Jan´10 stoppers#4:We duimen nog voor een paar...

Ik begrijp je volkomen.

Ik heb precies het zelfde. Vaak plassen (of zit dat in me hoofd)

Als ik me broek aan trek (die niet meer als gegoten zit) voel ik me buik.

En volgens mij lopen wij gelijk. Maar ik voel me helemaal zwanger. Of zit het weer tussen me oren?

Iev, het kan zijn dat in je broodje restjes van noten zat… Lees je hier ook weleens op verpakkingen dat het gemaakt is waar ook noten verwerkt worden…



Iev ik duim voor je hoor… Ik vind die wachtweken ook zo lastig…Daarom ben ik nog nooit overtijd gegaan :oops:



Anouk, je kan altijd dingen voelen. Dat is zo vervelend aan ons lichaam… Helemaal als je bezig bent voor een kleintje lijk je alles te voelen…

Nou heb ik weer een nachtje geslapen en denk ik: het was vast niks. Nu voel ik niks meer en weet ik zeker dat het tussen m’n oren zat… Dit gaat een lange week worden :?



Nee, het zijn vast geen noten. Want hoewel ik daar wel allergisch voor ben, is het nou ook weer niet zo erg dat ik van een klein beetje zo’n uitbraak krijg. Meestal alleen wat kriebel in m’n keel/mond. Maar ik heb wat gesurfd op internet en ben erachter dat het wel eens een scombroid vergiftiging kan zijn. Dat is een voedselvergiftiging die voorkomt bij o.a. tonijn, ook uit blik. En de symptomen zijn precies zoals ik had! Zeer vergelijkbaar en vaak verward met allergie. De verhalen op het net komen precies overeen met mijn verhaal. Dus misschien was het toch geen allergie. Over een tijdje zal ik eens wat tonijn proberen en kijken wat er gebeurt. Ik hoop dat dit het was en dat ik niet de rest van m’n leven tonijn moet mijden en met medicijnen moet rondlopen.

Kan ik me voorstellen Iev. Ik hoop dat het eenmalig was met de tonijn.

Anouk, hoe voel je je? Nog steeds het gevoel dat je zwanger bent???



Ik weet het echt niet meer. Eigenlijk voel ik niks bijzonders meer. Dus toch maar afwachten. Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag ga testen. Mijn ovu was op zondag, dus eerder is waarschijnlijk te vroeg. En hier valt het weekend op vrijdag en zaterdag en ik vind het wel fijn om dan te testen.

Spannend Iev :pray:

spannend Iev, ik ga heel hard voor je duimen :pray: :pray: :pray: :pray:

NHatascha, hoe gaat het nu bij jou? Laatste pil genomen toch??

Hey patty lief dat je t vraagt…ik heb idd zaterdag de laatste pil genomen…sinds gisterenavond heb ik al wat ongikrampen, dus verwacht m ergens morgen wel…heb meteen pcm al genomen en nog een pilletje waar diclofenac in zit…hopelijk heb ik die Zaldiar niet nodig.



Op de 2de cyclusdag mag ik beginnen met de stimulatie van het baarmoederslijmvlies…dus we mogen bijna starten :dance: :dance:

Spannend hoor… Ik blijf voor je duimen :pray:

Ook hier draaien de duimen voor de dames (en heren).

Ik heb geen idee hier zo ? heb wel de hele tijd een soort van spierpijn in me buik. Iets of wat misselijk. Maar goed ben nu ook ziek. Oftewel ik heb geen idee. Ik beeld me geloof ik iedere maand weer van alles en nog wat in. Heb wel testen in huis gehaald. Dus van het weekend ga ik testen. we krijgen in ieder geval volgende week al een kleintje. Een puppy. Erg leuk, kijken we ook erg naar uit.



nou Natasja ik ga ook voor je duimen.

En ik hou jullie op de hoogte.



Groetjes Anouk

Iev, Dat is wel erg druk… een kleintje van 2 en dan een tweeling erbij. Ergens weet ik ook wel dat het allemaal goed gaat komen, maar zo heel soms heb ik even mijn twijfels, ach… dat zal er ook wel bijhoren.

Wat schrikken zeg zo’n allergische reactie. Hopelijk was het een eenmalig iets.

Het weer weer spannend voor jou he… nog 3 dagen te gaan.



anouk29, welkom hier. Jammer dat het nog niet gelukt is om zwanger te worden.

Toen ik met ovulatietesten bezig was heb ik ook wel gehad dat ik rond mijn ovulatie erg gevoelige tepels had, dat kan een kwaaltje zijn dat bij je ovulatie hoort.

Een onregelmatige cyclus is erg lastig, heb je enig idee hoe dat komt? Het hoeft niet te beteken dat je niet vruchtbaar bent, maar als het heel onregelmatig is heb je wel een verminderde kans op bevruchting (omdat er minder eitjes vrij komen. Ik had daar ook heel erg last (mijn cyclus varieerde van 23 tot 280 dagen) van en mijn huisarts heeft mij redelijk snel doorgestuurd naar het ziekenhuis, na wat onderzoekjes en een diagnose (PCOS) heb ik medicijnen gekregen en twee maanden later was ik zwanger!



topper2008, de twijfels zijn alweer een heel stuk minder. Ik heb altijd goed met kinderen overweg gekund, dus waarom zou het nu niet goed gaan :slight_smile: Ik ben soms gewoon heel erg onzeker (over alles hoor, niet alleen over mijn zwangerschap)



Natascha, wat balen dat je door die medicijnen last hebt van obstipatie. Wat mij overigens goed helpt daartegen is ‘Stimulance’, een sinaasappelsap met 6 verschillende soorten vezels. Volgens mij is het van Nutricia. Ik neem tegenwoordig dagelijks een pakje en het gaat bij mij nu lekker.

Ik ga duimen dat er in ieder geval eentje is die goed ontdooid!



Kimmie, wat ben je scherp, ik had het nog niet gezegd. Maar ook die zijn schoon hoor, ik douche lekker iedere dag eventjes :slight_smile:





Hier gaat verder alles wel lekker. De misselijkheid ben ik eigenlijk helemaal kwijt, heel soms heb ik er nog last van als ik te lang gewacht heb met eten. Wel ben ik nog steeds ontzettend moe. 's Nachts slaap ik met gemak 10 uur en in de vakantie ben ik ook vaak 's middags nog even gaan liggen. Nu kan dat helaas niet meer, het werkende leven is weer begonnen en dat is duidelijk te merken.



In de vakantie zijn wij wel begonnen met kijken wat we allemaal nodig hebben. De wagen hebben we inmiddels al uitgekozen (we moeten nu alleen nog even de kleur bepalen) en verder zijn we een lijst aan het maken van wat we waar willen bestellen, binnenkort gaan we daarmee beginnen.



Gisteren ben ik weer bij de gynaecoloog geweest. Alles was weer goed. Het zijn wel twee druktemakertjes en ik vind het heerlijk om te zien (zie showforum voor 2 fotootjes). Ik heb nu wel ijzertabletten gekregen, dat schrijft deze gyn altijd voor bij een tweelingzwangerschap, dus die neem ik maar netjes, in dit geval is voorkomen beter dan genezen zei hij :slight_smile:



Ik ga mijn best doen weer wat actiever mee te schrijven. Tot snel!

Hoi dames,



ik ben weer terug :mrgreen: 4 buizen bloed lichter, maar ach… is eenmalig als het goed is.

Weer veel info gehad enzo. Ik had naast de vk die 4 mei erbij was ook een studente verloskundige. Die heeft de hele intake gedaan.

Ik mag morgenochtend de vk bellen en dan gaat ze kijken of ze morgen een echo kan maken. Ook kan ik bellen voor een termijnecho.

Als het morgen eventueel niet lukt, gaat ze haar best doen voor een andere oplossing, als ik maar wat meer zekerheid heb :mrgreen:



Zo maar even bellen met het ziekenhuis :mrgreen:

Hallo dames.

Nou ja mijn ovulatie is dus onregelmatig maar tot nu toe nooit langer geweest dan 45 dagen. na de eisprong ben ik altijd keurig netjes 14 dagen laten ongi.

Ik hoop maar dat ik zwanger ben. Want ik heb nog al last van moodswings. Ik spring bij het minst op geringst uit me vel en ben momenteel erg emotioneel. Voel me super gestrest. Zelfs zo erg dat ik heb besloten te stoppen met mijn studie. Nu heb ik ook wel een paar heftige jaren achter de rug en we zijn we sinds drie maanden verhuist. En in dit huis kom ik eindelijk tot rust. Dus ik ben of gewoon over strest of zwanger. Maar dat laatste zal wel niet. Misschien dat ik zo wel even een vroege tester ga halen om te zien of ik zwanger ben, kan ik dat ook uit me hoofd zetten.



Groetjes Anouk

anouk vreselijk die onzekerheid he en vooral als je zo onregelmatige cyclussen hebt, ik heb daar van nature ook last van, ik had soms cyclussen van 75 dg, dat hebben me toen heel wat testen gekost.

Vervelend dat je zo’n zware jaren gehad hebben, op naar de betere jaren met een kindje :hug: :hug:

En ik zou ook een test doen hoor, dan weet je in elk geval iets…succes :pray:

Spannend!!! Testen!!! Laat je ons snel weten wat het is?



Ik voel niet veel, behalve dat ik m’n baarmoeder ‘voel’. Of beeld ik me dat in? :think: Ik heb geen test in huis, dus kan niet morgen testen. Maar ga hem, denk ik, morgen halen en dan vrijdagochtend doen… Tenzij de :evil: komen natuurlijk.

Het wordt echt spannend hier :pray: :pray:

Anouk ik weet wel een website met goedkope testen (zelfs goedkoper dan Sensitest) Mocht je die willen weten (ook de andere dames he :wink:) stuur ik de llink wel even per pb.



Gisteren intake gesprek gehad bij de vk. Ik had dezelfde die bij mijn mk aanwezig was. Van haar moest ik vandaag rond 9 uur bellen en dan zou ze kijken of ze iets kon regelen. Kom net weer bij haar vandaan en…



Mag ik jullie voorstellen? Hier is Sticky:





Mooi kloppend hartje gezien :inlove: Is nu 16,5mm groot

patty geweldig…aangenaam Sticky :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove: