Ik heb nog niemand gefeliciteerd die zwanger is :oops: :oops: . Bij deze allemaal proficiat! :thumbup: Hopelijk volgt de rest…en ik natuurlijk 8) ook snel.
Wow, gefeliciteerd Rivella!!!
Geweldig zeg, ik kan alleen de test niet zien? :oops:
Gaat heel mooi zo, al 3 zwanger!!
Imani, is wel irri nu of niet? hoop dat het gauw doorzet, of natuurlijk een pos. test!
Darkangel, de 13 afspraak al gemaakt? leuk hoor!
Miepel, wat een prachtige foto trouwens! Wat een schatje!
Marieke, dat is wel bijzonder van je dochter, wie weet!
Visje, ik had eigenlijk steeds wel krampen, het is zo moeilijk te plaatsen allemaal, of eisprong of ontpillen.
Jammer Merel, weer verder op zoek nu?
Moet zeggen dat ik me sinds gister wel “anders” voel, beetje gerommel in m’n buik en af en toe wat steekjes, en een ontzettend hongergevoel!! Maar ja, ik wil denk ik ook van alles voelen… :roll:
Gelukkig gaan we volgende week lekker op vakantie, dan heb ik de laatste week voor de NOD mooi wat afleiding!!
Rivella, GEFELICITEERD!!!
Trouwens, ben je zo vroeg opgestaan om die test te doen??? Of kon je niet slapen?
En wanneer ben je uitegerekend?
Loesje, ik vond het ook hartstikke leuk om mee te draaien. De ochtend is voor mij omgevlogen, ze doen best veel in een paar uurtjes. Hopelijk gaat het de volgende keer al een stuk beter met ‘stoer’ doen.
Mereltje, aangepast :inlove:
Jammer joh, van het huisje. Niet eens van binnen kunnen kijken!
littlewonder, hoe ik het doe om op iedereen te reageren…ik werk met 2 vensters. De 1 voor mijn antwoord, en de ander om terug te lezen.
Maar vergeet ook een heleboel en moet dan weeeeeeer teruglezen.
Dolfijntje, toevallig over gesproken toen je dochter in de buurt was? Of zullen ze het onbewust toch kunnen voelen?
Imani, geen ervaring (nog) met een cyclus van langer dan 33 dagen.
Nog geen teken van :twisted: hopelijk weet je dit weekend meer!
Vandaag niks bijzonders, lekker een dagje rust.
En ga nu Wie is de mol? kijken.
Hahaha bedankt voor de felicitaties :-*
Toedels, ik ben vanmorgen speciaal voor de test opgestaan, moest naar de wc dus kon ik het beste maar meteen de test doen :mrgreen: en toen begon mijn drukke dagje :mrgreen:
Ik val zo echt in coma al sik in bed lig
Moet wel nog heel erg wennen aan het idee, ik had echt verwacht dat die test van gister negatief zou zijn :shifty:
Voel me vandaag wel alweer veel “zwangerder”
Achteraf gezien is er 1 ding geweest waardoor ik bleef twijfelen.
Ik rook ineens de jodium in het keukenzout :eh: :lol: zelfde pot die we al maanden gebruiken, dus ik bleef twijfelen over een zwangerschap.
Nu is die twijfel weg :dance:
Toedels, goed zo :mrgreen:
Rivella, als je jodium in het keukenzout ruikt, dan ben je vast wel echt zwanger
Wij zoeken inderdaad verder. We hebben geen haast nu (als we zwanger zijn wel), dus gewoon rustig kijken wat er is. het zal wel een keer komen.
Het was een lange werkdag (* kijk op de klok * :shock: ) maar kom nog heeeel even snel hier kijken en wat zie ik??? Potverdikkie, weer een zwangere erbij!! Rivella, gefeliciteerd!!!
Drie al :shock: :shock: :shock: en we zijn nog geen twee maanden bezig…
Duik nu snel de badkamer en dan m’n bed in! Weltrusten allemaal!
Whauw!!!
Gefeliciteerd Rivella
:dance: :dance: :dance:
Dat is goed nieuws
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Heb vorige week al een keer een test gedaan en zondag ook. maar ja helaas negatief.
Misschien dat ik me vergist heb in de datum van mijn vorige menstruatie.(heb mijn banner daar maar op aangepast) Ben namelijk altijd heel regelmatig. Als ik maandag nog geen duivels heb dan ga ik nog een keer testen.
Toedels:Thanks voor de tip van de banner
Voor het lijstje ik ben 33 en als ik ongie word dan wordt aankomende maand mijn eerste ronde.
Ik duim nog steeds voor iedereen!!!
Hier :: :: wat geluk voor iedereen
Groetjes Helma
goedenavond allemaal!
vandaag weer de laatste dag van de werkweek, dus lekker weekend!!!
Gisteren was oma van vriendjelief jarig en hadden we lekker stamppotbuffet. Schoonzus was er ook met de kids en ik heb zo gelachen om de kleinste, die wordt volgende week alweer 2 jaar en ze wilde absoluut geen stamppot, maar wel elke keer als vriendlief niet keek snel de augurken van zijn bord afjatten :mrgreen:
@helma, wat rot zeg dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden, begrijp ik nu goed dat je eerst je eerste ongie afwacht voordat jullie ervoor gaan?
@rivella, is dat jodium in keukenzout iets wat typisch bij een zwangerschap hoort? ik heb er nog niet eerder over gehoord :oops:
@imani, wat een gedoe zo, maar hopen dat je snel ongie wordt of nog beter een positieve test in de handen hebt
ik ga naar bed, ik heb het wel gehad voor vandaag en morgen weer vroeg op om te klussen in ons nieuwe huisje, zal blij zijn als dat eindelijk straks eens klaar is, we zijn al zeker een half jaar bezig :?
@menies wrote:
@rivella, is dat jodium in keukenzout iets wat typisch bij een zwangerschap hoort? ik heb er nog niet eerder over gehoord :oops:
Hahahaha nee dat niet maar wel dat je reukvermogen beter wordt :wink:
Ik doe al maanden met de zelfde frote pot keukenzout en daar zit altijd een beetje jodium doorheen, normaal rook ik dat niet maar nu al zodra de pot open gaat :sick:
Echt zo'n ziekhuislucht :sick:
Gelukkig is het wel weg zodra ik het gebruik tijdens het koken :roll:
Ik heb verder weinig kwaaltjes, nog niet misselijk, alleen een groeiede borstomvang en wat gevoeligheid.
Ook wat kleine steekjes in mijn onderbuik maar verder niets.
Ik slaap wel als een roosje en dat is ook nieuw voor me, maar dat kan ook aan mijn nieuwe pilletjes tegen de jeuk liggen.
Voor de gein nog even de test van gister en vandaag onder elkaar, duidelijk te zien dat het HCG niveau stijgt :mrgreen:

:mrgreen:
Vandaag hebben we enigszins noodgedwongen besloten de familie maar alvast in te lichten.
De VK blijkt nl. bij mijn tante om de hoek te zitten en als die ons ziet of er achter komt dan weet meteen de hele familie het :?
Het t-shirtje daarstraks dus maar snel ff gedrukt en meteen maar naar mijn schoonvader en zijn vriendin gereden.
Die hadden het eerst niet in de gaten maar toen ze het goed lazen was er blijdschap alom.
En verwondering dat het allemaal zo snel gegaan is.
Het is allemaal nog heel vroeg maar ja, ze zeullen het toch ooit te horen moeten krijgen :wink:
Morgen gaan we naar mijn vader en zijn vrouw en morgenavond gaan we naar mijn oma (die dan voor de 2e keer overgrootmoeder wordt) en een tante waar we vrij close mee zijn.
De rest krijgt het zondag te horen.
Dan zijn we er ook maar meteen van af :mrgreen:
Het schiet wel op zo hè met al die zwangeren.
Ik dacht echt even dat ik niet zwanger was, deed de test eigenlijk zo'n beetje met de gedachte dat ik dan zeker wist dat ik ongesteld ging worden.....en daar stonden ineens die streepjes :o
Ik moet nog steeds wennen aan het idee :wink:
Helaas is onze meisjesnaam voor onze neus weggekaapt door de ex van mijn man :evil: (afgelopen woensdag bevallen)
Gezien zij samen een dochter hebben kunnen wij die naam dus niet meer gebruiken want dan heeft ze 2 zusjes met de zelfde naam, dat staat zo stom :?
Juist de naam die wij al 3 jaar in gedachten hebben omdat we ons kind dan naar mijn overleden moeder kunnen vernoemen :cry:
Maar ach, er leiden wel meer wegen naar Rome, ik vind het al héél speciaal dat ik (volgens de huisarts) op exact de datum van mijn moeders verjaardag uitgrekend ben :mrgreen:
Zodra mijn tante dat hoort dan gaan de tranen stromen, ze waren niet alleen zussen maar ook goede vriendinnen, zij gaat dit ook heel speciaal vinden :mrgreen:
Helma, nog niet ongestald maar ook niet positief getest, er zijn mensen die gewoon pas laat positief testen, maar je kunt ook een lange cyclus hebben, ik hoop voor je dat het dat eerste is :pray:
Nou dames, ik wens jullie allemaal een vruchtbaar weekend toe, ik ga zometeen lekker in bedje liggen en mijn oogjes dicht doen.
Ik val om :zzz:
Hoi allemaal,
Nou de duivels zijn er hoor pfffffff :x
Ik had me denk ik toch vergist.
Nu dus maar op naar de eerste ronde.
Menies: We hebben net besloten dat we ervoor gaan maar ik dacht dat er deze maand toch wat aan de hand was omdat ik me zo raar voelde. wij gebruiken geen anticonceptie maar gaan “voor het zingen de kerk uit” als je begrijpt wat ik bedoel. Dus vandaar dat het wel zou kunnen.
Rivella: wat bijzonder hoor van je uitgerekende datum. Geniet er maar lekker van.
Summer: Lekker op vakantie, ga je naar de zon of sneeuw?
Mereltje: Jammer van het huisje .Heb jij je NOD nu al gehad??? En hoe staat het ervoor?
Hier nog een foto van mijn kleine lieve boef.
Helma, aan je banner te zien, zijn :evil: toch nog gekomen?
Dus dit wordt ronde 1, laat je nog even weten wanneer je NOD is?
Menies, stamppotbuffet…jammie. Ja dat vind ik wel lekker.
Ik herken het verhaal van geen stamppot willen van S. Zij heeft liever gewoon haar aardappeltjes los.
Rivella, dat is goed te zien op de testen!
Het is te hopen dat de kwaaltjes wegblijven. Ik lustte geen koffie meer, heb jij ook iets wat je lekker vind en wat je nu niet meer lust?
Ik vind het zelf nog heeel vroeg, om de hele familie al in te lichten. Maar je heb gelijk dat je het liever zelf wil vertellen, dan dat ze het van iemand anders moeten horen.
Mijn weekend is echt helemaal TOP begonnen.
Gisteravond ben ik naar het concert van Wolter Kroes geweest. Het was echt helemaal geweldig!
Ben nu een beetje schor, maar daar hebben jullie geen last van. hihi
Mocht heerlijk uitslapen vandaag, en verder eigenlijk nog geen plannen.
Ik ga nu lekker spelen met m’n meissie, kom later nog een keer kijken.
@toedels19 wrote:
Het is te hopen dat de kwaaltjes wegblijven. Ik lustte geen koffie meer, heb jij ook iets wat je lekker vind en wat je nu niet meer lust?
Ja, een gebakken eitje :sick:
Ik heb wel iets waar ik tijdens mijn eerste zwangerschap helemaal verslaafd aan was, een gebakken kaastosti met een gefruit uitje :drool:
Toedels: 23 maart is mijn nieuwe NOD
Wolter Kroes…Leuk hoor. Sfeertje heerst er dan he?
Menies, hebben jullie ook al enig idee wanneer jullie klaar zijn? Kan me voorstellen dat je er een beetje zat van bent!
Rivella, wel heel bijz, van dat jodium! Ãk meteen de zoutpot gepakt…hihi nee hoor, maar wel grappig zeg! Jeetje, op je moeders verj., dat is dan wel heel mooi, het moest zo zijn! Wel jammer van de naam!
En denk ook dat ik het wel vrij snel aan m’n ouders zou vertellen, stel dat er iets mis zou gaan is het wel fijn dat ze er dan voor je kunnen zijn, toch?
Helma, nu kun je er de volgende ronde volop voor gaan! Dus t/m het gebed in de kerk blijven Wat een scheetje zeg!!
Wij gaan heerlijk naar de sneeuw!! We gaan vanavond weg, lekker genieten! Zal dus ook een weekje afwezig zijn hier, ben er volgende week zondag weer… Dus m’n NOD is op vakantie
Toedels, hoe is het met jou? Nog 2 dagen…Hoe voel je je?
Voel me nog steeds beetje vreemd, en weet heel goed dat ik ook graag van alles wil voelen, maar blijf zo’n honger gevoel houden en wat hoofdpijn en af en toe steken in de buik…Nog 7 dagen wachten…
Maar gister toch maar ff geklust, je moet het zekere voor het onzeker maar nemen he?
Kom vanmiddag nog wel ff keer kijken
Rustig hier…
Ik ga lekker naar de sneeuw, :dance:
tot over een weekje!
helma, ik ben door naar de volgende ronde Mijn nieuwe NOD had ik geloof ik al ergens gepost, ik dacht ongeveer 20 maart.
Nachtvlinder, hoe staat t er bij jou voor (of heb ik al iets gemist)?
En toedels? ook bijna jouw NOD he…
Quote van 19-02-2008
@mereltje85 wrote:
Hier gaan we trouwens door naar de tweede ronde, sinds gisteren. Nieuwe NOD: 12/03. Ik ga d’r geen banner van maken, die wil ik pas als ik leuk nieuws heb
Klopt dit nog?
Euh jaah, ook bijna mijn NOD. Volgens het lijstje zondag, maar volgens de banner maandag. De vorige ronde was 27 dagen, maar heb 'm voor de banner nog op 28 dagen staan. Ik voel me niet vreemd ofzo, heb dus ook geen idee of het al raak zou kunnen zijn.
Ik weet het gewoon niet.
Imani, 7 dagen overtijd, al nog een keer getest? Ik hoop zo voor je dat je al meer duidelijkheid heb.
Summer, een hele fijne vakantie in de sneeuw! Laat het ons weten hoe het was. Hopelijk blijven de :evil: weg, maar neem voor de zekerheid wel wat mee he?
Tot over een week!
Helma, ooooh ik heb echt genoten hoor! Iedereen kreeg zijn nieuwste cd mee naar huis, en die heb ik al een paar x geluisterd.
Sfeertje was geweldig!
Rivella, oooow maar daar hoef je helemaal niet zwanger voor te zijn hoor.
Gebakken ei daar moet ik echt trek in hebben, en dank bakt m’n lief ze altijd.
Nachtvlinder, hoe gaat het met jou meid?
Ook alweer een paar dagen overtijd! Laat wat van je weten.
Even voor de dames die al heel lang niet meer iets geschreven hebben:
Antoinette1982 & Marrije
Hoe gaat het met jullie? Gaan jullie er nog steeds voor? Of inmiddels al zwanger? Jullie zijn nog steeds van harte welkom om met ons mee te babbelen!
