Vernieuw (F5) eerst de pagina!!!
Wil je ook een banner? Klik op de volgende link:
http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm
Klopt de lijst niet?
Stuur mij dan een PB, dan zal ik het z.s.m. aanpassen!
Vernieuw (F5) eerst de pagina!!!
Ziet er goed uit hoor, en altijd handig als het lijstje op pagina 1 staat, al hoewel dat natuurlijk weer veranderd als er weer mensen zwanger zijn of hun NOD hebben gehad.
Moet alleen ff in het andere deeltje lezen waar we het ook al weer over hadden :oops: :lol:
Het lijstje upload ik naar m’n online-fotoalbum.
Dus bij een update, verwijder ik het oude lijstje. En komt de nieuwe erin (met dezelfde naam).
Ververs dan de pagina, en je ziet de nieuwe lijst.
Sorry dames, ik heb het druk gehad en heb het nog druk nu.
Ik wil alleen even aan jullie vragen…
Zien jullie wat ik zie??
Rivella, dat lijkt er toch echt op!!! een subtiel roze streepje (zou het dan een meisje zijn :lol:
???). Ik zou over een paar dagen even opnieuw testen als ik jou was…
Toedels, de eerste keer PSZ… Echt niet gek dat ze dat spannend vind. Komt vast wel goed hoor, wennen hoort erbij!
Littlewonder, leuk dat je man zo betrokken is.
Loesje, gaaaf trouwfoto’s.
Mijn NOD zou moeten zijn op 16 maart. Dat kun je aan het lijstje toevoegen. Bedankt. :thumbup:
Mereltje, s gaat sinds half Jan naar de PSZ, het was voor mij de eerste x meedraaien.
De ‘juf’ vertelde wel dat ze normaal wel beter luisterd, maar dat meerdere kindjes tegendraads zijn als hun mama meedraaid.
Rivella, :shock: :shock: ja ik zie het ook!
Miepel, NOD toegevoegd
Hier weinig verandering, heb nog steeds het opgeblazen gevoel.
Toedels, op de PSZ is ze dus al gewend :). Wel maf dat kinderen er zo op reageren als hun mama erbij is. Draaien jullie als ouders dan allemaal af en toe mee op de PSZ? Klinkt wel leuk:)
Mereltje, de ouders (mama of papa) zullen 1x in de 4 of 5 weken meedraaien.
S zong van de week een liedje, en ik kon het niet. Nu ik meegedraaid heb weet ik welk liedje ze zong.
Dus ook nog leerzaam voor mama.
Trouwens Rivella, ben jij er al achter welk nummer Chris zong?
He mooi zo met de lijst bovenaan en ook dat die automatisch geupdate word!
En rivella ik zie ook iets! over 3 dagen nog even testen dan moet je toch wel wat meer zien.
Tadaaaaa :dance:
@rivella: Duidelijker kan niet!!! GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
@toedels, dat is wel leuk zeg, dan maak je ook echt een dag mee wat ze allemaal doen. En kinderen moeten natuurlijk ook ff “stoer” doen tegenover hun vriendjes en vriendinnetjes.
Rivella, gefeliciteerd!!!
Toedels, ga je de topictitel aanpassen? :mrgreen:
Wel handig, dat je door meedraaien ook weet wat je dochter zingt enzo. Hartstikke leuk
Edit: huisje update: gisteravond werden we gebeld dat de woning al verkocht is… Helaas…
Rivella, gefeliciteerd joh! Heel erg leuk!
Ik ben volgens mij niet echt happy met mijn hele cyclus. Wel de duur, maar niet al de pijntjes enzo. Het is weer precies hetzelfde, buikpijn, misselijk. Ik vind het niet zo erg hoor, ik ben niet ziek ofzo, maar ik vind het wel irritant dat ik nu niet makkelijk kan weten wanneer ik eventueel heel misschien zwangerschapsklachten zou hebben
Nouja, het hoort dus gewoon bij mij, de laatste twee en een halve week van mijn cyclus. Hou ik het daar maar op
@ Mereltje, balen joh
Echt leuk, dat NOD lijstje! Kan ik tenminste goed bijhouden hoe het met iedereen zit, want het lukt mij niet om alle reacties te onthouden en op te reageren, zoals sommigen hier dat wel goed lukt.
hoihoi,
ik heb hier eerst nog even deel 1 doorgelezen, moest toch even bijlezen voordat ik aan dit deel begon :mrgreen:
@rivella, GEFELICITEERD!! :dance:
@littlewonder, is idd balen als je elke maand weer dezelfde kwaaltjes krijgt en deze ook nog op zwangerschapskwaaltjes lijken :?
@mereltje, balen, maar er komt vanzelf wel een huis dat ideaal is
@toedels, dat klinkt leuk zeg, zie je ook eens wat je kindje doet en leert en is idd met liedjes wel handig. Ons nichtje zingt ook altijd liedjes die ze leert op de kleuterschool, maar ik heb er nog nooit van gehoord :oops: :mrgreen:
enne, hartstikke mooi lijstje zo!
nou, ik ga weer verder, ben lekker thuis aan het werken, dossiers afhandelen, er zitten alleen wel een paar lastige bij, dus even koppie er nu bij houden :mrgreen:
Rivella gefeliciteerd!!!
Gaat goed al de 3e!
@rivella 2de test kan niet duidelijker GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance:
@mereltje Balen dat het huis al verkocht is hopen dat je snel weer een leuk huis tegen komt.
Ik heb vandaag geloof ik ook last van kwaaltjes heb de hele nacht en nu ook nog krampen in mijn buik. Ik weet nog niet zeker of ik een cyclus van 24 of 28 dagen heb maar voelde 13 op 14 februari kramp in mijn buik, vanaf toen ook gaan klussen Maar met een cyclus van 28 dagen is nu mijn eisprong dus weet even niet wat ik voel. Kent iemand dit?
Jaaah Rivella!! Van harte!!! Super gefeliciteerd! Stuur even wat
hormoontjes deze kant op!
Inderdaad balen dat het huis al weg was Merel! Maar je zal vast
wel iiets moois vinden!
Littlewonder, het is idd heel erg vervelend dat alle kwaaltjes zo
veel op elkaar lijken… Maar toen ik zwanger was wist ik het ook
al heel erg zeker voordat ik teste…
Oja, voor het lijstje. Dit is voor mij ronde 2
Hier gaat alles super! Geniet enorm van mijn meisje. Ze is zoooo lief
de afgelopen week :inlove: Elke keer wilt ze kijken naar mijn buik en zegt dan “mama baby buik” :think: hoe ze hier aan komt?
Hopelijk voelt ze het aan :dance:
Groetjes marieke
Rivella, gefeliciteerd!!
ik duim dat er gauw meer volgen!!!
Hallo!!
Rivella: GEFELICITEERD!!!
Nee hoor! We zijn helemaal niet een klein beetje jaloers!!
Hahahaha!! We zitten nu op 3…Op naar de volgende! :dance:
Nachtvlinder & Helma: hoe gaat het bij jullie? Bijna NOD toch?
Met mij gaat het wat beter… Gelukkig geen heftige buikpijn meer en ook mijn borsten zijn iets minder gevoelig!! Maar ik voel ze nog wel en als ik ze aanraak doet het nog een beetje pijn! Maar goed… nog steeds geen :twisted: :twisted: en mijn NOD was 15/2…
Ergens heb ik toch het idee om zaterdag nogmaals te testen, maar afgelopen zaterdag was de test negatief en daarna niet meer geklust ivm buikpijn en pijnlijke borsten… Ik hoop zo dat mijn cyclus een beetje opschiet! Iemand ervaring met een cyclus van meer dan 33 dagen? :think: