Jan´10 stoppers#4:We duimen nog voor een paar...

Iev, ik hoop ook dat fysio iets doet. Op dit moment doen we heel weinig. Eerst moet de spanning van mijn rug eraf. Daarna kunnen we pas eventueel met oefeningen gaan beginnen.

Als ik 21 a 22 weken ben, gaan we kijken of de pijn ook erger wordt met lopen, dan wordt er eventueel gedacht aan een bekkenband.

Ik had het me in ieder geval heel anders voorgesteld, maar ja… Voor de rest mag ik niet mopperen.

patty vervelend ja als je t aan je bekken hebt, bij mij begon het met 14wk en met 17wk kwam ik al voor 2u per dag in de ziektewet.

Ik heb ook lang met een bekkenband moeten lopen…en helaas ook nog heel lang na de bevalling.

Mede door mijn bekken ben ik voor 45% afgekeurd…heb vandaag voor t eerst gewerkt en voel t al meteen :(.

Waarom vertel ik je dit…nou om je aan te moedigen alle instructies goed op te volgen en consequent strx je oefeningen te blijven doen.

Sterkte :hug: :hug:

Natascha dat is ook niet niks zeg…

Ik ga ook echt die oefeningen straks doen enzo… Ik moet nog zolang voordat het mei is… Om 2011 te beginnen in bed en er niet meer uit komen zie ik niet zo zitten. Heb Damian hier ook rondhuppelen natuurlijk…

Oh meiden, zou ik zwanger zijn??? :pray: :pray: :pray: Vandaag is dag 28 en ik zie nog niks. Voel wel allerlei steekjes in mijn baarmoeder al een paar dagen. Kan natuurlijk van alles betekenen :shifty: Omdat mijn eisprong op vrijdagavond was, denk ik pas zaterdag te gaan testen (of eventueel vrijdag als ik niet meer kan wachten). Tenzij natuurlijk de :evil: komen. Gelukkig heb ik weer bezoek in huis. Dan heb ik wat afleiding en gaan de dagen sneller.

Natascha, en jij, en jij, en jij??? :pray:

Spannend Iev :pray: :pray:

Natascha ik duim voor jou dat deze tp een succes is :pray:

Hier zit ik een beetje met mijn handen in het haar :cry: Damian heeft nog steeds zo’n last van zijn billen. Ik mag er niet eens een thermometer in doen, dan gilt hij het al uit en strekt zich zodanig dat ik niet eens bij zijn billen kan komen. Ook verschonen wilt hij niet meer. Dan is het ook gillen… Ik weet echt niet meer hoe ik hem kan helpen. Ik word er zelf zo naar van als ik hem zo zie :cry:

Heb net een afsrpaak gemaakt bij de huisarts. Ik hoop dat zij iets voor hem kan betekenen, want het is zo sneu :cry:

Gisteravond zat ik er ook even helemaal doorheen. Damian had 's middags toen we bij mijn sm aankwamen alleen maar liggen huilen, omdat hij het zo koud had. En dan met zijn darmpjes/billen :cry: Even een flinke huilbui gehad en daarna voor mijn eigen gerustheid, de angelsound erbij gepakt. Ik vond het hartje in 1 keer, dus wel weer beetje blij.

Jawel!!! Yesssssss!!! Joepieeeeee!!!

Ik zeg dit wel, maar ik voel dit nog niet. De test is positief!!! Maar gezien mijn geschiedenis durf ik nog niet echt blij te worden. De komende 2 weken zijn nog erg kritiek voor mij. Daarna ga ik het misschien lichtelijk geloven. Maar hier een beetje dansen en spingen helpt wel :dance: :dance: :smiley:

wowwwwwwwwwwww Iev gefeliciteerd meissie :dance: :dance: :dance:

Kan me voorstellen dat je erg bang en onzeker bent…maar hopelijk mag nu alles goed gaan!!! :pray: :pray:

Denk dat t bij mij niks gaat worden :cry:

Hallo allemaal,

Iev, ik wil je toch alvast voorzichtig feliciteren. We duimen dat alles goed mag gaan.

Hoe gaat het met de rest?

Iev, ook van mij een voorzichtige felicitatie. Wat een goed nieuws.

Natascha :hug:

wow topper je bent al 35wk :shock: :shock: wat gaat dat snel zeg.

Met mij gaat het wel redelijk…heb alleen ontzettend last momenteel weer van mijn bekken :wall: :wall: heb gisteren Odin te vaak opgetild en gedragen…tja dan krijg je dat.

Verder wat veel zitten piekeren, want ik had net een paar dg een nieuwe baan toen ik m alweer heb opgezegd…de arbeidsomstandigheden waren echt 0,0.

Afgelopen woensdag hier een test gedaan…helaas negatief, maar we doen van t weekend nog een…je weet maar nooit of het te vroeg was.

Toch maar opgezegd je baan? Ik las in je topic al over de werkcondities. Jammer, het leek je zo leuk werk. Maar ja… je moet er ook prettig werken natuurlijk.

Ik duim voor je dat je gewoon te ongeduldig was en dat je te vroeg hebt getest :pray: :pray: :pray:

Hier gaat het op mijn rug na wel aardig. Damian was gisteren wel ziek. Vandaag al veel minder. Hij had nu in ieder geval geen koorts meer. Heb hem naar de kdv gebracht, want hij heeft sinterklaasviering vandaag. Ga hem nu ook weer ophalen, was voor 1,5uur. Dus ik ben benieuwd hoe hij het heeft gehad, aangezien hij niet wilde blijven :think:

ohhhhhhhh denk dat t wel goedgekomen is aangezien hij sinterklaasviering had :lol: :lol:

wanneer gaan jullie de kerstboom opzetten? Wij a.s zondag

:lol: :lol: Daar heb ik nog niet eens over nagedacht. Denk het ook wel zondag. Altijd na sinterklaas… Of woensdag.

Damian heeft zich wel vermaakt op de kdv. Hij heeft een koffertje gekregen met klei, dus vanmiddag maar eventjes saampjes kleien :mrgreen:

he?? Dat heeft Odin ook gekregen hahahahaa.

Een doorzichtig klein koffertje met een rol klei…2 figuurtjes…een rollertje en een mesje :lol: :lol:

Zaten meerdere rolletjes klei in, in allerlei felle kleurtjes met wat vormpjes en een mesje erin :lol: :lol: Ach… Sinterklaas moet ook maar wat verzinnen voor zo’n grote groep :wink:

hahahaha das waar, maar wel leuk dat hij het naar zijn zin gehad heeft :inlove:

Gelukkig wel… Was al zo bang dat ik gebeld zou worden.

Yesssss Iev :inlove: :inlove: :inlove: Hier gewoon een gefeliciteerd hoor meis :-* :-* Ja het kan helaas nog alle kanten op, maar NU ben je zwanger en dat verdient toch een dikke felicitatie :inlove: En in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst he, dat geldt ook voor het negatieve :hug: :-* :-* Ik heb makkelijk kletsen hoor ik weet het, want ik weet maar al te goed waar je nu doorheen gaat/moet :hug: Maar helaas moeten we door die eerste paar stress weken om uiteindelijk tot het mooie resultaat te komen :-* Kruip even lekker onder een steen de komende weken en als je wat nodig hebt gil je maar (hoeft niet zo hard hoor, Natas en ik zijn waarschijnlijk heel dicht bij je namelijk :wink: :-* ).

Voor de rest ook dikke :hug: en :-*

Dank jullie wel, meiden. Jullie zijn lief :-* Ja, meer dan gewoon afwachten kunnen we nu niet. Op dit moment voelt het alemaal goed. Dus :pray: dat dat zo blijft.

Natas, een dikke knuffel van mij :hug: Hopelijk is Kimmie volgende maand aan de beurt en de maand erop jij. Uiteindelijk moet het ons toch allemaal gaan lukken.

Hey Iev, fijn dat het zo goed voelt meis :inlove: :pray: Hier zal het deze maand denk ik niks worden ben ik bang :frowning: it nu rond mijn ei, maar door allerlei werkperikelen staat Tim zijn hoofd echt even niet naar klussen (en wie weet ook helemaal geen 3e meer :frowning: maar dat is nog even niet aan de orde :pray: :pray: ). We zullen zien :pray: :pray: :-*