Fijn Marbo, ik hoop het echt voor je! Dan kun je weer ergens naartoe leven he?
SaC inderdaad jammer dat je in de onderzoeken bent beland, aan de andere kant ben je straks dankbaar als je zwanger bent. Ik hoop dat de onderzoeken meevallen. Staat je mannetje er nu helemaal achter?
hey meiden…
Wat een rotweer vandaag zeg, achja eens lekker in ons kloffie zitten is ook wel eens lekker he
Gisteren naar een speelpark met Odin geweest, we hebben echt genoten…hij wordt echt groot…volgende week maandag wordt hij al 2 jaar :inlove:
Sac meissie wat fijn om je weer te lezen, wat goed voor jou zeg dat jullie alsnog doorgaan met de kinderwens…idd wel heel erg jammer dat jullie de MMM ingaan, maar meissie komt goed :hug:
Mocht je vragen hebben over het traject of andere dingen dan mag je me altijd pb’en, ik loop sinds 2001 in het ziekenhuis en vanaf 2005 in de MMM dus kan je misschien enige tips of raad geven mocht je daar eens behoefte aan hebben…in elk geval veel sterkte en succes!!!
Iev: ahhhhhh wat jammer zeg vooral nu je 2mnd moet wachten :wall:
Nou laten we hopen dat je dan meer geluk zult hebben :hug:
Patty: wanneer heb je dan de echo zodat je t zeker weet of het er 1 of 2 zijn??
De kans is idd bij jou wel heel erg groot aangezien je zelf van een 2ling bent
Marbo: wat fijn dat t weer stukken beter met je gaat en er weer klaar voor bent.
Ik hoop dat je lichaam zich weer goed herstelt heeft en dat je snel ongi gaat worden zodat jullie weer een nieuwe poging kunnen gaan wagen :hug:
Kiek: lekker naar t strand…wij moeten hier min 2,5u rijden om bij het strand te kunnen gaan…achja we hebben wel een nepstrand aan de maas hier hahaha.
Hopelijk heb je lekker kunnen genieten??
moest even teruglezen…
kimmie das heel erg aardig van Tim zeg, echt een goedzak
Wow een schoolreisje naar de Efteling…das nou nog eens leuk zeg!!!
Dat zullen een hoop indrukken zijn geweest he.
Je hoort idd vaker dat de cyclus ffkes van de wap is na een mk…hopelijk gaat t vanaf nu weer de goede kant op :hug:
Natascha, er staat nog geen afspraak gepland voor een echo. 12 mei moet ik voor een intake naar de vk. Ga ook met haar overleggen of ik bij haar blijf tot 36 weken of dat ik misschien gewoon doorga naar de gyn. Uiteindelijk kom ik toch bij de gyn…
Hoi dames,
Ik kom eventjes zwaaien… Ik had vanavond een ietwat rozige afscheiding en wat ongi gevoel in mijn onderbuik. Nou weet ik wel dat het vaker voorkomt, maar zelf nog nooit gehad. Dus ik ga het de rest van de avond even rustig aan doen, lekker in bed liggen met een boek… Kom morgen weer even langswippen.
Morgen dames,
even ego hoor… Heb net aan de telefoon gezeten met de vk. Toen ik mijn bed uitkwam, had ik een paar druppels bloed in mijn onderbroek.
Als het meer wordt of er komen stolsels bij, moet ik weer terugbellen…
Ze kon zo niet zoveel zeggen. Het kan fout gaan, maar ook weer niet… Een echo had nog niet zoveel zin. Als ik toch korter zwanger zou zijn, zou je geen hartje zien en als ik wel 8 weken ben, kan het hartje ook weer een momentopname zijn…
Het enige dat we op dit moment kunnen doen is afwachten.
Dus ik hou me vandaag maar weer rustig, zover dat kan met een dreumes.
O, wat naar Patty.
Ik hoop dat alles goed mag gaan.
Hier nog geen :evil: gezien. Maar mijn gevoel (en de buikpijn/rugpijn) zegt me dat het niet zo lang meer zal gaan duren. We wachten nog even af.
Och Pat, het gaat toch wel goed, hoop ik…
Oh nee Patty, dat is niet gaaf. Het maakt je zo onzeker. Ik heb het de eerste zwangerschap ook gehad en dat duurde 5 slopende dagen. Op de echo was inderdaad niks te zien, ze konden me geen duidelijkheid geven. Uiteindelijk bij de 2e echo bleek alles in orde. Ik duim voor je dat het bij jou hetzelfde is meis. Doe rustig aan!
Topper spannend!Wie weet…
Dames, even een update van mij. Via een echo geen hartje gezien. Kindje is gestopt met groeien met zo’n 5,5 week. Lig ter observatie in het ziekenhuis. Gisteravond behoorlijke prop verloren, maar was nog niet alles. Voor vandaag staat er een curretage op de planning.
Jeetje, Pat… Niet jij ook al :hug: Wat een groepje zijn we zo.
Jee Patty wat erg zeg, je bent de zoveelste. Ben je de nacht een beetje doorgekomen? Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou. :hug:
ohneeeeeeeeen Patty, krijg kippevel ervan, ik vind t vreselijk voor je.
Niet jij ook al :wall:
heeel veeel sterkte meissie :hug: :hug: :hug:
idd wat een cluppie zeg hier :hug:
Patty, wat erg om te horen.
Succes en sterkte.
Weer even een update van mij…
Vanmorgen weer een inwendige echo gehad. Bm was aardig leeg. Restjes
moeten er nu zelf uitkomen. Ben lekker thuis nu bij mijn mannen… Veel beter… Heb vooral mijn kleine man gemist. Die heeft mij opgehaald samen met papa in het ziekenhuis en het eerste wat hij deed was een hele dikke knuffel geven :inlove:
Ik duik nu eventjes mijn bed in…
Heftig hoor. Wel fijn dat er geen restjes meer zitten en je nu lekker thuis bent bij je mannen. Doe rustig aan meis.
:shock: Ach Patty, meis, wat ontzettend triet tnieuws.
Ik schrik er helemaal van :oops:
Fijn dat het er ‘schoon’ uitzag en dat je lekker thuis bent bij je mannen.
Rustig aan en neem je tijd hoor :-*
jeetje pattycoat schrik me rot meissie
fijn dat je nu wel thuis bent
begrijp dat je uiteindelijk geen ingreep gehad hebt?!
Heel veel sterkte en een dikke knuf voor jou
Liefs
Hoi dames,
ben al wat rustiger en huil al iets minder (tot ik in mijn bed lig)… In mijn buik voelt het op dit moment rustig aan. Meer als een normale menstruatie.
Vannacht in het ziekenhuis niet al te best geslapen. Niet alleen door het hele gebeuren, maar ik had ook een oudere dame naast me liggen die 6 keer naar de wc moest en behoorlijk snurkte…
Eerst wilde ze kijken of er op de kraamafdeling plaats was, maar daar was geen plaats. Misschien achteraf gezien ook wel zo prettig. Ik lag nu op de Short Stay.
De enige reden waarom ik opgenomen ben is omdat ik ineens zoveel bloed verloor… Was geen maandverband tegen opgewassen :shock: .
Marbo, er is idd geen ingreep gedaan. Mijn lichaam handelt het zelf af. Wel prettig. Mocht de bleodingen en/of krampen enorm toenemen kan ik contact op nemen met de gyn.
Nu lijkt alles wat rustiger in mijn buik, heb geen kramp meer en minimale bloeding.
Vanavond zijn we naar het pannenkoekenschip geweest en hebben heerlijk gegeten. Ikzelf heb een mega pannekoek met Ragout naar binnen zitten werken. Wat wil je na anderhalve dag nuchter zijn
Jemig, ik kreeg geen geen berichtjes meer en dacht kom even kijken
Och Patricia, jij ook al :hug: :hug: :hug: Wel fijn dat je lijf het zelf geregeld heeft, maar we hadden het allemaal zo graag anders gezien
Het lijkt wel of het dit cluppie niet gegund is op het moment ofzo
Neem je tijd meis en verwerk het op je eigen manier :-* :hug: :hug: