Jan´10 stoppers#4:We duimen nog voor een paar...

Het bloeden is alweer gestopt. Was net een normale ongi van een dag of 4 a 5. Heb ook een test gedaan en daar kan ik al absoluut geen streep meer op ontdekken. Dus ik ga er vanuit dat ik rond de 19e mijn ovulatie heb. Ik laat de gyn afspraak maar even staan.

Iev wat vervelend voor je :hug:

Natascha, je hebt een nieuwe avatar. Leuk :inlove:

Goedenavond dames,

Het weekend is weer voorbij, helaas. Ik heb een heerlijk weekend gehad, maar baal toch een beetje dat ik morgen weer moet werken.

Iev, het zit je niet mee op het moment. Wel fijn dat je je - in ieder geval op dit moment - redelijk voelt, maar je moet het verdriet niet wegstoppen als het wel komt. Sterkte in ieder geval!

Kimmie, balen dat je nog steeds last van spotting hebt en daardoor je ei ei niet hebt kunnen benutten. Hopelijk heb je volgende maand meer geluk!

Wij waren van plan dit weekend de meubels voor de kinderkamer in elkaar te gaan zetten, maar dat is niet gelukt. Wel is inmiddels alle andere rotzooi die we in de ‘babykamer’ hadden opgeslagen daar weg en zelfs grotendeels opgeruimd en vandaag heb ik het huis weer eens even lekker schoongemaakt. Helaas daarbij wel weer iets over mijn grens gegaan, dus nu maar even verplicht op de bank en vanavond weer lekker op tijd naar bed.

Helaas moet ik de komende week weer een volledige week werken en eerlijk gezegd zie ik daar best wel tegenop. Het valt me best wel zwaar, voornamelijk omdat ik ontzettend moe blijf. Woensdag moet ik weer naar de gynaecoloog en dan wil ik de vermoeidheid toch eens gaan bespreken. Ook zit ik er een beetje aan te denken om van de week met mijn werkgever te praten en te kijken of ik per dag wat minder kan werken, maar aan de andere kant vind ik dat wel erg vroeg.

Ik denk niet dat ik er de komende dagen veel zal zijn, na het werk heb ik meestal geen zin meer om nog achter de computer te zitten. Ik meld mij in ieder geval zo snel mogelijk weer.

Fijn dat het vloeien weer over is Iev, hoop dat alles dan ook goed schoon is al had ik liever gehad dat het heel anders was gelopen maar dat spreekt voor zich hoop ik :hug: :hug:

Natas, idd onwijs mooie nieuwe avatar :inlove:

SaC, ik heb niet gezegd dat we hem niet gaan proberen te benutten hoor :lol: Wij doen ons best wel :wink: Ik denk alleen niet dat het wat wordt, maar de tijd zal het leren :pray: :wink: Hoop dat je met de gyn. en je werkgever wat kunt regelen zodat je je wat prettiger voelt :hug: En niet teveel doen he, maar ja dat is bekend :wink:

zoo hier nog even een update geven en dan is iedereen wel op de hoogte dacht ik zo :slight_smile:

Vandaag hebben we de TP gehad…het eerste rietje was al meteen raak.

2 nov mag ik pas testen…das over 3 wk dus.

en nu maar duimen :mrgreen:

Dan ook hier nog even :dance: :dance: :dance: :dance: :pray: :pray: :pray: :pray: :-* :-* :-* :-* :lol:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: voor Natascha!!! En voor Kimmie, Anouk, Face en mezelf: :pray: :pray: :pray: :pray: :: :: :: :: (gelukshormoontjes) :: :: :: ::

:-* :-* Duimen draaien hier ook overuren voor ons vijfjes :pray: :pray: :pray: :-*

duimen draaien hier ook voor jullie allemaal.

Natascha, ik ga heel hard duimen dat de tp in 1 keer gelukt is :pray:

Ook voor alle andere dames :pray: :pray:

He allemaal,

Ben hier weer eventjes niet geweest…Heb een aantal dingen meegemaakt,

een week geleden zijn wij naar de dokter geweest en die wilde graag een sperma-onderzoek doen bij mijn vriend…Gister de uitslag gekregen en die was niet zo goed…hij heeft weinig levende sperma cellen dus dat was enorm schrikken…maar wij blijven positief natuurlijk…Vrijdag horen we meer en hoe verder…

Verder blijf ik door duimen voor alle meiden hier die het nodig hebben…

:-*

O Face, wat een naar bericht. Ik hoop dat je vrijdag mer informatie krijgt.

jee Face wat erg voor jullie zeg :thumbdown:

misschien gaan ze t zaad nog eens testen, soms kan t zaad opeens na 3mnd enorm verbeterd zijn…er zijn zoveel factoren die de kwaliteit kunnen beïnvloeden.

sterkte meissie :hug: :hug: :hug:

Face wat een naar bericht. We blijven alsnog voor je duimen hoor :pray:

patty nog 2dg en je bent bij de 12wk grens :dance: :dance: :dance:

@Natascha1975 wrote:

patty nog 2dg en je bent bij de 12wk grens :dance: :dance: :dance:

Ja, maar dat weet ik ook pas vandaag :wink: Heb vandaag de termijnecho gehad en zij kwamen uit op 29 april. Ikzelf op 4 mei, dus ben gewoon al 5 dagen langer zwanger…Misschien dat ik daarom 5 dagen voor NOD positief testte :think:

ohwwwww wel lekker joh, gewoon een paar extra dagen :dance: :lol:

Heerlijk he? Ik was wel beetje verbaasd. Maar wel prettig idee hoor… Dat ik al zo dicht op de 12weken grens zit.

Hoe voel je je?

ik voel me wel goed, naarmate de dag vordert krijg ik wat meer buikpijn en dan moet ik mijn spijkerbroek echt open doen anders irriteert t me.

Dat is wel vervelend. Heb je geen last gehad van de tp?