Jan´10 stoppers#3:Duimen draaien voor Natascha

Deel 2

Mochten er dingen veranderen, graag een pbtje

Heb ik net nog een reactie geplaatst op het vorige deel, hebben we ineens een andere :slight_smile:

Deel 3 alweer, gaat wel hard!

Meld :-*

Zoo deel 3 alweer

Ik meld me eventjes

Ik heb vandaag erg veel last van mn onderbuik… mss gister toch te actief geweest !!! nu ff rustig aan languit op de bank

liefs

SaC, die gyn ken ik niet… Ik had bij Damian Dr. van Alphen… Althans daar kwam ik 6 weken na zijn geboorte achter hihi…

Kimmie lees net je verhaal… jeetje meis hoop voor je dat je rust kunt nemen en dat het maandag allemaal mee valt door de penneciline en dat je niet nogmaals onder narcose enz moet…KNUF

Marbo, doe je ook rustig aan??

ben op het moment aan het uitbuiken… Ben te buiten gegaan met een hele pizza cheese onion :silenced:

mmmm… cheese onion pizza, lekker hoor.

Wij zijn vandaag lui geweest en hebben spareribs besteld. Ook wel weer eens lekker. Was erg lang geleden :slight_smile:

Ik had eigenlijk zullen koken, ik had lekker kip gehaald, kom ik erachter dat ik geen kipkruiden meer heb. Tja… dan maar doorschuiven naar later deze week en vandaag maar ongezond doen :slight_smile:

meld…

en wil Sac en Kimmie even hele dikke knuffels geven :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Heb vanavond trouwens een bedel van pandora gekocht ivm ons overleden kindje, een vlindertje, ben er erg blij mee.

Marbo, ik heb toevallig eergisteren ook 2 vlinderbedels voor mijn Pandora besteld, vond het ook een mooie gedachte om mijn beide kindjes die niet bij ons mogen zijn wel bij de bedels te hebben die ik draag voor onze jongens :inlove: En doe jij ook nog wel even rustig aan :hug: :hug: :-*

Kimmie en Marbo, wat een mooie gedachte

:angel: Meld.

Kim en Marbo :vlinder: lief dat ze zo toch bij jullie zijn! :-

Fijn weekend meiden! :-

Dat is zeker een goed idee, van die bedels!

Kimmie, veel sterkte dit weekend. Ontzettend vervelend dat het verhaal nog een langer staartje krijgt dan je eigenlijk dacht :hug: .

SaC, ik hoop dat jullie eruit komen met z’n tweeen. En als de kinderwens dan even in de koelkast moet, dan is dat maar zo. Maar aan de andere kant: als je inderdaad de mallemolen van onderzoeken in moet, dan misschien maar liever ‘sooner than later’. Zeker als je je ook zorgen maakt om je leeftijd.

Mogguh…

wow wat mooi die bedeltjes :inlove: :inlove:

Sac: ach meissie wat vervelend jouw situatie zeg, ene kant die sterke kinderwens en aan de andere kant jullie relatie die momenteel niet zo lekker verloopt.

De MMM ingaan is natuurlijk een hele shock.

Wat je wel alvast kunt laten doen zijn de onderzoeken, zaadonderzoek, jouw cyclussen etc etc.

Misschien vinden ze tijdens deze onderzoeken wel de oorzaak en kunnen ze een gerichte behandeling aanbieden, op dat moment kun je nog altijd zeggen we willen even hiermee wachten.

Want wat je zegt je leeftijd gaat natuurlijk meespelen, zeg je nu die afspraak af dan gaat t allemaal nog langer duren.

Doen hoor meissie, dan heb je die tenminste al gehad, mocht je daarna een behandeling ondergaan dan is t nog de vraag hoe lang t gaat duren.

Kijk maar naar mij, 4 jaar heeft het geduurd, ik was net een half jaar samen met mijn hubby toen ik al de mmm inging, puur omdat ik zo onregelmatig ongesteld was en ook die endo had dat ik gewoon bang was dat als ik 2 jaar zou wachten en dan pas zou gaan melden in het ziekenhuis dat t allemaal langer en langer zou gaan duren.

Ook ivm een 2de kindje.

Ik wil niet zeggen dat t lang gaat duren bij jou hoor meis :hug:

maar t is t overwegen wel waard.

Intussen zou ik eens lekker met zijn 2en leuke ontspannen dingen gaan doen, veel praten, desnoods met hulp van een buitenstaander.

Heel veel succes en sterkte. :hug:

Odin gaat vanmiddag naar oma, hij blijft daar slapen zodat hubby en ik lekker kunnen gaan uiteten en misschien nog naar de film.

Afgelopen donderdag waren we 5 jaar getrouwd en dat moet natuurlijk wel gevierd worden he :mrgreen:

fijn weekend allemaal :-*

Nog gefeliciteerd met jullie lustrum Natas :-* :inlove: Lekker dat Odin even een nachtje uit logeren gaat, kunnen jullie lekker saampjes even wat leuks doen :inlove: Geniet ervan :-*

Heey,

Ik meld me ook weer in het nieuwe deel…

Wat super die bedeltjes zeg, fijn dat jullie ze op deze manier altijd bij je dragen. Jullie maken zo´n ellendige tijd mee, ik heb bewondering voor de manier hoe jullie er mee omgaan!

Hier alles goed. Gister lekker bij een Italiaan geluncht en vandaag en morgen is mijn hubby ook vrij. Vanmorgen op een locale markt geweest, erg gezellig en mooi weer. Verder heerlijk rustig ontspannen. Ik heb al sinds 2 dagen een beetje menstruatiepijn, vraag me af of dit goed of slecht is. Nog een weekje geduld hebben…

Fijn weekend allemaal nog!

Ja Tim vindt hier vlindertjes meer iets voor kindjes die al geboren zijn en dan overleden of al verder in de zwangerschap zeg maar overlijden, maar ik wil gewoon graag iets bij me dragen van mijn 2 andere kindjes… Ik heb gekeken, maar de engeltjes van Pandora vind ik te meisjesachtig en te “gezellig” weet het niet :shifty: En op zich begrijp ik heel goed wat Tim bedoelt, maar voor mij zijn dit mijn 2 kleine vlinders :cry: :vlinder: :vlinder: Ik heb voor onze jongens van allebei hun 1e letter, 2 jongenspoppetjes en 1 sterrenbeeldbedel (zijn beiden vissen) aan mijn armband hangen en mijn 2 andere kindjes horen ook bij mij en dus ook bij mijn 2 andere kinderen aan die armband. Zo :wink: Italiaans lunchen klinkt goed :thumbup: En lekker markt struinen ook :lol: Lastig is dat altijd om pijntjes enzo te definiëren :? Als je ongesteld wordt volgende week dan zeg je “ah ja zie je heb ik het toch goed gevoeld” en als je wel zwanger bent (duimduimduim!!!) dan zeg je “oohhh dan heb ik dat dus gevoeld…” Maar ik hoop voor je dat het een teken is van zwanger zijn :pray: :-

Hier vandaag ontzettend veel hoofdpijn door die pillen en ook veel last van mijn benen door de vaatkramp, maar nog steeds geen bloed :thumbdown: Wel wat oud bruin bloed, maar niet wat je zou verwachten :? We slikken dus braaf door en wachten verder af… maar voor mijn gevoel is het al bijna maandag (dag des oordeels zoals het nu voelt :oops: ).

Ook nog even een bakkie gedaan bij mijn so vanmiddag :wink: Even de kinderen lekker laten ravotten (ook even rust voor papa en mama :shifty: ). Valentijn mocht bij een overbuurman even gezellig meesturen op de grasmaaier :thumbup: :inlove: En vorige week al bij een andere overbuurman op de tractor mee :lol: Kind is dolgelukkig met dat soort dingen :inlove: Genieten… ook voor mama :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Leuke foto’s ook van gemaakt (spam ik nog wel even morgen ofzo :wink: )

Thuis heb ik gekookt en na het eten de jongens lekker in bad gedaan en om kwart voor 8 lagen ze fris gepoedeld in hun bedjes :zzz: :inlove: En zelf ga ik ook zo even 2 verdiepingen hoger :zzz:

Tot morgen :-

Kimmie, hoe gaat het er nu mee? Nog hoofdpijn oid? Ik hoop het niet. Ik wil je alvast heel veel sterkte voor morgen wensen… :hug:

Vandaag de hele dag buiten geweest. Ben ook gelijk verbrand aan mijn arm, maar ja, moet ik me maar insmeren.

Eerst ben ik met Damian naar de kinderboerderij geweest. Hij doet heel goed een schaap na, maar in de buurt komen, ho maar! Held op sokken :lol:

Daarna heb ik heerlijk in de tuin gezeten en heb wat gelezen. Gisteren heb ik het boek van Claudia de Breij in 1 keer uitgelezen en vanmiddag het laatste beetje van “Komt een vrouw bij de dokter”. Jaja SaC, hij is uit hoor :oops:

Damian heeft zich ook heel goed vermaakt met zijn stoepkrijt> Sinds hij dat doorheeft hebben we een heuze Picasso hier. Zie SF :inlove:

Zo even verder met mijn was, even douchen en dan helaas morgen weer werken.

Woendag komt MvM en vrijdag moet ik heel vroeg op staan, want het plafond in mijn wc wordt gedaan. Bij de bouw is er iets verkeerd gegaan en dat gaan ze nu herstellen…

Hoe bedoel je dom, een houten balk over het ventilatiegat :wall:

Ik vind het echt super hoor, mannen zijn daar gewoon anders in…

Wel vervelend dat je zoveel last ervan hebt zeg. Pff en dan morgen naar het ziekenhuis, ik hoop dat het allemaal meevalt en deze ellende snel voorbij is! In ieder geval wel een mooie dag gehad qua weer. Ik had mijn moeder aan de lijn en die vertelde ook dat het zo´n mooi weer was, lekker hoor!

Hier zijn de krampen weg, wel heel veel honger en moe. Maar ja, je gaat toch dingen zien die er niet zijn he… Ik wacht gewoon af, ik zie het volgend weekend wel.

Kimmie succes morgen he en voor allemaal een fijne avond.

Kus