Ik heb wel knallende koppijn, en dat heb ik meestal de 1ste dag van mijn menstuatie. Maar tot nu toe nog niks.
Goedemiddag allemaal!
Gisteren weer druk geweest met klussen in ons nieuwe huisje en 's avonds had mijn vriend met zijn voetbalelftal kraamvisite bij vrienden van ons. Hij zit namelijk ook bij mijn vriend in het elftal. Dames moesten thuisblijven, maar ik mocht mee om foto’s te maken. Dus ik wilde eigenlijk gewoon netjes na het foto’s maken weggaan, maar vriendin drukte haar zoontje in mijn handen en vroeg of ik wilde blijven, anders zat ze daar met die mannen :mrgreen:
en haar zoontje is zo’n lief mannetje, drie maanden is hij en hij had zo’n lol met mijn handen, zo schattig :inlove:
@summer, een beetje te laat, maar veel plezier in de sneeuw
we hebben elke keer toch dingen gehad waardoor er vertraging liep in de verbouwing, dus eerst wilde we tussen oud en nieuw erin, toen 1 feb., toen 1 maart en nu zien we wel, want het is ook elke keer een teleurstelling als het niet lukt, maar we hopen er in april in te zitten
@toedels, wat leuk dat iedereen de nieuwste cd mee naar huis kreeg, dat hoor je niet vaak. Verder maar hopen dat die rode duivels wegblijven
@rivella, het is idd vroeg om te vertellen, maar als ze het allemaal van je tante moeten horen is al helemaal niet leuk. Jammer dat de ex van je man de naam al in gebruik heeft, dat zal je altijd zien :?
wel heel speciaal dat je uitgerekend bent op je moeders verjaardag, maakt het nog bijzonder dan het al is
Geniet ze allemaal van de zondag!
Ja, toedels, dat is de goeie NOD hoor.
Voor jou dus afwachten nog even. En nog geen bijzonder gevoel, wel jammer hoor.
Summer, fijne vakantie.
menies, wat schattig, zo’n baby die met z’n handjes speelt
hier is verder niet zo veel te vertellen. de tijd tikt gewoon rustig door. De goede dagen komen volgend weekend. manlief zit al te denken hoe we dat nou moeten doen, wat we moeten vrijdag op zaterdag ergens anders slapen, waarschijnlijk zelfs bij mensen die we niet kennen. Maar goed, het zal vast wel goed komen.
We blijven nog steeds een beetje zoeken naar huizen, stellen zo af en toe onze eisen wat bij. We vinden ooit wel es wat 8)
@toedels: en?? zijn de :twisted: er, of komen die de aankomende maanden niet meer :lol:
@summer: fijne vakantie! Heerlijk zeg er ff tussenuit, manlief heeft jammer genoeg dit eerst halfjaar niet zoveel vakantie dagen (werkt voor detachering, en we zijn met de kerst 4 weken weg geweest, waarvan 1,5 in dit jaar, dus dan gaat het hard) Ach voor we het weten is het weer zomervakantie :eh:
Dit weekend zijn we heel erg druk in de tuin geweest. Ze kwamen de bagger weggraven en weer volstorten met zand en aarde. Het ging iets minder vlot dat ze dachten dus heeft mn man zelf nog een handje mee geholpen. Nu is het gelukkig wel af, dus ipv de bagger hebben we nu een mooie zandbak :lol: Nu snel gaan verzinnen wat we er eigenlijk verder in willen.
Verder heel veel geklust dit weekend. Mn ei zat er aan te komen, dus dan heb ik veeeeeel meer zin, vond mn man helemaal niet erg :lol: . Alleen wel “veilig” natuurlijk. Vanochtend had ik opeens vreselijke steken in mn buik, dus waarschijnlijk is i nu gesprongen. Merk ook dat t slijm veranderd is. Volgende week kunnen we ons laten testen op onze misschien op gelopen ziekte :dance: en dan nog maar 1 maandje voordat we er voor kunnen gaan :dance: :inlove: