JANUARI 2008 Stoppers! (deel 2)...en 13 Zwanger! Nog 5

Goedemorgen Dames!

Het weekend is weer voorbij gevlogen! Hebben julllie het leuk gehad?

Wij hebben (naast de vaste dingen zoals wassen en boodschappen doen…)heerlijk geshopt voor wat verjaardagskadootjes en met de hond in het bos gewandeld!

Nog steeds geen :twisted: te bekennen… Maar mijn nieuwe theorie luidt als volgt: Vorige week zondag pas eisprong gehad (ivm doorzichtige afscheiding en buikpijn) dus komen de :twisted: pas volgend weekend!

Toch? Ik hoop dat ik alleen deze eerste maand na de pil een cyclus heb van 6 weken en dat ik daarna netjes richting de 28 dagen ga… :pray:

Mereltje: Lastig he? Een leuk huis vinden! Wij stropen ook Funda af en hebben al bij diverse huizen gekeken… We hebben zelfs al 2 keer een bod gedaan voor een huis, maar die werd niet geaccepteerd… Nu weer met het budget aan de gang! Rekenen, rekenen…

Nu maar even aan de slag… Fijne dag allemaal!

Zo, het is hier al een hele dag stil… Even verandering in brengen :smiley:

Loesje, volgende week testen dus (haha, ander soort testen). Hopelijk is de uitslag goed.

Imani, huizen zoeken is inderdaad lastig. We hebben nu weer een paar op het oog, dus maar proberen een afspraak te maken voor kijken. Eigenlijk willen we ivm werk van man het liefst 's avonds, maar dat kan vaak niet…

Hier is alles OK, heb een leuk weekend achter de rug. Een heerlijk relaxed dienstje gehad, met maar twee kids. En voor de rest lekker veel tijd gehad met mijn lieverd, dat is ook wel weer eens fijn :slight_smile: .

Toedels, hoe gaat t nu met jou?

@mereltje: we gaan er maar van uit dat we het hebben, kan het alleen maar meevallen en het is snel op te lossen door een kuurtje medicijnen, dus we maken ons maar niet al te druk. Zijn wel blij dat we daarna gewoon echt kunnen gaan klussen :lol:

Kun je voor de huizen niet zelf de 1e bezichtiging doen en als het dan wat is de 2e bezichtiging met je man plannen. Is natuurlijk wel niet zo gezellig, maar wel wat handiger ivm de tijd. Ik ben ooit eens bij een huis gaan kijken en dat kon maar tot 15.00 uur 's middags. En toen ik zelf mn huis te koop had staan had ik ook aangegeven dat het maar tot 16.00 uur kon, had geen zin om mn eigen huis niet in te kunnen. Ik had gelukkig een zeer verkoopbaar huis :lol: Hoop dat je snel je droomhuis tegen komt!

@ toedels: En?? Hoofdpijn van de menstruatie of misschien van de hormonen??

Zo, wij zijn ook weer lekker met zijn tweeen thuis.

Al heeft het wel iets spannends, klussen in een huis vol mensen. En nog een gehorig huis ook. Maar mijn man was er helemaal klaar voor, wilde exact weten welke dagen het vruchtbaars waren en wilde er alles over weten. Toch leuk :slight_smile:

En nu maar hopen dat er iets goeds uit voort komt!

Toedels: hoe staat het ermee??? Ben benieuwd.

Hoef niet langer meer te wachten… :twisted: :twisted: ze zijn er!!!

Heb m’n banner nog steeds op 28 dagen staan, aangezien ronde 1 27 dagen duurde en deze 29 dagen.

Ben tot nu toe wel blij dat de cyclus toch een beetje geregeld verloopt.

Alleen erg jammer, dat ik juist midden in een supermarkt het zo naar beneden voel glijden. :silenced: :silenced:

Weet niet hoe ik het precies moet omschrijven.

Maar hup hup, snel naar huis en omkleden.

Loesje, weet je al wat je met de tuin wil, een zandbak is wel leuk in de tuin, maar denk dat die van jou nu een beetje te groot is!

Nog 1 maandje, en dan gaat het echte klussen beginnen… :dance:

Hopelijk is de uitslag van de test goed!

Imani, was het maar waar dat we precies weten hoelang onze cyclus duurt.

Maar dat heeft Moeder Natuur in hand.

Ik hoop voor je dat je gelijk heb, en dat dit weekend :twisted: komt.

littlewonder, toch geklust. Spannend he.

Duim voor je mee, dat er iets goeds uitkomt.

Mocht het zo zijn zal je het weekend nooit vergeten.

Helma, zoals je hierboven al heb kunnen lezen.

Ik heb je nog een PB gestuurd, voor de ‘Grote Voorstel-estafette’.

Zou je die in willen vullen?

aardig druk geweest en geen tijd gehad om hier te kijken, maar nu wel eventjes tussen de werkzaamheden door. Hier niet veel nieuws, we wachten volgende week af en dan hoop ik dat de ongesteldheid normaal verloopt en niet zo’n rotzooitje als vorige maand, al ben ik wel blij dat ik in ieder geval wel ongesteld ben geworden, erop zitten wachten nadat je gestopt bent met de pil is toch wel zenuwslopend zeg maar :mrgreen:

@toedels, jammer hoor en flink balen dat zoiets net midden in de supermarkt gebeurd :doh: wel fijn dat je cyclus in ieder geval een beetje geregeld verloopt

@littlewonder, dat is zeker spannend in een huis vol mensen, maar wat lief dat je mannetje zich er helemaal op had voorbereid en het nodige wist :smiley: nu maar hopen dat het zijn vruchten heeft afgeworpen 8)

@loesje, spannend hoor, even testje afwachten, desnoods AB kuurtje en voor je het weet is het april en kan je ervoor gaan :dance:

@imani, vervelend hoor dat het allemaal zo lang duurt, helaas heb je niet alles in de hand :?

ik ga maar weer eens verder, fijne dag nog allemaal!

Vertelde ik laatst dat S kiwi niet zo heel lekker vond, heeft ze er nu al 2 op ! :shock: En vraagt om nog meer.

Zijn we gisteren in bad geweest, kan ik nu weer met haar in bad. Want ze heeft limonade over d’r heen gegooid!! :doh:

Een echte (puber)-peuter :mrgreen:

Hier niks veranderd, moet wel zeggen dat het opgeblazengevoel verdwenen is.

Summer, leuke vakantie? En blijven :evil: nog weg?

Dolfijntje & Goudvis, hoe voelen jullie je? Ook al bijna de NOD!

Menies, spannend! 5 Mrt NOD, en daan gaan jullie ervoor!

Nachtvlinder, hoe is het met jou meid? Hebben al een tijd niks van je gehoord!

Je loopt al overtijd hier, weet je al meer???

Nou, wij gaan WEER in bad!

Ik had maandag dus idd mn eisprong, temp was dinsdag weer een stuk hoger. Vind het wel raar dat ik het nu gewoon gevoeld heb, vorige maand had ik het alleen adhv het slijm door en dat had ik nu dus weer wat minder. Nu maar hopen dat ik volgend weekend (of eigenlijk liever die maandag erop :wink: ) weer ongesteld wordt. Dan gaat het al 2 maanden goed en heb ik wel redelijk inzicht in mn cyclus (ga er voor het gemak maar ff vanuit dat als het 2x goed gaat de derde maand ook zo door gaat). Is altijd handig als we de maand erop voor het echie gaan :dance:

@toedels: balen dat de duivels er zijn, maar ook jij hebt dus wel een keurige cyclus, wel jammer dat dat net in de supermarkt begint :? Ik ben druk met een tuinontwerp bezig, want idd een zandbak is leuk, maar om nu de hele tuin als zandbak te gebruiken is een beetje teveel van het goede :lol:

@menies: Ik hoop ook dat het deze maand bij mij wat minder erg is als vorige maand, ik zou spontaan weer aan de pil willen beginnen (voor de onttrekkingsbloeding dan, die was altijd maar minimaal). Hopelijk worden we gewoon snel zwanger, dan hebben we van de ongesteldheid ook geen last meer. Oke krijgen we wel andere kwaaltjes en lopen we na de bevalling 4 weken met kraamverband, maar ongesteld zijn we niet meer :mrgreen:

Hey Ladies!

Wat is het rustig deze week bij de Januaristoppers?! Joehoe! :dance:

Komt dat allemaal omdat Summer op vakantie is?? Hahaha!

Waarschijnlijk omdat veel van jullie zitten te wachten op de NOD volgende week ofzo…

Nou hier nogsteeds HELEMAAL niets!!! Waar blijven die :twisted: :twisted: toch? Word er een beetje nerveus van!

Mijn hubbie vroeg gisteren of ik zeker wist niet zwanger te zijn. Echt mannen-logica natuurlijk… niet ongi=zwanger! Maar daar ik een week of 2 geleden wel ’ zwangerschapsdingetjes’ dacht te voelen, zoals sterkere geur en hele pijnlijke borsten… Voel ik nu niets bijzonders/anders!

Volgens andere fora op deze site zijn er ook dames met cycli van tussen de 80-125 dagen!!! :shock:

Goed… genoeg gekletst over mijzelf…

Rivella en Darkangel, al misselijk? :sick:

Fijne avond!

Kom me even melden :oops: Maar zie gelukkig dat ik niet de enige afwezige ben geweest de afgelopen dagen.

Hier alles oké, vruchtbare (??) dagen komen langzaam weer in zicht. Verder erg lange dagen gemaakt afgelopen anderhalve week, iedere avond en in het weekend gewerkt, lange leve de rapporten, ouderavonden, cursussen, vergaderingen en studiemomenten… :? Maar nu is het voorlopig weer wat rustiger gelukkig…

…kan ik eindelijk BIJSLAPEN :mrgreen: :zzz: :mrgreen: Wat ik nu dus ook ga doen!

Kom snel weer uitgebreider hier, ik tel mee af tot de NOD’s die eraan komen!!!

Liefs :-*

het is hier echt wel rustig zeg, enerzijds wel jammer, anderzijds ook lekker makkelijk :).

Toedels, grappig dat ze nu ineens wel kiwi lust :slight_smile:

Loesje, handig, dat inzicht in je cyclus. hopelijk komt het van pas over een paar maandjes.

littlewonder, ben benieuwd of er wat voortkomt uit de avonden in het volle huis. Wij slapen vannacht in een gastgezin, bij volledig onbekende mensen, ik weet niet of ik daar wat zou durven :oops: , maar het zou wel een van de kansen zijn :). Maar daarna zijn we weer gewoon samen thuis hoor :lol:

Imani, je houdt t spannend. Ik ben erg benieuwd :smiley:

Juffie, het is druk op school geweest dus, maar lekker hoor, nu even wat meer rust. De drukke tijden dienen zich toch vanzelf weer aan :?

Wij gaan komende week weer een aantal huizen bekijken. Ik ben erg benieuwd of er wat bij zit en hoop heel hard dat we niet vlak van te voren worden afgebeld. Volgende week zijn we ook een jaar getrouwd :dance: , we gaan lekker uit eten en verder gewoon samen thuis en een beetje extra lekker eten en borrelen enzo :thumbup: . Hopelijk wordt onze volgende trouwverjaardag er een met een kindje (van onszelf :))

Het is hier idd rustig zeg, is iedereen aan het klussen deze week :lol:

@mereltje: hoop dat je idd gewoon kunt gaan kijken en wie weet hebben jullie snel een huisje te pakken :pray: Is toch het lekkers om in je eigen huis te klussen :wink:

Het weekend weer voor de deur gaan we maar op schuttingjacht! We zitten nu nog helemaal zonder schuttingen en das toch niet zo fijn. Hoop dat we mooie, betaalbare tegenkomen, die niet meteen instorten (sommige zien er zo gammel uit!!!) Verder zaterdag gezellig met de familie uit eten, en zondag helemaal niks. Ga eens kijken of het mooi weer wordt, want anders kunnen we lekker in onze zandbak gaan zitten :wink: :mrgreen:

Fijn weekend alvast!

Sorry, ik had mijn laatste mailtje weer eens niet gehad :oops:

Nou hier gaat het goed, nog steeds minimaal kwaaltjes.

Niet misselijk, minimaal pijnlijke borsten (wel groter) en eigenlijk nest een goed humeur (momenten daargelaten).

Alleen aan mijn eetgewoonten begin ik het te merken.

Ik ben inmiddels verslaafd aan Fanta terwijl ik het spul normaal niet de drinken vind, en ik zou elke avond wel een pizza salami van de pizzaboer willen eten.

Ik heb eergister al een flink bui gehad in de super omdat ik ECHT niet wist wat ik wilde eten (buiten die pizza maar da’s niet zo gezond elke avond :? ), man wat vierden mijn hormonsters feest :twisted:

Ik mag 1 April (dan ben ik bijna 10 weken) voor de eerste echo, geen idee waarom zo laat maar ach, dan krijgen we (hopelijk) meteen een mensje te zien en niet een boontje :mrgreen:

Zo door de dag heen vergeet ik gewoon soms dat ik zwanger ben :oops: zo weinig merk ik ervan, echt heel raar.

Ik heb vorige week nog eens een test gedaan, gewoon om te kijken of er nog hcg aangemaakt werd, zo raar vond ik het gebrek aan tymptomen :think:

Maar goed, dat komt allemaal wel goed, vanaf 6 weken zouden de symptomen duidelijker moeten worden had ik gelezen.

Daar wachten we dan maar op :mrgreen:

Hoe is het met de rest hier???

Hier gaat het prima.

Mijn man zei gisteren dat ik zwanger ben, dat kon hij zien aan mijn borsten. Maar dat kan helemaal niet, pas een week geleden eisprong gehad. (ach, hte kan wel, maar zou wel heel snel zijn).

Weer lekker veel steken in mijn buik, en pijnlijke borsten, maar ik hou het er maar op dat dat bij mijn cyclus hoort.

Al zou het deze keer toch wel tegenvallen als het niet raak is :wink:

Hallo, ben nieuw op het forum, dus moet me nog even inschrijven, maar bij de stoppers van januari zit ik wel goed denk ik…

26 januari de laatste pil, en nu mag de natuur zijn gang gaan…

ben al 3 dagen over tijd, maar zal wss gewoon zijn omdat ik nog maar net gestopt ben met de pil.

Aan hen die ondertussen al zwanger zijn: een hele dikke proficiat, en geniet ervan! :clap: :dance: :smiley:

Eventjes hier kijken en dan lekker m’n mandje in!! UITSLAPEN!!! :zzz: (totdat de hond wakker wordt :wink: )

@ Evy: welkom!! Hoop voor je dat overtijd meteen raak is, het kan zomaar.

Hier vandaag steken in mijn onderbuik, alleen rechts. En ook pijn in mijn onderrug. Dacht even: toch nog geen eisprong hè?? Heb wel veel afscheiding, maar niet dun en helder zoals vorige maand (ook al bleek het ei achteraf gezien een paar dagen daarna te zijn geweest) maar dik en wit. Als ik echter naar mijn banner kijk, van 28 dagen ipv 34…dan zou precies vandaag Het Ei zijn! Tis niet te hopen, want dáár hadden we eigenlijk niet echt op gerekend en ook niet gezien de drukke dagen die zijn geweest…dus al een poosje niet geklust :? , toevallig vanmorgen nog maar dat was even heel snel :mrgreen: en vooral oud zaad :mrgreen: :lol: Cyclus van 28 dagen zou mooi zijn maar dan hebben we dus wel pech gehad vrees ik.

Afwachten maar!!

Weltrusten allemaal en een top weekend!!!

Hmmm…vanochtend was de afscheiding wel dunner (alleen gevoeld, niet gezien, want ik lag nog in bed :oops: ) Goed geklust dus…nog steeds gewoon afwachten, haha. :mrgreen:

al 4 dagen en nog niks…

misschien maandag toch een testje doen…

ben eens benieuwd! :slight_smile:

Loesje, ja ik ben wel happy met m’n cyclus.

Wil zelf ook nog eens m’n tuin doen, maar heb nog steeds het juiste idee niet in m’n hoofd. We gaan eerst binnenshuis klussen.

Nee, ben niet aan het klussen geweest deze week! :twisted: :twisted:

Veel plezier met de schuttingjacht! Wij hebben op de camping ook een schutting, via speurderst gezocht. Geloof dat het bij Houthandel van Essen was, zitten in de provincie UT. Hadden een leuk prijsje gemaakt en kwamen het nog brengen ook.

Imani, erg vervelend dat je nog steeeds niet ongesteld bent.

Ja, ik heb ook gelezen dat er meer vrouwen zijn met een hele lange cyclus.

Weet je HA hier al van? Of wacht je daar nog mee?

Juffie, hopelijk heb je nu een kortere cyclus, zonder al die kwaaltjes.

En misschien heb je dan wel ‘goed’ geklust.

Dus de rustige periode komt weer in zicht, slaap maar lekker bij.

Rivella, mooi toch, dat je nog weinig last heb van kwaaltjes.

Bij de zwangerschap van S had ik aan het begin last van pijnlijke borsten en aan het einde last van maagzuur. Zo’n zwangerschap zou ik nog wel een keer willen!

littlewonder, duim met je mee dat het deze keer raak is, zou toch wat zijn als je man toch gelijk heeft.

Durf niet te zeggen of de symptomen juist bij jouw cyclus horen of toch dat je zwanger bent. We weten over een weekje meer! Of je bent ongi of je hebt een positieve test in handen!!! :pray:

Evy, welkom!

Duim ook voor jouw dat je ongi uitblijft!

Dit zou dus je eerst ‘echte’ ongesteldheis worden nadat je gestopt bent met de pil.

Op pag.1 staat een lijstje, mocht je erbij willen staan, wil je mij dan even een PB sturen met de juiste gegevens?

Zal alleen niet vandaag worden, want zit nu op m’n laptop. Want hier staat het programma niet op die ik ervoor gebruik.

Vandaag laatste dag van m’n ongi, dus we kunnen er weer tegen aan.

Dit weekend weinig plannen, is ook wel een keer fijn een lekker rustig weekend.