Jan´10 stoppers#4:We duimen nog voor een paar...

He gets, Kimmie. Ik wist niet eens dat dat kon. Het zit je ook niet mee :hug:



Ja, wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Lekker bij vrienden in Singapore gelogeerd, dus fijn in een gewoon huis met wasmachine, koelkast, grote tuin met zwembad en een hele fijne, grote speelkamer voor hun 4 kinderen. Ideaal natuurlijk voor Owen. We hebben allemaal genoten.



Ik heb nu een setje ovu-tests gekocht. Moet beginnen op dag 12, dus dat is ergens volgende week. Ben benieuwd of het gaat werken.

Oh Kimmie, het zit je echt niet mee. Wat balen meis, ik hoop dat je snel wat meer geluk hebt.



Iev, dat klinkt als een heerlijke vakantie. Hopelijk heb je met die ovu-testen snel een positief resultaat op een andere test.

:-* :-* Thnx meiden! We gaan vol goede moed maar door :pray: :pray: Moeilijk, maar geen andere keuze als we graag een 3e kindje willen…

hey meiden…ik kom ook weer meeschrijven, heb alles lekker van me af kunnen zetten en nu gaan we er weer tegenaan.



Mijn menstruatie begint op gang te komen…ivfafdeling is al gebeld en t balletje is gaan rollen, ze hebben al een plekje voor eind Sept voor me gereserveerd :dance:



Kimmie hier ook een dikke :hug:



Sac fijn dat alles goed gaat en je iets beter begint te voelen :dance:



Iev we gaan samen met Kimmie voor een zomerkindje he :mrgreen:



Patty: hoe verloopt jouw zwangerschap tot nu toe? Wanneer heb je de eerste afspraak bij de VK en echo?

Wat lekker dat er al een plekje gereserveerd is voor je :thumbup: Zijn je pijnklachten met je menstruatie nog te handelen?



Hier gaat het wel lekker, maar wel vreselijk onzeker :roll: Ik heb mijn 1e afspraak pas 22 september bij de vk. Denk dat ik dan zo’n 2 weken later pas een echo krijg :? Maar ja ik ben wel positief. Heb al aardige kwaaltjes, die ik ook niet bij Damian had (sportbeha is momenteel wel nodig :shock: ) Menn wat doen mijn (.)(.) zeer zeg. Voor de rest af en toe wat weeiig en van de week mijn 1e obstipatie gehad :wall: Wat ben je blij als je eindelijk weer geweest bent zeg…

Patries, zou jij mijn NOD op 25 september willen zetten voor het lijstje? Hopelijk gaat het weer op een natuurlijke manier oppikken :thumbup: Morgen om 14:50 heb ik een echo en donderdag om 9:10 een gesprek met de gynaecoloog, hopelijk krijgen we dan wat antwoorden op de vragen die we hebben na dit weekend :pray:

Kimmie ik zal hem van de week aanpassen…



Iev, kan je mij je NOD dan nog even doorgeven?

Da’s goed hoor :wink: Ik had nog niks doorgegeven vandaar :lol:

@Kimmie1976 wrote:

Da’s goed hoor :wink: Ik had nog niks doorgegeven vandaar :lol:




Vandaar dat er ?? stonden :wink: Gaat helemaal goedkomen hoor…

Ja dat weet ik :lol: En dat is ook logisch omdat we het niet wisten, maar ik ga nu even uit van een menstruatie over een week of 4 :pray: :thumbup:



Ik heb mijn ‘gezellige’ verhaal van gisteren van de echo in het topic bij arm om je schouder gezet en ik heb zojuist telefonisch een klacht ingediend tegen de echoscopiste… Ik moet het ook nog schriftelijk doen, maar daar ga ik vanavond als de jongens slapen even rustig voor zitten :thumbup: Ik moet nu eigenlijk boven stofzuigen, maar ik ga even lekker een stukje Ugly Betty van gisteren kijken :mrgreen: Over 25 minuten moet ik alweer weg om Joon op te halen van de psz en dan Valentijn van school halen om 12 uur.

Pat, heerlijk he, die zwangerschapskwaaltjes :mrgreen: . Ik voel gewoon dat het deze keer helemaal goed gaat bij jou. Probeer er maar van te genieten, meis :thumbup:



Kimmie, ik hoop dat je antwoord krijgt op je vragen bij de gyn. Je hebt wel in een rollercoaster gezeten het afgelopen half jaar zeg.



Natascha: Yep, we gaan voor een zomerkindje!!! Het moet nu toch eens gaan lukken bij ons drieen. Het wordt anders zo stil hier :shifty: :wink:



Zet mijn NOD maar op 24 september. Ik weet het niet precies, maar ergens rond die datum zal het wel zijn.

