Jammer natascha…
Kimmie, wat lief van Valentijn om de grond te kussen van de Efteling :inlove: Beetje vioes ook wel weer, maar ja het zijn kinderen en waarschijnlijk hebben wij dat vroeger ook gedaan.
Hier nog maandag en dindsdag vrij. Al heb ik maandag Duitse les, dus zodra mijn sm terug is van haar werk ga ik naar mijn werk. Toch eventjes mijn bestellingen doen, want dat gebeurt nu niet. Maar ligt eraan hoe laat mijn sm thuis is natuurlijk. Ik neem Damian niet mee naar mijn werk.
Topper: Spannend…
Natascha: Jammer van MvM.
Ik denk dat ik vanochtend ongi ben geworden. Jammer, want dan ben ik zeker niet terug in Dubai voor m’n volgende ei. Nou ja,… Geduld is een schone zaak.
Hallo allemaal,
Iev, wat jammer. Hopelijk gaat het jullie snel lukken.
Natascha, wat fijn dat je nu een datum hebt. Hopelijk is het snel raak.
Kimmie, ik wens jullie ook snel een kindje toe.
Voor de rest die ik vergeet: natuurlijk hoop ik voor jullie ook dat het snel raak is.
Vanmorgen lekker naar de kapper geweest. Ik was het lange haar zo zat (had het toch alleen maar in een staart) Vanmorgen heel veel eraf laten knippen. Nu een leuke bob, met aan de voorkant langer dan de achterkant. Heerlijk.
Ik hoop dat ik natuurlijk volgende week niet ongesteld word. Heb vandaag een beetje een flauw gevoel onder de buik. Zwaar gevoel, geen zin aan eten en toch een beetje misselijk (geen honger gevoel). We zullen het woensdag wel zien. Weet niet zo goed hoeveel dagen ik moet aanhouden. De eerste 2 rondes 27 dagen en de laatste 31 dagen. Hou gewoon de 31 dagen aan.
fijne dagen maar weer.
Groetjes Henrike
Heey ladies,
Zo vanmorgen lekker op pad geweest, alleen even vergeten dat hier de winkels nu dicht zijn :? (dag vd Arbeid) Ik moest echt schoenen hebben voor de kleine maar ja, dat ging niet echt. De schoenen hier zijn zowiezo echt niet leuk hoor dus moet goed zoeken. De spaanse mode is een beetje blijven hangen een jaar of 30 terug…Wat dat betreft heb je in NL voor meisjes echt heel veel keus en zoveel leuke schoentjes! Ach, ik ga van de week nog wel een keer terug. Verder niet heel veel gedaan, net wel nog heerlijk geluncht. Mijn man is weer aan het werk en de kleine ligt op bed dus even niks, heerlijk.
Natascha wat jammer dat je sollicitatie niks is geworden. Was het ook een baan voor 20 uur? En super dat jullie een datum hebben voor een intake gesprek, iets moois om naar uit te kijken!
Kimmie wat goed dat jullie bijna vakantie hebben! Even alles van je af zetten en lekker tijd voor elkaar. Fijn dat je cyclus weer op gang komt, weet je weer waar je aan toe bent he. Die Tim mooi tot 1 juli vrij, dat is relaxt. Kan hij mooi de kids bezig houden, boodschappen doen, lekker voor jou koken haha niks mis mee!
Iev wat balen dat het deze en dus ook volgende maand niks wordt! :hug: Weet je zeker dat je je eisprong al hebt gehad als je man weer thuis is?
Henrike jij weer een nieuwe coupe? Klinkt leuk hoor! Het wordt voor mij ook wel weer een keer tijd om te gaan…Heb het nu ook altijd vast omdat het er los niet echt meer mooi uit ziet.
Hoe voel jij je Pattycoat? Begint je buik goed te groeien? Ik heb nu wel last van mijn darmen hoor, het rommelt behoorlijk…
Marbo hoe is het met jou meis? Heb je een goede week gehad?
Fijn weekend allemaal.
Kus Kiek
Jammer Iev
Kiek, ik voel me onwijs goed… Nergens last van, alleen zo nu en dan last van mijn stuitje :eh:
Heb even 2 foto’s geplaatst van mijn buik in het sf. Eentje van 14 weken bij Damian en eentje van vandaag. Het gaat zo snel, ik ga steeds meer denken dat het er 2 zijn.
Volgens mijn nichtje(5) zitten er ook 2 in. Een jongen en een meisje :inlove:
Hoi meiden
Hier ben ik ook weer eens :oops:
Het gaat hier best goed, heb een lekkere drukke werkweek gehad en dus lekker veel afleiding gehad.
Onze kleine kanjer die eerst totaal niets van de wc of het potje wilde weten is ineens zindelijk! de hele week al zonder luier over dag, maar de grote boodschap durfde ie nog niet. Maar vandaag ineens wel, wel liefst 3x deed ie een grote boodschap op de wc en ik weet niet wie er nu trotser was… hij glom helemaal… zo geweldig.
Liefs
Marbo, wat goed van je kleine kanjer.
Ja we hadden totaal niet verwacht dat ie ineens zindelijk zou worden, maar helemaal super gewoon!
Soms kan het ineens heel hard gaan
Enne heb net stiekempjes zitten rekenen, maar stel dat ik nu zwanger zou raken ben ik eind jan/ begin feb uitgerekend, weet naturlijk niet hoe mn cyclus nu gaat lopen na de ingreep enz… maar dat klopt ongeveer wel toch ???
Dat zou wel kunnen ja…denk ik :think:
@Pattycoat wrote:
Dat zou wel kunnen ja…denk ik :think:
Ik bij bij onze boef toen 7 januari uitgerekend, dus bijna dezelfde periode dus… als het zou lukken. ga er nog maar niet vanuit… hou er maar rekening mee dat mn lichaam weer ff helemaal op gang moet komen.
Inderdaad, weer ongi geworden
Henrike, een nieuwe coupe. Ik heb ook weer bijna iedere dag een staart in. En ging gisteren wandelen met vrienden en die meiden hadden allemaal zulke leuke korte koppies, dat ik er ook weer zin in krijg.
Patty, 2 :shock: :shock: ???!!! Zou je dat willen?
Marbo, wat leuk dat hij ineens zindelijk is. Grappig dat het inene zo hard gaat.
Belen Iev, maar weer op naar de volgende ronde dus. In jouw geval dus 2 rondes, echt minder!
Marbo, fijn dat je je zo goed voelt. En je kleine mannetje zindelijk, goed hoor! Wij gaan het hier ook proberen…ze is er wel al mee bezig maar ja, elke keer als ik haar op het potje zet dan komt er niks! Ik ben nu 5 weken zwanger en 1 januari uitgerekend. Weet niet wanneer je eisprong is, maar jij natuurlijk ook niet.
Ooh Patty ik ben benieuwd naar je buik, ga zo even in het sf kijken!
Fijne dag allemaal, ik ga vanmiddag naar het strand…
Dag dames,
Mag ik nog af en toe meeschrijven?
F’lien, beetje laat, maar fijn dat de echo goed was.
Marbo, fijn dat het weer wat beter gaat en dat het werken ook goed gegaan is.
Wat goed dat van kanjer dat hij zindelijk is!
Kimmie, zo te lezen gaat het met jou ook weer beter, fijn! Wat een lekker idee dat je mannetje een paar maanden vrij is. En lief van hem dat hij zijn werkgever toch nog even wil helpen
Pattycoat, hoe beviel je kindloze nachtje? Fijn dat je nog weinig last hebt, en wat een prachtig buikje al!
Kiek :dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance:
Iev, balen dat je test negatief was, en ook dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk heb je snel meer geluk!
Natascha Wat fijn dat je een datum hebt voor de intake, wel jammer dat het nog even wachten is. En ook jammer van dat je niet bent aangenomen bij MvM.
Topper Lekker af en toe he, een heel nieuw kapsel. Sterkte de komende dagen.
De laatste twee weken is er hier veel gebeurd en vooral veel gepraat en eigenlijk waren we er al snel uit dat we onze wens niet meer aan de kant willen zetten.
Een en ander betekent dat we inmiddels ook in de MMM zijn gestapt, voorlopig alleen nog voor informatie en onderzoeken. En dat laatste zitten we nu binnen in.
Aan de ene kant fijn, aan de andere kant ook erg eng, en jammer. Ik had graag gezien dat deze stap niet nodig was.
Nog bedankt voor de lieve berichtjes.
Fijne zondag!
Iev, het zou niet zo heel raar zijn als het er eventueel 2 zijn… Maar ja kan natuurlijk ook zijn doordat het de 2e zwangerschap is, dat het zneller gaat.
Ikzelf ben 1 van een tweeling en mijn sm heeft eens een zw.s gehad van een tweeling. Alleen is dat niet goed gegaan.
SaC, ik had je al gesproken… Maar tuurlijk mag je af en toe mee kletsen hier… Jij bent tenslotte het topic gestart :-*
hoi meiden
ik heb de hele dag al een zeurderig gevoel, alsof ik ongesteld moet worden… ben benieuwd
Dat zou natuurlijk wel mooi zijn toch? Dan werkt je lichaam alweer beter. :-*
ja dat zou zeker moooi zijn… dan weten we idd zeker dat alles weer werkt zoals het moet.