Oh visje, lees nu pas dat je een jongen krijgt :oops: . Gefeliciteerd! Op een blauwe wolk. Hoop nu ook wel een beetje op een jongen, is weer eens wat anders. Tot nu toe is de stand dus 1 jongen en 1 meisje. Dat gaat gelijk op :thumbup: .
@toedels: Gefeliciteerd met je 7 jarige huwelijk. Wat lekker dat je ff met zn 2-en weg gaat en ik voor je dat jullie huwelijksnacht wat op mag brengen
@mereltje: Ik vind het steeds ‘echter’ worden hoe vaker we haar zien. Ik voel haar wel regelmatig, maar omdat mn placenta voor ligt heb ik maar een klein stukje waar ik haar kan voelen, maar als we Puk dan zo heen en weer zien zwemmen in de buik vind ik het wel helemaal geweldig. Ben ook zeer benieuwd wat we allemaal op de 3d echo gaan zien, maar daarmoeten we nog een week of 6 op wachten :? :lol:
@visje: Wij hadden voor een jongetje alles al bedacht, naam en zelf het geboortekaartje hadden we al gezien. Nu is het dus een meisje, wat we eigenlijk al verwachte, maar daarvoor waren we dus nog aan het twijfelen. Nu denken we er wel uit te zijn, maar ik houd mn oren nog open of ik een leukere naam tegen komen. De naam vinden we denk ik wel het leukst, maar hij lijkt een beetje op de dochter van vrienden van ons en mijn man en ik twijfelen daar om de week zo’n beetje over. De ene week vind ik het wel meevallen en gaan we voor DE naam en de andere week zit ik weer… hij lijkt er toch niet teveel op… Ach ja zo houdt het ons weer bezig :roll:
@Miepel: Kan me voorstellen dat je daar rekening mee houdt. Mijn moeder heeft t ook lang geduurd voordat ze zwanger werd, ze had verschillende miskramen gehad en een doodgeboorte met 7 mnd, mijn zus duurde ook heel lang voordat ze zwanger was, heeft ook een miskraam gehad, dus toen ik zwanger werd (zo snel :shock: ) heb ik ook echt gedacht dat het wel niet zou blijven zitten. Inmiddels 20 weken verder geloof ik er wel weer in hoor :mrgreen: Je kan er toch geen touw aan vastknopen. Ik hoop iig dat volgend jaar januari (als ik aan het puffen ben) toch allemaal wel zwanger zijn!!
En idd 1 blauw en 1 roze baby, wilde de rest het nog niet weten (of die zijn nog niet zover).
:-*
Toedels, leuke dag gehad?
Vandaag is mijn NOD, dacht ik. Nog geen ongi doorgekomen. Gisteravond dacht ik dat ie er was, maar t bleef bij een drupje. Ik wacht nog even met testen, want we krijgen vandaag visite en hen kennende zou het best kunnen dat ze nog een balletje opwerpen over kindjes krijgen, en niemand weet dat wij bezig zijn en dat houden we graag zo. Dus later deze week vast wel weer nieuws van mij
Mereltje, snap dat je wacht met testen. Het is al moeilijk genoeg om je mond te houden.
Heb je al iets vernomen van je sollicitatie?
Visje, fijn dat je nog steeds hier komt kijken.
Een jongen, de wolk is du blauw! En de babykamer, al vorderingen?
En samen komen jullie wel uit over de naam.
Miepel, wij zijn ook bewezen vruchtbaar. Toen was het gelijk de 1e ronde raak.
Bij m’n moeder…tja. Tussen mij en m’n zusje zit 10 jaar. Wel van een andere partner, maar ze waren wel al een tijd bezig om zwanger te worden.
Juffie, heb je het al verteld op school?
Dank jullie wel voor de felicitaties!
Wij zijn vrijdag lekker uit eten geweest. Wisten eerst niet welk restaurant, dus uiteindelijk toch naar het restaurant waar we al vaker hebben gegeten.
Was nog wel flink verkouden, maar heb heerlijk gegeten.
Nu heb ik spierpijn, van al het hoesten (nog steeds). Maar m’n neus zit niet meer dicht.
We zitten nog steeds op de camping, dus hopelijk krijgen we nog wel een paar dagen mooi weer.
Tot de volgende keer!
Mereltje, jij bent ook al zo geduldig zeg :shock: . Ik heb gister een goedkope kruidvattest gedaan. 3 dagen voor nod :oops: . Ja, ik ben zo geduldig :liar: :liar: ! NEGATIEF! :twisted: :twisted: :twisted: . Bah, krijg er steeds meer de pest in. Al is er nog een klein kansje dat het hcg nog niet hoog genoeg was maar gaan er maar van uit dat het weer niks is deze keer :wall: . En als ik dan ongi word dan is dat ook nog eens in onze vakantie :twisted: . We gaan namelijk vrijdag nog een weekje weg. Naar CP. Dus veel zwemmen en een tampon krijg ik nooit fatsoenlijk in :roll: . Excuus voor het gedetailleerde verhaal :oops: :shifty: .
Toedels, ik hoop dat er bij jullie geen tien jaar tussen gaat zitten zeg… Dan moet je nog veel geduld hebben. Niet helemaal fit lees ik, beterschap dan maar. Van mijn sollicitatie heb ik nog niets gehoord…
Miepel, k kan me je ongeduld heel goed voorstellen. Jammer Dat ie negatief was. Ik hoop voor je dat je over een aantal dagen alsnog positief test . Hmm, ongi op vakantie is inderdaad vervelend. Ik moet ook niets hebben van tampons hoor, dus bekend probleem.
Hier blijft het nogal vaag. Heb wel wat bloedverlies (als we toch lekkere praatjes aan t houden zijn), maar lang niet zo veel als wanneer ik normaal ongi ben. Wie weet moet t nog doorkomen, t duurde de vorige keer ook even voor het echt doorzette. Ik wacht het dus maar even af. En het was goed dat ik nog niet getest had, want de visite vroeg er inderdaad naar 8)
Miepel, Hoop ook dat het je te vroeg getest heb, en het HCG dus nog niet voldoende was.
Ach ja geduld. Bij mij kriebelt het ook wel na dag 30 hoor. Maar ik heb zelf besloten om voorlopig niet meer te testen…tenzij…
Tenzij ik ECHT het gevoel heb zwanger te zijn.
Het inbrengen van een tampon heb ik geen moeite mee, maar voel me niet prettig om ermee te gaan zwemmen.
Mereltje, goh wat vroegen ze dan? En heb je met een strak gezicht NEE gezegd?
En heeft het doorgezet? Of laat je ons nog een paar dagen in spanning?
M’n duimen draaien voor jullie meiden.
toedels, zit je al weer op dag 30. Toch vreemd dat je de eerste keer zo snel zwanger was en dat het nu niet wil lukken, vooralsnog :think: . Hopelijk is er niks aan de hand.
Miepel, nee ik zit nog niet op dag 30.
Maar zodra ik die voorbij ben, kriebelt het wel om te testen.
Toedels, ze maken dan opmerkingen over he vullen van de slaapkamers in ons nieuwe huis en hoe hetmet de kinderwerns staat ofzo (ze weten wel dat wij echt ooit wel es kinderen willen). Kweet niet precies hoe ze het vroegen hoor. En dan reageren wij met zoiets van dat ze welkom zijn maar dat we er ook niet echt hard mee bezig zijn ofzo :mrgreen:
En ik hoop dat ik dan een strak gezicht heb ja :lol:
En of t doorgezet heeft… Niet echt, tis al weer over. Maar twee dagen geduurd en maar vrij weinig. Ik wacht t even een paar dagen af, wie weet komt t als nog. En anders misschien toch een keer testen, maar ik houd me eerst ff in. Als ik nou over een paar dagen misselijk opsta ofzo, dan ga ik misschien maar wel testen, nu nog niet… Wil niet zo gaan hopen…
Wel apart ja, dat het bij jou nu veel langer duurt.
Miepel, hoe ist bij jou?
Hier nog geen ongi en ook geen tekenen daarvan. Niet dat dat iets wil zeggen bij mij. Het kan toch plotseling op komen zetten. Al kan het ook wel eens een dagje later zijn. Maar twee dagen heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt. En aangezien we morgen op vakantie gaan wil ik vanavond nog eens testen als er nog niks is zodat ik jullie vanavond nog iets kan laten weten. We gaan om een uur of 9 al dus dan haal ik het niet meer jullie iets te laten weten of mijn banner aan te passen en dan zou ik jullie een week in spanning moeten laten. Voor zover het voor jullie spannend is :shifty: :mrgreen: . Vanavond weten we dus meer of al eerder :? . En mereltje, jij houdt de spanning er ook in. Ik voor je.
Hallo hallo!
Hoe gaat het met jullie?
Miepel: Hele fijne vakantie toegewenst! wat ga je doen?
(Behalve zwemmen?! :mrgreen: )
Mereltje: Ik ken dat van die vragen over het huis! Ons nieuwe huis heeft ook 4 slaapkamers en dan zie je iedereen al kijken: Waar hebben jullie 4 slaapkamers voor nodig??? Natuurlijk houden we strak vol : Onze slaapkamer, Logeerkamer, Studeerkamer, Zolder voor rommel… :lol:
Mijn beste vriendje vroeg: Willen jullie een heel voetbalelftal produceren?
Toedels: Is je verkoudheid helemaal over?
Alle zwangere dames: duimen jullie nog voor ons??? :-*
Met mij gaat het goed! De depri-gevoelens waren weer over na de :twisted: :twisted: … Nu weer met frisse moed de nieuwe ronde in! Ik wil deze maand netjes de ovu-testen doen (Was vorige maand door voorhoofdholteontsteking en antibiotica maar mee gestopt) en verder proberen te focussen op de verbouwing/verhuizing! We krijgen 22 september de sleutel! Dat is al over 3 weken!
Fijne dag allemaal!
Miepel, lief dat je ons niet in spanning achter wilt laten. Hopelijk goed nieuws vanavond en sowieso veel plezier alvast.
Haha, Imani, jullie krijgen dus ook al vragen. En tja, op zo’n vraag over een voetbalelftal zouden wij waarschijnlijk gewoon ‘ja’ zeggen zonder blikken of blozen - “drie per slaapkamer, moet prima passen toch?”. Dat gelooft toch niemand :mrgreen:
Wow, jullie krijgen bijna de sleutel! Leuk he, veel plezier en sterkte met verbouwen enzo. Hopelijk een beetje een relaxte verbouwing en verhuizing,d at is voor je cyclus wel zo makkelijk
TJa, hier is het dus nog steeds niets. MIsschien moet ik die twee dagen maar gewoon als ongi beschouwen en lekker verder gaan. Gewoon voor de gemoedsrust :roll:
Oh ja, ik dacht opeens, een beetje voorbarig en misschien willen jullie dr niets over zeggen ofzo… Maar… Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie hebben nagedacht over hoeveel rommel/logeer/studeerkamers je wilt omtoveren naar kinderkamers :mrgreen: . Hier willen we zeker alle overige slaapkamers wel vullen en op zolder willen we ook best een kamertje bij timmeren (tja, echt super voorbarig en je weet natuurlijk nooit of het zo makkelijk zal gaan bij ons. we komen wel beide uit een groot gezin, dus de genen hebben we mee ;)).
Hee meiden,
Ik lees af en toe nog wel mee, en duim zeker mee voor jullie! Kom op he!
Hoeveel kamers we willen vullen? Pff, ik ben de hele week al druk bezig met de studeerkamer leeg te ruimen, boven een studeerkamer te maken en beneden een kamer voor mezelf, met een eigen bureau en kasten enzo. Dat vind ik al rotzooi genoeg geven Dus voorlopig eentje :mrgreen:
We hebben 3 slaapkamers. Waarvan er eentje bezet is door ons, eentje door Jasmijn en op het moment is het kleinste kamertje nog computerkamer en aangezien ik thuiskapster ben staat er ook een hele kast vol kappersspullen :mrgreen: . We zijn de zolder aan het verbouwen en die is bijna klaar. Daar gaat dan alles heen wat nu op dat kleine kamertje staat zodat op het kleine kamertje straks een babietje kan :inlove: . Over een paar jaartjes gaat Jasmijn misschien dan wel naar zolder en zo schuift alles dan weer op. Maar voorlopige hopen we dus dat er voor ons een tweede kindje in zit.
Oh ja Imani vroeg nog wat we gingen doen op vakantie. We gaan naar Drenthe, centerparcs. Dus gewoon een beetje daar vanalles en een keer naar de dierentuin in Emmen enz…
Heb daarstraks een testje gedaan. Je weet wel, zo’n goedkope van kruidvat. Kon weer eens niet wachten :roll: . Als je heeeeel goed kijkt zie je een licht streepje…naar mijn mening :think: . Ga morgenvroeg dan toch nog maar eens testen met ochtendurine. En anders zal de test mee moeten op vakantie.
Hoi hoi!
Een licht streepje!!! :shock:
Ik hoop het voor je!!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik zou inderdaad maar een testje meenemen op vakantie! (Al zullen ze in Drenthe ook wel drogisten hebben… :lol: )
SPANNEND!!!
Over het aantal kindjes:
Tja… we hebben niet voor niets een groot huis gekocht! :mrgreen:
Het liefst willen we 2 kindjes! :inlove:
Allebei mijn zussen hebben 1 kind en hoewel het schatten zijn, zijn het wel duidelijk enigskindjes! Het lijkt mij ook fijn als papa en mama er later niet meer zijn, dat ze niet alleen achter blijven… En dat ze goed leren delen enzo…
Maar goed… voorlopig is het wachten nu op nummer 1!
Groetjes!
Miepel, spannend… Ik hoop dat je het goed gezien hebt . Enne, voor eht geval dat, ook in drenthe zijn er drogisten, ik kan het weten . Waar in Drenthe ga je heen (we blijven nieuwsgierig)?
Imani, jullie huis op de groei gekocht dus. Maar inderdaad, laat eerst nummer 1 maar komen
Ik heb ondertussen toch wel duidelijk, ongi nu toch echt doorgebroken. Jammer maar helaas, volgende ronde maar weer, eind september weten we weer meer. Op dit moment ergens ook wel lekker dat het nog niet zover is. Hub is de laatste tijd veel ziek, dus ergens ook wel ‘makkelijk’ om dat nu even als enige zorg te hebben. Hopelijk wordt ie niet veel erger ziek, want over anderhalf week gaan wij ook nog ff vakantie vieren 8)
Oh jammer mereltje, we voor de volgende ronde. Het is nog erg vroeg hier maar ik kon echt niet meer slapen. Heb net weer een testje gedaan met ochtendurine. Weer negatief ! :shock: Maar ook nog geen ongi. Snap er echt niks meer van. Zou ik mijn ei heel laat gehad hebben :think: . Wel weer zo’n heeeeeel licht streepje. Maar volgens vriendlief is dat gewoon het voorgedrukte streepje wat normaal zou moeten verkleuren . Heb nu alleen nog een clearblue-test liggen. Die neem ik dan maar mee op vakantie. Dan ga ik overmorgen ofzo nog wel eens testen met die als er nog niks is. Maar word nu toch wel bang dat de ongi toch door gaat zetten .
Mereltje, woon je in Drenthe ofzo? We gaan naar centerparcs en dat ligt geloof ik in Dalen (nooit van gehoord).
Oh jammer mereltje, we voor de volgende ronde. Het is nog erg vroeg hier maar ik kon echt niet meer slapen. Heb net weer een testje gedaan met ochtendurine. Weer negatief ! :shock: Maar ook nog geen ongi. Snap er echt niks meer van. Zou ik mijn ei heel laat gehad hebben :think: . Wel weer zo’n heeeeeel licht streepje. Maar volgens vriendlief is dat gewoon het voorgedrukte streepje wat normaal zou moeten verkleuren . Heb nu alleen nog een clearblue-test liggen. Die neem ik dan maar mee op vakantie. Dan ga ik overmorgen ofzo nog wel eens testen met die als er nog niks is. Maar word nu toch wel bang dat de ongi toch door gaat zetten .
Mereltje, woon je in Drenthe ofzo? We gaan naar centerparcs en dat ligt geloof ik in Dalen (nooit van gehoord).