neen hoor daar voel je niks van… :mrgreen:
Gelukkig. Denk dat je al genoeg pijn hebt gehad, de laatste tijd…
Jeetje Face, dat is het niet het bericht dat je wilt horen :hug: Maar wat Natas al zegt, misschien nog eens laten testen al duren 3 maanden dan wel weer heel lang :? Maar ja zolang schijnt er nodig te zijn voor nieuw zaad :shock: :roll: En het is ook van zoveel factoren afhankelijk dat het toch een momentopname blijft :? Sterkte meis, hoop dat jullie vrijdag een goed gesprek met de arts hebben :thumbup:
Natas, hoop het zo voor jullie
:inlove:
Lekker Patries, gewoon 5 dagen verder :thumbup: Scheelt weer bijna een week :lol: :thumbup: :thumbup:
Goedenmiddag,
Kimmie, sorry dan heb ik het niet helemaal goed gelezen en begrepen. Hopelijk hebben jullie je ei toch goed kunnen benutten.
De gyn heeft over de vermoeidheid helaas niet zoveel gezegd, ik moest alleen even mijn bloed laten controleren. Gesprek met mijn werkgever heb ik helaas nog niet gehad, staat voor aanstaande dinsdag gepland. En dat niet te veel doen dat blijft lastig
Natascha, de duimen draaien dat het goed gaat. Hopelijk is het snel 2 november
Face, wat een vervelende uitslag, kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn. Sterkte de komende tijd.
pattycoat, lekker hoor, 5 dagen verder dan verwacht
Ik ben blij dat het weer weekend is, gisteren had ik ook al vrij (altijd op vrijdag) maar toen ben ik weer veel te druk geweest. Ik was op zoek naar een cadeautje voor mijn nichtje die bijna 1 gaat worden en er was al afgesproken wat wij zouden kopen. Helaas was dat hier in het centrum niet te vinden, dus ben ik maar even verder gaan zoeken. Uiteindelijk weer de hele dag weggeweest en dat merkte ik gisteravond. Tijdens het eten viel ik al zowat in slaap.
Ik lig sowieso al de hele week rond 20.00 uur in bed. Niet echt gezellig, ik zie mijn man bijna niet in onze vrije tijd. Ik ben af en toe blij dat we allebei thuis kunnen werken, dan zien we elkaar nog wel eens
Afgelopen week was best wel heftig. Woensdag weer een controle bij de gynaecoloog gehad, alles was goed. Ik heb alleen wel even bloed moeten laten prikken om mijn ijzergehalte te bepalen in verband met de vermoeidheid. 27 oktober heb ik de 20-wekenecho, dus dat gaat ook erg snel.
Verder heb ik te horen gekregen dat een tante een hartinfarct heeft gehad, gelukkig gaat het nu wel weer beter, maar het blijft schrikken, en helaas ook slecht nieuws over mijn oma. Een paar maanden geleden is ze geopereerd aan darmkanker en nu blijkt dat er in haar hele lichaam uitzaaiingen zitten, alleen haar longen en lever zijn nog helemaal schoon. Ze krijgt van de week medicijnen de pijn te bestrijden en dan is het maar afwachten hoe lang ze het nog volhoud.
Komende week heb ik een afspraak met mijn werkgever over hoe we mijn werkzaamheden gaan verdelen tijdens mijn verlof. Ik zit nu nog een beetje te twijfelen of ik moet aangeven dat het werken me best wel zwaar valt en dat ik graag wat minder wil gaan werken, ondanks dat ik maar 28 uur per week werk
Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Wij niet echt, hopelijk een begin maken met het inrichten van de babykamer, daar kijk ik wel naar uit
Even een ego-berichtje :
Damian kwam vandaag (komt hij wel eens vaker zo) bij me: Mama plassen poepen… Als hij dat zegt ga ik meestal met hem naar de wc met hem en zet hem op de wc. Hebben zo’n brilverkleiner… Vandaag toch iets langer op de wc laten zitten, samen de foldertjes lezen (mijn favo bezigheid op de wc :oops: ) En ik ging op een gegeven moment kijken en Damian heeft gewoon gepoept op de wc :dance: :dance:
Wij helemaal trots natuurlijk :mrgreen:
Pattycoat, wat een geweldig nieuws!!! Het wordt nu echt een grote jongen
Leuk he? Die mijlpalen! Ze groeien zo snel op!!! :thumbup:
Hier niet veel nieuws te vertellen. We hebben lekker veel gasten deze maand, dus dat houdt me lekker bezig :lol: Vandaag begonnen met ovu-testen. Ik verwacht namelijk ergens deze week m’n ovu.
:-*
Iev
Jeetje dames :shifty: Wat is het stil hier… Zijn jullie er nog??? hoe is het wachten, Natascha? Kan je je gedachten er een beetje vanaf houden? En Kimmie, goed aan het knuffelen?
hee Iev ik ben er nog ja…
T wachten is killing hoor, maar ben vandaag even met mijn benen terug op aarde gezet, ik had wel al wat kwaaltjes dus de hoop groeide natuurlijk enorm…en vanmiddag kreeg ik opeens wat licht bloedverlies…niet echt rood maar meer oranje.
Ben me natuurlijk rot geschrokken en de ivfarts meteen gaan bellen.
T is pas 8dg na de TP dus een menstruatie is t niet…punt 1 is t te vroeg, en punt 2 ik neem medicijnen die een menstruatie tegenhouden.
Dus wat t dan is…misschien een ader gesprongen?? Of het heeft te maken met het innestelingsproces.
Ik kan niet meer doen dan proberen nuchter te blijven en gewoon af te wachten. Hoe gaat t met jou?
Hey meiden, ja wij hebben goed ons best gedaan en nu zitten we in de laatste wachtdaagjes al heb ik al negatieve testen gehad :? Mijn lijf geeft weer allerlei signalen af vandaar :roll: Als ik NIET zwanger ben is er geen man overboord natuurlijk, want ik reken er deze cyclus niet echt op vanwege het onderzoek en ruim 2 weken oud bloedverlies. Maar dan moet mijn lijf me ook niet ineens zo in de maling gaan nemen, want dan ben ik even van het padje :shifty: Maar goed, we hebben nog wat dagen te wachten officieel natuurlijk dus who knows
Valentijn heeft woensdag zijn eerste zwemles gehad en hij vond het heel erg leuk, maar hij gaat NOOOIIIIIIT meer :lol: Hij kan nog niet zo goed o zijn rug drijven en moet dat wel proberen van juf en ja dat kan natuurlijk niet he :snooty: :mrgreen: Dat wordt dus leuk woensdag :silenced:
Verder is ons konijntje dood :kaars: nog geen 6 maanden en ze stond de afgelopen 5 weken bij mijn so en een boer daar aan de overkant had ook veel zieke konijnen, dus wrs iets overgewaaid of via vliegjes ofzo??! :thumbdown: Gelukkig dus wel dat ze al 5 weken weg was hier en geen onderdeel meer was van de jongens hun dagelijks leven :shifty: Valentijn moest nu wel heel erg huilen, maar het was ook snel over en ik heb hem er niet meer over gehoord.
Het is hier verder nu herfstvakantie, dus even geen stress 's morgens vroeg aankomende week :thumbup: :lol:
En nu ga ik slapen, want ik zit al een uur of 2,5 eigenlijk te gapen en met prikkende ogen achter mijn lappie, maar ja toch even alles een beetje proberen bij te houden En de afgelopen 3 dagen ben ik bijna niet online geweest (zeg maar rustig helemaal niet :lol: ).
:-* voor iedereen en ik hoop op heel snel heel goed nieuws voor ons drietjes
:-* :-* :-* :-*
Ooh Kimmie, ik hoop dat het raak is En Natascha, hoe voelt het bij jou??
Hier had ik gister een licht positieve ovu-test, dus ik denk dat ik vanavond of morgen de eisprong wel zal voelen. We maken er in ieder geval goed gebruik van. Ik zal mn banner volgende week ook even aanpassen zodat de rode dagen wat later vallen.
Nou Iev, klusze meis
:-* Ik kan er echt geen fluit van zeggen op het moment :? Het ene moment denk ik ja, morgen zou ik positief kunnen testen en het volgende ben ik ervan overtuigd dat ik na het weekend ongesteld ga worden :roll: Echt afwachten dus en dan ben ik zooo goed in :liar: :liar: :lol: We hebben in elk geval zonet een midweek CP geboekt :dance: Kreeg een kortingsbon van een vriendin en nu gaan we lekker eind november een midweek naar De Kempervennen en dan ook gezellig een dagje naar de winter Efteling :dance: Heb er nu al helemaal zin in :inlove: :inlove: :inlove:
Klinkt heerlijk, zo’n midweekje. En ik ben benieuwd wat het gaat worden vandaag… Of heb je stiekem al getest?? En Natascha? Kan jij nog wachten???
ik had gisteren getest maar die was negatief, was wel een beetje aan de vroege kant…dus we gaan zaterdag weer testen.
Hoe gaat t met jou Iev?
Patty wat goed van je ventje :inlove: :dance:
Kimmie, tja wij babbelen overal al he over onze zenuwen etc
Iev Ik hoop dat je geklus nu eindelijk een lief beebje mag brengen…
Ook voor jou Kim. Duurt nou al zo lang he?
Natascha, had al in je eigen topic geschreven: Ik hoop dat je gewoon te vroeg hebt getest en dat je volgend weekend een mooi duidelijk 2e streepje heb
Voor de rest van de dames :-*
Hier al 2 avonden moeilijk in slaap door enorm jeukende scheenbenen Ik smeer er nu bio-oil op in de hoop dat het weggaat, maar helpt niet echt. Ja voor eventjes :think: Iemand tips??
Iev, ik heb gisteren getest met een KV en een digi CB… de een geeft aan NIET ZWANGER, maar de KV geeft een heeeeeel licht streepje (ook wel zochtbaar voor Tim hoor trouwens ). Het blijft dus nog erg spannend, ik ga morgenochtend nog een KV test ertegenaan kwakken :shifty: Ik heb nog 2 KV testen en 2 digi CB testen, dus kan er even tegenaan :lol: Maar ik hoop dat er morgen een duidelijke 2e streep op de KV test verschijnt
Ik heb gisteren de KV test namelijk binnen de 5 minuten weggegooid omdat ie wit bleef en de CB dus negatief was, maar toch na een uurtje nog even gespiekt en toen dus dat streepje :wall: :wall: De testen van vorige week waren overigens na een halve dag nog even spierwit als 's morgens, maar toch lekker spannend weer :roll: :shifty: :lol:
Natas, hele dikke :hug: :hug: voor jou lieverd! Heb net al in je eigen topic ook geschreven, maar ik vind het echt heel knap dat je je er zo in kunt berusten hoor :hug: :-* :-*
Patries, balen joh die jeuk :? Ik heb het zelf ook al een week of 2 :lol: :lol: Dus ik heb geen tips voor je, ik ben ook nog zoekende naar een oplossing :roll: Sterkte ermee en laat het even weten als je wat hebt :thumbup:
Nou geen bloed hier, maar wel een spierwitte KV test, dus klaar voor deze ronde :thumbdown: Hopelijk komt de ongi nu wel snel door en kunnen we weer door. Door alles heb ik even een ongelooflijke baaldag en zwelg ik vandaag even lekker n zelfmedelijden Morgen doen we het weer leuk, maar nu even niet :shifty:
:-*
Kimmie :hug:
He Kimmie, jammer zeg :hug: Je hoopt er toch iedere maand weer op. OP naar de volgende ronde maar weer! En Natas? Moeten we voor jou duimen?
Ik voel helemaal niks. Maar dat is ook wel erg vroeg. Ik heb deze week bezoek hier van mijn vader en mijn broer. Dus dat leidt lekker af! Scheelt echt wel. Maar zaterdag gaan ze weg, dus de laatste ‘wachtweek’ zal ik het toch zonder afleiding moeten doen.
Ja buiten het hopen is er dan nog het voelen en het stomme lichte streepje van zondag :wall: Maar goed, vandaag even een lekkere offday met rotweer Lekker met mijn jongste kindje op de bank onder een dekentje met kopjes thee :inlove: En morgen weer vrolijk verder.
Jij sterkte met je wachtweek :hug: Wel gezellig dat je vader en je broer er nu zijn :thumbup: