Jan´10 stoppers#4:We duimen nog voor een paar...







Deel 2

Mochten er dingen veranderen, graag een pbtje

Meld :lol:



Mooi gemaakt Patries :inlove: :inlove:

Thanks

meld

Kimmie, had je me gisteren trouwens niet eventjes kunnen waarschuwen? Danhad ik eventjes gewacht met de lijstjes :wink: :mrgreen:

Da’s raar, want ik heb jou gisteren dus een pb gestuurd :think: :think: Ik vond het al zo vreemd dat je er niet op reageerde :oops: Maar nu zie ik hem ook niet in mijn Send lijst staan :think: :think:

Ik heb geen pbtje van je ontvangen… Maar maakt niks uit hoor… Ik maak de lijstjes met alle liefde :inlove:

Heel vreemd :think: :think: :think: Weet namelijk zeker dat ik hem verstuurd heb, want hij stond eerst een tijdje in mijn outbox alleen nu niet naar mijn sendlijst gegaan :think: KoK-kuren :lol: :lol:

Maakt helemaal niks uit :wink: :-*

Ik ben er ook weer.



Ik zag dat mijn uitgerekende dag staat op 8 januari. Wil je dit aanpassen naar 7 januari? Volgens mij komt de kleine uk net als Lars later, maar toch. We zullen het zien.

Ik zal het vanavond of morgenavond aanpassen

Hoi Meiden



Ik zal zo nog even het vorige deel bij lezen voor de laatste nieuwtjes…

Mooi gemaakt Patty!!!



Wij hadden vandaag weer een echo en oh wat hebben we genoten.

toch was het weer spannend toen ze begon met de echo, maar eenmaal het kindje en het hartje in beeld hebben we genoten. Hij/zij lag op de zij en keek recht in de camera zeg maar. Ineens begon het heel erg te bewegen en dat was zo’n mooi gezicht… :inlove:



Liefs

WAUW Kimmie wat zie ik nu???

Oh wat gaaf zeg!!!

Ik moet toch echt vaker proberen online te komen hier hihihi

Probeer er van te genieten meis

Weet uit ervaring dat het helaas niet mee valt :hug:



Kusss

Jippie, kimmie gefeliciteerd!!! ik blijf duimen draaien dat het goed gaat, ook voor de rest trouwens.

Pattycoat, mooi nieuw lijstje! Zou je bij het volgende lijstje mijn bevallingsdatum willen veranderen in 24-02-2011?



Groetjes

Kimmie, alles goed???



Helaas heeft bij ons de vakantie niks geholpen. Toch weer ongi geworden. Ik had het bijna al wel verwacht. Voorheen verwachtte ik eigenlijk iedere maand dat het wel zou lukken, maar nu ga ik er eigenlijk meer van uit dat ik toch wel weer ongi wordt. Had echt nooit gedacht dat het zo lang zou duren… We gaan misschien deze maand maar eens ovu-sticks kopen. Kijken of dat werkt.

He jammer Iev… Misschien idd ovutestjes doen. Zijn die redelijk geprijst daar?

Kimmie :hug: :hug:

Goedemiddag dames,



Ik zal mij ook even melden. Ik ben de laatste tijd niet erg veel online geweest, had er de energie niet echt voor en eerlijk gezegd werd ik door het lezen van bepaalde klachten enzo toch wel erg onzeker. Een tweede reden om even wat minder online te komen.



Afgelopen maandag hadden wij weer een echo, ook nu werd de termijn weer bevestigd, al had deze echoscopist het over een dag korter dan ik dacht (uitgerekende datum 13 maart). Nou ja… die ene dag zal niet veel uitmaken, dus ik ga niet alles helemaal aanpassen, bovendien, de kans dat ik die datum ga redden is erg klein (krijg ik van alle kanten te horen).



Ik heb de laatste dagen wel de indruk dat ik iets minder misselijk wordt en dat ik mij iets fitter ga voelen, al zijn er ook dagen dat ik merk dat ik toch mijn grens overschreden heb. Gisteren was zo’n dag.

Eerst gezellig met vriendinnetje op stap geweest, geluncht en toen nog lekker een kopje thee met overheerlijke chocoladetaart. Daarna mijn man naar het station gebracht en de boodschappen voor zijn verjaardag gedaan. Thuis boodschappen opgeruimd en toen ik om 21.00 uur op de bank ging zitten had ik het gevoel helemaal in te storten en kwamen de tranen heel snel opzetten.

