af en toe gebruikt is het dan helemaal niet goed. Ik ben ook weer doorgestuurd naar de fysio omdat ik zo’n last van mn bekken/heupen heb, dat het haar verstandiger lijkt om die eerst wat te verstevigen voordat ik ga proberen zwanger te raken. Maar goed dat ik dus zo op tijd ben gegaan. Heb nu nog een kleine 2 maanden voordat we voor het echie gaan, dus dan kan ik genoeg oefenen! Verder moeten we ons nog laten testen, ook tropische ziektes ziet ze niet elke dag dus dat moest ze ook nog uitzoeken, hoor ik ook volgende week. Dus ook ik zit op het wachtbankje, alleen op een andere :lol:
Ik ga lekker ff eten, hoopte eigenlijk om weer wat meiden te feliciteren, geloof dat er verschillende NOD’s waren dit weekend.
:-*
Mmm wat is weekend toch heerlijk he? haha!!
Littlewonder, jammer meid!! Gek he, dat het inderdaad zo’n teleurstelling is! Maar super dat je zo’n regelmatige cyclus hebt!
We gaan gewoon allemaal de komende ronde zwanger worden, zullen we dat afspreken?!
Loesje, haha jullie willen echt geen dec kindje he? Heb ik ook altijd gezegd, maar ben er nu zo mee bezig dat ik er deze ronde toch gewoon voor wil gaan, je weet het toch niet. Mijn hubbie is ook dec jarig en het is zeker geen leuke tijd, maar ach, dat nemen we dan maar voor lief!
Wel fijn dat je ha zo behulpzaam is overal mee, goed dat je nu al gegaan bent! Dus ff wachten op alles.
Helma, ja het beheerst op zulke momenten wel ff je leven, is ook niet altijd goed. Vanmiddag ff geshopt, even op andere gedachten. Maar ja, dan kom je langs een prenatal zie je alleen maar kinderwagens enz, het blijft toch in je gedachten. Hihi dat van die visjes had ik zo nog niet bekeken. Blijf altijd wel netjes even liggen.
wat goed zeg, 5 kmloop, ik doe het je niet na!! Kan me voorstellen dat dat spannend is! Heel veel succes!!
Juffie, ja het onderwijs he, soms echt niet leuk en makkelijk!! :roll: Iedereen denkt altijd wel dat het een luizenbaantje is, maar het tegendeel is waar he?!
Ben je nog geslaagd vandaag?
Ga zo maar eens even wat lekkers eten! :mrgreen: FIjne avond!
Goedenavond!
Vandaag weer druk bezig geweest in ons nieuwe huisje, de kerels hebben de buitenmuur gemetseld en ik heb eerst de boel weer eens goed opgeruimd zodat we niet meer struikelen over de boren en de snoeren en dergelijke, daarna de deuren van de gang geschilderd, ziet er prima uit, boven zijn we nu al een heel stuk opgeschoten, beneden gaat minder snel, die aanbouw wil niet zo vlotten en het weer werkt ook niet mee. Nou ja, we doen alles op onze tijd en gelukkig hebben wij onze flat nog, dus geen haast.
Vanavond lekker met zijn tweetjes gegourmet en nu zitten we lekker op de bank, vriendlief tv te kijken en ik zit even op de laptop.
@loesje, jammer dat de HA nog niet overal een antwoord op heeft, dus nog maar weer even wachten
@littlewonder, balen hoor, nieuwe ronden nieuwe kansen en in ieder geval is je cyclus wel heel regelmatig
@helma, succes morgen! ik doe het je in ieder geval niet na :oops:
@juffie, kalm aan doen hoor, je hebt er niets aan als je ook nog thuis komt te zitten met een burn-out of iets dergelijks. Heb je nog iets leuks gekocht vandaag?
@mereltje, hoe was de open huizen dag? Zat er nog iets leuks tussen?
@evy, balen hoor dat het allemaal zo lang duurt, ik hoop voor je dat je snel wat meer zekerheid hebt
schoonzus belt net, of ik nog met haar en ons oudste nichtje van 4 mee wilde naar K3. Nichtje wilde graag naar K3, maar schoonzus kon niemand vinden die mee kon of wilde en nichtjelief vroeg zo lief of ik mee wilde gaan dat ik ben bezweken, dus eind mei zit ik bij K3. Moet ik toch maar eens die liedjes uit mijn hoofd gaan leren :mrgreen:
Dit weekend niet geklust, maar flink feest gevierd.
Een huis vol visite, en na afloop is hij op de bank in slaap gevallen. Had hem nog geroepen, maar kreeg geen respons. Vandaag nog tegen hem gezegd, maar hij wist er niks meer van…tja.
S had de hele avond met oma gepuzzeld, en wou opeens heel graag naar bed…ze kon niet meer.
Vanavond wou ze niet in bad, maar toen ze er eenmaal in zat wou ze er niet meer uit.
Ze is snotverkouden, en werd net nog even wakker.
Littlewonder, toch een test gedaan. En ongi geworden.
Wel fijn dat het regelmatig is toch. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Loesje, voor jou ook ff lijst aangepast. Neergezet dat jullie eind April zullen starten.
Hopelijk kan de dokter je nog antwoord geven op de medicijnen, en misschien een alternatief bieden.
Ooooow, meiden…ik weet ff niet meer wie wat getikt heeft :oops:
Een verbouwing, het mag dan niet snel gaan, als het eindresultaat maar SUPER is!
5km gelopen…euh gewonnen? hihi
Laat het ff hierbij, weet het echt niet meer. Duik ook lekker m’n bed in.
Hopelijk een beetje nachtrust, kan ik er morgen weer fris tegen aan!