Ik doe even heel “makkelijk” maar ik heb mijn update in mijn eigen topic gezet. Als alles “goed” gaat krijg ik rond 7 oktober een hysteroscopie :thumbdown: De echo van dinsdag laat toch een afwijkend beeld zien rondom het litteken en de gyn. denkt dat dat wel eens de reden zou kunnen zijn van de herhaalde miskramen :cry: En de enige manier om dat allemaal goed in beeld te krijgen is door echt binnen te kijken :shifty: Nu dus duimen dat het meevalt en dat het anders goed op te lossen is :pray: :pray: :pray: Maar tot die tijd mogen we dus absoluut niet zwanger raken…

:hug: :hug:

Kimmie, ik wist niet eens dat dat kon. :hug:

Iev, van wat wist je niet dat het kon? Het onderzoek of een complicatie door het litteken? Toevallig vanavond een vriendin gesproken die weer een kennis heeft die dus ook een hysteroscopie heeft gehad onlangs door complicaties met zwanger worden na een ks :thumbdown: Uitslag weet mijn vriendin nog niet, die hoort ze maandag pas, maar ik ben wel heel erg benieuwd eigenlijk wat daar uitgekomen is :shifty: Al weet ik dat iedereen anders is hoor, maar het is nu zo dichtbij allemaal ineens :frowning:

We blijven duimen voor je Kimmie… :hug: :-*

Natascha, welkom terug. Fijn dat het weer wat beter gaat en hopelijk gaat het eind september wel allemaal lukken.



Pattycoat, de tijd gaat snel hoor, voordat je het weet zitten we alweer op 22 september. Maar daar wil ik nog niet aan denken, want dat betekent dat ik weer aan het werk ben, en mijn vakantie is net pas begonnen :slight_smile:

Wel fijn dat je er bij deze zwangerschap wat meer vertrouwen in hebt.

Weet je wat goed helpt tegen obstipatie: Stimulance van Nutricia. Een sinaasappelsap met 6 verschillende soorten vezels. Je vindt ze in veel supermarkten bij de Zonnatura-producten. Ze zijn koud het beste te drinken. Ik neem er nu iedere avond een en heb weinig last van verstopping.



Kimmie, ik heb je verhaal in je eigen topic nog niet gelezen, maar het zit je allemaal niet mee. 2010 is niet echt jouw jaar blijkbaar. Sterkte in ieder geval en hopelijk komt er iets uit het onderzoek 7 oktober. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. :hug: :hug:





Met mij gaat het steeds wat beter. Ik ben minder misselijk (alleen nog als ik gestresst ben) en ook kan ik 's avonds wat langer opblijven :). Helaas ben ik de afgelopen dagen geveld geweest door een flinke verkoudheid en een keelonsteking. Inmiddels voel ik mij gelukkig wel weer wat beter, maar ik ben nog niet helemaal fit. Normaal kruip ik lekker mijn bed in als ik mij beroerd voel, maar de afgelopen week moest ik wel werken omdat ik nu lekker vakantie heb. Dus echt kunnen uitzieken heb ik nog niet.



Ondanks dat ik niet meer zo misselijk blijf ik wel moeite houden met eten. Er zijn best een aantal dingen die ik niet meer kan verdragen, waaronder vlees. En dat terwijl ik normaal echt een vleeseter ben. Maar ach… het is voor een goed doel :slight_smile:



Vorige week heb ik ook de eerste controle gehad bij de gynaecoloog gehad, alles was goed en ik had niet echt vragen. Het enige dat ik graag wilde weten was of ik extra vitamines nodig had nu ik bijna geen vlees eet, maar als ik wel af en toe wat vleeswaren eet en probeer zo nu en dan een stukje vlees te eten was dat niet nodig.

Ook heeft ze nog even een echo gemaakt om te zien hoe het met de kleintjes ging, ze waren allemaal lekker aan het zwemmen, helaas heb ik dit keer geen fotootjes meegekregen.

20 september heb ik de volgende afspraak staan, nu bij een andere gyn, maar ach… ik had al gehoord dat ik iedereen op de afdeling wel gezien zou hebben voordat ik ga bevallen.

Ook is de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt. 27 oktober is het zo ver. De tijd gaat wel snel, van de week zitten berekenen, na mijn vakantie hoef ik nog maar (maximaal) 4,5 maand te werken dan ga ik met verlof. Wel heeft de gynaecoloog nog gezegd dat ik er rekening mee moet houden dat ik niet door kan werken tot 34 weken, maar dat ik eerder moet stoppen.



Meiden, geniet nog even van deze prachtige zondag. Ik ga even lekker luieren en genieten van mijn vakantie.

Hallo lieve dames,



Allereerst een hele dikke knuffel voor Kimmie, wat een ellende allemaal, ik leef met je mee en hoop dat jullie nu jullie tegenspoed hebben gehad, en dat de voorspoed nou maar mag komen, en flink!!!

Pattycoat, wauw 22 september, lijkt inderdaad nog ver weg, maar dat is het zo hoor, nog ff volhouden en dat het kleintje maar flink gaat groeien.

Sac, tja de misselijkheid, das inderdaad heel erg balen, en je kan er zo weinig aan doen. Troost je, het wordt minder, echt, en dan is het ineens over!

Natascha, fijn dat jullie vol goede moed weer ervoor gaan! Daar heb ik echt zwaar respect voor, en ik hoop ook voor jouw dat er voorspoed aankomt, hebben het nu wel een beetje gehad met dat tegenspoed.



Hier gaat het gelukkig weer beter, nadat ik me weken beroerd heb gevoeld en niet helemaal lekker in mijn velletje, dit hormonen enzo zijn toch sterke dingetjes. Bijna vakantie, waarbij we aan bovenverdieping gaan beginnen, we “verhuizen” van slaapkamer en gaan babykamer inrichten ( alleen nog een beetje de basis dingen, de rest komt later.

a.s donderdag weer een afspraak bij de vk, paar weken terug termijn echo gehad, “pimmetje” was al behoorlijk aan het springen en hartje klonk krachtig, en super. Ook daarvan zijn de cliches dus waar.



Tot de volgende keer en een knuffel voor jullie

:hug: :hug:

Femmertje, leuk dat je ons even een update geeft van je zwangerschap :thumbup:



De groene dagen komen eraan. Tenminste: volgens de banner. Ik heb vandaag en gisteren een ovu-test gedaan, maar die zijn nog hardstikke negatief. Ik ben benieuwd of die test ook aangeven wat ik zelf meestal aan mijn lichaam voel. Soms voel ik kramp, alsof ik de eisprong ook echt voel, en ik zie het ook aan mijn afscheiding. Dus kijken of die symptomen gelijk op gaan met de ovu-test. Tot nu toe wel, want zowel ovu-test als mijn gevoel zegt dat er nog niks aan de hand is.



Ik blijf het vreemd vinden. In januari gestopt en in september nog steeds niet zwanger en zelfs aan de ovu-test. Ach, hopelijk werkt dat.

femmertje, de misselijkheid gaat steeds beter, ik kan alleen nog niet tegen de lucht van gebraden vlees, en dat is balen want ik ben altijd een flinke vleeseter geweest.

Wat fijn dat jij je ook weer wat beter gaat voelen. Veel succes met verhuizen en het inrichten van de babykamer. Wij zijn nu een beetje aan het kijken en ik kom zoveel leuke dingen tegen. Dat maakt het niet makkelijker.

Succes bij de vk donderdag.



Iev, ik kan me best voorstellen dat je baalt dat je nog niet zwanger bent. Ik hoop dat het snel raak is en ga zeker voor je duimen. Gebruik je groene dagen maar goed!





Wij hebben nu lekker vakantie, maar zijn allebei nog erg verkouden en dat maakt het er niet leuker op. Ik slaap slecht omdat ik veel lig te hoesten, verder heb ik nog steeds erg weinig energie en heb ik het gevoel tot niets in staat te zijn.

De misselijkheid is gelukkig wel grotendeels weg, ik heb er alleen nog last van als mijn man vlees gaat bakken. Gisteren ben ik :sick: de tuin in gelopen. Als iemand mij ooit gezegd zou hebben dat ik geen vlees meer zou lusten had ik die persoon uitgelachen, daar kon ik mij nooit iets bij voorstellen. Verder heb ik nog erg weinig trek in eten en moet ik mijzelf bijna dwingen om iets te eten. Wel heb ik veel trek in fruit, dus vitaminen krijg ik genoeg binnen, maar het is wel lastig dat er nu nog meer dingen zijn die ik niet lekker vind of niet kan verdragen. Het maakt het eten maken niet makkelijker.



Ik ben mij de laatste tijd op internet aan het oriënteren op de dingen die we moeten gaan aanschaffen. Wel erg leuk, maar ook wel moeilijk. Ik zie zo veel leuke dingen en ik ben toch al zo slecht in het maken van keuzes. Wat dat betreft is internet toch wel geweldig. Anders zou ik iedere dag naar al die winkels moeten om te kijken of ik iets echt mooi vind :slight_smile: