Jan´10 stoppers#4:We duimen nog voor een paar...

Sticky zo werd ie genoemd door de novembermama´s, omdat hij wel moest blijven plakken :mrgreen: Heb de nickname maar aangehouden :inlove:

Hoe gaat het nu Natascha? De duveltjes al gearriveerd??

haha vind t wel een grappige bijnaam…

t heeft nog niet echt doorgezet, duurt lang he

Dat duurt zeker lang :hug: Niemand zit er natuurlijk op te wachten, maar in jouw geval wil je het juist wel… Ik hoop dat het toch snel door gaat zetten :-*

patty als jij nou deze maand zo blijft hopen voor me dan gaat het wel goed komen hahaha want de rode duivels zijn net gearriveerd :lol:

jajaaaaaa ik mag morgen het ziekenhuis bellen en dan starten met de medicatie…ik doe weer meeeeeee.

Lieverd, mijn duimen draaien zo hard ze kunnen voor je… Ik gun je nog zo’n mooi kindje met van die mooie zwijmelogen :pray: :pray: :pray:

Goed zo, Pat! Zie je wel, deze blijft plakken, gaat goed groeien en wordt een prachtig broertje/zusje voor Damian!

Natascha ook weer in de running! IK duim mee de komende weken.

Anouk??? Getest? of :evil: ?

IK heb nog niet getest. Dacht gisteren dat :evil: eraan kwamen. Maar is toch niet zo. Maar omdat mijn ovu op zondag was, is het nog een beetje vroeg. Dus nu heb ik besloten dat ik morgen ga testen. Ik heb wel kleine gevoelens dat het raak zou kunnen zijn, maar dat zou net zo goed de tekenen van een aankomende ongi kunnen zijn. Hopelijk weten we over 24 uur meer… Het weekend is begonnen (Islamitische landen hebben op vrijdag de meest heilige dag van de week), dus we gaan leuke dingen doen!

Iev jij maakt het ook spannend hoor… Ik blijf je in de gaten houden en hoop dat het voor jou ook raak is :pray:

Iev spannendddddddd…en zo raakt er iedere maand iemand wel zwanger hier…toch? hihi…dus Iev en Anouk laten we t hopen dat jullie het deze maand zijn.

Oke dan is de komende cyclus mijn beurt :mrgreen: en hopelijk mag Kimmie daarna ook weer :pray: :pray:

Wat een spannende dagen allemaal. Succes meiden.

Nou ik heb getest…. En die zegt NEE

Maar ik ben misschien wat vroeg met testen. volgens de test mag ik die pas gebruiken 3 dagen voor de verwacht ongi dag. En dat is woensdag. Dus wie weet. het kan altijd nog. Maar ik heb de hoop voor deze maand al opgegeven.

Nog bedankt voor de sensitest tip. Maar ik gebruik die al sinds januari. En de zwangerschaps test heb ik ook van hun.

Nou het weekend moet ik werken en ga ik daar wel een beetje tegen me zelf zitten mokken ?

Nou natas heel veel succes :smiley:

En patty :smiley: super foto’s :smiley:

En ive ik duim voor je :smiley:

Groetjes en goed weekend

Anouk, ik heb bij deze zwangerschap geen Sensitest gebruikt. Ik heb via een andere site van die cassettes gekocht die KV ook heeft 2v5. Alleen heb ik toen 10 voor 7 euro ofzo gekocht.

Je bent wel erg vroeg met testen trouwens :wink: Dus kan alle kanten nog op he… Blijven duimen voor je :pray:

Beelden zeggen meer dan woorden!!!

Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeev :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Dat ziet er goed uit. Gefeliciteerd :-*

Iev gefeliciteerd meissie!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Iev,

van harte gefeliciteerd. Super zeg.

WAUW super.

ben echt heel blij voor je :smiley:

het klopt dus :smiley:

iedere maand iemand zwanger :smiley:

Anouk, bij jou kan het ook nog :wink:

Zo gevonden! Bedankt Iev!

Ik ben dus nieuw hier en ook een januari 2010 stopper…

Ik lees dus dat ongeveer iedere maand wel iemand zwanger is SUPER!

Gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn :smiley:

Ik ga hopen dat deze maand mijn ovulatie testen weer positief zijn!

En hopen dat het deze maand raak mag zijn… (dat hoop ik natuurlijk voor jullie ook)