Femmertje, klinkt heftig meis :hug: maar ook goed hoe je er nu mee omgaat :thumbup: Een vriendinnetje van mij heeft ook endo en zij heeft een paar jaar terug ook te horen gekregen dat ze snel moest zijn omdat het anders wel eens echt niet meer zou kunnen lukken :thumbdown: Ze is geopereerd en toen heel snel daarna gelukkig zwanger geraakt :inlove: Zij heeft nu een dochtertje van bijna 4 :thumbup: Maar het lijkt me sowieso heel zwaar en waardeloos, elke maand de pijn en de toestanden als je menstrueert enzo :thumbdown: :hug: Fijn dat je vriend nu ook echt helemaal om is, is toch wel handig he als je een kindje wilt :lol: Hopelijk is het jullie snel gegund en volgen er idd nog meer en kunnen we allemaal het jaar 2010 zwanger en/of met een beebje afsluiten
Femmertje dat is inderdaad best zwaar dan… Gelukkig is je vriend om…
Ook ik hoop dat we 2010 zwanger of met beeb uitgaan :-*
Femmertje, wat erg dat je endo hebt, ik gun dat echt niemand.:hug: :hug:
Ik zelf heb ook endometriose, een vrij zware vorm, ik heb snelgroeiende endo.
Ik slik ook medicatie die me in een kunstmatige overgang brengen want iedere ongi betekend een groei van de endo.
Ik heb 4 operaties gehad en na de laatste operatie zijn we meteen gestart met Ivf en wonder boven wonder meteen raak.
Mijn zoontje wordt a.s maandag alweer 2 jaar :inlove: :inlove:
Eind deze maand hebben we het intakegesprek om wederom een poging te wagen met Ivf voor een brusje.
Ik vind t wel te gek dat je vriend om is en dat jullie voor een kindje gaan, ik hoop dan ook van harte dat 2010 jullie jaar gaat worden.
meiden fijn weekend allemaal, dit weekend vieren we de verjaardag van Odin dus zal na t weekend even op iederen komen reageren.
:-*
Lieve Natas, alvast onwijs gefeliciteerd met Odin zijn 2e verjaardag (voor als ik het toch nog vergeet :oops: :oops: :shifty: ). Heel veel plezier met zijn feestje en tot na het weekend :-*
Natascha, Ook van mij alvast een fijne verjaardag dit weekend… En gefeliciteerd met je kleine grote man… Alweer 2 jaar :dance:
:-*
Femmertje, wat naar van die endomitriose. Maar goed dat jullie er voor gaan. Ik hoop dat het snel lukt. Je zult zien: in het forum kan je veel kwijt, want wij vinden het nooit erg als je over zwanger worden en daarmee gaand geluk en verdriet praat. Daar zijn we voor En je zult ook zien dat je hier veel informatie vandaan kan halen. Zoals nu alweer blijkt met je lotgenoten in dit topic.
Ik ben nu al ruim een week in NL en mijn man zit nog in Dubai. Ik begin hem te missen! En gister zagen we hem via Skype en Owen zei zo duidelijk ‘Daddy’ Voorheen was het nooit zo netjes gearticuleerd. Ik ben zo trots. Maar daarom missen we hem wel nog erger. Owen ging ook even achter het scherm van de laptop kijken waar daddy nou was :inlove: . En ik baal ook wel dat dit dus een nutteloze ronde is, want met 8000km ertussen is het moeilijk zwanger worden
Hallo dames
Dat is ook heftig Natascha. Ik heb een operatie, exl kijkoperatie achter de rug, dat vond ik al meer dan genoeg. Op zich is het bij mij nu rustig sinds ruim een jaar. Bij de laatste controle met de gyn, vertelde hij me dat ik ervan uit moet gaan dat ik ervan moet gaan dat ik net zo veel “kans” heb als anderen. Maar ja, af en toe is dat wel lastig met zo’n “geschiendenis” achter de rug. Maar, we blijven positief.
Wat spannend dat jullie een ivf traject ingaan! Lijkt me slopend! Ik hoop dat het nu ook voor de eerste keer “raak” is.
Veel plezier en gefeliciteerd met de verjaardig van odin. Geniet ervan. Rest van de dames wens ik een fijn weekend en tot gauw.
Groetjes :hug:
Kimmie, ik had inderdaad nog geen foto van mijzelf geplaatst. Met mijn schoonzusje gaat het goed, volgens mij niet anders dan iedere andere vrouw die net bevallen is.
Ik heb inderdaad Clomid gekregen en ik vind het best wel spannend om maandag weer die echo te laten maken. We zien wel wat er gaat gebeuren.
Pattycoat, het is ook erg vreemd dat het allebei op dezelfde dag is gebeurd, juist daarom vind ik het ook zo knap dat je wel al zo’n cadeau in elkaar gezet hebt.
Femmertje, wat balen dat je endometose hebt, ik heb gehoord dat dat een vreselijke aandoening is. Wel fijn dat je vriend ook nu voor een kindje wilt gaan. Hopelijk is het snel raak.
Iev, ik kan me voorstellen dat je je man mist. Lastig om zover uit elkaar te zijn. Ik ga volgende maand een paar dagen naar Duitsland en dan gaat mijn man niet mee. Ik zie er nu al vreselijk tegenop, 3 nachten niet naast hem liggen.
Hopelijk is het snel raak als jullie weer bij elkaar zijn
Fijn weekend verder!
Hallo dames,
hier ben ik weer.
Femmertje, sterkte.
Sac, gefeliciteerd met je nichtje
Odin, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Iev, wat leuk he, als ze echt verstaanbaar gaan praten.
Vanmorgen de test maar eens gedaan, omdat de :twisted: zich nog niet aandienden. Na 2 minuten naar de douche gelopen en zie ik een +, dus zwanger. Ik was even overrompeld, echt niet gedacht dat het raak zou zijn. Moest even omschakelen, had eigenlijk op een - gerekend.
Absoluut niet minder leuk :lol: . Denk dat het een januaribeeb wordt.
Merk ook nog niks aan mijn lichaam. Alleen een beetje moe en pijn in de buik. Verder ook helemaal niks. Geen zere/gevoelige borsten, niet misselijk. Hopelijk blijft het zo.
Ik ga van het weekend genieten :inlove:
:dance: :dance: Topper Gefeliciteerd!!!
:dance: :dance: En fijn dat je je tot nu toe goed voelt!
Yes Topper!!! Gefeliciteerd :dance: :-* :inlove: :inlove: :inlove: Wel leuk als je het niet verwacht :thumbup:
Topper wat een super nieuws!!!
GEFELICITEERD
Geniet er lekker van!
Topper Gefeliciteerd :dance:
Topper: Gefeliciteerd> super!
Voor alle (bijna) mama’s een hele fijne moederdag gewenst.
Groetjes
topper gefeliciteerddddddddd!!! wat een geweldig nieuws op zo’n mooie dag als vandaag!!!
fijne moederdag voor de mama’s
Fijne moederdag vandaag (danwel met eigen kind, danwel met je eigen moeder/schoonmoeder) en hopelijk kunnen we volgende moederdag allemaal als zelf moeder vieren :inlove:
Ik heb van mijn oudste een lief zelfgemaakt cadeautje gekregen en van mijn jongste moet ik het nog krijgen, maar onze slaapjes overlapten elkaar :mrgreen: :mrgreen: Dus die krijg ik zo :inlove: Maar ik vind het sowieso geweldig wat ik van mijn kinderen krijg :inlove: Tim en ik doen verder niks aan vader- en moederdag Wij zijn elkaars vader en moeder niet he
En voor de wederzijdse ouders hebben we het ook een paar jaar terug afgeschaft. Als we iets willen dan kopen we het voor elkaar en daar is geen vader of moederdag voor nodig :thumbup: Ik heb vannacht wel een leuk moederdagcadeautje gekregen
:silenced: Hopelijk deze week netjes mijn eisprong en de testen gaan mee op vakantie
Verder lekker rustig hier, dus niet veel te melden
:-* Kim
Jullie ook allemaal een fijne moederdag! Ik heb vanmorgen een lekker ontbijt op bed gekregen en natuurlijk mooie tekeningen :inlove:
Topper wat een super goed nieuws, PROFICIAT!! Lekker genieten van het idee dat je zwanger bent.
Femmertje heftig hoor. Wel heel fijn dat jullie er samen voor willen gaan. Ik hoop dat het snel raak is!
Hier alles goed, op de vermoeidheid en misselijkheid na Ik moet tussen de middag echt even gaan liggen nu. Nou ja, het is voor een goed doel toch?
Gisteren een heerlijk vrij dagje gehad en naar het strand geweest. De zee is nog super koud, echt niet normaal! Dus nog geen plonsje voor mij…Vandaag poetsdag, heerlijk op moederdag…
Dinsdag komen mijn schoonouders, heel veel zin in.
Natascha, proficiat met Odin!! Hoop dat hij een gezellige dag heeft.
Meiden fijne zondag. Gaan jullie nog iets leuks doen?
X
:inlove: Topper gefeliciteerd met je onverwachte positieve test :dance:
Meiden allen fijne moederdag, dikke :-* vanaf hier.
Ik moet dinsdag de 18e weer voor een echo en ben best een beetje zenuwachtig :shifty:
Heb veel last van (.)(.) die erg pijnlijk zijn, maar mijn buik is bijv eerder weer gewoon dan groot :shock: :shifty:
Dus vind het spannend wat de echo gaat laten zien, ik laat het jullie weten :-*
Toppertje, gefeliciteerd!!! Joepie!!! :dance: :dance: :dance:
Eef, spannend hoor de echo. Ik was afgelopen week bij een vriendin (toevallig een Eveline uit dezelfde woonplaats als jij) en die heeft er 2 inzitten en eentje rondlopen. Was erg leuk om lekker bij te kletsen.
Gisteren hebben we het 60-jarig huwelijk van mijn grootouders gevierd. Wat een mijlpaal ! We hebben gezellig met alle kinderen en kleinkinderen gegeten. Een mannetje of 20 in totaal. Owen is het eerste achterkleinkind, dus dat trok wel bekijks. Nu nog een weekje hier en dan alweer naar huis. Ik mis mijn grote mannetje …
Flien spannend hoor de echo, ik snap het wel. Die stomme onzekerheid. Ik heb het zelf ook, moet nog wachten tot 25 mei.
Iev wat leuk een 60 jarig huwelijk! Wel jammer dat je mannetje er niet bij is, die mis je op zo´n moment nog meer. Over een week zijn jullie weer lekker samen.