Je vindt 't wel vraam??? :eh:
Maar ja, het klinkt wel lastig/irritant zeg⊠Hoop dat het gauw duidelijk mag worden.
Nou, maar weer een testje er tegen aan gegooid⊠dacht eerst negatief, maar toen ik heel goed keek meende ik toch een hééééél licht 2e streepje te zien.(m*tcare test) Ook manlief dacht heeeeel licht iets te zien. Durf er zeker nog niet op te vertrouwen,wil het natuurlijk ook heel graag zien⊠als er vrijdag nog niks is, dan 's ochtends nog maar even testen?? Pff zenuwslopend!
Visje, moeilijk he, geduld hebben!!
Poeh mereltje, dat is nogal wat, naar Engeland!! Kan me voorstellen dat je daar nu ff goed over na moet denken! Maar komt vast je vruchtbaarheid ten goede!
Menies, hoe voel je je verder? morgen toch NOD?
En Dolfijntje?
Evy, dan kun je het idd zo vragen, ben benieuwd wat hij zegt!
Helma, knap dat je al zo veel afgevallen bent!! Ennuh, klussen is heel goed voor de verbranding!! :mrgreen:
bedoel natuurlijk vreemd :lol: :lol: is best lastig soms tikken
Ik duim voor je summer dat je vrijdag een duidelijke positieve test hebt
Summer, spannend hoor. Ik hoor voor jullie dat je vrijdag weer kan testen en dat er dan een heel duidelijke streep te voorschijn komt :thumbup:
En ja, het is echt wel een spannende stap die we misschien willen nemen. Omdat het ons steeds weer bezig houdt willen we er niet zomaar aan voorbij gaan, dus nog maar eens heel goed kijken of we dit willen en kunnen doen⊠:shifty:
Mereltje: Haha ik moest hier heel hard om lachen:
(ik merk t aan mezelf en aan hoe lief, schattig enz. ik mijn man nu vindt) dat er een ei in de buurt is :mrgreen:[/quote]
Wat is de natuur dan toch mooi he?
Moeilijke beslissing hoor die jullie moeten maken. Succes daarmee!!
Summer: Ik hoop het echt voor je, meestal hoor je dat het raak is als er maar een heel licht streepje is.
Visje: Ik duim voor je.
Menies: schattig he dat gebrabbel. Ik moet er altijd zo om lachen en helemaal als er dan maar 1 echt woord tussen zit.
Evy: Ik ben benieuwd wat de dokter zegt
Bedankt dames, voor de complimentjes. Ze kan ook wel lief zijn hoor :inlove:
littlewonder, vorige zw.schap hield ik me er niet mee bezig en was het de 1e ronde meteen raak.
Nu ben ik er toch wel mee bezig, maar als het niet meteen wil lukken zal ik niet meteen denken dat het nooit zou lukken.
Visje, lijkt me dan ook wel handig om even aan de HA te vragen hoe het zit met de medicijnen.
helma, kop op meidâŠdie 5/6 kilootjes gaan er ook nog af!
Ik weeg nu 5 kilo zwaarder dan voor de zw.schap van S. Ik heb er vrede mee, maar denk dat ze er ook zo van af zijn als ik me er echt toe zou zetten.
menies, tja was heel vermoeiend ook voor mij.
S zit niet op maandag op de PSZ, anders was het onder begeleiding van de juf gegaan.
Ooooow en je weet niet wat je hoort als ze nog een half jaartje ouder is. Nu is het nog brabbeltaal met een duidelijk woord er tussen, maar dan⊠hele verhalen! en zo goed te verstaan.
Mereltje, best een belangrijke beslissing om te nemen. Is het iets wat jullie heeeeeeel graag willen? naar Engeland verhuizen?
Summer, heb elders op het forum gelezen dat Matcare niet heel betrouwbaar is, en dat deze test zelfs wel eens positief zegt met mannelijke urine :think: :think:
Ik duim voor een positieve test!!!
Vandaag een klungelige dag gehad, ging een boel mis. Maar ik was gelukkig niet de enigeâŠmams ook!
Mân moeder is vandaar verkeerd van het bed afgestapt en verloor haar evenwicht, ze is op de stang van het campingbedje gevallen. Deze klikt nu niet meer vast.
Belt ze me vanavond op, met de mededeling dat het bedje echt stuk is, want ze kan 'm niet meer inklappen.
Ik vraag alleen of ze de bodem eerst omhoog had getrokken, begint ze heel hard te lachen! :lol:
Dat had ze dus niet! Bedje is weer ingeklapt.
Meiden ik wil even komen melden dat het deze ronde helaas niet raak wasâŠ
Toch ongesteld geworden, netjes met 28 dagen!
Nieuwe NOD is 31 maart.
Ga nu heel snel mijn dochter aankleden, want we moeten naar
ouder-kind zwemmen :inlove:
Kom vanmiddag even reageren op iedereen.
Groetjes Marieke
@Evi: Heb ik het denk ik niet goed gelezen :oops: 6 dagen na je NOD ben je natuurlijk niet te vroeg met testen. Ik hoop dat de dokter wat duidelijkheid kan brengen.
@summer en toedels: volgends mij zijn de testen van Romed niet betrouwbaar, die van matcare wel. Maar summer gewoon vrijdag nog een keertje testen, als het goed is moet er dan een duidelijkere streep staan. En anders die test kopen waar gewoon (niet) zwanger komt te staan.
@toedels: wat een schattige foto zeg. En wat een mooie strik :mrgreen:
@visje: Ik zou idd ook ff naar de huisarts gaan als ik jou was. Juist in de eerste weken ontwikkellen de cellen zich zo snel dat het echt heel slecht is als je dan verkeerde medicijnen slikt! Daarom ga ik vrijdag ook naar de dokter, wij gaan over een maand pas beginnen maar wil voor die tijd geen slechte medicijnen meer in mn lichaam hebben.
@mereltje: spannend hoor, verhuizen naar engeland, das een hele stap zeg. Maar ga je dan voor altijd of kom je na een paar jaartjes weer terug?
Loesje, zie je nouâŠweer een klungelige actie van mij. :wall:
Je heb helemaal gelijk, het zijn de testen van Romed (die niet betrouwbaar zijn)
Ach, ik heb tot nu toe nog steeds alleen ClBl in huis.
Dolfijntje, netjes een cyclus van 28 dagen!
Even een vraagje aan jullie. De laatste keer dat ik ongi werd had ik de eerste dag wat bruinverlies en pas de volgende dag helder bloed :sick:. Als ik nou zwanger ben straks (of over een tijdje ), hoe moet ik dan mijn uitgerekende datum berekenen? Moet ik dan uitgaan van de eerste dag waarop ik dus bruinverlies heb of de dag dat de ongi echt doorzet (helder bloedverlies)? :think: Maakt maar een dagje natuurlijk maar het veranderd wel de uitgerekende datum.
@toedels: Kan gebeuren natuuurlijk, er komen hier zoveel merken testen voorbij waarvan ik ook de helft niet ken. Ik heb zelf de testen van sensitest besteld (je kan ze maar op voorraad hebben :lol: ).
@miepel: De eerste dag helderrood bloedverlies is de eerste dag van je menstruatie. En maar 4% wordt op de uitgerekende datum geboren, dus kun je er beter een dagje naast zitten :lol:
Groetjes!!
Heb niet zoân zin meer om te werken, is de dag al bijna voorbij :?
Helaas, vanmorgen zijn de :twisted: :twisted: gekomen
Moet zeggen dat het me toch echt wel meer doet dan ik had gedacht, denk dat de eerste keer het vervelendste is. Maar goed, wel een prachtige cyclus van 28 dagen, dus op naar de volgende ronde!! Mân nieuwe NOD is 2 april. (klinkt wel vol goede moed, maar moet er nu eerlijk gezegd nog niet aan denken, weer 4 weken wachten)
Moet ook ff het gevoel van me afzetten dat het nu helemaal niet gaat lukken, want das natuurlijk onzin!
Wil ook proberen om me er nu niet dag en nacht mee bezig te houden, want dat houd ik niet vol.
Zijn jullie er allemaal ook zo mee bezig? Is ms met 2e kindje nog weer anders?
Mân nieuwe NOD is 2 april.
Dolfijntje, jammer he? Maar ook jij hebt gelukkig mooie cyclus.
Meiden
ff snel kom ik hier reageren, heb weer een impulsieve actie vandaag!
Had een virus op mijn pc, en ben dus nu opnieuw aan het installeren.
Het opnieuw installeren was niet nodig geweest, maar ik dacht:
HELP!!! Een virus, weg ermee!
Moet dus ook het programma installeren waarmee ik de lijst maak, dit kan allemaal wel even duren.
Maar gelukkig heb ik mân laptoppie, dus kan jullie wel bij houden en reageren.
Laat het jullie weten als ik er weer helemaal klaar voor ben. (met de pc dan he)
juist terug van huisarts⊠:?
net zoals ik al vermoedde maar niet wou geloven⊠wss gaat het bij mij gewoon effe duren alvorens ik terug een normale cyclus heb. Hij heeft voor alle zekerheid bloed getrokken, maar zal gewoon wachten zijn tot ik ongesteld wordtâŠ
voor ik de pil nam was ik ook al heel onregelmatig⊠dus als het nu weer van dat gaat zijn, zijn we nog lang niet zwanger
ach ja, zullen wel zien zeker�
Evy niet gelijk van het ergste uitgaan hoor, misschien is het bij je eerste ronde gelijk al raak. Dat kan ook bij een onregelmatige cyclus. Geef je lichaam even de tijd om weer normaal te functioneren. Al die hormonen is niet niet niks. :hug:
Summer jammer dat je :evil: toch gekomen is, het is toch een teleurstelling. Voor mij is het de tweede maar ik heb het ook elke keer. Bij de eerste :evil: heb ik zelfs een flinke huilbui op het toilet gehad. Je hoopt er zo op en je hormoontjes werken ook niet echt mee.
Dikke knuffel
Miepel ik zou ook de dag nemen waarbij het echt doorzet.
Toedels dat zou ook een actie voor mijn moeder kunnen wezen hahaha of voor mezelf trouwens. Ja je hebt van die dagen he.
Helma goed zeg al elf kilo!!! :thumbup: Nou daar kan ik alleen maar van dromen. Ik heb ook nog aardig wat kilotjes over gehouden van de eerste. Heb je naast sporten nog een dieet gevolgd of heb je gewoon goed opgelet wat je eet?? De enige sport die ik naast klussen doe is achter mn zoon aan rennen.
Visje spannend of is het nu door gezet?
Mereltje dat zijn nogal beslissingen ja, wel spannend emigreren. Ik zou het niet kunnen.
Hier is verder alles weer rustig al mag ik nu wel gaan puinruimen in mn eigen huis, beetje stoffig allemaal. En de Baris en onze hond verdienen ook wel wat extra aandacht. Wat een klus zeg pfff, even mn buik vol van verhuizingen. Ga me nu storten op mn tuin die moet opgeknapt worden en barisproof gemaakt worden. De vorige bewoners hadden een echt aangelegde tuin, wel mooi maar dat is niet handig met een kleintje.
Heeft er iemand nog leuke ideeen??
Fijne avond allemaal!
Groetjes Inge
Ik wou dat ik die medicijnen niet nodis zou hebben maar heb vandaag toch weer een migraine aanval gehad maar die kwam echt van spannning want ik moest een presentatie geven en toen die klaar was begon het meteen.
Nog steeds geen hele duidelijke :evil: :evil: en ben vandaag ook misselijk nog 2 daagjes geduld
Summer, jammer zeg dat je ongesteld bent, maar weer een nieuwe kans.
Toedels, balen van je computer. Nare dingen zijn het ook eigenlijk soms he :mrgreen:
Nachtvlinder, verhuizen is wel een heel gedoe he. Met een kleine erbij vast nog minder fijn, denk ik. Nu de tuin nog, dat is vast leuker dan verhuizen. Succes ermee.
Als wij emigreren is het tijdelijk hoor, ik wil daar niet blijven wonen. en tja, of we de stap echt aandurven, dat weet ik ook nog niet. Het is in elk geval iets wat regelmatig door ons hoofd speelt, onder andere een aantal maanden voor ons trouwen. Het is niet onze âdroomâ ofzo, maar wel iets wat ons beide heel erg aantrekt. Een land wat ons boeit, wat we mooi vinden etcâŠ
Nou ja, de tijd zal t ons leren⊠Ik denk er maar niet te veel over na. 8)
Loesje, ja je kan ze op voorraad hebb, maar ook weer niet te lan.
Want ook op de testen zit een houdbaarheidsdatum.
Summer, helaas, maar zeker een mooie cyclus!
Ben er wel mee bezig, maar ook weer niet super veel.
Heb vorige cyclus ovulatietesten gebruikt, en zal dat deze niet doenâŠwe zien het wel.
Evy, een onregelmatige cyclus hoeft niet meteen te betekenen dat het lang duurt voordat je zwanger bent. Maar het is erg vervelend dat je niet weet wanneer je ongi zou moeten worden.
Nachtvlinder, ook dus weles impulsieve acties.
Het enige ideetje wat ik voor je heb, is een klein zandbakie in je tuin. Wel dat die gesloten kan worden, anders willen loslopende katten hun behoefte hierin doen. Zijn gewoon bij de bouwmarkt te koop.
Maar daar heb je weinig an!
Visje, duim voor je!
Al afspraak gemaakt bij de dokter ivm de medicijnen?
Nou de pc is weer oke! Moet nog een paar kleine dingetjes doen, maar die kom ik altijd pas tegen als ik het nodig heb.
Ach, moest het eigenlijk toch al doen. En ben er inmiddels geen leek meer inâŠhihi
Zal morgen de lijst aanpassen.
Goedemorgen,
Ik ben er ook weer eens, we hebben het nog steeds behoorlijk druk met de verbouwing en boven schiet het nu goed op, maar beneden, die aanbouw duurt nog wel even, dus we zijn er ook nog niet van af. Mijn ongesteldheid is netjes gisteren gekomen, dus cyclus netjes 28 dagen en vanaf nu gaan we er dan echt voor :mrgreen:
Mijn nieuwe NOD is 2 april ( voor het lijstje haha )
@toedels, fijn dat de computer het weer doet!
@mereltje, dat klinkt spannend zeg, ook al is het voor tijdelijk.
@visje, duimpjes draaien hier voor je
@nachtvlinder, fijn dat je verhuisd bent, wij gaan van de zomer als de verbouwing klaar is de tuin onder handen nemen dus heb zelf geen tips, maar kijk vol spanning mee :mrgreen:
@evy, kop op, met onregelmatige cyclus heb je nog steeds genoeg kans
@summer, de eerste keer zal idd goed balen zijn, je hoopt tot dat je 1 van de gelukkige bent die de eerste keer meteen zwanger is. Laat je niet gekmaken, nieuwe ronden, nieuwe kansen
@dolfijntje, jammer hoor ook voor jou nieuwe ronden nieuwe kansen
ik ga weer verder met werken, fijne dag nog allemaal!