Jan´10 stoppers#4:We duimen nog voor een paar...

Face, hoop dat het helpt meis :pray: :hug: En dat we snel een positief bericht kunnen lezen hier :thumbup:

Iev, ik hoop dat je niet ongi wordt meid en dat een gyn. allemaal niet nodig is :pray: :pray: Hier wat vage “klachtjes” maar ik wil er niet teveel aan ophangen :shifty: We zien het wel, nog een weekje geduld :shifty:

Goedenavond allemaal,

Kimmie, iemand verliezen is inderdaad nooit leuk en vaak erg moeilijk, maar eerlijk gezegd (hoe hard het ook klinkt) is het wel een fijne gedachte dat Oma haar einde zelf heeft kunnen kiezen en dat ze niet onnodig lang heeft hoeven lijden. Al had ik stiekem wel een beetje gehoopt dat ze de geboorte van mijn kindjes nog mee had kunnen maken. Maar ze was heel blij te weten dat er weer twee achterkleinkinderen aan kwamen.

Face, ‘fijn’ dat ze je in het ziekenhuis wel kunnen helpen. Hopelijk gaat het dan snel. Sterkte in ieder geval!

Iev, Dank je wel! Ik hoop dat jij (en de andere nog niet zwangeren hier) ook snel een mooie buik zullen hebben waar je trots op kan zijn.

kom hier ook even buurten…

Sac gecondoleerd met je oma meissie :hug:

Je zwangerschap begint op te schieten nu he.

Iev hoe gaat t met jou?

Face:Spannende tijden dus voor jullie…hopelijk kunnen ze een mooi behandelplan opstellen voor jullie.

Met mij gaat t goed, donderdag weer een TP.

Ik ben er nu veel rustiger onder dan de vorige keer.

Heb ooit bij Odin voorspelt dat ik meteen zwanger zou worden met IVF en dat is uitgekomen…tijdje nadat Odin geboren werd heb ik gezegd, bij een 2de kindje zal de eerste poging mislukken en de 2de poging zal t raak zijn…hahaha stel je toch voor dat t weer uitkomt.

Maar goed ik laat me niet meer gek maken want heb me de vorige keer echt 1,5week zwanger gevoeld, had ook alle kwalen, maar nadat ik wat bloed verloor 13dg na de TP verdwenen alle kwalen…dus zal nu niet meer zo snel denken dat t raak is.

Hier gaat het goed. Weer lekker aan het ovu-testen deze week. Gisteren nog negatief, maar zal een dezer dagen wel positief worden. Dus de komende 2 weken worden weer spannend voor ons, dames! Ik denk wel dat we allemaal geleerd hebben dat het toch geen zin heeft om heel vroeg op signalen te letten en gewoon af te wachten tot NOD. En (helaas) zelfs dan duurt het nog even voor alles goed genesteld is en helemaal zeker is. Dus het heeft geen zin om ons ruim van tevoren druk te maken. We kunnen nu toch niet veel anders doen dan afwachten. (Goede woorden, maar oh zo moeilijk om in de praktijk toe te passen :wink: )

Ja precies Iev :wink: :hug: Ik moet nu ook wachten tot dinsdag en de ene dag denk ik “ja ik voel dit en dat” en de volgende dag voel ik amper iets :roll: Ik heb me ook heel stellig voorgenomen om te wachten met testen dit keer :angel: Op zijn vroegst test ik pas dinsdagmorgen :wink: En dan nog, het blijft een groot onzeker avontuur en onbezorgd wordt het nooit meer :frowning: Maar ik wil er zo ontzettend graag van kunnen genieten als het nog een keer mag :pray: Het wordt voor ons de laatste en bij Joon heb ik ook wel genoten hoor, maar al die tijd het gevoel gehad dat het niet de laatste keer was en het dus ook niet als zodanig beleefd. Hoe ik het dan wel beleefd zou hebben als zou het mijn laatste keer zijn, ik heb geen idee :eh: :shifty: Maar het is gewoon een gevoel. Nou ja, we wachten en wachten en wachten en dan… wachten we nog wat meer :? Duimen draaien in elk geval voor een snelle positieve ovu-test voor jou om mee te beginnen in elk geval :-* :-*

Natascha, de zwangerschap begint inderdaad op te schieten, ongelooflijk hoe snel dat gaat maar wel geweldig.

Spannend morgen weer een terugplaatsing. Ik ga voor je duimen dat je voorspelling uit gaat komen. En dat het deze keer raak is.

Iev, ook voor jou is het dus weer even spannend. Ik blijf duimen en hoop dat ook jij gelukt hebt deze maand!

Kimmie, spannend dus weer, ik hoop dat je snel mag genieten en dat het dit keer wel goed blijft gaan.

Wij hebben vandaag weer een echo gehad om een paar laatste dingen na te kunnen kijken, bij de vorige echo konden ze een paar dingen niet zien. Helaas was ons jongetje ook dit keer een beetje eigenwijs. Eerst had hij een handje/armpje voor zijn gezicht en daarna lag hij weer met zijn rug naar de camera. Dus het gezichtje kon nog niet bekeken worden, maar voor de rest zag alles er goed uit.

De andere was dit keer iets minder eigenwijs en liet zich wel goed bekijken. We weten nu ook dat de tweede een meisje gaat worden. Dus onze dag kan eigenlijk niet meer stuk, we hoopten allebei dat dit een meisje zou worden :inlove:

ahhhhhhhhhhhh wat leuk Sac een jongen en een meisje…mooier kan bijna niet he :inlove: :inlove:

Dat is mijn idee ook!

Wauw Saskia :inlove: Fijn dat alles sowieso echt goed is :dance: En dan ook nog een meisje bij jullie kleine jongetje :inlove: Helemaal leuk zo’n koppel van verschillende smaken tegelijk :inlove: :thumbup:

Heerlijk, SaC, een jongen en een meisje :inlove:

Kimmie, hou je het nog een beetje vol? Of ben je toch in de verleiding om te testen??? :mrgreen:

En Natascha, ik zie dat er weer een tp is geweest. Ik duim voor je :pray:

Ik had gisteren duidelijk mijn eisprong. Ik had vreselijke kramp in mijn buik. Kon er bijna niet van lopen. Dus nou maar weer de klok re-setten en twee weken wachten :pray:

Goedemiddag dames,

Wat is het rustig hier… hoe gaat het met iedereen?

Kimmie… heb je al mogen testen?

Iev, hoe gaat het bij jou? Word je al wat wijzer van de ovulatietesten?

Natascha, hoe is de terugplaatsing gegaan?

Ik hoop voor jullie alle drie eindelijk eens op goed nieuws meiden.

Hier gaat het allemaal weer een beetje zijn gangetje. Afgelopen week ben ik voor het eerst iets minder moe geweest, wel heel veel last van rug, maar als ik voldoende rust neem merk ik dat dat wel beter gaat. Al is dat rust nemen wel iets dat ik nog steeds erg moeilijk vind. Maar het gaat steeds beter. Ik begin de babytjes nu ook echt te voelen en dat is wel een erg leuk gevoel. Ik ga er steeds meer van genieten.

Afgelopen week hebben we weer wat spullen besteld, daar krijg ik ook steeds meer zin in, ik wil de dingen een beetje af hebben. Aan de andere kant is het ook nog wel erg vroeg om nu alles al klaar te willen hebben. Beetje dubbel :slight_smile:

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.

Tot snel!

hey sac wat fijn te lezen dat alles goed gaat, heerlijk he als je ze voelt bewegen :inlove: :inlove:

Ik vond de spulletjes kopen ook zo geweldig…dan wordt t zo echt.

Mijn TP ging prima…er zitten er 2 in mijn buik…en nu maar afwachten.

Onze officiële testdatum in 9 dec, 3 wk na de TP…maar vanaf volgende week donderdag zou ik al kunnen testen…maar probeer t vol te houden haha.

Wat spannend Natascha, nog 2 weken wachten voordat je mag/kan testen. De duimen draaien overuren hier.

Het bewegen is inderdaad heerlijk. Ik ben er heel enthousiast over, vind het af en toe jammer dat mijn man het (nog) niet kan voelen. Het is zo apart.

Voel me soms ook wel een beetje onwetend. In mijn omgeving zijn best wel veel moeders en die hebben het allemaal natuurlijk al een keer meegemaakt.

Ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden naar hoe het zal zijn als ze straks geboren zijn. Ik kijk er best wel naar uit :slight_smile:

SaC, lekker gewoon gaan shoppen hoor! Is helemaal nog niet te vroeg om alles al klaar te hebben!!! Voor je het weet, komen ze heel vroeg. Of je wordt zo zwaar dat je niet meer wilt shoppen. Dan kan je het maar beter nu doen :hand:

Superspannend, he Natas??? Ik zou niet kunnen wachten tot de 9e als ik jou was.

Ik heb geen idee hoe het nu gaat. Ik voel niks, maar het is ook pas 7 dagen na ovu. Dus nog erg vroeg. Ik zit ook in dubio: moet ik een afspraak maken met de gyn voor vlak na NOD? Voor het geval het niet raak is? Of eerst afwachten tot NOD? Maar als ik bel, kan ik meestal pas ruim 2 weken later komen. En dat is dan na m’n volgende ovulatie. En ik hoop dat hier in Dubai al vrij snel dingen als hormonen gegeven kunnen worden als ik onze geschiedenis vertel. Mijn eigen diagnose is namelijk dat we wel bevruchting van een eicel kunnen hebben, maar dat innesteling niet zo goed lukt. En volgens mij is dat met hormonen misschien wel te helpen. Een vriendin van mij had iets soortgelijks en kreeg dus al vrij snel progesteron van de dokter. Snappen jullie het nog??? :shifty:

Hey Sas, ja hier zaterdag en maandag getest en helaas negatief, maar werd netjes dinsdag ongesteld :thumbup: Dus wel weer een nette 29 dagen cyclus. We gaan gewoon maar door he :wink: Heerlijk hoor dat jij je frumpies al zo lekker kan voelen :inlove: :inlove: :inlove: Blijft dat ook het meest magische gevoel vinden :inlove: En voor je het weet wordt hub bont en blauw geschopt in bed, dan zou hij willen dat ie het niet kon voelen :mrgreen: :wink: En idd lekker shoppen :thumbup: Nu voel je je nog lekker fit en kun je alles redelijk rustig overzien :wink: En met de levertijden van bepaalde dingen is het helemaal niet gek om nu al te beginnen hoor. Lekker van genieten dus en niet over nadenken :lol:

Iev, ik heb natuurlijk geen idee hoe het daar gaat in Dubai, maar als ik jou was zou ik idd gewoon de afspraak maken, je kunt hem altijd nog afzeggen toch :think: Succes meis :thumbup: :hug:

Natas, duimen draaien overuren voor Essie en Mo :pray: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :-*

Dames,

mijn duimen blijven hard voor jullie duimen…

Natascha, ik hoop dat de tp gelukt is en dat je een mooie test mag hebben 9 december.

Sas, jou zie ik regelmatig. maar wat leuk dat je een jongen en meisje krijgt.

Hier gaat het mwa… Loop sinds afgelopen maandag voor 50% in de ziektewet. Mijn rugbanden zijn te gespannen, waardoor ik mega veel last van mijn onderrug heb. Loop al bij een fysio. Ik moet 21 december weer terug komen en als dan ook met lopen verergert, dan krijg ik een bekkenband.

Voor de rest gaat het wel lekker… 15 december horen we hopelijk of we roze of blauwe muisjes mogen serveren.

hey meiden…

Jee patty rustig aan doen met je bekken/rug he, helaas weet ik er alles vanaf… :hug: :hug: :hug:

Kimmie we gaan er weer voor he lieverd :hug: :hug: :hug:

Iev: gewoon een afspraak maken hoor!!! heb je die tijd in elk geval al gewonnen mocht t deze maand niet raak zijn :hug: :hug:

Iev, shoppen enzo zou ik wel willen, maar dat hou ik niet zo lang meer vol :slight_smile: Maar het schiet hier lekker op nu. We hebben eigenlijk alleen nog wat kleine dingen nodig, zoals een badje, lampen, gordijnen en het belangrijkste kleding.

Ik zou gewoon alvast een afspraak maken bij de gyn, dan hoef je niet onnodig lang te wachten als het niet ‘raak’ is. Je kunt de afspraak natuurlijk altijd weer afzeggen (en stiekem hoop ik voor je dat dat nodig is).

Kimmie, balen meis dat het niet weer niet gelukt is, maar wel fijn dat je cyclus weer normaal is. Succes in ieder geval!

Echt fit voel ik me al een paar weken niet meer, dus shoppen is soms al wat lastig, ook omdat ik erg veel last van mijn rug heb en dat na een stukje lopen alleen maar erger wordt. Ik shop veel op internet, maar dat is toch niet altijd even leuk.

De grote dingen hebben we inmiddels al in huis. We waren gewaarschuwd voor lange levertijden, maar hebben er nog niet echt mee te maken gehad. De meubels werden na een week al bezorgd, de kinderwagen na een dag en een aantal losse spullen die we besteld hadden na 3 dagen :slight_smile:

Pattycoat, Jij was er nog laat bij gisteren :slight_smile:

Ja ik kon nog niet slapen. Dat krijg je als je zoveel ligt… Straks ga ik naar de bios. Eens kijken of die Harry Potter weer te gek is (maar daar ga ik wel vanuit)

Ja, ik heb de afspraak gemaakt. Maar pas op 19 december en dat is volgens de laatste berekening misschien wel net na m’n volgende ovu. Stiekem hoop ik dat die afspraak gebruikt kan worden als eerste afspraak bij een eventueel postieve test :shifty: En anders wachten we gewoon af wat ze gaat zeggen en wat voor traject we ingaan.

Pat, ongelooflijk dat jij alweer zover bent! Het leek pas gisteren dat je zwanger raakte! Ik hoop dat de fysio je kan helpen, want anders wordt de 2e helft wel erg zwaar.