Kiek, gefeliciteerd meis :-* :dance: :dance: :dance: :dance: Super!!!
Patricia, zat Damian op Ukkeltje? Wat een toestand zeg :shock: Gelukkig kunnen jullie het op deze manier goed oplossen :thumbup: Maar wel vrije dagen opnemen dus voor jan met de korte achternaam buiten jouw schuld om :snooty: Nu ja Jan met de korte achternaam, het is voor je allerliefste en mooiste bezit natuurlijk, maar toch het is een rare situatie zo :hug: Hoe gaat het verder :thumbup:
Eef, hoe was jouw party lieverd?!!! Vast ook helemaal super :thumbup: :-* Pizza’s weer lekker?!! En hoe voel je je verder nu? Weten de vrienden het nu ook allemaal nu je een goede echo hebt gehad of houden jullie het toch nog even stil? :-
Dagje de hort op was errug gezellig gisteren :dance: Al was de autorit van 2 uur heen en 2 uur weer terug een drama met Jonathan :roll: :shifty: Die is niet zo van de lange ritten en gaat dan enorm zitten huilen en gillen op de achterbank :wall: En als je dan zelf moet rijden en niks hebt ter afleiding is dat een heeeele lange rit kan ik je vertellen :shifty: We hebben we een dvd speler in de auto, maar als ie in zo’n bui is dan heeft dat ook geen zin (hebben we al een paar keer ervaren helaas) dus het is echt een kwestie van uitzingen en zoveel mogelijk negeren, maar dat is zooo moeilijk Maar goed, eenmaal aangekomen was het supergezellig, kindjes heerlijk gespeeld met elkaar (af en toe even ruziën om speelgoed wat ze tegelijk wilde :lol: ) en verder heerlijk in de zon gehangen
Terugweg was dus ook drama, maar eenmaal thuis (22:15) de jongens in bed gelegd en die hebben geslapen als roosjes
Vanmiddag bij mijn ouders geweest en daar gegeten met de jongens en toen wij thuiskwamen was Tim ook weer thuis, dus mijn gezin is weer compleet :inlove: Tim was namelijk het weekend naar Frankrijk met zijn werk (weet niet of ik dat nou gezegd heb hier of niet :think: :shifty: ).
Zo en nu mijn bedje weer opzoeken, gelukkig weer met vent naast me :inlove: want morgen is het weer vroeg dag
Truste allemaal!
:- Kim
Kimmie, hoe kom jij ineens aan die naam?? :think: :think: Maar idd…
Het gaat nu wel eventjes… Ik moet morgen en overmorgen werken. Dan ben ik 29 april, 2 en 3 mei vrij. Vanaf 6 mei gaat hij dan bij mijn so… en vanaf 17 mei ben ik een weekje vrij, want dan gaat hij wennen bij de nieuwe kdv…
Het verhaal is voorlopig niet afgelopen… Kregen vandaag een brief van 2 kantjes van de leidster over hoe en wat. Er zijn al ouders die een advocaat hebben ingeschakelt. Dus waarschijnlijk gaan we met z’n allen een rechtzaak aan oid…
Hebben de 16e ons eigen bijdrage overgemaakt (kunnen we helaas niet meer tegenhouden :wall: ) En de 20e heeft de belastingsdienst de rest overgemaakt naar hun :wall: :wall: Voor de maand Mei :wall: :wall:
:oops: Ik lees ook online nieuws en had dit voorbij zien komen, vandaar. Maar mennnn wat een toestanden zeg!!! En als je dan leest dat dit niet de 1e keer was Balen man dat jullie het geld al hebben overgemaakt :thumbdown: Ik kan me voorstellen dat dit verhaal nog niet is afgelopen :hug: Maar gelukkig waren jullie al van plan om Damian daar weg te halen en hadden jullie dus al een andere plek voor hem geregeld :thumbup: Want ik kan me voorstellen dat de plekken nu weer snel gevuld worden overal met de andere kindjes die ook van dit kdv komen en nu “op straat staan” :thumbdown: Hele slechte zaak dit en bizar ook :roll: :hug: :hug:
@Kimmie1976 wrote:
:oops: Ik lees ook online nieuws en had dit voorbij zien komen, vandaar. Maar mennnn wat een toestanden zeg!!! En als je dan leest dat dit niet de 1e keer wasBalen man dat jullie het geld al hebben overgemaakt :thumbdown: Ik kan me voorstellen dat dit verhaal nog niet is afgelopen :hug: Maar gelukkig waren jullie al van plan om Damian daar weg te halen en hadden jullie dus al een andere plek voor hem geregeld :thumbup: Want ik kan me voorstellen dat de plekken nu weer snel gevuld worden overal met de andere kindjes die ook van dit kdv komen en nu “op straat staan” :thumbdown: Hele slechte zaak dit en bizar ook :roll: :hug: :hug:
Gelukkig hebben we een rechtsbijstandverzekering.> Al hadden we gehoopt dat we die nooit nodig zouden hebben… En al helemaal niet voor zoiets :shock:
Nee precies, het idee dat je kind steeds versleept wordt terwijl jij denkt dat je kind daar veilig zit, ik zou geloof ik echt heel kwaad geworden zijn :shifty: Daar heb je helemaal niks aan natuurlijk, maar toch… Hoop dat de verzekering het geld terug kan halen :thumbup:
Ik ga zo even Joon naar mijn schoonouders brengen en dan thuis even wasjes draaien en stofzuigen en om 12 uur weer Valentijn van school halen :thumbup:
Tot later :-*
Whaaaa! Kiek!!! Joepieeeeee!!! :dance: :dance: :dance:
Wat een gedoe zeg, als het kdv ineens sluit. Reuze vervelende situatie. Inderdaad maar goed dat Damian al op een andere wachtlijst staat, want anders had het nog lang kunnen duren.
Marbo en Kimmie, goed te horen dat jullie met de dag beter voelen. Je zult het nooit vergeten, maar het verdriet zal wel iets slijten :hug:
En Pat en F’lien, jullie voelen je nog goed? Heerlijk genieten dan maar!
Wij hebben het heerlijk gehad in Jordanie. Gezwommen (nou ja, gedreven) in de Dode Zee en daarna naar Petra geweest. Dat is een 2000 jaar oude stad die is uitgehouwen uit de rotsen. Wat imposant! Echt een aanrader. Maar wel met oudere kinderen, want het is minstens 8km lopen door zand/stenen. Wij hadden Owen in de kinderrugzak. Dat was de beste oplossing. Meneer zat prinsheerlijk op z’n hoge positie 8) Maar met kinderwagen of buikdraagzak is het niet te doen.
Helaas is mijn eiegn computer gecrashed. Dus ik kan even niet de foto’s plaatsen, maar ik zal het proberen te doen als alles weer gefixed is.
Nu maar afwachten of ik me de komende dagen ook ‘zwanger’ ga voelen. Ik heb niet veel hoop deze maand, maar je weet natuurlijk nooit. Ik ga donderdagavond op het vliegtuig en heel misschien doe ik dan nog een testje voor die tijd. Want ik vind het niet leuk om te testen als mijn man er niet bij is.
Kiek, wat een goed nieuws.
Gefeliciteerd.
Zo hier ben ik weer. Leuke dagen gehad met familie en heerlijk genoten van het mooie weer! Ik heb zondagochtend de test gedaan en vanmorgen nog 1, ook weer heel duidelijk positief. Ik ben super blij!! :inlove:
Als ik verder ga rekenen ben ik 1 januari uitgerekend…oeps goed gemikt ook…Ik ga hier net als de vorige keer onder controle bij een gynaecoloog, is heel goed bevallen. Een duitse man die iedere 4 weken een echo maakt met mooie 3d foto´s. Nu eerst de komende 3 maanden afwachten en dan verder plannen.
Pattycoat wat een drama zeg met dat kdv! Echt niet normaal. Fijn dat je het kunt oplossen maar fijn is anders natuurlijk. Ik zou er niet aan moeten denken hoor. Sterkte ermee!
Iev wat een fijne vakantie hebben jullie gehad. Lijkt me heel mooi Jordanie en jullie hebben het goed opgelost met de kleine. Ik hoop dat je over een week net zo blij bent als ik…
Kim fijn dat je mannetje weer terug is. Ooh ik ken die drama reizen in de auto. Het is nu weer helemaal goed maar die van ons heeft ook een tijd gehad dat ze niks wilde alleen maar huilen, krijsen en schreeuwen. Je er niks van aantrekken lukt wel, 10 minuten, dan draai je zelf ook door…
2 uur heen en 2 uur terug is lang zeg en dan zonder je man. Maar goed, gelukkig hebben jullie een fijn dagje gehad en heerlijk weer! Voel je je goed verder?
Flien hoe is het op je roze wolk? Hebben jullie het tegen iedereen verteld of nog niet?
Marbo hoe was jouw week? Ging het werken de hele week goed? Heb je geen lichamelijke klachten meer?
Kiek: wat een leuke datum ben je uitgerekend :mrgreen: Je kan meepraten met de decembermama’s hoor Is een klein clubje (Lijkt wel bijna of niemand wilt bevallen in december
:mrgreen: )
Nieuwe spam in sf :mrgreen:
Foto van Damian vanmiddag in de auto en mijn buikfoto van vanavond :shock:
Meekletsen bij de decembermama´s had ik nog niet over nagedacht…is misschien wel een goed idee ja. Ik ben de vorige keer ook te vroeg bevallen dus wie weet wordt het inderdaad een decemberkindje
Ik weet het, het is een beetje vroeg (4 dagen voor NOD)… En ik denk ook niet dat we op de ‘goede’ dagen geklust hebben. Maar vanavond ga ik op het vliegtuig naar NL en ik wil eigenlijk liever testen met manlief in de buurt. Dus vanochtend een testje gedaan. Hardstikke negatief natuurlijk. Ik denk dat het hem niet wordt deze maand.
Ik blijf ruim 2 weken in NL en manlief gaat dus niet mee. Dus hopelijk wordt ik pas laat ongi deze maand en dan is mijn volgende ovulatie als ik weer terug ben in Dubai. Anders wordt het volgende maand ook niks. Nog even en de kans op een tweede april-kindje wordt steeds groter.
Op zich heel normaal natuurlijk. Gemiddeld duurt het 6 maanden om zwanger te raken. Maar eerlijk gezegd had ik begin dit jaar echt gehoopt dat het snel zou lukken. Ik had het in gedachten helemaal voor elkaar: snel een baby, paar maanden thuis moederen en daarna weer zoeken naar een baan. Nu het allemaal wat langer duurt, begin ik toch een beetje terug te verlangen naar een gewone baan. Nou ja, eerst maar eens kijken of ik dat examen in juni ga halen (loop op dit moment onwijs achter op m’n studeerschema, dus heb niet veel hoop) en hopelijk zijn we dan zwanger .
Sorry voor dit ego-bericht met mijn gedachten momenteel!
Iev ik hoop echt dat je te vroeg bent met testen, kan natuurlijk heel goed 4 dagen voor NOD. Ik had in jouw plaats hetzelfde gedaan hoor, het is niet tof om alleen te testen en dan ook elkaar 2 weken niet zien…Ik heb precies hetzelfde gehad de eerste 3 rondes. Man was continue in het buitenland voor werk en dan ook net rond m´n ei. Maar goed, de laatste keer ook en het is uiteindelijk gelukt. Als je eenmaal voor een kindje gaat wil je ook gelijk zwanger zijn dus het is logisch dat je het liefst ronde 1 al een positieve test hebt. Heb je nu ook geen baan? Ik zit nu ook thuis met mijn dochter, niet wat mijn voorkeur is hoor maar kan nu even niet anders. Na mijn zwangerschap ga ik ook weer aan de bak in Nederland. Wel lekker hoor even 2wk NL, ik zou ook heel graag willen. Geniet ervan en hou ons op de hoogte de komende dagen (als dat lukt)
Hallo allemaal,
hoe gaat het met iedereen?
Iev, wat jammer. Maar het kan nog. Misschien toch over een paar dagen een positieve test.
Kimmy, hoe gaat het?
Hier gaat alles lekker. Het is weer lekker weekend. Volgende week 1 dagje werken en dan 2 weken vakantie. Lekker naar Menorca. Al wel veel zin in.
Hier ook nog geen zwanger-gevoel. Denk dat de NOD dinsdag 4 mei is. We wachten geduldig af. Wel vaak een weeeig gevoel en misselijk (als ik honger krijg), buikpijn. Maar ja, dat had ik vorige maand en toen gewoon ongesteld. We zullen zien.
Succes allemaal.
Wat lekker dat je bijna op vakantie gaat! Nog even volgende week een dagje werken en dan heerlijk weg! Wel spannend hoor je NOD, duurt niet lang meer. Je kunt er vaak niks van zeggen he. Als je denkt dat je zwanger bent dan ben je het niet en andersom…Hou ons op de hoogte na het weekend, ik zal voor je duimen! Nog plannen voor vandaag?
Bij Lars wist ik gelijk dat ik zwanger was, maar ja, elke zwangerschap is anders, zeggen ze. Ik hou jullie op de hoogte.
Vanmorgen is manlief met Lars achter de muziek aan gegaan. Helemaal leuk. Daarna even de stad in gegaan. Niet echt leuk met de regen. Vanmiddag nog maar even de stad in (voordeel als je vlakbij de stad woont). Kijken of ze nog een draaimolen hebben of. Voor de rest geen plannen?
Iemand anders nog plannen?
hey dames…
ohhhhhhh en ik maar denken dat dit topic helemaal stilgevallen was, blijkt dat ik geen mail gehad heb… :oops: :oops: :oops:
Kiek wat een ontzettend goed nieuws zeg, gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
Kimmie ik las ook goed nieuws van jouw kant :dance: gelukkig dat t beter gaat.
Patty: balen zeg dat je niet mee mag doen met Mvm, ik had helaas t zelfde nieuws te horen gekregen toen ik zwanger was van Odin, ik heb in 1996 2 liter bloed bijgekregen.
Topper spannende tijd bij jou :mrgreen:
Voor de rest weet ik t even niet meer :oops:
Wij hebben eindelijk een datum voor het intakegesprek, dan krijg ik meteen mijn spuitschema mee en hopelijk mogen we dan meteen starten.
ohww Uri Geller begint weer.
Fijne avond allemaal :-*
Topper spannend hoor…
natascha, echt jammer van MvM, maar ja niks aan te doen… Ik vertelde het aan mijn zus en die zei gelijk: Nou dan mag ik ook niet meedoen en mijn dochter (5) ook niet meedoen… Ergens begrijp ik het wel hoor… Ik begreep eerst niet wat bloedtransfusie nou met urine te maken had, maar die vrouw heeft het me duidelijk uitgelegd.
En over MvM gesproken, hoe is je sollicitatiegesprek gegaan???
Wat goed dat je een intake datum hebt :thumbup:
ohja dat gesprek ging heel goed, t was een leuk gesprek en het klikte wel, maar ben het helaas niet geworden.
Ik denk dat ze bang is dat ik met teveel dingen bezig ben en daardoor misschien eerder afhaak dan een ander…kan ik ook wel begrijpen, ik heb een gezin, werk 20u en volg 2 studies :oops:
Natas, wat fijn meis dat je nu een datum voor intake hebt :dance: :dance: :dance: :-* 't Is nog even weg, maar dan heb je een vast iets om naar uit te zien en voor je het weet is het al zover :inlove:
Topper, je houdt het wel spannend hoor :lol: Lastig hoor als je het bij Lars wel al zo zeker voelde en nu twijfelt :-* Ik heb het ook alle keren al gevoeld voor mijn NOD, achteraf bij Valentijn ook :shifty: Alleen waren we er toen helemaal niet mee bezig en heb ik bepaalde “klachtjes” aan een naderende menstruatie toegedicht :lol: Hoop evengoed voor je dat het wel zo is hoor :-* En ook lekker op vakantie :dance: Wij gaan wrs dit weekend boeken :dance: Hopelijk gaat het nog lukken om rond 23 mei voor 2 weekjes naar Turkije te gaan
We zouden de 18e gaan, maar dan komt de schoolfotograaf en die wil ik niet missen
:lol:
Iev, voor jou ook spannend meis Het kan idd nog net even te vroeg zijn, ik heb de afgelopen keer ook zondag negatief getest en dinsdag was ie vet positief :thumbup: Duim duim duim :-
Voor de rest ga ik hier weer verder
Dinsdag heeft Valentijn een geweldig schoolreisje gehad naar de Efteling :thumbup: :inlove: School bestaat dit jaar 10 jaar en daarom gingen ze nu met de hele school (groep 1 t/m 8) naar de Efteling Gezellig met 9 touringcars en Valentijn vond het geweldig :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Hij heeft door de microfoon heen liedjes gezongen bij de chauffeur en heeft zelfs de grond gekust in de Efteling :shock: :shifty: :mrgreen: :mrgreen: Hij vond ze Efteling zooooooooo lief zei ie :inlove:
Woensdag ben ik als het goed is alweer ongesteld geworden :eh: Wij hadden gerekend op volgende week woensdag, maar kennelijk kan het rommelig zijn na een mk en kan het dus ook al een week na je eisprong :shifty: Maar goed, ik verlies echt alleen maar bloed, geen friemeltje slijm of wat dan ook, wat ik dan wel weer vreemd vind persoonlijk als dit een menstruatie is, maar ik heb geen buikpijn, koorts of andere toestanden, dus dan zal het wel kloppen :shifty:
We hebben onwijs genoten van het mooie weer de afgelopen dagen en balen enorm dat het alweer op is voor nu :roll: Maar goed, het is natuurlijk ook nog geen zomer he
Tim heeft zijn baan gisteren opgezegd… Normaal mag je dan niet meer achter je bureau schuiven, maar omdat ze enorm omhoog zitten in verband met teveel uitval door vakantie, heeft ie zelf aangeboden om komende week nog 3 dagen te gaan werken om alles af te ronden en over te dragen enzo :thumbup: Zijn baas is er weg blij mee en die zegt ook, als je wat mee had willen nemen (klantenlijsten enzo) dan had je dat allang gedaan. En Tim staat officieel nog een maand op de loonlijst daar dus hij vindt het zelf wel zo netjes en wil graag met een goed gevoel weggaan :thumbup: Zo’n schat is het nou :inlove: :inlove: :inlove: Dan is ie daarna lekker tot 1 juli thuis, dus bijna 2 maanden :dance: :inlove: En daarna gaat ie hard aan de slag bij zijn nieuwe werkgever :thumbup:
Verder alles goed hier en we hopen een nieuw vakantiekindje te kunnen gaan maken :inlove: :lol:
Alhoewel er nu dus even geen peil op mijn cyclus te trekken zal zijn :roll: Ik heb hem veiligheidshalve maar op 28 dagen gezet en dan zien we wel… Zodra het vloeien stopt gaan we gewoon gezellig om de dag ofzo klussen
Als ie niet meer werkt kan ie ook niet moe zijn :mrgreen: :silenced:
Nou meiden, duimen draaien hard voor iedereen, dat de zwangerschappen goed blijven gaan vanaf nu en dat de rest snel (weer) zwanger mag zijn
:- :-* :-
:- Kim