Ah, de Huttenheugte :). Dat is ongeveer hét centerparc van t noorden . Mooi park hoor, veel water, heerlijk zwembad:). En lekker dichtbij de dierentuin en het is daar in Emmen ook wel leuk shoppen.
Ik woon inderdaad in Drenthe trouwens.
Enne, ik zeg het toch… streepje is streepje toch… ‘Gewoon’ een paar dagen wachten (hihi succes) en dan nog es testen als je niet ongi bent.
Miepel, SPANNEND!!!
Ik ga nog niet uit m’n dak, aangezien jullie zelf nog niet overtuigd zijn. Maar een streep is een streep (hoe vaag die ook is)
Heb zelf vaak genoeg negatief getest, en er kwam helemaal niks… ook ‘voorgedrukte’ vage streep.
Jammer dat ik je nu niet meer tref, maar een hele fijne vakantie!!!
Mereltje, dus het heeft toch doorgezet. JAMMER!
Beterschap voor je mannetje.
Imani, een huis op de groei gekocht…lekker hoor!
Nu eerst zorgen dat nummer 1 onderweg is, dan ben je al een heel eind.
Wij gaan binnenkort weer terug naar huis. Het is nu wel erg rustig op de camping, en het mooie nazomerse weer laat ook op zich wachten.
Het verkoudheidje zit er nog steeds, ben alleen nog flink aan het hoesten.
Druk weekend voor de boeg, dus ik wens iedereen een heel fijn weekend!
Tot de volgende keer!
Kom even terug op mijn vorige bericht.
De zon schijnt!!!
@toedels19 wrote:
Kom even terug op mijn vorige bericht.
De zon schijnt!!!
Ja, dat dacht ik ook toen ik je bericht las! Dit weekend wordt het heerlijk weer, dus nog ff gnieten op de camping als ik jou was!!!
't Is hier weer stil de laatste dagen. Even het leven erin houden hoor :).
Hier is de ongi weer bijna over, dus we kunnen er weer voor gaan. Vanaf morgen hebben we allebei vakantie, dus lekker samen genieten. Nog wat klussen aan het huis, winkelen, luilakken, heerlijk :D.
Hubbie is al weer wat beter aan t worden. van de dokter heeft ie extra medicatie gekregen en heb het idee dat het al wat helpt. hoop dat ie in de vakantie lekker veel energie heeft, dat zou fijn zijn. Ik heb er in elk geval al helemaal zin in.
En ben ook lekker helemaal verliefd :inlove:
Dag meiden…
al weer even geleden dat ik hier nog gepost heb, maar wou jullie toch laten weten dat ik nog steeds voor jullie :thumbup:
Hier gaat alles goed, de tijd vliegt voorbij… ben wel moe, maar voor de rest gaat het wel…
tot gauw…
Miepel, wanneer kom je weer terug???
Hopelijk kom je goed nieuws vertellen, maar vooral ook hoe de vakantie was.
Mereltje, heb het weekend heerlijk genoten van het weer. Niet op de camping, maar we waren wel de hele dag buiten.
Evy, ja de tijd vliegt voorbij.
Geniet je van je zwangerschap? Neem aan dat je het nu echt voelt bewegen, wanneer voelde je het ong voor het eerst?
Zaterdag vierden we de (surprise)party van m’n zusje, ze is 18 jaar geworden. En heeft gelijk al haar eerste autorijles gehad.
Zondag heerlijk in de tuin gezeten bij vrienden, en nog even heerlijk geknuffeld met hun dochtertje :inlove:
Maandag avond ben ik naar huis gegaan, het was weer tijd voor de was.
En heb met m’n lief afgesproken dat ik nu lekker thuis blijf. De rest van de week ben ik toch druk in en rondom het huis. En heen en weer blijven rijden daar doe ik niet aan. Vrijdag komt hij ook naar huis, en dan blijven we thuis. Alleen nog een dagje terug om de caravan een schoonmaakbeurt te geven, en alles af te sluiten voor van de winter.
Zaterdag gaan we een dagje naar België. Bedrijfsuitje van het werk van m’n lief.
Kids mogen mee, is ook een speciaal programma voor geregeld.
Maar voor die tijd zal ik nog een keer langs komen hoor.
Tot de volgende keer!
Hallo Allemaal!
Hoe gaat het met jullie?
Miepel: waar blijf je nou??? :lol: We kunnen wel wat leuk nieuws gebruiken hier! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Mereltje: geniet van je vakantie!
Toedels: mis je je lief niet als hij op de camping zit en jij thuis? Maar S is wel bij jou toch? Helaas niet echt een topzomer geweest voor de camping…
Evy: Alweer over de helft!!! Wat gaat dat snel! Weet je al wat het wordt?
Alle anderen: alles ok? Nog leuke verhalen?
Met mij gaat het goed! Ben met de ovu-testen bezig… maandagavond nog helemaal niets, gisteravond een licht streepje! (Wel weer zo’n streepje dat het links donkerder is dat rechts… het loopt zeg maar van licht naar heeeeeel licht…)
Wellicht heb ik deze keer toch een kortere cyclus :dance: … Manlief en ik klussen er flink op los! Hihihi! :inlove:
Nu maar :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat we een beetje geluk hebben?
Fijne dag allemaal! :-*
ja, idd, al over de helft
Morgen naar de gyno en dan weten we wat het gaat worden, normaal gezien toch
Ik voel de beeb pas goed bewegen van begin deze week, dus nog helemaal niet lang… maar het is de moeite!
ik :thumbup: echt dat alle januaristoppers dit allemaal snel mogen voelen
We zijn weer terug! Maar geen goed nieuws . Was uiteindelijk 5 dagen overtijd :shock: . Dat heb ik nog nooit gehad. Vandaar dat de tests niet positief werden. Was wel een zenuwengedoe hoor. Dan gaan we nu ronde 10 in. Zal nog even mijn banner aanpassen.
Imani, natuurlijk mis ik m’n lief op de dagen dat hij niet bij me is.
S is op die dagen bij mij, best wel eens vermoeiend. Maar ze was vandaag zoooo blij om haar papa weer te zien…ze heeft 'm heel vaak geknuffeld :inlove:
Evy, ooooh heerlijk meid dat je de kleine kan voelen, en iid nog niet zo heel lang.
De gyn zou kunnen zien wat het wordt, geniet van de echo!
Miepel, :think: 5 dagen overtijd, terwijl je meestal stipt op tijd bent.
In ieder geval heeeeeeeeel jammer dat je weer in een nieuwe ronde zit.
Heb je wel genoten van de vakantie???
Lijst is up-to-date!
Zoals beloofd kom ik nog langs voor België.
Tja, best wel laat… De film ‘die je gezien moet hebben’, moest ik natuurlijk kijken. The Da Vinci Code
M’n lief wist na een half uur kijken eigenlijk niet meer waar het over ging. Ik vond het wel een goede film, maar denk dat ik 'm nog beter vind als ik de film nog een keer zou zien.
Alle spulletjes zijn uitgepakt, en natuurlijk zijn we wel een paar dingen vergeten.
Maar we moeten sowieso nog een dagje terug.
Wij hadden vanavond ook weer wat.
Tijdens het eten gaat de bel, de buurman. Hij zegt dat er 2 dames (wijkagentes) iets willen vragen over de auto.
Ik dacht al iets van fout geparkeerd. Maar dat kan niet, want hij staat gewoon in het vak.
Had m’n lief de schuifdeur open laten staan :wall: :wall: :wall:
Ik ben benieuwd hoelang deze cyclus weer gaat duren.
Ben nog niet voorbij dag 28 hoor. Maar ik voel gewoon helemaal niets dat op een zwangerschap zou kunnen wijzen.
Nu naar bed, vroeg op… en op naar België :dance:
Tot de volgende keer!
Kreeg geen mailtjes meer van dit topic…(van geen enkele trouwens :think: ) dus kom even kijken.
Weinig nieuws te vertellen, alles gaat goed hier :inlove: Alweer 15 weken :dance: We genieten om de zoveel dagen van het geluid van het hartje dankzij de Angelsound, wat een superapparaat. Misselijk nauwelijks meer, vermoeidheid valt mee. In de loop van de werkweek neemt het toe, raak ik niet echt uitgerust meer. En ik slaap slecht helaas, heel veel dromen en vaak ook nare. Slapen is dus vermoeiend, haha. Doe 's avonds dus ook weinig meer dan bankhangen en vroeg naar bed. Buikje groeit al aardig wat nogal wat :shock: reacties oplevert van mensen. “Hoever ben je?” * verstaan me verkeerd * “O, 25 weken al?” Eh nee, 15. :mrgreen:
Duim nog steeds voor de meiden hier!!! :: :: :**:
@ Toedels, mijn uitgerekende datum mag je trouwens nog een keer veranderen in 27 februari. Is na de echo met 8 weken bijgesteld.
Tot snel weer een keer! :-*
Heey juffie, fijn dat alles goed gaat :thumbup: . Werkt dat goed ja, zo’n angelsound? Hoe weet je nou zeker dat het het hartje is wat je hoort en niet een bloedvat of de navelstreng? Lijkt me moeilijk om te zoeken.
idd, hier ook geen aanhanger van de angelsound…
Ik hoor alleen m’n eigen hartslag… is wel een toestel dat al enkele jaren oud is, heb het gekregen van mijn schoonzus, maar werkt zeker niet geruststellend
Wat een rust hier zeg.
Aan de lijst te zien, nog geen NOD’s. Pas weer aan het einde van de maand.
En volgende maand al de eerste beebs!!!
Piekie, Rivella & DarkAngel heeeeeeeeel veeeeeeeel succes!!!
SPANNEND! De laatste loodjes dames.
Juffie, heb de datum aangepast.
Heb even in het SF gekeken, en mooi buikje heb je al!
Hier ook weinig te vertellen.
Heb gisteravond wel een sollicitatieformulier ingevuld, hopelijk hoor ik daar nog iets van.
Ik hoop een baan te vinden dat te combineren is met S. Of dat ze eventueel mee kan.
Tot de volgende keer!
Echt stil hier. Ben maar eens begonnen met ovulatietesten. Kijken of we wel goed zaten met m’n ei omdat ik 5 dagen overtijd was de laatste keer. Vanmorgen was een licht streepje dus er zit wat aan te komen. Denk toch dat ik de andere keren mijn ei op ongeveer dag 14 gehad moet hebben.
Gaat alles goed met de zwangere onder ons? Zijn er nog die een pretecho hebben laten maken? Wij hadden toendertijd een 4d-echo laten maken. Duur maar zeker de moeite waard :thumbup: . We zagen toen al op wie ze ging lijken :lol: .
Zojuist begonnen aan een nieuwe ronde.
Vind het aan de ene kant jammer dat het weer niet is gelukt.
Maar aan de andere kant zag ik het niet zo zitten om rond S d’r verjaardag uitgerekend te zijn.
Cyclus is weer ietsje korter geworden (31 dagen), dus het gaat hopelijk weer de goede kant op.
Tot de volgende keer!
He jammer Toedels. Ik blijf voor de niet zwangeren duimen hoor.
Hier alles goed. Al weer 25 weken vandaag. Jur is enorm ondeugend en ik moet hem elk moment goed in de gaten houden want hij doet alleen maar dingen die hij niet mag doen. die dikke boef.
Mijn buik begint enorm te groeien en ik voel het kindje enorm goed. Ik heb op mijn werk geregeld dat ik na mijn zwangerschapsverlof gelijk al mijn ouderschapsverlof ga opnemen en dat betekent dat ik van eind november tot begin september vrij ben. Hoe aso!!!
Verder alles goed met iedereen??? Hoe voelen de zwangeren zich???
Tot gauw
Hier nog wat voor jullie :: :: :: :: :**:
Liefs Helma
Juffie op welk sf kan ik je buikie bewonderen???
Helma, ik heb ze gevangen…de hormoontjes. Hopelijk helpt het deze keer . En heerlijk zeg, om zo lang vrij te zijn dadelijk. Het zal alleen wel tegenvallen als je daarna weer moet gaan beginnen.