Jan´10 stoppers#4:We duimen nog voor een paar...

Kimmie :hug: :hug: :hug: :hug:

Iev succes met de wachtweken en geniet van het bezoek :inlove:

Goedenmiddag dames,

Iev, spannende tijden weer voor jou. Fijn dat je de nodige afleiding hebt in de vorm van gasten.

Natascha, jeetje wat spannend allemaal! Sterkte de komende dagen! Hopelijk duidt het bloedverlies op een positief iets.

Kimmie, wat balen dat je lichaam andere signalen geeft dan de uitslag van de testen.

Hoe is de tweede zwemles van Valentijn gegaan? Wat balen van het konijntje, kan me voorstellen dat de kinderen daar verdrietig om zijn, ook al maakt het al een tijdje niet echt meer deel uit van het gezin.

Geniet lekker van jullie vakantie, al moet je nog even wachten tot het zover is. Leuk ook een dagje naar de Winterefteling!

Pattycoat, de beste tip is niet de meest eenvoudige: niet krabben dan heb je ook minder last van jeuk. Maar het blijft een vervelend iets. Ik hoop dat je er inmiddels wat minder last van hebt.

Hier gaat alles redelijk. Met de zwangerschap gaat het allemaal goed. Helaas heb ik vorige week gehoord dat mijn oma niet lang meer zal leven. Enkele weken geleden is ze geopereerd aan darmkanker en nu zit haar hele lichaam onder de uitzaaiingen. De artsen verwachten dat ze de kerst niet meer zal halen, dat kwam wel even hard aan. Ik hoop nu alleen maar dat ze niet te veel pijn zal krijgen.

Ook heb ik deze week mijn lievelingskat moeten laten inslapen. Tot voor kort was hij nog heel erg gezond. Twee weken terug zag ik ineens dat hij een dikke buik kreeg en vorige week werd hij erg sloom en at en dronk bijna niet meer. Zondag zijn we al naar de dierenarts geweest, maar toen leefde hij weer redelijk op. Helaas van heel korte duur. Sindsdien wil mijn andere kant al mijn aandacht hebben, hij wijkt alleen van mijn zijde als mijn man in de buurt is.

Woensdag had ik de 20-weken echo, omdat de kindjes niet helemaal mee wilden werken kon niet alles nagekeken worden. Over 3 weken moeten nog een keer een echo laten maken om die laatste dingen na te laten kijken. De dingen die ze wel konden zien waren in orde. Een van de kindjes wilde niet laten zien wat het gaat worden, de andere liet zich wel tussen de beentjes kijken en de echoscopiste kon met redelijke zekerheid zeggen dat het een jongetje zal worden.

Verder heb ik een erg goed gesprek gehad met mijn werkgever. Sinds deze week werk ik wat minder uren per dag en ga ik wat minder vaak naar kantoor. Mijn werkgever was erg positief over mijn voorstel en werkt gelukkig heel erg goed mee.

Fijn weekend nog!

SaC, wat ontzettend verdrietig zeg van je oma :cry: Eerst zo’n zware operatie en dan toch nog overal uitzaaiingen :hug: Ik herken dit van mijn opa in 2005, die heeft dan nog een jaar na de operatie geleefd, maar met veel pijn en narigheid en achteraf had hij het liever anders gedaan :kaars: En ook nog je kat in laten slapen :cry: Helaas ook weer herkenning daar, ik heb mijn lievelingskat (ook mijn 1e eigen kat) in moeten laten slapen toen (zo bleek achteraf) ik ruim 3 weken zwanger was van Valentijn, alleen wist ik pas een week later dat het zo was. Maar gelukkig ook goed nieuws dat je kindjes het goed doen en dat je zelfs al van 1 het geslacht weet :inlove: Maak je je zorgen over de echo van 3 weken of geloof je het wel en zie je het leuk als een extraatje :thumbup: De test was hier niet helemaal donker, maar wel duidelijk genoeg om aan te geven dat er wel degelijk iets gebeurd is helaas. Het is gewoon hetzelfde als eind augustus alleen heb ik nu geen echo gehad. Maar ik bekijk het nu maar als menstruatie en we gaan er gewoon weer voor :pray: Ik ben 10 november jarig en als het goed is heb ik rond die periode ook weer mijn eisprong, dus ik hoop op een mooi en blijvend verjaardagscadeau :inlove: :pray:

Tim heeft net het ledikant uit elkaar gehaald en gaat dit nu even naar zijn ouders brengen om het daar op te slaan :frowning: Niet leuk, maar moest gewoon nog gebeuren. Valentijn is bij mijn ouders logeren en Joon slaapt :zzz: Mijn appelmix en het deeg voor mijn appeltaart staan nu even een uurtje in te trekken en te rusten, dus ik heb even rust in de tent :thumbup: :lol:

Nou hoop dat verder met iedereen alles goed gaat :-* :-*

Kimmie, de uitzaaiingen bij mijn oma gaan heel snel, binnen een week waren haar longen en lever ook ineens besmet. Ik heb het bij mijn andere oma ook meegemaakt, die heeft nog een paar maanden in het ziekenhuis gelegen voordat haar lichaam het eindelijk opgaf. Dat was voor zowel mijn oma als de familie best vervelend, ik hoop dat zo’n proces deze oma bespaard blijft.

Ik merk wel dat dit soort nieuws (en het inslapen van mijn kat) nu iets harder aankwam dan ‘normaal’. Maar het komt wel goed.

Ik maak mij eigenlijk niet zo heel veel zorgen over de echo over 3 weken, zie het meer als een leuk extraatje. De echoscopiste vertelde dat alles wat ze wel kon zien en beoordelen dat dat goed was. Er waren een paar kleine dingen die niet beoordeeld konden worden.

Wat balen dat het steeds niet goed wil gaan bij jullie. Ik gun het jullie (en de rest van de meiden hier) zo. Ik ga voor je duimen voor een geweldig verjaardagscadeau!

Geniet even lekker van je rust!

Jeetje joh, erg he dat de rotziekte zo enorm kan vreten :evil: :cry: Mijn opa is echt nog een jaar thuis geweest, waarvan de eerste maanden na de operatie bij mijn ouders in huis. Maar het was gewoon echt te erg om te zien en dat gun je echt niemand hoor :cry: Ik begrijp heel goed wat je bedoelt dat het nu harder aankomt. Wij (Tim en ik) hebben het ook beiden sinds we kinderen hebben, dan komt al dat soort verdrietige nieuws ineens veel harder aan lijkt wel :cry: Dat gaat ook niet meer over volgens mij :shifty:

Tweede zwemles ging trouwens goed, maar weer zegt hij nu dat hij niet meer wil zwemmen :roll: Ach ik bekijk het gewoon per week en met een snoepje voor na het zwemmen zal hij wel snel om zijn, dat was dit keer ook zo :oops: :mrgreen: Kinderen zijn soms zo makkelijk :lol: :lol: :lol: Morgen lekker vrijzwemmen met mijn moeder, Valentijn en Joon :thumbup: Daar heeft ie dan wel heel veel zin in :thumbup: En ik ook :inlove:

Het is inderdaad een rotziekte, hopelijk komen er snel nog betere medicijnen beschikbaar zodat mensen in de toekomst niet meer zo hoeven te leiden.

Ohoh… dus van die emotionelere buien kom ik niet meer af? Patricia waarschuwde mij ook al, nou ja… we zien het wel. Het komt vast wel goed.

Fijn dat de tweede zwemles ook goed gegaan is en helemaal fijn dat hij het vrijzwemmen nog steeds leuk vindt. Dat is het belangrijkste. Geniet ervan!

Nee van die emoties kom je niet meer af hoor :lol: :lol: Be prepared :mrgreen:

Natascha, hoe gaat het met je?

Kimmie, Ik las weer een hoop gebeurt bij jullie :hug:

SaC, emo-kip wordt je door die hormonen en daar kom je echt niet meer vanaf… Na de bevalling wordt het wel wat minder (althans bij mij was dat zo) Maar is nooit helemaal weg.

Vandaag weer veel in de auto gezeten. We hebben een andere auto gekocht. Niet zo heel jong, maar in ieder geval groot genoeg. De kinderwagen past nu samen met de boodschappen in de kofferbak en we hebben achter nu ook deuren. Dat scheelt straks wel met 2 kinderen achterin. Nu was het nog wel te behapstukken, maar straks wordt het wat lastiger… Wij zijn er helemaal blij mee.

Daar gaan we weer: op naar de volgende ronde :frowning: Ik begin het nu toch wel moeilijk te vinden en de eerste gedachten over een doktersbezoekje beginnen zich te vormen. Bestaat er zoiets als een te korte luteale fase? Volgens mij is die bij mij namelijk minder dan 14 dagen. Eens even surfen.

Iev :hug:

Iev damn wat balen zeg :hug: :hug: dat bestaat wel hoor, ik ken iemand die had altijd maar een cyclus van 21 dg…dus haar eisprong was altijd een week nadat ze ongesteld werd.

wij zijn vandaag gestart met poging 2…15nov de echo en een week later de TP.

Spannend Natascha, mijn duimen blijven draaien…

Voor jullie allemaal hoor :pray: :pray:

Oh Natas :shock: :shock: :dance: :dance: :dance: Wat een goed nieuws joh :dance: :inlove: :inlove: :inlove: Zou het dan toch nog samen lukken :wink: :pray: :pray: :-* :-* En heel veel succes vast voor morgen met je 1e examen :pray: :thumbup: :-

Iev, dat bestaat idd en er is plenty over te vinden op inet :thumbup: Gebruik je al ovutesten eigenlijk? Daarmee zou je ook goed kunnen kijken wanneer je je eisprong precies hebt en of die idd heel vroeg komt?! Sterkte en succes in elk geval :hug: EN bij een gyn. aankaarten kan natuurlijk altijd, je hebt sowieso al een reden vind ik met 2 miskramen :hug: :hug: :-

Natas, ik hoop dat het net als bij Odin nu ook in de 2e ronde raak is :pray: Heb je verder al iets gehoord over je sollicitatie?

Kimmie, ja ik heb nu 2x ovu-sticks gebruikt. Maar ik voel m’n eisprong ook meestal, dus ik weet uit meerder rondes dat er geen 14 dagen tussen zit. Ik zal het eens allemaal gaan opschrijven. Dat is ook de reden dat ik hier meestal neerzet wat er met m’n lichaam gebeurt. Nu kan ik het misschien nog terugvinden en samenvatten voor een eventueel doktersbezoek. Maar ik denk dat we nog een ronde proberen met ovu-testen. Misschien in januari naar een gyn. Allemaal gedachten die zo door m’n hoofd tollen vandaag…

Dames, veel succes. Ik hoop dat het nu snel raak mag zijn.

Iev, ja ik voel hem ook meestal idd en ik zie het duidelijk aan het doorzichtige en rekbare slijm :sick: :mrgreen: Alleen afgelopen maand niet omdat ik toen vanaf dag 1 van de menstruatie ruim 2 weken gevloeid en oud bloedverlies heb gehad :? Toen was het zo’n zooitje en kort voor mijn eisprong zou moeten zijn heb ik dat onderzoek gehad waar ik best buikpijn van heb gehad, dus afgelopen maand was het even niet waarneembaar zeg maar :shifty: Maar ik begrijp je helemaal hoor, dat het allemaal door je hoofd maalt :hug: :hug: Ik schrijf hier ook veel op met dezelfde reden trouwens :thumbup: Ook om mijn hart te luchten, maar ook zodat ik nog eens dingen kan nakijken voor ziekenhuisbezoek enz :thumbup: Sterkte meis, ik hoop dat een ziekenhuisbezoek in januari om hele andere en dus leuke reden zal zijn :pray: :-*

Topper, dankjewel :thumbup: Jij alweer ruim 30 weken :inlove: Gaat alles goed?!

Goedemorgen dames,

Hoe is het hier?

[bPattycoat][/b], ik zal er dan maar mee moeten leren leven dat ik wat emotioneler wordt, ik krijg er wat moois voor terug :smiley:

Natscha, succes met de echo morgen! Ik ga voor je duimen.

Iev, balen dat het weer niet gelukt is, ik hoop dat je de komende maand wat meer succes hebt. Ik kan mij voorstellen dat je zo langzamerhand wat onzeker wordt en aan ziekenhuisbezoek gaat denken. Succes in ieder geval.

Kimmie, ook jij heel veel succes en sterkte.

Wat is het hier rustig de afgelopen dagen. Ik ben een tijdje niet zo actief geweest op het forum en dacht dat ik heel wat gemist zou hebben, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

Met de zwangerschap gaat het hier allemaal goed, ik zit alweer op de 23 weken, de tijd gaat snel. De kindjes groeien goed, en mijn buik ook. Voor het eerst in mijn leven ben ik zelfs trots op mijn buik :mrgreen:

Verder begint alles om mij heen iets rustiger te worden, tenminste dat hoop ik. Afgelopen week is mijn oma overleden door middel van euthanasie. In drie weken tijd is ze heel erg snel afgetakeld en hoewel dit toch wel verwacht kwam en het beter voor haar is kwam de klap bij mij erg hard aan. Mijn oma is de laatste paar jaar heel veel voor mij gaan betekenen en eigenlijk kan ik het nog niet zo goed bevatten, afgelopen vrijdag was het afscheid en morgen is de crematie. Eerlijk gezegd hoop ik dat het daarna even wat rustiger wordt, want ik heb het gevoel een beetje mijzelf voorbij te lopen.

Gecondoleerd met het verlies van je oma Saskia :cry: :hug: Al is het vaak een keuze geboren uit noodzaak met euthanasie, het blijft altijd moeilijk :cry: :-*

Hallo Meiden,

Ik weet het,Het is alweer even geleden dat ik hier ben geweest.

Dus ben ook weer erg benieuwd hoe het met jullie is natuurlijk…

De laatst keer dat ik hier was vertelde ik dat we te horen hadden gekregen dat mijn vriend weinig bewegende spermacellen heeft. :cry:

Wij zijn nu in het ziekenhuis geweest en daar werd ons verteld dat ze zeker wel wat voor ons kunnen betekenen en dat het echt wel goed gaat komen ze hebben zo gezegd even een zetje nodig.

8 dec. moeten we terug komen en dan horen we meer.

Dus dit is weer even een up-date van mij…

Groetjes Face

SaC, gecondoleerd met je oma :hug: En verder goed om te horen dat je trots bent op je buik! Geniet ervan, meid!

Natas: succes met de echo!!! :pray:

Face, ik hoop dat het snel lukt met dat extra zetje :pray: Ik ga ook maar eens een afspraak maken met de gyn. Deze maand nog even afwachten, maar als ik ongi wordt, ga ik snel bij de gyn langs.

Kimmie, hoe is het met jou? Jij ook veel succes deze maand :pray: