Jan´10 stoppers#3:Duimen draaien voor Natascha

Iev heel veel plezier de komende dagen, lekker genieten samen!

Iev, heel veel plezier meissie, geniet ervan!!!

Sac: sjemig meissie, ik kan niet anders zeggen dan dat ik t heel erg voor jou vind, met een kinderwens blijven zitten is echt vreselijk.

Hopelijk draait je mannetje op korte termijn weer bij.

Heel veel sterkte, en ook ik kan heel goed begrijpen dat hier meeschrijven te confronterend is :hug: :hug:

Eef, ben je al voor de echo geweest???

Kluun; jaaaa die boeken zijn geweldig, die man heeft zo’n heerlijke manier van schrijven.

Topper: klusse meissie!!

Kimmie: hoe is t vandaag meissie?? is er al iets naar beneden gekomen?

Zooo rot zeg dat t allemaal zo’n lange nasleep heeft zeg :hug:

Marbo: fijn dat t lichamelijk weer wat beter gaat, hoe is t met je koppie gesteld?

Misschien idd wel beter om weer te gaan werken, afleiding is het beste denk ik wat je momenteel kunt gebruiken :hug: :hug:

fijne dag meiden

:dance: Echo zag er goed uit, termijn klopt helemaal :inlove:

Hartje klopte 164 slagen per minuut :inlove:

Heerlijk op de wolk vandaag :inlove: nu is het echt :lol: :shifty:

Hoi Meiden,

Ben vandaag weer naar het werk geweest en ik vond het eerlijk gezegd wel weer fijn. Gewoon het normale ritme en mn eigen ding doen. Ook erg fijn ter afleiding.Ik heb steeds minder huilmomentjes, al zullen die voorlopig natuurlijk wel blijven. dat kost tijd en die neem ik ook.

vanavond had ik een 10 min gesprek met het peuterjuffie van vrijdag en ik vond het zo leuk om te horen dat mn kanjer het zo leuk doet en alles gezellig mee doet enz.

Kimmie hoe is het gister gegaan meis ??? Heb volop aan je gedacht in ieder geval.

F’lien wat fijn dat de echo goed was, geniet maar lekker op je wolkje hoor :wink:

Sac ach meisje toch ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om hier mee te blijven schrijven als je kinderwens momenteel niet vervuld zal worden. Hoop dat jullie samen goed zullen blijven praten hierover en dat we je als jullie er aan toe zijn hier weer op KOK mogen tegen komen :hug:

Iev Heel veel plezier, tot snel!!

Hoop dat ik even niemand vergeten ben…

Liefs

Flien wat fijn dat de echo goed was! Lekker genieten he! :inlove:

Marbo super fijn dat het werken goed is bevallen. Even iets anders aan je hoofd. Tuurlijk duurt het lang maar dat is ook logisch! Gewoon rustig aan blijven doen, dat is het beste. En natuurlijk lekker genieten van je kleine mannetje.

Wij krijgen vanavond eters dus ik ga vandaag op pad voor boodschappen. Een vriendin gaat met me mee dus tussendoor nog even ergens koffiedrinken. Morgen komt mijn zus voor 3 dagen, super veel zin in! Tenminste als haar vlucht gaat, ik heb er een hard hoofd in dus verheug me er niet teveel op…

Fijne dag allemaal!

Hoi dames,

SaC :hug: maar dat had ik ook al gemaild…

F’lien wat lekker een goeie echo… Wel showen he… Daar hebben we een sf voor :mrgreen:

Marbo, wat lekker dat je het fijn vond op je werk. Een hele afleiding denk ik…

Kimmie, hoe gaat het met je?

Natascha, ik las in je onderschrift dat het uitgesteld is :hug:

Hier is net de dame van MvM weg. Ik mag niet meedoen… Ik heb vlak na mijn bevalling 2 zakken bloed gekregen, vandaar dat ik niet mee mag doen. Ik mag ook nooit bloed geven, als ik dat van plan was… Heeft allemaal te maken met het donorbloed… Jammer, maar ja… Ik heb het geprobeerd…

Had wel gelijk een hele dikke streep op mijn test

Nou ik ga kijken of ik mijn mannetje wakker krijg, dan ga ik even naar het centrum. Even boodschapjes doen en zijn foto ophalen. Ben benieuwd, want meneer had er geen zin in en heeft merendeels gehuild :think: (Ja SaC, huilen kan hij ook hihi, komt niet vaak voor maar soms wel hoor :wink: )

Iemand al iets van Kimmie vernomen ???

Maak me een beetje zorgen…

@Marbo wrote:

Heb nog niets gehoord, maar als er wat zou zijn zou ze zich wel melden via de sms, daarbij moet ze vrijdag pas weer voor echo, dus denk dat ze druk met de kids zal even smsje sturen :wink: :-*

@Marbo wrote:

Heb nog niets gehoord, maar als er wat zou zijn zou ze zich wel melden via de sms, daarbij moet ze vrijdag pas weer voor echo, dus denk dat ze druk is met de kids zal even smsje sturen :wink: :-*

Volgens mij had ze gereageerd bij Debke in arm om je schouder… Was van vandaag…

Ow en ze heeft gereageerd op je echo in het sf F’lien :mrgreen:

Ja sms was prima ze lag lekker onderuit op de bank :lol: :lol:

Hier goede nacht gehad zo kids wegrbengen, dan even hier aan de gang 8) Vaatwasser draait al straks even een was aan zetten en een opvouwen dan is het wel weer mooi geweest 8)

Groetjes en fijne dag meiden :-*

:oops: :oops: Meiden :-

Was idd wel online, maar veel in 2 andere topics op het moment :shifty: Alles gaat goed hier :thumbup: Mijn echo vanmorgen was helemaal goed :dance: Er zit nog een heeeeeel klein stukje, maar dat komt waarschijnlijk vanzelf wel of het lost op :thumbup: Hoef nu 17 mei pas weer terug te komen voor een echo, gewoon even voor de zekerheid en dan en soort van eindgesprekje met de gyn. Zal de laatste keer zijn dat ik hem zie, want 1 juni stopt ie ermee :wink: Ze konden vanmorgen op de echo ook al zien dat er heel kort geleden een ei gesprongen is dus ik kan over ongeveer 2 weken mijn menstruatie verwachten :dance: Ik heb nu helemaal geen afscheiding mee sinds vanmorgen :dance: :dance: :dance: AL met al ben ik dus een blije gup vandaag :lol: Helaas heeft een vriendinnetje van mij vandaag te horen gekregen dat haar beebje het ook niet meer doet :cry: zou 8 weken zijn nu :cry: Was wel even janken toen ik haar sms las zeg bah :hug: Zo dubbel allemaal :?

Patricia, wat vervelend joh dat je niet mee mag doen met MvM :thumbdown: Maar wat je zegt, je hebt het geprobeerd, de goede wil was er en ook dat telt :thumbup: En je hebt toch even leuk weer een dikke test :inlove: :lol: Hoe voel je je verder??

Eef, nu snap ik ook waar jouw smsje van de week vandaan kwam :lol: :lol: Ik vond het al zo’n gek smsje zo out of the blue zo’n kort berichtje :shifty: Jij lekker morgen feestje meis :dance: :dance: Sorry dat ik niet kom hoor, maar ben weken terug nog geweest en normaal helemaal niet erg hoor (gezellig juist!) maar anders werd het ook weer steeds verder vooruit met Marijke :shifty: Dus hoop dat je het niet erg vindt :-
We zien elkaar sowieso op Jorre zijn verjaardag weer (als ik dan nog mag komen :angel: ) :-

Hoe ist met de rest??? Het is sowieso een beetje stilletjes hier op het moment he?!

Hier is Tim het hele weekend pleite naar Frankrijk :wink: Teambuildingweekend met zijn werk, dus ik heb het rijk alleen met de boys :wink:

Ga weer mijn best doen om het wat netter bij te houden :angel:

:-
Kim

Hoi dames,

Hier gaat alles lekker… Nergens last van :think: Even afkloppen, want het kan nog veranderen he…

Vandaag heerlijk ouderwets geluncht met SaC. 'sMorgens zijn er mannen geweest om mijn plafond te maken, dus hebben we bij mij thuis geluncht.

Voor de rest is mijn mannetje nu aan het logeren bij opa en oma… We eten er 4 keer per week, maar ze vinden het leuk om hem af en toe te logeren te hebben.

Hoi Meiden

Het gaat hier echt met de dag beter, ik voel me echt per dag meer mezelf worden en dat is echt fijn. Geestelijk kom ik er ook wel, maar dat zal wel ff wat langer duren…

Kimmie fijn dat het goed gaat!

Pattycoat lekker zeg dat je nog nergens last van hebt, zeg het maar niet te hard, straks hang je mss iedere ochtend boven de wc pot :wink:

Ik ga ook weer proberen hier weer wat meer actiever te worden

Liefs

whahahaha natuurlijk mag je komen je bent altijd welkom dat weet je Kim :-* Enne ik moet ook hoog nodig naar het zuiden toe :oops:

Ja die sms later dacht ik nog :roll: had wel even uitgebreider gekunt muts :doh: maareh goed nu snap je hem :oops: :-

Marbo, fijn te lezen dat het je weer wat beter gaat :-

Enne ieder zijn eigen tijd hoor, als je weer ‘klaar’ bent komt het vanzelf weer :-

Iev hopelijk lekker aan het genieten en geen last van gekke aswolken ed met jullie reizen :-

Patty, hier ook weinig klachten hoor, gewoon genieten ervan :-

Dikke :-
en genietse van het weer dit weekend meiden :-*

Hee meiden,

Even een snel berichtje vanuit het buitenland: ik ben zwanger!Vanmorgen een test gedaan en heel duidelijk positief. Super blij natuurlijk en weer even wennen aan het idee…

Ik mail vanavond nog even, staan op het punt om weg te gaan.

Fijne zondag nog! X

Oh KIEK wat fijn voor je!!!

GEFELICITEERD met dit fijne nieuws!

ooooh gefeliciteerd!!

kei leuk

geniet er van

xxx

Kiek, Gefeliciteerd meis…

Hier een chaos weekje achter de rug… De kdv is per direct gesloten, heel verhaal. Dus donderdag moesten we Damian ineens ophalen…

Per 17 mei gaat hij naar een andere kdv. Dat was al de bedoeling, dus daar zijn we heel blij mee… Alleen hebben we nu wat vrije dagen opgenomen om hem thuis op te vangen tot 6 mei. Vanaf 6 mei zijn mijn so vrij en die willen hem al die dagen gezellig bij zich hebben…

Morgen en dinsdag is mijn vriend thuis en dan ben ik vanaf donderdag dan vrij 3 dagen. Even gepuzzel, maar we komen er wel…