En ik heb nu nog steeds het gevoel dat ik ieder moment kan gaan janken, straks dus nog maar even mijn bed in en dan een gezellige avond ervan maken.



Kimmie, hoe is het nou? Wat een onzekerheid allemaal. Hopelijk is het snel weer (wel) raak.



Iev, balen meis dat je toch weer ongi bent geworden. Ik hoop dat het ook voor jou snel raak is.

Heb je wel een lekkere vakantie gehad?



Marbo, fijn dat de echo helemaal goed was. Bij mij was er maandag ook eentje heel erg aan het bewegen, wat een geweldig gezicht is dat zeg. De andere strekte zich heel mooi uit voor de foto.





Ik zal zo snel mogelijk even de echo’s weer in het showforum plaatsen, ik denk alleen niet dat dat vandaag gaat lukken want ik moet nog een aantal dingen regelen :slight_smile:



Meiden, fijn weekend allemaal en tot de volgende keer.

Ook hier een kopie van de update van vandaag :cry:



Gisterenavond begon ik met stevige buikpijn links onderin, maar geen kramp ofzo en ook geen bloed… Vannacht beroerd geslapen, steeds veel buikpijn op dezelfde plek… Vanmorgen werd de pijn erger en heb ik toch het zkhs maar even gebeld omdat het zo lokaal bleef :think: Ze wilde dat ik kwam gelukkig om uit te sluiten dat het een EUG was. Eerst een uur wachten op een arts en toen een echo gehad en er was dus wel weer duidelijk een vruchtje te zien :cry: Maar was wel al duidelijk dat het niet goed was omdat de vruchtzak groter was dan de grootte van het vruchtje verhoudingsgewijs (maar dat wist ik zelf ook al dat het niet goed was). Alleen toen was er dus ineens angst en lichte paniek bij de dienstdoende arts, ze vroeg of ik toevallig eerder een ks heb gehad “uh ja 2… hoezo??”. Ze dacht dus te zien dat er helemaal geen slijmvlies of wat dan ook tussen de vruchtzak en het litteken van mijn ks zat :shock: Ik moest gelijk aan Cath denken :cry: Ze heeft ons vervolgens naar een andere kamer laten komen met een beter echo apparaat en daarop was het heel duidelijk te zien :thumbdown: Zij was op dat moment nogal bang gezien de buikpijn en alles, dat er wel een miskraam aankwam, maar dan via het litteken de buikholte in :shock: Maar ze ging wat fotootjes maken en dan overleggen met een andere gynaecoloog… Er schoot gelijk door mijn hoofd dat het nu dan klaar was en dat er nooit een 3e zou komen :cry: Tim was ook behoorlijk van slag :cry: :hug:



De andere gyn. vond het ook niet heel betrouwbaar allemaal, maar in overleg mocht ik toch naar huis en moest ik bellen als ik ineens meer pijn kreeg. En sowieso maandag weer bellen om van de week nog een echo te laten maken. Einde van de middag voelde ik ineens op de bank “bloep” dus snel naar de wc… Hele broek vol bloed, overal doorheen gegaan :sick: Toch nog even die arts gebeld en op zich is ze blij dat ik vloei, dat betekent hoogst waarschijnlijk dat het via de goede weg eruit komt in elk geval. Mocht ik toch meer pijn krijgen dan alsnog bellen. Ik mag als ik dat wil morgen ook nog voor een extra echo komen om te kijken of alles weg is, maar dat vind ik niet nodig, ik wacht dan van de week wel af. Maar ze was in elk geval heel lief en ze heeft toch het hele weekend dienst, dus zij wilde het graag voor ons doen :thumbup:



Er moet bij een volgende zwangerschap dus wel heel erg goed nagekeken worden hoe het litteken zit ten opzichte van de bm en de vruchtzak enzo :? Jippie, nog een extra zorg erbij :roll: :frowning: Komende maand wordt alles met cd’tjes gedaan hier in elk geval om alles even rust te geven daarbinnen, maar verder ziet zij ook geen reden om langer te wachten. Ik ga wel maandag even mijn eigen gyn. vragen om een gesprek om te weten hoe hij nu tegen alles aankijkt met betrekking tot deze miskraam weer :cry: :think: Maar goed, het komt in elk geval dit keer spontaan af en dat is toch wel prettig :shifty: Weer een curettage hakt er zo in en het risico op complicaties neemt natuurlijk ook toe als je steeds zo kort op elkaar gecuretteerd wordt :thumbdown:




Liefs :-*

Kim

Ook hier Kimmie een dikke :hug: