hallo dames,
Ik wil me graag aansluiten bij jullie. We hebben ook samen besloten in het begin van dit jaar dat we willen gaan voor een kindje. Dus spannend, spannend spannend. Dit zullen jullie allemaal herkennen! Ik wil jullie allemaal veel succes wensen en diegene die al een wondertje in hun buik hebben: gefeliciteerd!
Ik ben nog bezig met “uitvogelen” :doh: hoe het precies allemaal werkt op het forum/ site. Dus alvast excuses als ik ergens iets verkeerd plaats.
Groetjes
Welkom, Femmetje. En volgens mij gaat het helemaal goed. De banner is alvast gelukt :thumbup:
Hi Femmertje, welkom hier :thumbup: Hopelijk is het snel raak voor jullie ook :thumbup: Ennuh, succes met uitvogelen, komt helemaal goed
Welkom Femmertje!!!
Hopelijk is t snel raak voor jullie!!!
Welkom Femmertje en ik hoop ook voor jou heel snel een positieve test!
Welkom Femmertje. Hopen dat het snel raak is.
Hier nog steeds geen :twisted: We wachten nog maar even af. Voor mijn gevoel zou de ongesteldheid vandaag of morgen moeten komen. Anders zaterdag maar toch maar eens testen.
Ik hoop wel, dat als ik niet zwanger ben, het nu wel gaat gebeuren. Ik heb er niet zo’n zin aan op vakantie. We gaan woensdag weg. En maar weer afwachten.
Welkom Femmertje…
Dames, ik voel me op het moment wel goed. Heb een goede dag achter de rug. Af en toe wel nog huilen, vooral als ik even alleen ben en niks aan het doen ben…
Ik ben vanavond aan het freubelen geweest. De broer van mijn beste vriendin is 4 mei vader geworden. Daarnaast heb ik vanmiddag een hangertje gekocht voor aan mijn ketting. Die vond ik wel heel bijzonder.
En aangezien ik niet zo’n mooie armband heb, heb ik vanmiddag eenhangertje gekocht voor aan mijn ketting:
Zo’n luiertaart wil ik ook nog maken in een jongensvariant. Kreeg 4 mei een geboortekaartje van een vriendin van zwangerschapsgym. Die is eind april bevallen van een zoon.
Mooi hangertje Patricia :hug: Gelukkig voel je je nu goed vandaag :-* Doe rustig aan, het komt zo het komt :hug: Ik heb van de week een echofoto bewerkt voor op de voor/bovenkant van de bewaardoos van alle spulletjes voor ons Hummeltje… Daar dus ook een gekleurd vlindertje bij gezet, net als jij aan je hangertje hebt :inlove: Het gedichtje is overigens niet van eigen hand, maar wel heel mooi en toepasselijk
Mooi :hug:
:hug: :kaars: :vlinder:
Mooi gedaan Kim.
Ik hoop dat dit je helpt het een plekje te geven lieverd :-
Patty, fijn dat je vandaag een goede dag hebt gehad.
Mooi je vlinderhangertje :-
Thnx meiden :-* Ben er zelf ook wel “blij” mee, klinkt zo raar, maar het is voor mij wel prettig dat ik het niet weg hoef te stoppen en er op deze manier mee om kan gaan. :-*
Dat is ook wel belangrijk voor de verwerking. Ik heb geen echo van deze zwangerschap. Ik had wel een zwangerschapsdagboek gekocht en in gebruik genomen. Mijn sv zei nog, die kan je later nog gebruiken, maar dat kan ik niet… Als we weer zover zijn, dan koop ik wel weer een nieuwe… Deze is voor dit vlindertje…
Wat lief zeg, van jullie allebei. Super mooi gedichtje Kimmie, pff als ik me in jullie situatie verplaats dan voel ik gelijk het verdriet. Vind dat jullie er super goed mee omgaan!
Mooi vlindertje Patty, lekker dicht bij je dragen!
Patty en Kim, erg mooi hoe jullie er mooi omgaan.
Sterkte.
Topper nog steeds niks??? Heb je al getest???
Pattycoat wat een mooi/lief vlindertje zeg!!
Kimmie, mooi gedaan hoop dat je hiermee het beter een plekje kan gaan geven
Femmertje welkom bij het cluppie
Toppertje hoe is het, al een test gedaan? je bent inmiddels al 3 dagen overtijd zie ik. Spannend hoor!
Hoe is het met de rest?
hier gaat het redelijk. ik ben niet ongesteld geworden en voel ook niets meer zoals van de week Mss mn eisprong geweest ??/! ik heb geen idee, wacht het wel weer af…
Liefs
Goedemiddag meiden,
Kiek, het voelt een beetje dubbel om in de onderzoeken te zitten. Aan de ene kant weet ik dat het waarschijnlijk nodig is, maar ik had het graag op een andere manier gedaan. We hebben deze beslissing samen genomen en doen het ook echt samen nu.
Natascha, fijn dat ik mijn vragen bij jou kan stellen, als het nodig is zal ik je zeker een pb’tje sturen.
Femmertje, Welkom hier! Leuk dat je mee wilt schrijven en heel veel succes!
Pattycoat, Wat een ontzettend leuk cadeau. Ik denk dat ze daar wel blij mee zullen zijn! Soms ben ik wel eens jaloers op jouw creativiteit hoor! Weet je al wanneer je het gaat geven?
Dat hangertje is ook heel erg mooi, maar dat wist je al
Dat speelkleed vonden ze trouwens ook erg leuk!
Kimmie, de foto ziet er mooi uit. En ondanks dat het gedicht niet van eigen hand is, is het wel erg mooi!
Hier gaat alles goed. Afgelopen dinsdag ben ik weer tante geworden (derde keer in een half jaar), maar de eerste keer echt aan mijn kant van de familie. Mijn broertje en zijn vriendin hebben een prachtige dochter gekregen (ik zal zo een foto in het showforum plaatsen). Helaas moest mijn schoonzusje na de bevalling geopereerd worden omdat de placenta niet volledig los was gelaten. Na een nachtje in het ziekenhuis mocht ze weer naar huis en het gaat nu wel redelijk goed met ze.
Maandag moet ik weer naar het ziekenhuis voor een echo, de vorige keer had ik medicijnen gekregen om een menstruatie op te wekken en nu heb ik tabletjes om een eisprong op te wekken. Ik vind het allemaal best wel spannend en ben heel blij dat mijn man mee gaat.
Fijn weekend allemaal!
SaC, gefeliciteerd meis met je nieuwe nichtje :-* :inlove: Wat een snoepie is ze :inlove: :inlove: Ook leuk om jou te zien (volgens mij nog geen foto van jou gezien :think: ) Je ziet er goed uit :thumbup: Vervelend voor je schoonzusje dat ze nog naar de OK moest, maar gelukkig gaat alles nu dus goed :inlove: Spannend hoor maandag de echo Hoop dat de pillen gewerkt hebben en dat je een eisprong hebt gehad :thumbup: Heb je Clomid of iets anders? Hoe dan ook hoop ik dat het werkt en dat jullie op deze manier jullie wens in vervulling kunnen laten gaan
:-* En dankjewel :-* Heb de vorige keer een gedichtje geschreven in 1998, maar kon nu niks uit mijn handen krijgen en toen kwam ik dit gedichtje tegen en vond/vind het zo mooi
Maar goed, fijn weekend :dance: :thumbup:
SaC, geen idee wanneer ik het ga geven… Het is natuurlijk wel een beetje apart eigenlijk. Ik verlies 4 mei mijn :**: en je broer krijgt zijn meisje op dezelfde dag. Dus even kijken… Misschien volgende week of de week erop.
Succes maandag…
Ha dames,
Dank jullie wel voor jullie warme welkom. Vond ik erg fijn, en het deed me goed. Ik wens iedereen die het moeilijk heeft heel veel sterkte en hoop dat we elkaar snel allemaal mogen feliciteren en “kwaaltjes” kunnen uitwisselen. 2010 wordt ONS jaar, dames!
Ik wil jullie kort nog even vertellen wie ik ben en wat me bezig houdt.Ik woon samen met mijn vriend in een leuk huisje en trouwe viervoeter, en werk in de zorg (jeugdpsychiatrie).
In 2004 is er bij mij endometroise geconstateerd. Wat daarop volgde waren veel (nare) onderzoeken en onzekerheid. Tot die tijd, had ik geen directe kinderwens, echter nadat bleek dat het misschien niet meer mogelijk was, ben ik veel gaan nadenken en is het bij mij gaan groeien. Ik wilde graag een kindje, en stond er voor 100% achter om het in ieder geval te proberen. Mijn vriend dacht daar tot voor kort heel anders over. Gelukkig kunnen mensen van mening/ gevoel veranderen en willen we er nu helemaal voor gaan.
Zo, dat was even wat ik kwijt wilde aan jullie. Aangezien ik het gevoel heb dat jullie allemaal heel open vertellen, vondt ik dat ik dit als “nieuweling” ook moest doen. En ik moet zeggen, het voelt goed als ik merk dat ik dit weg aan het schrijven ben. En ik bij mezelf een verschil bemerkt hoe ik er een paar jaar geleden mee omging en hoe ik dit nu doe. Door ellende groei je, en ontdek je je ware kracht! Dit zullen jullie allemaal herkennen.
Dan laat ik het hier weer even bij. Dames, een fijn weekend en geniet ( ondanks het weer).