Jan´10 stoppers#4:We duimen nog voor een paar...

Face :hug: :hug: :hug: Dat is natuurlijk heel erg pijnlijk, en heel herkenbaar ook :? :hug: Je had het moppertopic ook al gevonden zag ik :wink: Dat is ook wel even lekker, gewoon even lekker van je afzeuren zonder ver- of be-oordeeld te worden :thumbup: Sommige mensen hebben totaal geen idee wat het is en hoe het voelt om lang bezig te zijn of een kindje te verliezen, al is het nog zo klein geweest voor jou was het wel al je kindje :cry: :hug: En wat Natas ook al zegt, sommigen zijn ronduit tactloos en hebben geen idee hoe kwetsend iets kan overkomen wat misschien ergens nog wel goed bedoeld is. Maar goed, wij zijn er voor je en als je wilt kletsen, schrijf dan maar lekker van je af hier of in het andere topic en pb’en mag ook altijd :hug: :-

Natas, hoe is het nu met jou lieverd :-
Nog maar een paar daagjes :dance: :dance: :pray: :pray: Ik zit gewoon met je mee in spanning :shifty: Om jou dan he niet alleen om mezelf :wink: :-

Andere meiden :-
Hoop dat alles goed gaat :thumbup:

face dat is idd niet leuk als je vriendin zo reageert en dan ga je vanzelf wel goed nadenken of die vriendin werkelijk zo’n goede vriendin is.

Helaas leer je met dit soort dingen pas goed de mensen kennen.

Net als Kimmie zegt gooi t lekker eruit hier.

Voordat ik mijn zoontje kreeg hebben we 4 jaar in het ziekenhuis gelopen…en nu zijn we weer bezig met ivf om een kindje te krijgen.

En ook kimmie heeft t nodige meegemaakt en nog om haar wens in vervulling te zien gaan dus we begrijpen je heel goed.

Kimmie lieverd met mij gaat t goed, ik zit lekker in mijn vel, en vind deze week enorm omkruipen hahaha maar dat zal je vast herkennen he.

Ben ook zooo benieuwd met jou 5 okt :hug: :hug: :hug:

Bedankt jullie :thumbup: ! klinkt stom misschien maar ben blij dat er mensen zijn die me begrijpen en naar me luisteren…Nogmaals bedankt!

en uiteraard zal ik voor jullie duimen :pray: :pray:

Hallo meiden.

Ik kom ook weer even om de hoek kijken.

Nou vorige week zondag was ik dus weer ongi geworden baalde er echt heel erg van. En toen ik me moeder van de week sprak vertelde ze dat haar buurvrouw zwanger is. die is even oud als mij. Nou ik kon wel door de grond zakken en in janken uit barsten. Natuurlijk leuk voor haar. Maar ik wil ook. Mijn ma weet trouwens niet dat we zwanger willen worden.

Het lichtpuntje deze week ik wel dat we onze puppy, Engelse pointer, Jarov hebben opgehaald. die kost momenteel veel tijd en energie. Maar we genieten er heel erg van. Vandaag ook voor het eerst naar cursus met hem gegaan.

Nu over een paar dagen maar weer beginnen met ovu testen. ben benieuwd hoe lang mijn cyclus nu weer is.

Face. Ik begrijp je. Heb het zelfde gevoel.

Dat zelfde geld voor de vorige meiden die ook nog niet zwanger zijn.

Natas ik blijf voor je duimen. Spannende tijd ook voor jou

Natas en Kimmie, het wordt al snel 5 oktober!!! Ik denk aan jullie!! Hoop dat er allemaal goeie dingen uit zullen komen :pray:

Face en Anouk: het kan iedere maand zomaar ineens raak zijn. Ik was bij Owen in 2 rondes zwanger en nu ‘pas’ in de 9e ronde. En waarom??? We hebben eerlijk waar bijna iedere maand goed ons best gedaan :oops: Dus geef de hoop niet op. :hug:

Hier is het nog wat onwerkelijk. Ik zou haast vergeten dat ik zwanger ben. Heb absoluut nergens last van. Maar goed, geen bloed, dus alles zal wel ok zijn.

Mijn duimen draaien ook voor de rest van de dames… En idd het kan zomaar ineens raak zijn…

Ik heb er nu ook wat langer over gedaan dan bij mijn 1e zoontje.

Ik moet nog steeds het lijstje weer aan passen :oops: Maar ben zo moe de laatste tijd dat ik al rond half 9 in mijn bedje lig…

Goedemorgen dames,

Helaas lukt het mij niet echt om regelmatig langs te komen, ik wil wel, maar de energie ontbreekt vaak. Sorry :frowning:

Natascha, ik lees dat je weer met medicijnen begonnen bent en dat je dinsdag weer een echo hebt, ik blijf hopen dat het deze maand gaat lukken voor je.

Iev, wat fantastisch! Gefeliciteerd!! Fijn ook dat je weinig klachten hebt. En dat het onwerkelijk is nog kan ik mij wel voorstellen, dat heb ik ook af en toe nog terwijl ik inmiddels alweer 17 weken ben.

Face, welkom hier en veel succes! Het is best wel moeilijk om te zien dat anderen zwanger worden en dat het bij jou niet lukt, vooral als het dichtbij komt zoals bij je vriendin. Het is wel jammer dat je vriendin zo weinig begrip voor je toont en zich niet inleeft in jouw situatie, daar heb je vrienden voor lijkt mij.

Marbo, wat balen dat je zo ziek bent geweest, ik begon me al af te vragen of alles goed ging met je, ik zag je hier niet vaak en ook niet bij de maart-mama’s. Hopelijk knap je snel weer helemaal op. Gaat de zwangerschap wel goed?

Pattycoat, wat fijn dat je bijna geen kwaaltjes hebt, geniet ervan zou ik zeggen.

Kimmie, begrijpelijk dat het erg moeilijk is om hier te lezen over al die zwangerschappen. Wel ‘fijn’ dat je ongesteld bent geworden, je kan nu tenminste even verder voor de onderzoeken. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid en kun je er daarna weer voor gaan. Sterkte in ieder geval. Ik ga voor je duimen dinsdag!

anouk29, balen dat je weer ongesteld bent geworden. Ben je al eens naar de huisarts geweest voor je onregelmatige cyclus? Misschien is er wel een oorzaak voor en kunnen ze het op een eenvoudige manier oplossen (ik kreeg na een aantal onderzoeken medicijnen en was de tweede ronde met die medicijnen zwanger).

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben niet meer misselijk, alleen nog een beetje als ik te lang wacht met eten. Ik kan nog steeds niet tegen vlees, ik moet er niet aan denken om dat te eten ook.

Verder blijf ik heel erg moe, ik lig rond 20.00/20.30 uur in bed en slaap vrijwel meteen en met gemak slaap ik dan door tot een uur of 8 's morgens. Op mijn vrije dagen ga ik ook 's middags vaak nog ‘even’ liggen en dan slaap ik ook met gemak 2 uurtjes :oops: Verder ben ik slechts 4,3 kilo aangekomen, terwijl normaal de kilo’s eraan vliegen als ik stop met een dieet, dus ik vind het erg netjes en ben er ook wel een beetje trots op.

Ik denk dat dit grotendeels te maken heeft met het feit dat ik helemaal geen trek heb ik zoetigheid e.d., wel ben ik gek op groenten (en dan vooral komkommer en tomaat) en is het fruit niet aan te slepen.

Eerder deze week hebben we de eerste spullen gekocht, de babykamer is in bestelling en vrijdag werd de kinderwagen al bezorgd (terwijl ik donderdag nog een e-mail kreeg waarin werd aangegeven dat de levering 4-5 weken zou duren).

Fijne zondag nog, ik probeer wat vaker langs te komen, maar dat zeg ik steeds en vaak lukt het me gewoon niet.

Kimmie, Natascha, hoe is het gegaan???

Hier heb ik geen goed gevoel. Afgelopen weekend zei ik tegen mijn man: ‘Ik voel me helemaal niet zwanger’. En ik heb ook geen pijnlijke (.)(.) ofzo. Helemaal niks. Gisteravond had ik lichte kramp in mijn buik en vannacht verloor ik iets bloed. Vanochtend was dat ook wat klonterig. Dus ik denk dat het niet goed gaat.

owneeen Iev toch niet weer he meissie…laten we hopen dat t niks is en dat alles gewoon goed gaat :hug: :hug:

Bij mijn ging alles goed, baarmoederslijmvlies zag er prima uit :thumbup:

Volgende week dinsdag om 11.45 staat de TP gepland mits er een eskimo goed ontdooid, maar ze verwachten dat wel aangezien we er 8 hebben.

Iev :hug: Ik ga duimen voor je dat het toch niks is en dat je gewoon zwnager bent hoor… :pray: :pray:

Natascha :pray: Spannend volgende week. Hier duim ik voor een goede tp :pray: :pray:

Hier gaat alles zijn gangetje… Geen kwaaltjes. Wel erg moe 's avonds. Dus lig ik er vaak in rond 8 uur. Niet dat ik dan ga slapen. Meestal even GTST kijken en af en toe een film. Maar dan is het ook echt over voor mij. Ik hoop dat het minder zal worden…

Goedenavond dames,

Iev, Oh nee he meis, niet weer. Heb je al meer duidelijkheid?

Natascha, wat fijn dat het allemaal goed was en dat er volgende week een terugplaatsing gepland staat. Ik zal voor je duimen dat ontdooien goed gaat en dat ook de terugplaatsing het gewenste resultaat oplevert! Wordt er gewoon eentje teruggeplaatst of plaatsen ze er meer terug?

Pattycoat, vroeg naar bed is heerlijk, dat doe ik ook al sinds ik zwanger ben. Alleen red ik het niet meer om nog tv te kijken als ik in mijn bed lig, heel soms kan ik nog 2 bladzijden lezen voordat ik in slaap val :slight_smile:

Spannend volgende week de echo alweer, wat gaat de tijd snel. Wel grappig, de 13de moet ik ook weer naar het ziekenhuis.

Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje. Ik blijf erg moe en lig dus vroeg in bed, op de dagen dat ik vrij ben ga ik 's middags ook vaak nog even liggen. Mijn buik begint nu echt te groeien en dat is wel leuk om te zien, voor het eerst in mijn leven ben ik trots op mijn buik :slight_smile:

Vandaag was ik lekker een dagje (extra) vrij en ook gistermiddag had ik vrij genomen. Even lekker een paar dagen voor mijzelf, af en toe is dat zo lekker.

Oh nee he Iev :hug: :pray: :pray: Ik hoop zo hard voor je dat het niets is en dat alles goed gaat met frumpie in je buik :pray: :pray:

Uitgebreide update van het onderzoek staat onderaan pagina 60 (voor de geïnteresseerden :shifty: ). Alles is in elk geval goed en hopelijk kunnen we dit weekend mijn ei goed benutten :pray: Aan ons zal het in elk geval niet liggen :mrgreen: :inlove:

:-*

Helaas, het is, denk ik, al weg. Ik bloed al drie dagen en vanochtend was het zoveel dat ik denk dat ik het vruchtje ook al ben verloren. Dus ook wij gaan weer voor de volgende ronde…

Oh Iev :cry: Wat vind ik dit ongelooflijk verdrietig voor je/jullie :hug: Hoe voel je je er zelf onder nu?! Als je wilt kletsen, gewoon doen he, niet doen of het allemaal goed gaat (tenzij het gewoon echt goed gaat natuurlijk :-* ). Dikke :hug: :hug: :-*

ohneeeeeeen Iev wat vreselijk meid :hug: :hug: :hug:

idd wat Kimmie zeg als je erover wilt kletsen gooi t gewoon eruit hoor, want t is niet niks om een miskraam te hebben…en ook nog eens je 2de sinds een half jaar…sterkte meissie :hug: :hug: :hug:

Iev, wat een verdrietig nieuws. Ik was zo blij voor je. als je wilt praten zoals Kimmie en Natascha al zeiden, gewoon doen hoor :hug:

Goedemorgen dames,

Kimmie, succes het weekend, ik hoop dat je ei goed benut wordt!

Iev, he bah, nee he. Sterkte meis, ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen. :hug: :hug: :hug:

Bedankt dames. Maar gek genoeg voel ik me niet echt verdrietig. Bijna alsof ik het toch niet echt geloofd heb. Raar, ik kan er niet meer over zeggen. Maar nu heb ik zoiets van: ok, dit is gebeurd. Op naar de volgende ronde maar weer. Echt, het gaat een keer goed komen :pray:

Ik heb ook nog eens een flinke buikgriep gehad. Afgelopen donderdag echt helemaal leeggelopen en dus die MK erbij. Vrijdagochtend denk ik dat ik het vruchtje ben verloren. En nu vandaag, zaterdag, voel ik me nog steeds een beetje zwakjes. Ik loop niet meer leeg, maar heb gewoon niet veel energie. Slaap veel overdag. Gelukkig kwam mijn man donderdag vroeg thuis voor me. En vrijdag en zaterdag zijn hier weekend, dus ik kan lekker niks doen op de bank. Morgen zal ik wel weer ok zijn.

Als jij je goed voelt, dan is dat alleen maar fijn Iev :-* :hug: En het hoeft niet, maar het gevoel van verdriet kan ook van de week nog komen. En ook dan moet je er gewoon over schrijven als je dat wilt hoor :hug: Hoop dat het jullie ook snel weer gegund is :pray: :pray: :-

Hier heb ik nog steeds last van spotting :? Gisteren met afvegen zelfs wat helder rood bloed :think: Denk niet dat deze ronde iets gaat worden eerlijk gezegd. Denk dat het lang duurt nu met de spotting door het onderzoek ook van dinsdag (hoop ik eigenlijk, want anders duurt het wel heel erg lang, 2 weken sinds de 1e dag menstruatie :roll: ). We hadden ons al ingesteld op 2 maanden geen poging ondernemen, dus deze maand kunnen benutten voelde al als een beetje bonus :shifty: Maar goed, we klussen gewoon gezellig door en we zien het wel, maar ik hou er in elk geval sterk rekening mee dat het deze maand niks wordt…

Gezellig weekend allemaal verder :-
:-*

Hallo dames,

Iev, wat naar zeg. Veel sterkte.